The Golden Bay Hotel Batam

3.5-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke accommodatie met een waterpark (toeslag) en een lokale shuttleservice

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Golden Bay Hotel Batam

Details aan de buitenkant
Uitzicht vanuit accommodatie
Ontbijt (IDR 50000 per persoon)
Lobby
Superior tweepersoonskamer | Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een kluis
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een kluis
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Superior Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Bengkong Laut, Golden City, Bengkong, Batu Ampar, Batam, 29433

In de buurt

  • Nagoya Hill Mall - 5 min. rijden - 4.1 km
  • Grand Batam Mall - 7 min. rijden - 6.0 km
  • Batam Centre ferryterminal - 7 min. rijden - 5.2 km
  • Batam Center Shopping Area - 7 min. rijden - 5.2 km
  • Aanlegsteiger Harbor Bay - 8 min. rijden - 6.0 km

Lokaal vervoer

  • Batam Batu Besar (BTH-Hang Nadim) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪De'sands - ‬7 min. lopen
  • ‪Moro Kangen Toko - ‬2 min. rijden
  • ‪Cuppa Café - ‬1 min. lopen
  • ‪Ayam Bakar Chaniago - ‬3 min. rijden
  • ‪Golden View Bar - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

The Golden Bay Hotel Batam

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Batam Centre ferryterminal
Bij The Golden Bay Hotel Batam kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een koffiebar/café, een stomerij/wasserijservice en een bar. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Cheng Ho, serveert ontbijt, lunch en diner. Voorzieningen zoals een businesscentrum en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een gratis lokale shuttleservice en een waterpark (toeslag)
  • Vergaderruimtes, hulp bij uitstapjes/tickets en een bankethal
Kamervoorzieningen
Alle 124 kamers bieden extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Indonesisch, Japans en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek binnen bepaalde tijden
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Gratis shuttle van/naar het winkelcentrum
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: IDR 50.000 voor volwassenen en IDR 25.000 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Cheng Ho

Dingen om te doen

  • Waterglijbaan
  • Waterpark

Gezinsvriendelijk

  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij
  • Waterglijbaan
  • Waterpark (toeslag)

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Picknickplaats

Spa

  • Massage
  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 21.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 7 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 125000 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: IDR 200000.0 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 50000 voor volwassenen en ca. IDR 25000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 120000.00 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 125000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Golden Bay Hotel Batam
Golden Bay Batam
Golden Bay Hotel
The Golden Bay Batam Batam
The Golden Bay Hotel Batam Hotel
The Golden Bay Hotel Batam Batam
The Golden Bay Hotel Batam Hotel Batam

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Golden Bay Hotel Batam?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Golden Bay Hotel Batam te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Golden Bay Hotel Batam?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 21.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij The Golden Bay Hotel Batam uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt The Golden Bay Hotel Batam een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 120000.00 per voertuig.

Waar ligt The Golden Bay Hotel Batam?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Batam ligt binnen 5 km afstand van Miniatuur Huis Indonesië, Ocarina Park en Nagoya Hill Mall. Maha Vihara Duta Maitreya Buddhist Temple ligt op 4,3 km.

Beoordelingen over The Golden Bay Hotel Batam

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 51 beoordelingen

7,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Azura

Reisde met een groep
2 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

網上環境照片跟現場實況相距甚遠,不建議入住

網上環境照片跟現場實況相距甚遠,房間內傢俱、物品均破舊不堪,浴巾很骯髒,浴室備品全都沒補,也沒提供吹風機。飯店雖有免費接駁巴士,但需提早預訂,櫃檯人員不會主動說明及告知提醒。
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Provide shuttle service to Nagoya Hill Mall & BCS. Breakfast provided are very basic, only few dishes. It's opposite GO CART & abt 10mins walk to Golden Prawn Seafood Restaurant.
3 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad Experience… During my visit at Golden Bay Hotel dated 26 Oct 2019. Upon arriving at the hotel at 1000hrs, my friends and I was told by the concierge that there’s no room for us. The rooms were not ready due to rectification works. They should have inform us in advance about it so that we could make the necessary arrangement as not to waste our time. After an hour two of waiting, we were told that they will get us our room but we need to share rooms in order to accommodate, but we decline the offer as we have already paid our stay in full. They sent us from one hotel to another and make us look like bumbling idiots. Then they told us they got 3 rooms which is like a chalet, so we went back to Golden View hotel to view this "chalet" which is located near the swimming pool. This chalet looks like a chicken coup and smells of cow dung, it looks like someone got murdered in that chalet (yes its that bad), it was quiet and haunting, the chalet looks like it has not been occupied since Japan invaded Asian in WW2, I kid you not, there was a bed on the floor, a very musty smell and only us around and no one else!! Do we seriously look like some barn yard animals or someone looking for an outdoor adventure?? Look, if the hotel would have give us 2 or 3 weeks notice that the hotel is fully booked then maybe we could have could have planned to go somewhere else but this is not the case, who wouldn't get angry?? We were treated like idiots running here and there looking for a god
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

RONNIE, SG

Reisde met partner
Provide free shuttle transport to BCS & Nogoya Mall. Walking distance to Golden Prawn Seafood Restaurant.
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Matt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great value hotel.

