Zest Harbour Bay Batam by Swiss-Belhotel International
Hotel vlak bij de baai met een 24-uurs receptie en een restaurant
Fotogalerie voor Zest Harbour Bay Batam by Swiss-Belhotel International





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Zest Twin Room laden

Zest Twin Room
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Een slaapbank - tweepersoons
Een bidet
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Laptopwerkplek
Alle foto's voor Zest Queen Room laden

Zest Queen Room
7,2 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Een slaapbank - tweepersoons
Een bidet
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Laptopwerkplek
Alle foto's voor Superior kamer (Zest) laden

Superior kamer (Zest)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Laptopwerkplek
Mobiele toegangssleutel
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Duyung Sei, Jodoh, Batu Ampar, Batam, Riau Islands, 29432
Over deze accommodatie
Zest Harbour Bay Batam by Swiss-Belhotel International
Vergelijkbare accommodaties

Aglow Hotel Harbor Bay Batam
Aglow Hotel Harbor Bay Batam
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 3 beoordelingen
De prijs is € 38
inclusief belastingen en toeslagen
6 dec - 7 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 80000 per persoon
- Toeslag voor extra bed: IDR 275000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Zest Hotel Harbour Bay Batam
Zest Hotel Harbour Bay
Zest Harbour Bay Batam
Zest Harbour Bay
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Zest Harbour Bay Batam by Swiss-Belhotel International
8,0
Zeer goed
8,0
Netheid
7,6
Locatie
8,0
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Eng Choon
Reisde met een groep
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eng Choon
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jun
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jun
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Firman Eddy
14 jul 2025
Firman Eddy
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KIAT SIA
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KIAT SIA
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KIAT SIA
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KIAT SIA
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Eng Choon
Reisde met een groep
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eng Choon
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Marzuq
Reisde met een groep, Reisde met familie
16 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marzuq
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Seah
12 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seah
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kean Heng, Kulai
10 mei 2025
Kean Heng
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
saraz
Zakenreiziger
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
saraz
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Eng Choon
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eng Choon
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
saraz
25 jan 2025
saraz
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Abu Bakar
Reisde met partner
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abu Bakar
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Suhaila
Reisde met familie
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suhaila
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
sudarsono
24 nov 2024
sudarsono
1 nacht verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
sudarsono
24 nov 2024
Negatief: Personeel en service
sudarsono
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Faisal Mohammed Ali
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Faisal Mohammed Ali
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Dan Lee
Reisde met een groep
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dan Lee
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
saraz
Zakenreiziger
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
saraz
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Kee Huat
Reisde met partner
10 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kee Huat
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Kamsan
Reisde met familie
29 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamsan
3 nachten verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Seah
22 jun 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seah
2 nachten verbleven in juni 2024








