Receptie

Beoordelingen van Holiday Inn Express Hotel & Suites Beatrice, an IHG Hotel

2.5 out of 5

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 119 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 59 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 222 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Robert

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Tub did not drain very quickly. Parking lot needs to be repaired.
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Erin

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Room was clean and comfortable, but don’t let them put you in room 121 directly under the back stairs You can here all the foot traffic going through the back door that loudly slams shut with every entry/exit.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Josh

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was a great night stay!!!
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jan

4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were wonderful. Friendly and helpful.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jason, York

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is safe and clean. You aren't really near anything so plan that accordingly. Pool was clean and open until midnight.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Hannah

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice rooms. Will be returning
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

DELORIS

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Joe

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Renae

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property. Friendly staff!
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Carol, Sammamish

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly. Our cleaning staff did an outstanding job.
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jennifer J

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van management op 2 nov 2023
Thank you for your review

8/10 – Goed

Pauline

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Management op 22 okt 2023
Thank You for your stay we really appreciate your review

6/10 – Redelijk

Randy

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No one cares
Went for an event men’s room in the hall area never got new paper towels even after asking 5 times. Place has supposedly sold, new owners not there yet and old ones don’t care any more. Never got a final bill just money missing from my account.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Management op 22 okt 2023
Absolutely false statement, There is someone always at the desk to print you your charges, just like every other guest do everyday. I apologize for the paper towel, but there are four other bathrooms that you could've gotten paper towels from instead of making a statement as if no one cares. All the staff and owners work very hard to show up and be there for you so just because there was no paper towel, does not mean we do not care, there also was an attendant in the conference room as well that could've assisted you.

10/10 – Uitstekend

Troxl

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
pleasant stay
clean room and friendly staff; good hot breakfast
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van management op 1 sep 2023
Thank you for your review!!!

8/10 – Goed

Sheila

Positief: Netheid, personeel en service
Good location and great breakfast. Friendly front desk staff. Only problem we had was our carpet was wet from a leaky air conditioner unit. They offered to move us to a different room but we were all unpacked and our toddler was asleep for his nap. Since we were leaving for most of the night and taking off early the next morning, we stayed put. The room also smelled (probably from the wet carpet) and TV didn’t work.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van management op 28 aug 2023
Thank You for your stay, we apoligize for any inconvience you may have had. Thank you letting us know about the air conditioner we took care of it right away.

4/10 – Matig

Amy

Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
There were dead bugs in the bathroom in our room. The beds are too high, if you’re short you can’t even sit on the edge. Although they were very nice, breakfast staff wasn’t prepared for the amount of people there for the weekend, and buffet was empty often. The man working the desk when we checked in and out was not welcoming or friendly. We will not stay here again
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van management op 11 aug 2023
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. we're truly sorry to hear that your experience fell short of expectation.We will address your concern to our staff.

10/10 – Uitstekend

Kathy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van management op 11 aug 2023
Thank You for your positive experince at our hotel. We're thrilled to hear that you enjoyed your stay and that our team's efforts contributed to making your visit memorable.

10/10 – Uitstekend

TONY

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van management op 11 aug 2023
Thank you for sharing your positive experience, we will share your review with our staff.

10/10 – Uitstekend

Zachary

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pretty expensive but the nicest hotel in Beatrice
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Management op 12 jul 2023
Thank you for your review!! we really appreciate it.

4/10 – Matig

Matt

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van management op 11 aug 2023
We are so sorry to hear that your experiencefell short of expectation. Your feedback is invaluable to us and we take it seriously. We apoligize for any inconviences you encountered and would like to learn more about your specific concerns. Please feel free to reach out to our management team.

8/10 – Goed

Kelly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Management op 7 jul 2023
thank you for your stay we really appreciate your review

10/10 – Uitstekend

Michelle

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Management op 19 jun 2023
Thank You for your review. we really appreciate you choosing us.

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Management op 11 jun 2023
Thank you for your stay, we really appreciate you taking the time to write a review, hope to see you again soon.

8/10 – Goed

DAVID

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Management op 25 jun 2023
Thank you for your stay! We really appreciate your review

10/10 – Uitstekend

Roger W

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Management op 5 jun 2023
Thank you for your stay, We really appreciate your review

10/10 – Uitstekend

Brenda

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van management op 5 jun 2023
Thank You for your stay, we really appreciate you review.

10/10 – Uitstekend

Cheri

2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van management op 5 jun 2023
Thank you for your review , we really appreciate your positive review, we will share your review with our staff.

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Management op 21 apr 2023
Thank You for your stay

10/10 – Uitstekend

Ellen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Management op 24 mrt 2023
Thank You for your stay

8/10 – Goed

Britney

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
They have no vending machines or pop machines. Exspensive stay with no pop even lol
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Management op 27 feb 2023
Thank You for your stay! We have a store right next to check in where we sell candies, chips and pop. With many hotels now there is not POP machine, there are stores now.

8/10 – Goed

junior

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Management op 27 feb 2023
Thank you for your stay we really appreciate your stay!

8/10 – Goed

Patrick

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Management op 27 feb 2023
Thank You for your stay we really appreciate your review.

10/10 – Uitstekend

Laurie

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Bernie

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Management op 2 jan 2023
Thank you for your stay, we really appreciate your feedback.

8/10 – Goed

Jim

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Christopher

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Tamara

1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jim

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The hotel said my credit card number did not match their record. I paid Expedia on Oct. 14 and showed the hotel a copy of my paid receipt. They asked to see my card. I have a Visa. They said their record showed a Mastercard. they took a picture of the Expedia receipt and wrote down my Visa number and security code. When I checked out yesterday I was given a receipt. I did not look at it until I got home. The hotel billed him. Now I have two room charges in my credit card. I am very upset about it. I will put a stop payment on the hotel charge. My charge with Expedia was posted on Oct 14 and now the hotel has charged me again.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Management op 25 okt 2022
We apologize for any inconvenience this may have caused. We did have a new trainee and you credit card was refunded. Thank You for your stay!!!

10/10 – Uitstekend

Water Department

4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Management op 25 okt 2022
Thank You for your stay!!

4/10 – Matig

Amber

1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

cory

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No parking. Trucks taking up 4-5 spots a piece. Tv didn’t work. Didn’t get king bed I reserved
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Management op 25 okt 2022
Thank You for your stay! we apologize for any inconvenience. There is ample parking in our parking lot for everyone to use. Thank You for stay.

8/10 – Goed

Amber

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Constantly slamming doors, loud stomping above us at all hours, inconsiderate guests and inadequate seating for breakfast made the stay less than enjoyable. People should know the unspoken rule: Eat your breakfast and move on to enable other people to have a place to eat their breakfast. The tiny lobby is NOT designed for family reunions.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Management op 25 okt 2022
Thank You for your stay!!! We hope you enjoyed our newly renovated lobby. We do have conference center that you can rent if you have larger groups.

10/10 – Uitstekend

jeffrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
It was good. Comfortable bed.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Management op 25 okt 2022
Thank you for your stay!!