Goldfinch Hotel Bangalore
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Vidhana Soudha
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Goldfinch Hotel Bangalore





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 59
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op stad laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op stad
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Club kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op stad laden

Club kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

Doubletree By Hilton Bengaluru Whitefield
Brookefield
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 11 beoordelingen
De prijs is € 130
inclusief belastingen en toeslagen
1 aug - 2 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

32/3 Cresent Road, High Grounds, Bengaluru, Karnataka, 560001
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

ibis Bengaluru City Centre Hotel
ibis Bengaluru City Centre Hotel
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.2 van 10, Zeer goed, 267 beoordelingen
De prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. INR 350 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1600 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Bij overnachtingen op 14 februari zijn de kosten voor het traditionele Valentijnsdag-galadiner in de weergegeven totaalprijs inbegrepen.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Goldfinch Bengaluru
Goldfinch Hotel
Goldfinch Hotel Bengaluru
Goldfinch Hotel
Goldfinch Bangalore Bengaluru
Goldfinch Hotel Bangalore Hotel
Goldfinch Hotel Bangalore Bengaluru
Goldfinch Hotel Bangalore Hotel Bengaluru
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Goldfinch Hotel Bangalore
Beoordelingen
7,4
Goed
7,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
25 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jul 2013
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellente prijs-kwaliteit verhouding
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 jan 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Andressa
Zakenreiziger
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andressa
6 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Suraj
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suraj
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KRISHNA VENI
Reisde met een groep
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exellent stay
KRISHNA VENI
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Sirpartap Kumar
27 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service
Sirpartap Kumar
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Chidambar
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chidambar
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Fang Ming
Zakenreiziger
20 okt 2024
Fang Ming
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Anto
Reisde met familie
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anto
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Ramakrishna
14 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramakrishna
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
SHAMNAD MUTHALIF
Zakenreiziger, Reisde met partner
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHAMNAD MUTHALIF
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Chandan
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chandan
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
AJIT
17 feb 2024
AJIT
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Ameerali
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ameerali
5 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Ashok
1 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ashok
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Siddharth
Reisde met een groep
14 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Siddharth
3 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Mahesh
28 sep 2023
Mahesh
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Ankit
Reisde met familie
3 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ankit
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Ramesh
16 dec 2022
Ramesh
1 nacht verbleven in december 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Ram sai
29 jun 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ram sai
1 nacht verbleven in mei 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Nedunchezhian
Zakenreiziger
18 jun 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nedunchezhian
4 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Tanvi
Zakenreiziger
26 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tanvi
3 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Prakash
9 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prakash
3 nachten verbleven in november 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Musthafa, Berlin
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
9 jun 2020
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Musthafa
1 nacht verbleven in juni 2020