Exterieur

Beoordelingen van Hotel Slavija

3 out of 5
Hotel Slavija
Svetog Save 1-9, Vracar, Belgrade

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 52 van 335 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 84 van 335 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 104 van 335 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 335 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 56 van 335 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Mark

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Yugo, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk hotel in hartje Belgrado
Leuk hotel. Wel wat ouder, maar de prijs-kwaliteit verhouding is prima.

6/10 – Redelijk

Bart, Zwolle

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Oud hotel, maar schoon. De matrassen waren slecht. Ontbijt was goed.

10/10 – Uitstekend

Slavica

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Customer service always on point
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Yagmur Dilek

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Knez caddesine 20 dklık bir yürüme mesafesi olmasına karşın benim için yürümek sorun değildi. Yürümeyi sevmeyenler otelin 200 metre ilerisindeki otobüs durağını kullanabilir. Nikola Tesla müzesine 10 dk yürüme mesafesindeydi. Bunun dışında büyük bir oteldi çalışanlar bir değişikti anlayamadım. Genel olarak 5 üzerinden 4 😂
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Lars

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Nina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Slavica

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s in the center of everything representative always nice and helpful
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Michael, Henderson

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Slavija is one of my favorite destinations when I visit Belgrade. The hotel is old but is undergoing significant renovation. The rooms are climate controlled and comfortable. I would recommend staying there for a very reasonably priced place to visit Belgrade.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Slavica

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Mike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Dalton

9 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Nikola

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Marko

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Christian

1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Dragan

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Obviously, this hotel is just a shadow of the place it used to be decades ago. Lack of maintenance can be seen at every step. The carpet in the room wasn't cleaned since communist leader Josip Broz Tito passed away. The room was smelly due to the dirty carpet. The door had visible signs of break and entry and hotel management installed two hand-cut pieces of metal I guess to protect the door latch. Stains on the wall were showing that the room wasn't painted since the 1980ies. Smelly dirty curtains. Exhaust in bathroom full of dirt. Dirty windows never cleaned/washed. No AC in the room while the outdoor temperature was 30 C. No WiFi in the room or on the floor. The lobby furniture is in very bad shape. I could not expect this kind of stay to be offered through Expedia.ca. I just took a shower in this room and left. Had to find another stay. Also, hotel management took money from my credit card right away/ When I asked them to reschedule my Check In date they refused to reimburse me for day one. Very unprofessional since I asked for check-in correction two months in advance.
6 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Aleksandar

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
No AC, noise
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worked exactly like I needed
Not real good job on vacuuming (if you have allergies), but the rest was totally fine.
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Marina

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Eine gute Familienunterkunft in guter Lage zu einem vernünftigen Preis; das Klima-Gerät, der Kühlschrank und WLAN waren verläßlich.
6 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

vladimir

2 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Veysel

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Vladimir

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good staff
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Valentina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Cemal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Caner

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Slobodan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agréable
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Slavija Hotels op 5 dec 2021
Thank you for your comment and review, and most of all thank you for your trust. We are glad that your stay at Hotel Slavija was pleasant and we hope that you will have the opportunity to be our guest again. Best regards, Slavija Hotels.

8/10 – Goed

Eduardo Jesus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Mitar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Court séjour, mais service convenable
Vu la durée de séjour (1 nuit), cela a été court pour vérifier tous les services, mais nous n'avons eu aucune remarque.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Keila

1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Tamara

1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

NIZAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Herşey normaldı beğendik
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Ravindranath

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
28 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Slavija Hotels op 18 sep 2021
Thank you for your comment and review, and most of all thank you for your trust. We are glad that your stay at Hotel Slavija was pleasant and we hope that you will have the opportunity to be our guest again. Best regards

10/10 – Uitstekend

Cezar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very affordable hotel in the heart of Belgrad with great connections and many amenities around. There's an airport bus that costs less than 2.5 EUR and takes about half an hour to get from the airport to the hotel. The hotel is kept simple, but clean and offers everything one needs for a short trip. The employees are very friendly and helpful. Breakfast is offered at the 7th floor on the opposite side in Slavija Garni. Wide choice of meats and cheeses for a very affordable price.
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Slavija Hotels op 18 sep 2021
Thank you for your comment and review, and most of all thank you for your trust. We are glad that your stay at Hotel Slavija was pleasant and we hope that you will have the opportunity to be our guest again. Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Anthony

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Worst staff
Worst receptionnist ever, in one word rude . I was getting yelled at. And they didnt give me change. I arrived on the night between friday and saturday ar 1am
1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

mauro

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Hasan

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
There is more than enough space in apartment. Carpet is rather old, but other is ok, clean and neat... Nice stay for me and my family!
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Slavija Hotels op 18 sep 2021
Thank you for your comment and review, and most of all thank you for your trust. We are glad that your stay at Hotel Slavija was pleasant and we hope that you will have the opportunity to be our guest again. Best regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

w
7 nachten verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was old, dirty. There were holes on the walls. Bathtub was stained and dirty, shoer curtain broken. Water from the faucets orange! There was no light and phone in the room. When I went to reception, the staff told me that I didn’t know how to turn on the lamp in the room and that there had to be a phone in the room. Then they sent a security guard to go to the room with me and “turn on the lamp”. When he came to the room he found that the lamp was broken and there was NO phone. Staff was very rude and unprofessional. DO NOT GO HERE!
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Lokman

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Hotel Slavija op 9 sep 2020
Thank you very much for your review!

8/10 – Goed

Sasa alexader

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

sarman

2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

NAHOKO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
古いホテルだか、中は綺麗。
バスターミナルから徒歩20分程かかります。 新しい駅ベオグラード中央駅から徒歩25分程かかります。 繁華街まで徒歩15分程かかります。 ホテルに両替所があります。 レートはそれほど悪くはありませんでした。 古いホテルですが、バスルームは改装済みで、綺麗でした。 バスルームにも暖房があり、それほど寒くはありませんでした。 オイルヒーターなので、自分でつけたり消したりはできません。 2月に行きましたが、部屋の中は快適でした。
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Marko

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van marketing op 19 feb 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Hasan Kamil

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Small But Clean Room
The room was so incredibly small that you could barely move inside the room. The beds and the bathroom was clean. Hot water, soup and shampoo exist. The beds were separate that's why I and my wife had to sleep separately. The check-in was so fast. That was good. The location is so good, you could visit anywhere you want inside the city by walking.
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Yunus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van marketing op 22 jan 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Artem

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
На одну ночь приемлемо
На одну ночь приемлемо. С момента моего последнего пребывания, практически, ничего не изменилось. Все, по прежему, требует ремонта и обновления. Белье чистое, матрасы нормальные. Расположение отеля очень удобное, цена не высокая.
1 nacht verbleven in december 2019