Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 297 van 388 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
297
Gastenscore: 8 - Goed. 79 van 388 beoordelingen" "
8 - Goed
79
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 388 beoordelingen" "
6 - Redelijk
8
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 388 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 388 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Sara
Reisde met familie en kleine kinderen
30 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In alle opzichten een fijne hotel. Goede bedden, schone en ruime douche, heel goed ontbijt.
Sara
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Marija Bajic op 30 sep 2019
Dear Mrs. Sara,
Thank you for staying at Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade.
Your feedback is very important for us, listening our guests we are getting a lot about our service how it really looks like. We are proud we were up to your expectations, thank you for being satisfied with us.
Hope we will be your choice in near future.
All the best,
Marija Bajic
Guest Relation Manager
On behalf of General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Gabriela Ditetova op 8 mei 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon top hotel
Een top kamer en een goede keuken en een verbluffend ontbijt. Dus top
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Gabriela op 14 mrt 2018
Thank you much for this wonderful review! We very much appreciate you took the time to share your positive, genuine impressions about your stay with us. On behalf of our entire staff here at Radisson Blu Old Mill Hotel, Belgrade thank you for choosing us to be your hotel and we can’t wait to host you again when your travels bring you back to the area! Many regards, Gabriela Ditetova General Manager
10/10 – Uitstekend
Jules
1 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jules
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een van de beste hotels van de Balkan
Heerlijk hotel, uitstekende service.
Geverifieerde reiziger
Reactie van Radisson Blu Old Mill op 10 okt 2015
Dear Guest,
Big thanks for taking the time to post your comment and share your satisfaction with our hotel. Special thanks for the title! We put a lot of effort into our service, so you and other guests are happy and satisfied. It means a lot to the team and me to know our hard work is valued. We're already looking forward to welcoming you back!
With kind regards,
Thomas Swieca, General Manager
10/10 – Uitstekend
Oleg
Reisde met familie
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good hotel, professional staff
Oleg
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Marko Isakovic op 18 jan 2024
Dear Mr. Oleg, Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We're delighted to hear that you found our hotel to be good and our staff to be professional. Providing exceptional service is our top priority and it's always rewarding to receive feedback that reflects our commitment to excellence.We truly appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the future. Thank you once again for choosing our hotel. We look forward to serving you again soon!Warm regards,Marko IsakovicGeneral ManagerRadisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade
10/10 – Uitstekend
Serkan
12 nov 2023
Serkan
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Robert Stojko op 17 nov 2023
Dear Serkan,Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear you enjoyed your time with us. Your positive review inspires us to keep delivering excellent service, and we can't wait to welcome you back soon.Best Regards,Robert StojkoGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Jacob
21 okt 2023
Jacob
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Robert Stojko op 17 nov 2023
Dear Jacob,Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear you enjoyed your time with us. Your positive review inspires us to keep delivering excellent service, and we can't wait to welcome you back soon.Best Regards,Robert StojkoGeneral Manager
8/10 – Goed
Evangelos
Reisde met familie
19 aug 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Evangelos
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Angelo
11 aug 2023
Angelo
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Angelo
2 aug 2023
Angelo
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
YUKA
29 jun 2023
YUKA
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
DOGAN
Zakenreiziger
30 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very quick check-in, immediate understanding of my needs (after 1000 km of driving) ... give me all the support so I can have a good rest, which I did very much.
