Hotel Tulip Bangalore

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice, in de buurt van Bangalore-paleis

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Tulip Bangalore

Serveert ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Zitruimte lobby
Serveert ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Exterieur
1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Suite

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Plot No. 104-1 RV Layout, Kumara Park West Extension, Bengaluru, Karnataka, 560020

In de buurt

  • Bangalore-paleis - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Cubbon-park - 2 min. rijden - 2.5 km
  • Race Course Road - 3 min. rijden - 2.5 km
  • UB City - 5 min. rijden - 4.7 km
  • M.G. Road - 5 min. rijden - 5.0 km

Lokaal vervoer

  • Mantri Square Sampige Road Station - 3 min. rijden
  • Station Krantivira Sangolli Rayanna - 5 min. rijden
  • Bengaluru (BLR-Internationale Luchthaven Kempegowda) - 37 min. rijden

Restaurants

  • ‪Athithi’s Chats - ‬10 min. lopen
  • ‪Dublin - ‬9 min. lopen
  • ‪Pebble - ‬10 min. lopen
  • ‪Raintree - ‬8 min. lopen
  • ‪Go Native - ‬9 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Tulip Bangalore

Hotel in de buurt van Bangalore-paleis
Profiteer bij Hotel Tulip Bangalore van faciliteiten zoals een aangrenzende golfbaan, een dakterras en een stomerij/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Latitude Bar Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een bar en een businesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, vergaderruimtes en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 53 kamers zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: INR 250 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Latitude Bar Restaurant

Dingen om te doen

  • Aangrenzende 18-hole golfbaan
  • Paardrijden/paardenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters

Meer

  • Balzaal
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Mobiele toegangssleutel
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 8 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 250.00 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1500 per voertuig (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Paytm, PhonePe en Amazon Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Tulip Inn Bangalore Bengaluru
Tulip Bangalore Bengaluru
Tulip Bangalore
Tulip Inn Bangalore
Hotel Tulip Bangalore Hotel
Hotel Tulip Bangalore Bengaluru
Hotel Tulip Bangalore Hotel Bengaluru

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Tulip Bangalore?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Tulip Bangalore te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Tulip Bangalore?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Voor vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) geldt een toeslag. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Tulip Bangalore uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hotel Tulip Bangalore een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1500 per voertuig.

Waar ligt Hotel Tulip Bangalore?

Dit sportieve hotel ligt in Malleshwaram, binnen 2 km afstand van Palace Grounds en Bangalore-paleis. M.G. Road ligt op 4,8 km. Mantri Square Sampige Road Station ligt op 23 minuten lopen en naar Station Cantonment is het 23 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Tulip Bangalore

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 50 beoordelingen

8,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Kannan

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Chiara

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Mahaveer Reddy

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Chikkanayaknhalli

1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Rajendra

1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Venkatachalam

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Stay at tulip

Cleanliness not upto the mark..food except south Indian items is a disaster..we ordered food from outside after day 1 when we tasted the north Indian food here..so u can imagine...other staff especially house keeping and front line are good and very helpful
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Venkat

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Restaurant was not available for dinner. Forced to order room service which took more time to serve.
1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Sachin

2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Madhu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was ok and the service was fine. Nothing extraordinary but decent under the conditions
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was there for a very short stay. I didn't use their facilities at all. Did not even have the food there. Location is good. It's value for money. Though I feel room carpet needs to be shampooed.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenience location.. useful amenities. nice staff
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

WU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great !
3 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Guesr

Negatief: Netheid, personeel en service
The first room I assigned was stinking. I have requested for clarrification on thenext day booking, the front desk never cam eback on their own. Only after I enquired they told they do not have rooms and they will rejct my Orbitz booking. But they never settled with Orbitz and I have been charged by Orbitz
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is good. Food needs improvement. No breakfast options for a la carter.
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Hopeson Tilak Raj Banka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice location to stay witin the heart of banglore city Places like Majestic MG Road nearby Only not much of restraunts nearby
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Moving chairs past midnight disturbing guests sleep. This is our second stay with a similar experience.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The room was small and didn’t have balcony. Yet clean
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Rajagopalan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2 night's stay at Tulip INN

rude staff who asked me to pay up the entire cost upfront despite being a senior citizen travelling with wife who is also a senior citizen. The reason cited by the lady was that people run away after their stay without paying the bill and that they will have to bear such costs!! They can differentiate people for this purpose, I feel. The bed was small though they claim it to be King Sized! The bed was so soft that I found it difficult to get up as my body was sunk in it. very uncomfortable. The A/c was put off and I had to complain to restore the comfort.
2 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was cozy with comfirtable bedding and pleasing housekeeping
1 nacht verbleven in maart 2019