Een binnenzwembad, een seizoensgebonden buitenzwembad

Beoordelingen van Golden Lili Resort & Spa

5 out of 5
Golden Lili Resort & Spa
Al Zahar Street, Aley

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 29 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Aykut

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
Berbat bir hizmet
2 gün boyunca odam temizlenmedi, kahvaltı dahil satın alıp ücretini ödediğim halde sabah kahvaltı yoktu. Restoran vasatın altındaydı
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

RIMA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conveniently located close enough to Beirut but still part of the mountain area. Has its own private road leading to the property which makes it quiet yet retains the quality of a resort. Staff are extremely friendly. Would definitely visit again.
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Wafa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love this resort
7 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Ousama

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was clean and staff were friendly, but breakfast was disappointing and the noise coming from parties all night made sleeping difficult
7 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Abdullah

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
the furniture was very old and dirty
5 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Olivia

2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Ihab Kamal Dine op 30 nov 2021
Dear Mrs. Olivia, Greetings from Golden Lili Resort & Spa! Thank you for your review, we are looking forward to welcoming you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful resort very clean big room I recommend to everyone be aware from some stuff during check-in the front desk she was very nice but when i check-out they tried to charge me 75$ us I refused to pay. Because i paid expidia when i booked 2 months ago
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Golden Lili's Management Team op 16 aug 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Ihab Kamal Dine op 2 dec 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. We appreciate your business and looking forward to hosting you again.

10/10 – Uitstekend

Muhamed

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Place was perfect for our honeymoon, it is clean and spacious. Thanks Zena and Khaled at reception!!!
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Lilian Radwan op 28 sep 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. We appreciate your business and looking forward to hosting you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The water in the showers was perfect, the food was very tasty, location wonderful and most important the staff were helpful, friendly, knowledgable and caring.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Khaled Shayya op 21 aug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. We appreciate your business and looking forward to hosting you again.

10/10 – Uitstekend

Alaa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
20 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Khaled Shayya op 18 aug 2019
Dear Mr. Alaa, Thank you for your feedback. We appreciate your business and looking forward to having you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were so friendly, the room was clean and neat, the kids enjoyed swimming all day and played in the playarea at night. We went for a walk in Aley souk which is 5 mins away. Great location and I hope I’ll visit it another time soon.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Khaled Shayya op 9 jun 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time out of your busy day to give us your feedback. It is feedback like yours that makes us grow. Hope to see you soon

6/10 – Redelijk

AMIN, Dubai

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The staff is Awesome! The non-smoking policy is too weak and really damaged the whole experience. Otherwise it’d have been excellent. They should prevent people from smoking in enclosed areas
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Khaled Shayya op 17 mei 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time out of your busy day to give us your feedback. It is feedback like yours that makes us grow. We will definitely work on enforcing the smoking policy. Again thank you for your feedback and looking forward to hosting you again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
The room was spacious but the toilet wasn't clean and showers water pressure is pour and poorly maintained the water in showers contain sand which is terrible for a 5 stars hotel but the staff were friendly and did what they could to solve the problems.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Khaled Shayya op 11 mrt 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to give us feedback about your stay. It is feedback like yours that makes us grow. I can assure you that what you experienced as far as cleanliness is definitely not our standards. We will be working on a corrective action and we will hope to see you soon. Again that you for your feedback it is highly appreciated.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
The unique thing about this hotel is that I cancelled my reservation within the time required, and the hotel refused to to reimburse me
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Khaled Shayya op 5 mrt 2019
Dear Valued Guest, Please send us the confirmation number of your reservation and the full name so we can double check with expedia. Thank you for your business and looking forward to hearing from you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Spacious rooms, poor condition of all entertainment facilities. Breakfast is a joke cold tea and cereal only
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Team Leader op 5 jan 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback and we hope to see you soon.

4/10 – Matig

Ossama, London

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good location
Very disappointed, worst breakfast (no fresh juices, badly cooked omelette) , I had a car but no valet parking for customers, shower had no power and dripping , safe in the room locked, untrained staff
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
it's a very nice property, especially for the kids....
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Reservations op 3 sep 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback and we hope to see your soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Nancy

Negatief: Netheid, personeel en service
Bad customer service
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Khaled Shayya op 14 jul 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time out of your busy day to give us your feedback because feedback like yours makes us grow. Thank you again and hope to see you soon.

8/10 – Goed

Aref

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
جيدة
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Khaled Shayya op 18 mei 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to give us your feedback, it is feedback like yours that makes us grow. Thank you for your business and hope to see you again.

8/10 – Goed

Hussein, Frankfurt am main

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wir haben uns wohl gefühlt . Wir würden das Hotel weiterempfehlen. Das Frühstück ist lecker aber jeden Tag das gleiche
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Khaled Shayya op 1 mei 2018
Dear Mr. Hussein, Thank you so much for your feedback, its feedback like yours that makes us grow. We hope to see you soon and we promise new breakfast selection. Thank you for your business

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Khaled Shayya op 21 apr 2018
Thank you for your feedback. Hope to see you soon

10/10 – Uitstekend

Bana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable rooms and many activities on site.
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van kshayya op 27 jan 2018
Dear Ms. Bana, Thank you for your feedback and hope to see you soon again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice
nice hotel as location ,the stuff frindely and cooprative,kindly
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
As lebanese people say, the place is full options
The place is very neat, the room service is very fast, employees are so nice, food is great, the only thing I did not like is the outdoor pool opening hours, is it not accessible at night but overall the place has almost everything
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

BASEM

Positief: Netheid
جيد جدا
الاستقبال ممتاز ولكن لاحظت عدم وجود عامل للمساعده في نقل الامتعه . عدم التنوع في الافطار فوجبة الافطار خلال ٦ أيام من اقامتي بالفندق هي نفسها تتكرر دون تغيير بالاصناف او اضافه اصناف جديدة ولا توجد فواكه . عندما وصلت كانت الثلاجه لا تبرد وطلبت من الريسبشن ارسال مساعدة فني ولم يحضر طيل اليوم وجاء بنصف الليل ١٢ ونصف . الحمام لا يوجد به شطاف .
6 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Ralph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
It was a good experience, will make it again