Mango Hotels, Bangalore Koramangala II

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Bengaluru

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Mango Hotels, Bangalore Koramangala II

Mango Comfort | Pillowtop-bedden, een kluis op de kamer, een strijkplank/strijkijzer

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Mango Cozy

Hoogtepunten

Lcd-televisie
Een plafondventilator
Pillowtop
Gratis mineraalwater
Een (laptop)kluis
  • 176 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed of 1 eenpersoonsbed

Mango Comfort

Hoogtepunten

Lcd-televisie
Een plafondventilator
Pillowtop
Gratis mineraalwater
Een (laptop)kluis
  • 222 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed of 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
426, 8TH MAIN, 4TH BLOCK, KORMANGALA,, Bengaluru, BLR, 560034

In de buurt

  • Goldman Sachs Offices - 4 min. rijden - 3.6 km
  • Bannerghatta Road - 4 min. rijden - 3.6 km
  • IBM Offices - 4 min. rijden - 4.7 km
  • Botanische Tuinen van Lalbagh - 6 min. rijden - 5.7 km
  • M.G. Road - 8 min. rijden - 6.4 km

Lokaal vervoer

  • South End Circle Station - 7 min. rijden
  • Station Trinity - 7 min. rijden
  • Bengaluru (BLR-Internationale Luchthaven Kempegowda) - 69 min. rijden

Restaurants

  • ‪Terrabites - ‬1 min. lopen
  • ‪The Hole In The Wall Cafe - ‬1 min. lopen
  • ‪Fujiyama - ‬1 min. lopen
  • ‪Shanthi Sagar - ‬4 min. lopen
  • ‪Kargeens - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Mango Hotels, Bangalore Koramangala II

Hotel in de buurt van M.G. Road
Mango Hotels, Bangalore Koramangala II biedt faciliteiten zoals een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een limousine- of autoservice, een ontbijt (tegen een toeslag) en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Een kluis bij de receptie, een lift en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Mango Hotels, Bangalore Koramangala II bieden leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en (laptop)kluisjes en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis kranten.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Pillowtop-bedden en extra bedden (tegen een toeslag)
  • Plafondventilatoren en telefoons

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijt tegen een toeslag beschikbaar: INR 150 tot 250 per persoon
  • Een koffiebar/café

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)

Voorzieningen

  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Pillowtop-matras

Badkamer

  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Lcd-tv

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Elke dag gratis kranten
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 800.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag: ca. INR 150–250 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1400 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: INR 800.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mango Bangalore II
Mango Bangalore Koramangala II
Mango Hotels Bangalore II
Mango Hotels Koramangala II
Mango Hotels Koramangala Hotel
Mango Hotels Koramangala
Mango Hotels Bangalore Koramangala II
Mango Hotels, Bangalore Koramangala II Hotel
Mango Hotels, Bangalore Koramangala II Bengaluru
Mango Hotels, Bangalore Koramangala II Hotel Bengaluru

Veelgestelde vragen

Wat kost het om bij Mango Hotels, Bangalore Koramangala II te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Waar ligt Mango Hotels, Bangalore Koramangala II?

Dit hotel ligt in Koramangala, binnen 10 minuten lopen van 100 Feet Rd, St. John’s Medical College en St. John's Auditorium. Ook Nexus Mall Koramangala en HP Corporate Offices liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Mango Hotels, Bangalore Koramangala II

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 25 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Conveniently located

Worth the price. Have nice restaurants within walking distance. Bathroom and room was clean. The service was nice.
1 nacht verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It's good one It's like a business hotel People are so good kind with pleasing smile Good service Fiod also Not bad The receoptuonalist person miss Naghma was so helpful in geting room process and get me done all need full at the earliest wherever I needed

2/10 – Ontzettend slecht

Kailash

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I booked the hotel . Landed at hotel around midnight and i was told that they do not have a room. the guy told me that he has booked another hotel but initially insisted that I should pay the same amount what I had agreed to pay for Mango Hotel but when I checked online I found that the other hotel was actually selling rooms at lower price. eventually they agreed to take the lower prices from me and balance from Mango Hotel. this raises few points: 1.If the hotel can not keep to its promises of giving room why did they accept the booking? 2. They guy told me that he tried to call me at around 7 PM india time . which is 0930 Singapore time. I was in flight. why they did not send email which I would have accessed as soon as I land and I could have spoken with them . 3. I appreciate that they made arrangement of my stay at night at other hotel . but why insist that I must pay the same tariff whereas the actual online rate of that hotel is lower. I was given an argument that that is "online" rate and it would be lower . But did not i book Online mango hotel some 40 days back???