Super friendly, helpful staff. Clean and comfortable room. Good breakfast. Highly recommended as long as you're ok taking taxis into main areas.
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was listed as a 3 star but it was definitely a 1 star. Smokey, dirty ashtrays in the lobby area. A karaoke place next door that was very loud and went until 6 am. DO NOT STAY THERE!!!! Waste of money
4 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Lynn, singapore

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
water is inconsistent, you get burn. If you turn on hot, otherwise too cold
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Ayang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

CLEMENT

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very Friendly Staff

Over all stay is very good with all the friendly staff, Front office clerks, housekeeping staff and restaurant associates. However the wardrobe was dusty every time we stay. The so call personal safe is so difficult to use, be the location, method of keying the passwords, the words of instruction are invisible to follow.................... cannot be used is the word.
1 nacht verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

lynn, Singapore

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor maintenance, Heater is not consistent, got burn if adjusted hot. otherwise too cold. Bed linen smell from not dry properly
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Chia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super good

1st impressions...the staff..Nona ( Hope I'm correct) Speak to us in mandarin when she look at our passport. This make me feel at home. She then politely inform us the room is not ready and quickly highlight to us on the free shutter bus to the two major shopping mall. 2nd impression... when we checked in the room ,WOW again..the room was clean and fresh. The tower and bedsheets was soft and have nice smell, so it was bless to checked in just after cleaning up. 3rd impressions.. Whenever we are in and out of the hotel the staff will always greet and open the door for us. So we are paying 3.5 stars price but receiving 5 stars service. No problem all on their location and sowhat if they are away from shopping malls ,strongly recommend to stay on this hotel when visiting Batam.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Kugan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Didier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Chesp hotel with no frills

Local area has some restaurants nearby.
4 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Lynn, Singapore

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Hot water not consistent

Hot water is not consistent, even though we set. Afraid little kids can get burn
3 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

mikael, singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice comfortable hotel

Nice comfortable table. Good service and at 50000rup, a reasonable breakfast to keep you going till lunch in town. Service is good, from reception to restaurant staff to shuttle drivers, all are courteous and well trained. Can just walk to the attractions at Golden Batam which the day tours bring you to, but a waste of time . Free shuttle service to city centre is useful, especially after the horror stories I read on Trip advisor about the taxi system there. But time taken to reach n return plus waiting time means those who like shopping should consider more expensive equivalent hotel in centre. Inconsiderate guests talking at 1am in the corridor and stupid tour guides shouting in the corridors at 5am waking up the tourists for early morning call spoiled my last night there. This wasn't the hotels fault but perhaps they can inform tour groups about unacceptable behaviour Overall, those looking for cheap clean hotel, and just a quiet place to relax bum around, this is a good place.
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Yuet Wah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Value for money with best services

Nice and enjoyable stay, friendly and helpful staff, value for money
1 nacht verbleven in april 2018

4/10 – Matig

Shan, Singapore

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Could be better

Overall, it's an average hotel if you need a place to reside in batam. For the price you're paying, you shouldn't expect something out of the ordinary. I feel that the cleanliness of the hotel and the rooms could be massively improved. Stains in the toilet. Doesn't smell fresh. (And there was soap on the floor when I came in for the first time). The condition of the room could be improved too. Having stayed at other hotels in batam within the same rating and price, this hotel is behind the rest of them. Breakfast is alright. Nothing much to choose from. But it keeps you full if you're able to eat something off the selection. There are a few eateries within walking distance so if you need to, go get a bite outside. There's a minimart just right down the road too. Distance to major places in batam center is alright. Within 15 minutes drive. However it could be quite far if you're planning to visit attractions in sekupang, harbour bay or maybe even barelang. All in all, it's decent for a short stay. But not a place to impress your crush or scandal you're bringing over to stay with you.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Enik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel

The room is clean and nice.
6 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Judy

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Can’t get anything cheaper for a good 3-star hotel

Just opposite the go-kart and other adventure places. Free Shuttle service provided to go BCS And Nagoya Hills. Best value for money. Like the firm pillows and bed, just need to work on the hot-cold water. It gets either really hot or cold, despite the direction you turn the mixer tap. Ask for room away from the foodcourt...
2 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Didier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
value for money, big clean room, good eats walking distance
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

jeff, singapore

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Solo traveler

The room was nice and clean.. Only the A/C is not cool..
1 nacht verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

saat, singapore

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Feel dissapointed.need to wait 1 hour then i get my room.inside the room,the bed is ok.comfortable but the toilet is not so clean.only body soap given.no shampoo.aircon also not so strong.then the breakfast is not satisfactory.no variety.
1 nacht verbleven in mei 2018