Een sauna, een spabad, een Turks bad/hammam, lichaamsbehandelingen

Beoordelingen van Fletcher Wellness - Hotel Stadspark

4 out of 5
Fletcher Wellness - Hotel Stadspark
Gertrudisboulevard 200, Bergen op Zoom

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 64 van 235 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 88 van 235 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 235 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 235 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 235 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

jacobine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Gerardus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurıg netjes
13 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Alfred

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op goed verzorgde locatie
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Roos

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
T was een keurig hotel .
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Ignace

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxueus verblijf
Luxueus hotel aan de rand van stad op loopafstand.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Ignace

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Guus

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed for my work in BOZ. Hotel has been renovated recently and thats a big plus. I stayed in room 308 and 502, both on the west side of the hotel. Overlooking the beach area and the nearby road. The beach is available by walking, just 5 minutes away. In the middle of the summer, so my window open. This gives a lot of noise from the nearby road 24 hours. On return from daywork I noticed that the bedroom was not always cleaned. Always something was forgotten by the cleaner.
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Wop

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima voor een tussenstop. Wellness meer dan voldoende voor hotelgasten. Als sauna ganger wellness aan de kleine kant voor dagje wellness. Ontbijt uitgebreid en vers!
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Herman

Positief: Personeel en service
Vriendelijke ontvangst. Kamer gedateerd
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Antoinette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooie locatie op loopafstand van de stad en de boulevard. Komen zeker terug naar dit hotel.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Albert

1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Joran

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg smerige douche vol schimmel en kalk. Veel te weinig druk op de leiding waardoor ik bijna tegen de muur moest staan om onder de straal te staan. Vloerbedekking erg slecht vol gaten, op de gang al. Niet zo netjes voor de luxe kamer.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Harry

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Verswijver

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

L.M.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ligging. eten was heerlijk en bediening geven we een 10!!!
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Aloysius

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Alex

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Schoonmaak is teleurstellend. Ik had een vlekje in de dekens. Heb hier niets van gezegd in de veronderstelling dat ik de volgende dag wel schone lakens zou krijgen, maar dit was niet zo. Ook schoonmaak van andere plekken is niet voldoende te noemen. Ontbijt is wel goed. Elke dag hetzelfde, maar uitgebreid. Op loopafstand is het strand of het centrum. Gratis parkeren is ook erg fijn.
5 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Marcel, Almelo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net en keurig hotel in een rustige omgeving.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Otto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Een mooie plaats (uitzocht over het water). Ontbijt was de 2e dag (zondag) minder goed voorzien als de 1e dag (zaterdag)
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

S.A.

1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jack

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Vera

2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Robertus, Amersfoort

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
De aankomst was teleurstellend, de receptie is toch de plek waar de gast als eerste contact heeft met het hotel! Al de keren dat we ze spraken waren ze afstandelijk en kil. Zo anders was het personeel in het restaurant en de house cleaning, zo aardig. Al met al het kan bij de receptie echt beter, vreemd dat alle medewerkers dat zo waren, vaak ligt dat niet aan de medewerkers, maar aan de leiding van de groep! Nogmaals groot compliment voor de andere medewerkers, ze waren er echt voor de gasten.
3 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Tessa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Ik verbleef voor zakelijk gebruik. Prettig dat het ontbijt inbegrepen was en er diner opties zijn. Het lijkt me ook een lekker Wellness hotel. Mijn kamer was een beetje oudbollig maar er zijn volgens mij ook nieuwere kamers.
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Guy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakenreis
Goed hotel met wellness complex, goede WiFi en lekker ontbijt. Vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met wellness
Prima hotel met mooie wellness faciliteiten. Prijs-kwaliteit is dik in orde.
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Y.