DOGAN
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Robert Stojko op 12 jun 2023
Dear DOGAN Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Robert StojkoGeneral ManagerRadisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Got a room, probably the only one on the floor with limited windows and daylight. Otherwise a nice hotel close to the exhibition
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Robert Stojko, General Manager op 8 mei 2023
Dear Hotels.com User Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Robert StojkoGeneral ManagerRadisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade
8/10 – Goed
Vladimir
17 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vladimir
6 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Nenad
13 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zz
Nenad
Reactie van Stasa op 6 apr 2023
Dear Nenad Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Robert StojkoGeneral ManagerRadisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade
10/10 – Uitstekend
Malin
6 dec 2022
Malin
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 23 dec 2022
Dear Malin,Greetings from Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade.Thank you very much for taking your time and rating our hotel, and also on the highest rate.Best regards,Robert Stojko,General Manager
2/10 – Ontzettend slecht
Bulent
29 okt 2022
Bulent
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 9 nov 2022
Dear,Greetings from Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade.Thank you for taking your time and rating our hotel.We apologise for the shortfalls you experienced and we are looking forward to welcoming you soon.Best regards,Robert Stojko,General Manager
10/10 – Uitstekend
Onur
Zakenreiziger, Reisde met familie
24 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Bon rapport qualité prix, vous êtes en sécurité, une équipe accueillante. Je vous le recommande
Onur
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 6 okt 2022
Dear Onur,Greetings from Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade.Thank you very much for taking your time and rating our hotel, and also for the highest rate.We are glad that you enjoyed your stay with us, and we are hoping that we will have a chance to host you again.Best regards,Robert Stojko,General Manager
8/10 – Goed
Kemal
22 aug 2022
Kemal
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Aleksandra
Reisde met familie
17 aug 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
The rooms were nice however the service in the hotel bar was lacking. Menu was okay but nothing spectacular. Had to find the bar staff each time we sat down even though it wasn’t busy.
Aleksandra
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 6 okt 2022
Dear Aleksandra,Greetings from Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade.Thank you very much for taking your time and rating out hotel, and also for writing this review.We are glad that we were up to your expectations, and we are hoping that we will have a chance to host you again anytime.Best regards,Robert Stojko,General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Bon hôtel digne de son nom
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Milos
Reisde met familie
17 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Milos
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Panteleimon
12 jul 2022
Panteleimon
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met familie
11 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eric
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Evgeny, Moscow
26 jun 2022
Positief: Personeel en service
Evgeny
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Navin
12 apr 2022
Navin
3 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
MAURIZIO
Zakenreiziger
26 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MAURIZIO
4 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 2 mrt 2022
Dear Maurizio,
Thank you for this wonderful review. We really appreciate it. We hope to host you soon.
Best regards,
Robert Stojko ,
General Manager
10/10 – Uitstekend
Beniamin
27 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel. Like it here a
Beniamin
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 2 mrt 2022
Dear Beniamin,
Thank you very much for taking time and rating our hotel, and also for the highest rate.
We are hoping that we will have a chance to host you again.
Kind regards,
Robert Stojko,
General Manager
8/10 – Goed
Beniamin
25 jan 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beniamin
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 2 mrt 2022
Dear Beniamin,
Thank you very much for this positive review.
We are hoping that we will have a chance to host you again.
Best regards,
Robert Stojko,
General Manager
10/10 – Uitstekend
Boris
Reisde met partner
1 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
best hotel in belgrad!
Boris
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 17 jan 2022
Dear Boris,
Thank you very much for sharing this positive review about our unique hotel
We are hoping to host you soon.
Best wishes,
Robert Stojko
General Manager
10/10 – Uitstekend
Dmitrii
Reisde met familie
25 dec 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dmitrii
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 29 dec 2021
Dear Dmitrii,
Thank you for this wonderful review. We really appreciate it.
We hope to host you soon .
Best regards,
Robert Stojko
General Manager
10/10 – Uitstekend
Miodrag
Reisde met een groep
29 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miodrag
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 29 dec 2021
Dear Miodrag,
Thank you for your feedback.
Best wishes,
Robert Stojko
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 29 dec 2021
Dear,
Thank you for your positive feedback. We really appreciate your opinion.
Best regards,
Robert Stojko
General Manager
2/10 – Ontzettend slecht
Emine
1 okt 2021
Negatief: Personeel en service
Emine
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
roy
25 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
roy
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 29 dec 2021
Dear,
Thank you for your feedback.
We are hoping to see you soon.
Best wishes,
Robert Stojko
General Manager
8/10 – Goed
Kaushal
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
27 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent property, decent location, concerns with access to the hotel, hosekeeping and breakfast lacked convenience and satisfaction. Family rooms were nice and checkin was convenient
Kaushal
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Robert Stojko, General Manager op 28 aug 2021
Dear Kaushal,
Thank you so much for your time invested in writing about your stay with us. We are pleased to know that you have enjoyed this experience and that our service was up to your expectations. Thank you also for pointing out the part of the service which you think should be improved, as every comment we receive from our guests help us to raise the quality.
Our hotel is unique in so many different ways - each segment of this iconic property is dedicated to the unforgettable experience of our guests. Well-positioned, set within the preserved 19th-century Old Mill, near the banks of the Sava River, the Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade offers a luxury hotel stay and quite an easy approach to every part of the city, as you already discovered.
We are looking forward to delight you again on your next visit.
Kind regards,
Robert Stojko, General Manager
8/10 – Goed
Abdullah
23 aug 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الفندق وااايد حلو المكان جيد لازم سياره او تاكسي للسنتر مشكله وحده في الفندق الحمام جام فقققط هذي المشكله الوحيده في شتر بس هم مكشوف يعني الي بالغرفه ممكن انه يشوف اذا كانت السفره لشخص واحد انصح وبقوه
Abdullah
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Robert Stojko, General Manager op 27 aug 2021
Dear Mr. Abdullah,
Thank you very much for reviewing your recent stay with us and sharing your experience with others. We are glad to hear that you have enjoyed your stay. It is very rewarding when our efforts have been recognized and kindly appreciated. Do not hesitate next time to ask our helpful staff about anything that we can do to make your stay complitely comfortable. We are looking forward to delight you again on your next visit. Kind regards, Robert Stojko, General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
16 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice clean property. Great, courteous and friendly staff. Very helpful. Only criticism is the horrible wifi. Signal is very weak.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Robert Stojko, General Manager op 22 jul 2021
Dear Guest,
Thank you for providing this feedback.
We are glad to read that you have enjoyed many aspects of our service and thank you for pointing out the part of the service which should be improved.
It was a pleasure to have you as our guest and we hope to make your experience even better the next time you come and stay in our hotel.
Kindest regards,
Robert Stojko, General Manager
10/10 – Uitstekend
Senada
22 jun 2021
Senada
3 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Robert Stojko, General Manager op 24 jun 2021
Dear Senada, Thank you for staying with us and we appreciate your positive feedback. Kind regards, Robert Stojko, General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Robert Stojko, General Manager op 24 jun 2021
Dear Guest, Thank you for staying with us and we appreciate your positive feedback. Kind regards, Robert Stojko, General Manager
10/10 – Uitstekend
Senada
30 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional service and location
Absolutely fabulous hotel, from the moment you step into the foyer you feel welcomed. The room was amazing, location perfect (just off the freeway 5 minutes) and the service and staff were first class.
Senada
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Robert Stojko, General Manager op 24 jun 2021
Dear Senada,
We appreciate you taking your time to give us feedback and for choosing our hotel as the place to be in Belgrade.
Thank you for the excellent rating and, above all, for mentioning the hospitality of our team – it is our pleasure to offer the best of Radisson and for providing beautiful memories. We are much looking forward to welcoming you back again in the future.
With kind regards,
Robert Stojko,
General Manager
10/10 – Uitstekend
Angelo
Zakenreiziger
31 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angelo
2 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Robert Stojko General Manager op 3 apr 2021
Thank you for your feedback.
We really appreciate it and we are already looking forward to welcome you soon.
With kind regards,
10/10 – Uitstekend
Nebojsa
27 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nebojsa
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Robert Stojko General Manager op 3 apr 2021
Dear Nebojsa,
Thank you for your feedback. We really appreciate it.
Sincerely
10/10 – Uitstekend
Natalia
21 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Natalia
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Robert Stojko General Manager op 3 apr 2021
Dear Mrs Natalia,
Thank you very much for your feedback. Thank you for being our guest and we truly hope you will visit Belgrade and us again.
Stay well and regards,
10/10 – Uitstekend
Vladimir
Zakenreiziger
26 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vladimir
2 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 29 dec 2021
Dear Vladimir,
Thank you for your feedback.
Best regards,
Robert Stojko
General Manager
10/10 – Uitstekend
Beniamin
Zakenreiziger
19 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beniamin
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 29 dec 2021
Dear Beniamin,
Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback.
Stay well and regards,
Robert Stojko
General Manager
10/10 – Uitstekend
Dragoslav
1 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dragoslav
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Radisson Collection Hotel Old Mill Belgrade op 29 dec 2021
Thanks for staying with us. We really appreciate your feedback!
Best wishes,
Robert Stojko
General Manager