4/10 – Matig

Udit, Kolkata

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pleasant But not Up to the mark....

The stay is not worth if it is more than 1500 inclusive of taxes. We were charged 2100 incl of taxes. We had booked for Mango II 2 months before but was given the room in Mango I as no Single Large Bed was available. No toiletries was deer. Old Ac. Fridge Not Working. Less Legspace in rooms. For Breakfast we had to go to Mango II. Breakfast was not upto the mark. But in either way the behaviour of the staffs and the cooperation was just too good and they excel in dis. The main advantage is the Location of the Hotel which is awesum.... With a Proper Maintenance and some add-onns, this property can do better and best....

10/10 – Uitstekend

S, chennai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

memorable

Good. Enjoyed the stay.enjoyable

6/10 – Redelijk

Harshad

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

Mango Hotel, Koramangala

This is a budget hotel and for that price range it is adequate. The lobby area on the first floor was small and did not have any comfortable chairs/lamps for just sitting. The chairs tables were clearly only used for the breakfast period, so the lobby didn't feel very welcoming. The linens looked a little gray, could use an update.

6/10 – Redelijk

anirudh, Washington

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Stay is average

Cost that we paid did not reflect on the room quality and experience. Had problem with ironing, bath room and ventilation of room. Wifi really sucks to core. Had lot of problem because of that.

8/10 – Goed

Dipesh, mumbai

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Great Location

Room was great, but the service was not as good as expected. They did not have sufficient staffs. The location of the hotel is great.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Horrible hotel and rude staff

I stayed here recently and I must say the hotel is simply HORRIBLE. I did advance payment for 3 nights stay and when I arrived at the hotel, they said they don't have any room available. They made me wait for more than an hour, no one even asked me for a glass of water and worse the receptionist screamed at me, the staff was very rude and ill-mannered. I mean really, is this how this stupid hotel treats its guests?? Room was dirty, bedsheets were stained. Room service never answered their phone. Food is bad. And if you are expecting a nice complimentary breakfast, you'll be highly disappointed. Please never stay in this hotel!

6/10 – Redelijk

Prateek

8/10 – Goed

Sp, Bangalore

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Beautiful Place to stay at :)

It was nice experience Staying at Mango . The rooms were clean n tidy . No complaints . But The service was Little slow . I would recommend Not to keep customers waiting when asked for something . It Annoys when you are eagerly waiting .

6/10 – Redelijk

Karan

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Comfortable stay

Spacious and well appointed rooms. Good food. Responsive service. Room was a bit smelly initially. AC was noisy. Otherwise a comfy stay. Will recommend.

6/10 – Redelijk

AjY

Positief: Comfort kamer

Could do with some improvement

Pleasent stay.Good rooms.Towels and sheets to be replaced ASAP!!!Decent staff.Good manager though.Not bad for a 3 day stay.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

will stay again!

good location, friendly staff

8/10 – Goed

rc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Abraham, Mumbai

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poorly managed and confused staff

at the check-in counter the staff refused me a room point blank, saying they did not get an intimation from Hotels.com, then when presented with the confirmation email argued back that they had no rooms!!.. the receptionist and the supervisor who came after 10 minutes kept saying they did not have the booking on their system.. which turned out to be an excel sheet! .. not really any system at all. Same time i was trying to check-in another customer was going through the same scenario.. AVOID MANGO IF You can... anyway it is overprices for the rooms it provides. I eventually got the room after i put pressure, I had booked a suite and finally got a regular room.. which i took as i had other priorities. AVOID AVOID.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not a great experience

I would say that the location of this hotel is good as it is in koramangala. But the stay itself wasn't great due to the following reason. They didn't provide us king sized bed, instead they put two single beds together. It was very uncomfortable. The bathroom was very suffocating as there was no ventilation in the bathroom. They didn't have anything in their kitchen. I asked for any cool drink and they didn't have it. In the morning we need to fight with others to get a plate to have the morning breakfast. I wouldn't recommend anyone to stay in this hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Monika, Bornheim

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Mittelklasse-Hotel in der Stadt

Hoteladresse war schwer zu finden. Wegbeschreibung sollte detailliert vorliegen. Zimmer waren gut aber sehr hellhörig. Frühstück sehr einfach in Eingangshalle. Personal konnte keine Informationen zu Bussen in die City geben, keine Stadtpläne vorhanden. City war allerdings gut erreichbar mit Bussen. Hotel wurde offenbar eher von Geschäftsreisenden genutzt.

8/10 – Goed

Madhujya, Abu Dhabi

Positief: Netheid, comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer