Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade

4 out of 5
Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade
Vojvode Misica Boulevard 15, Belgrade

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 297 van 388 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 79 van 388 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 388 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 388 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 388 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sara

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In alle opzichten een fijne hotel. Goede bedden, schone en ruime douche, heel goed ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Marija Bajic op 30 sep 2019
Dear Mrs. Sara, Thank you for staying at Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade. Your feedback is very important for us, listening our guests we are getting a lot about our service how it really looks like. We are proud we were up to your expectations, thank you for being satisfied with us. Hope we will be your choice in near future. All the best, Marija Bajic Guest Relation Manager On behalf of General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Gabriela Ditetova op 8 mei 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon top hotel
Een top kamer en een goede keuken en een verbluffend ontbijt. Dus top
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Gabriela op 14 mrt 2018
Thank you much for this wonderful review! We very much appreciate you took the time to share your positive, genuine impressions about your stay with us. On behalf of our entire staff here at Radisson Blu Old Mill Hotel, Belgrade thank you for choosing us to be your hotel and we can’t wait to host you again when your travels bring you back to the area! Many regards, Gabriela Ditetova General Manager

10/10 – Uitstekend

Jules

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een van de beste hotels van de Balkan
Heerlijk hotel, uitstekende service.
Reactie van Radisson Blu Old Mill op 10 okt 2015
Dear Guest, Big thanks for taking the time to post your comment and share your satisfaction with our hotel. Special thanks for the title! We put a lot of effort into our service, so you and other guests are happy and satisfied. It means a lot to the team and me to know our hard work is valued. We're already looking forward to welcoming you back! With kind regards, Thomas Swieca, General Manager

10/10 – Uitstekend

Oleg

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good hotel, professional staff
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Marko Isakovic op 18 jan 2024
Dear Mr. Oleg, Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We're delighted to hear that you found our hotel to be good and our staff to be professional. Providing exceptional service is our top priority and it's always rewarding to receive feedback that reflects our commitment to excellence.We truly appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the future. Thank you once again for choosing our hotel. We look forward to serving you again soon!Warm regards,Marko IsakovicGeneral ManagerRadisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade

10/10 – Uitstekend

Serkan

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Robert Stojko op 17 nov 2023
Dear Serkan,Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear you enjoyed your time with us. Your positive review inspires us to keep delivering excellent service, and we can't wait to welcome you back soon.Best Regards,Robert StojkoGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Jacob

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Robert Stojko op 17 nov 2023
Dear Jacob,Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear you enjoyed your time with us. Your positive review inspires us to keep delivering excellent service, and we can't wait to welcome you back soon.Best Regards,Robert StojkoGeneral Manager

8/10 – Goed

Evangelos

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Angelo

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Angelo

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

YUKA

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

DOGAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very quick check-in, immediate understanding of my needs (after 1000 km of driving) ... give me all the support so I can have a good rest, which I did very much.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Robert Stojko op 12 jun 2023
Dear DOGAN Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Robert StojkoGeneral ManagerRadisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Got a room, probably the only one on the floor with limited windows and daylight. Otherwise a nice hotel close to the exhibition
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Robert Stojko, General Manager op 8 mei 2023
Dear Hotels.com User Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Robert StojkoGeneral ManagerRadisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade

8/10 – Goed

Vladimir

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Nenad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zz
Reactie van Stasa op 6 apr 2023
Dear Nenad Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Robert StojkoGeneral ManagerRadisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade

10/10 – Uitstekend

Malin

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 23 dec 2022
Dear Malin,Greetings from Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade.Thank you very much for taking your time and rating our hotel, and also on the highest rate.Best regards,Robert Stojko,General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Bulent

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 9 nov 2022
Dear,Greetings from Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade.Thank you for taking your time and rating our hotel.We apologise for the shortfalls you experienced and we are looking forward to welcoming you soon.Best regards,Robert Stojko,General Manager

10/10 – Uitstekend

Onur

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Bon rapport qualité prix, vous êtes en sécurité, une équipe accueillante. Je vous le recommande
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 6 okt 2022
Dear Onur,Greetings from Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade.Thank you very much for taking your time and rating our hotel, and also for the highest rate.We are glad that you enjoyed your stay with us, and we are hoping that we will have a chance to host you again.Best regards,Robert Stojko,General Manager

8/10 – Goed

Kemal

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Aleksandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
The rooms were nice however the service in the hotel bar was lacking. Menu was okay but nothing spectacular. Had to find the bar staff each time we sat down even though it wasn’t busy.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 6 okt 2022
Dear Aleksandra,Greetings from Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade.Thank you very much for taking your time and rating out hotel, and also for writing this review.We are glad that we were up to your expectations, and we are hoping that we will have a chance to host you again anytime.Best regards,Robert Stojko,General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Bon hôtel digne de son nom
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Milos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Panteleimon

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Eric

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Evgeny, Moscow

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Navin

3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

MAURIZIO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 2 mrt 2022
Dear Maurizio, Thank you for this wonderful review. We really appreciate it. We hope to host you soon. Best regards, Robert Stojko , General Manager

10/10 – Uitstekend

Beniamin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel. Like it here a
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 2 mrt 2022
Dear Beniamin, Thank you very much for taking time and rating our hotel, and also for the highest rate. We are hoping that we will have a chance to host you again. Kind regards, Robert Stojko, General Manager

