Golden Residency

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Cubbon-park

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Golden Residency

Exterieur
Receptie
Luxe beddengoed, pillowtop-bedden, een kluis op de kamer
Exterieur
Interieur

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer (AC)

Hoogtepunten

Airconditioning
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapbank
Een plafondventilator
Pillowtop
Privébadkamer
Regendouchekop
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer (AC)

Hoogtepunten

Airconditioning
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapbank
Een plafondventilator
Pillowtop
Privébadkamer
Regendouchekop
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapbank
Een plafondventilator
Pillowtop
Privébadkamer
Regendouchekop
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer (Non AC)

Hoogtepunten

Airconditioning
Hd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapbank
Een plafondventilator
Pillowtop
Privébadkamer
Regendouchekop
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
#28, 2nd Main Rd,4th cross, Opp Kanishk, Gandhinagar,Near Majestic City Rail, Bengaluru, Karnataka, 560009

In de buurt

  • Race Course Road - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Cubbon-park - 16 min. lopen - 1.4 km
  • UB City - 2 min. rijden - 2.5 km
  • Bangalore-paleis - 5 min. rijden - 4.3 km
  • M.G. Road - 5 min. rijden - 4.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Sir M Visvesvaraya - 14 min. lopen
  • Station Krantivira Sangolli Rayanna - 16 min. lopen
  • Bengaluru (BLR-Internationale Luchthaven Kempegowda) - 46 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mavalli Tiffin Rooms (MTR 1924) - ‬4 min. lopen
  • ‪Sukh Sagar GandhiNagar - ‬4 min. lopen
  • ‪Talk of The Town - ‬4 min. lopen
  • ‪Chicken County - ‬4 min. lopen
  • ‪Hotel Annapoorna - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Golden Residency

Hotel in de buurt van Cubbon-park
Profiteer bij Golden Residency van faciliteiten zoals een gratis continentaal ontbijt, winkels ter plaatse en een stomerij/wasserijservice. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een open haard in de lobby.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een rookvrije accommodatie, koffie/thee in de lobby en een geldautomaat/bankservice
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Golden Residency zijn voorzien van leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Pillowtop-bedden en slaapbanken
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Hd-televisies met kabelzenders
  • Plafondventilatoren, dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Winkelen

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Gebouwd in 2006
  • Open haard in de lobby
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Pillowtop-matras
  • Slaapbank

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • HDTV met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Snelle incheckservice beschikbaar

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: INR 1000
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen van 10 en jonger zijn niet toegestaan bij deze accommodatie. Alle gasten ouder dan 10 zijn welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1200 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor laat uitchecken: INR 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Kinderen t/m 10 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning tijdens bepaalde periodes mogelijk en alleen gedurende bepaalde uren beschikbaar.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Golden Residency Bengaluru
Golden Residency Hotel Bengaluru
Golden Residency Hotel
Golden Residency Hotel
Golden Residency Bengaluru
Golden Residency Hotel Bengaluru

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Golden Residency?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Golden Residency te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Golden Residency?

Je kunt inchecken tot: op elk moment. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Golden Residency uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van INR 1000.

Biedt Golden Residency een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1200 per voertuig.

Waar ligt Golden Residency?

Dit hotel ligt in Stadscentrum van Bangalore, binnen 2 km afstand van Freedom Park en Cubbon-park. Ook Bangalore-paleis en M.G. Road liggen binnen 5 km afstand. Station Sir M Visvesvaraya ligt op 14 minuten lopen en naar Chickpet Station is het 17 minuten lopen.

Beoordelingen over Golden Residency

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 43 beoordelingen

6,8/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

2,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were incredibly rude and unhelpful. The room despicable, and the photos on expedia look like they’ve been photoshopped and enhanced. In reality, they are dirty and unkempt. The air conditioning was not working and I had to request the receptionist (who was least bothered) several times for him to actually take any action and provide me with a remote. I couldn’t stay there for more than 20 minutes.
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Navneet

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Weaired Hotel

I wonder that how these hotels make on online websites like Hotels.com, I mean they don't have basic facilities, the AC was not working, the Wifi was not working they said we don't pay invoice for online booking and so on. It's was wearied experience overall.