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
niet voor herhaling eigenlijk
vindt de service minder dan vorige keren, ga naar dit hotel omdat ik daar iemand bezoek, die wonen practisch om de hoek, maar moest elke dag om meer handdoeken vragen, ook al lagen die op de grond. bij in en uit checken erg aardig. mis toch in de zomer wel een koelkastje. en de bar vond ik niet een goede services bieden.
3 nachten verbleven in juni 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Waldemar

Reisde met een groep
2 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Yvonne

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
ons verblijf
Het uitzicht was mooi, we keken op het water, ver weg.Mensen waren erg behulpzaam, extra handdoeken om vaker te kunnen douchen of in bad. Vonden het niet erg schoon. Wat in deze hitte erg tegenvalt is dat er geen koelkastje in de kamer aanwezig was. De prijs vindt ik erg duur, als je geen welness gebruikt, want daar moet je zonder zwemkleding. Het ontbijt is een tegenvaller niet aan te raden
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

JohndeSousa, Capelle aan den IJssel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Schoon en goed verzorgd. Jammer van die kit afwerken van de badkamer. Doet pijn het te zien.
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Goede ontvangst, nette kamer, koffie en thee aanwezig, altijd prettig. Het diner en ontbijt was heel goed. Jammer dat de bediening was vergeten dat we twee dinervouchers hadden ingeleverd. We kregen eerst de rekening voor het totale diner. Het is een Wellnesshotel, maar het voetenbad en twee whirlpools waren buiten gebruik. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. .
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Guy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakenreis
Douche gel leeg aan het bad, Dit gemeld doch de dag erna nog steeds niet opgevuld. ‘S avonds in het hotel een slaatje besteld in het restaurant, opmerking gekregen van de kelner dat dit enkel bij de lunch kon besteld worden, als ik hem erop attent maakte dat dit wel degelijk op de avond menu stond, was de kelner ge-eriteerd. Wel leuke kamers doch een sigaretten geur waar te nemen.
2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

P.J.

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Vatbaar voor herhaling onder "normale" condities.
Het was weliswaar een bijzonder weekend (herdenking Slag om de Schelde 75 jaar geleden) maar de prijs was Euro 194 p.p.p.n.ofwel bijna 2x de gebruikelijke. Ik heb geen probleem als daarmee het verblijf van de buitenlandse (Canadese) militaire gasten mede zou zijn bekostigd maar had dat dan graag als uitleg gehoord. De kamer was comfortabel maar kwam op een aantal details tekort terwijl voor die prijs toch e.e.a. aan extra's mag worden verwacht. De gebreken waren een weigerend kluisje, een bijna verstopte wastafel en een onvoldoende gereinigde fauteuil. De tekortkomingen waren een beperkt aantal tv zenders voor een hotel dat een internationale status pretendeert en verkeerd geplaatste lichtpunten waardoor lezen op de te verwachten plaatsen (fauteuils en bed) praktisch onmogelijk was. Tot slot mag op een als luxueus aangeprezen kamer bijzondere service worden verwacht zoals bv. schoenpoets materiaal. Overigens alle lof voor het restaurantpersoneel dat ondanks de drukte kundig en vriendelijk was.
3 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Nel

Positief: Netheid, personeel en service
Gezellig weekend
Geweldige ligging aan de rand van de stad en meer.
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Jules

Positief: Personeel en service
OK
Prima om een nachtje over te blijven. Simpel maar netjes.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
geen idee
de upgrade naar een mooie kamer, was een suite, want bij de boeking was door expedia een tweepersoonsbed gevaagd, maar had bijn jullie twee een persoonsbedden gevraagd, daar ik met mijn zoon van 24 jaar niet graag hetzelfde bed deel, kwam goed uit konden ze op de bank een bed opmaken, dit sliep natuurlijk wat minder, maar wel weer fijn dat we een deur dicht konden doen, wat voor mijn zoon rustiger was, maar heb beestjes dood moeten maken die op de grond liepen, dat was minder, maar kon niet meer naar een andere kamer, want die was er niet
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Emiel

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit not ok.
Kamer super basic, badkamer verouderd. Na een half uur wachten in restaurant nog geen kaart gekregen om diner te bestellen. Dan maar besteld wat van voor aangekondigd was. Basic wijn superduur.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het ontbijt was goed .Maar het avond eten niet dat was minder goed en jammer dat je niet de hele dag kon zwemmen . alleen tussen 9/00 uur en 11.00 uur met badpak
4 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht
Verouderde, niet schone kamer. Om 09.50 u geen toegang meer tot de ontbijtzaal, terwijl tot 10.00 is aangegeven. Zeer karig ontbijt, welke niet voldoende wordt aangevuld. Wij komen daar niet meer terug.
2 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Restaurant goed kamer mag wel een face lift hebben
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben een prima verblijf gehad. Enige minpuntje is het bedlampje. Heel ongeschikt om 's avonds wat lezen in bed.
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019