8/10 – Goed

Beniamin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 2 mrt 2022
Dear Beniamin, Thank you very much for this positive review. We are hoping that we will have a chance to host you again. Best regards, Robert Stojko, General Manager

10/10 – Uitstekend

Boris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
best hotel in belgrad!
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 17 jan 2022
Dear Boris, Thank you very much for sharing this positive review about our unique hotel We are hoping to host you soon. Best wishes, Robert Stojko General Manager

10/10 – Uitstekend

Dmitrii

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 29 dec 2021
Dear Dmitrii, Thank you for this wonderful review. We really appreciate it. We hope to host you soon . Best regards, Robert Stojko General Manager

10/10 – Uitstekend

Miodrag

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 29 dec 2021
Dear Miodrag, Thank you for your feedback. Best wishes, Robert Stojko General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 29 dec 2021
Dear, Thank you for your positive feedback. We really appreciate your opinion. Best regards, Robert Stojko General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Emine

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

roy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 29 dec 2021
Dear, Thank you for your feedback. We are hoping to see you soon. Best wishes, Robert Stojko General Manager

8/10 – Goed

Kaushal

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent property, decent location, concerns with access to the hotel, hosekeeping and breakfast lacked convenience and satisfaction. Family rooms were nice and checkin was convenient
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Robert Stojko, General Manager op 28 aug 2021
Dear Kaushal, Thank you so much for your time invested in writing about your stay with us. We are pleased to know that you have enjoyed this experience and that our service was up to your expectations. Thank you also for pointing out the part of the service which you think should be improved, as every comment we receive from our guests help us to raise the quality. Our hotel is unique in so many different ways - each segment of this iconic property is dedicated to the unforgettable experience of our guests. Well-positioned, set within the preserved 19th-century Old Mill, near the banks of the Sava River, the Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade offers a luxury hotel stay and quite an easy approach to every part of the city, as you already discovered. We are looking forward to delight you again on your next visit. Kind regards, Robert Stojko, General Manager

8/10 – Goed

Abdullah

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الفندق وااايد حلو المكان جيد لازم سياره او تاكسي للسنتر مشكله وحده في الفندق الحمام جام فقققط هذي المشكله الوحيده في شتر بس هم مكشوف يعني الي بالغرفه ممكن انه يشوف اذا كانت السفره لشخص واحد انصح وبقوه
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Robert Stojko, General Manager op 27 aug 2021
Dear Mr. Abdullah, Thank you very much for reviewing your recent stay with us and sharing your experience with others. We are glad to hear that you have enjoyed your stay. It is very rewarding when our efforts have been recognized and kindly appreciated. Do not hesitate next time to ask our helpful staff about anything that we can do to make your stay complitely comfortable. We are looking forward to delight you again on your next visit. Kind regards, Robert Stojko, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice clean property. Great, courteous and friendly staff. Very helpful. Only criticism is the horrible wifi. Signal is very weak.
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Robert Stojko, General Manager op 22 jul 2021
Dear Guest, Thank you for providing this feedback. We are glad to read that you have enjoyed many aspects of our service and thank you for pointing out the part of the service which should be improved. It was a pleasure to have you as our guest and we hope to make your experience even better the next time you come and stay in our hotel. Kindest regards, Robert Stojko, General Manager

10/10 – Uitstekend

Senada

3 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Robert Stojko, General Manager op 24 jun 2021
Dear Senada, Thank you for staying with us and we appreciate your positive feedback. Kind regards, Robert Stojko, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Robert Stojko, General Manager op 24 jun 2021
Dear Guest, Thank you for staying with us and we appreciate your positive feedback. Kind regards, Robert Stojko, General Manager

10/10 – Uitstekend

Senada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional service and location
Absolutely fabulous hotel, from the moment you step into the foyer you feel welcomed. The room was amazing, location perfect (just off the freeway 5 minutes) and the service and staff were first class.
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Robert Stojko, General Manager op 24 jun 2021
Dear Senada, We appreciate you taking your time to give us feedback and for choosing our hotel as the place to be in Belgrade. Thank you for the excellent rating and, above all, for mentioning the hospitality of our team – it is our pleasure to offer the best of Radisson and for providing beautiful memories. We are much looking forward to welcoming you back again in the future. With kind regards, Robert Stojko, General Manager

10/10 – Uitstekend

Angelo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Robert Stojko General Manager op 3 apr 2021
Thank you for your feedback. We really appreciate it and we are already looking forward to welcome you soon. With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Nebojsa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Robert Stojko General Manager op 3 apr 2021
Dear Nebojsa, Thank you for your feedback. We really appreciate it. Sincerely

10/10 – Uitstekend

Natalia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Robert Stojko General Manager op 3 apr 2021
Dear Mrs Natalia, Thank you very much for your feedback. Thank you for being our guest and we truly hope you will visit Belgrade and us again. Stay well and regards,

10/10 – Uitstekend

Vladimir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 29 dec 2021
Dear Vladimir, Thank you for your feedback. Best regards, Robert Stojko General Manager

10/10 – Uitstekend

Beniamin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 29 dec 2021
Dear Beniamin, Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback. Stay well and regards, Robert Stojko General Manager

10/10 – Uitstekend

Dragoslav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 29 dec 2021
Thanks for staying with us. We really appreciate your feedback! Best wishes, Robert Stojko General Manager