8/10 – Goed

krishna, Hyderabad

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Budgeted hotel with good amenities

Stayed for two days. Good place to stay.

4/10 – Matig

Gokul, Erode

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Horrible !!!

My overall experience of staying at this hotel was horrible. The rooms were very average. The towels were stained not even fit to clean the floor. I generally feel that hotels treat the customers different when booked through sites like hotels.com. May be that we got a better deal than a direct approach? For everything I had to beg at this hotel. Service ? The receptionist were discourteous to answer. No replies. Everybody spoke only Kannada.

4/10 – Matig

KALPIT, Vadodara

Negatief: Comfort kamer

Good Service But no room comfort.

Mattress over double bed is not single continuous sheet. They have joined two single beds & two different mattresses to make kind size bed. Because of that, there will always be a gap between two mattresses which is not at all comfortable. Rest of the this are manageable.

6/10 – Redelijk

Rajnish, Noida

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

BAD SERVICE

the hotel and room was clean but service was bad The quality of mattress awas very bad, Over all, the room condition was very bad comared to what it looks on on the net

8/10 – Goed

Hari K Vanganur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very Good hotel and Good staff

The experience was good and satisfying and would certainly visit again if i come to bangalore

6/10 – Redelijk

ganapathy hegde, mangalore

Positief: Netheid, comfort kamer

not a bad stay at all.

There is no buffet breakfast as mentioned. It is small items which they deliver at room.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

very clean and good service

very clean and good service and with reasonable rates

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good Service

I enjoyed the stay, but I would prefer to bring a flaw, which is that the breakfast starts only at 8.30, which should be made early (i.e.) by 7.30 or 8

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

DISAPOINTED, UK

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Shower

The only good thing i can say is that the shower was nice and hot. The reception staff were very unhelpful asked them for a pick up from the airport which it states that they will do this for you and we were told abruptly to get 1 from the airport. Then when we left ordered a taxi for the airport for 10:30 the next morning they failed to do this and when i asked where it was they knew nothing about it and said i had not ordered it. They asked for a comment in their guest book i just wrote RUBBISH!!!!!!!!

6/10 – Redelijk

Ben, Sydney

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

24 hour checkin .

Quite convenient for 24 hour check in as i am on transit to Hampi. Convience of free wifi in room . Big room but place needs updating . Location is okay but not great.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service

6/10 – Redelijk

だいちゃn94, mangaore

バンガロール空港に深夜到着するなら便利!

深夜一時ごろにバンガロールに到着し、ホテルにチェックイン。24Hの滞在時間があるので、翌日深夜がチェックアウトタイムです。とっても便利に使わせていただきました。

8/10 – Goed

David, Melbourne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Satisfied

Overall it was value for money. The staff were friendly n helpful n left u alone.

8/10 – Goed

Jayant, New Delhi, Delhi, India

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Feedback for Golden Residency

Overall experience is good. However wi-fi strength was good inside the room and water bottle provided inside the room were charged where as in expedia site it was mentioned as complimentary

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great location

It was good as usual

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Good rooms but no kitchen in hotel

The hotel is strictly for stay purpose as it does not have a Kitchen. Food needs to be ordered from nearby restaurants. The advantage of the hotel is of being close to the city railway and Bus station and it is in a lane of reputed hotels.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer

Food by the hotel on it's own, Alert room service.

Service regarding food is not available by it's own , but they can arrange , Cleanliness is moderate .Need more attention in cleanliness of the room.

6/10 – Redelijk

Pruthvi

Positief: Personeel en service

8/10 – Goed

Anthony, Houston, TX

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice Stay

I enjoyed my stay and the staff were very nice and helpful. A/C worked good and really loved the tata sky cable with english channels. Wifi was also good.