Exterieur

Beoordelingen van Hotel MANI by AMANO

3 out of 5
Hotel MANI by AMANO
Torstrasse 136, Berlin, BE

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 493 van 868 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 310 van 868 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 868 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 868 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 868 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mischa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Badkamer.is iopen in de kamer. Geen afgesloten ruimte. Douche van glas dus met 2 personen in een kamer ziet de ander je douchen.
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Henderika

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi gelegen. Kamer is prima, iets aan de kleine kant. Schoonmaak kwam heel laat waardoor bij ons maar 1 keer van 4 overnachtingen is schoongemaakt
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Michael Sperrhake, Front Office Supervisor op 2 jul 2023
Dear Henderika,Thank you for taking the time to review your stay at Hotel MANI by Amano. We appreciate your feedback about our location and the size of our rooms. Cleanliness is one of our top priorities, and we apologize for any delays experienced. We strive to provide an exceptional experience for all our guests and continuously work towards improving every aspect of their stay with us. Thank you again for your feedback – we hope that you will choose to stay with us in the future.Kindest regards Michael SperrhakeFront Office SupervisorHotel MANI by Amano

8/10 – Goed

Alje

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een trendy hotel, leuke bar en restaurant. Kamers zijn klein maar wel slim ingedeeld en van alle gemakken voorzien.
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Michael Sperrhake, MANI Front Office Shift Manager op 16 sep 2022
Dear Alje,Thank you very much for taking the time to evaluate your stay with us with frank words.We are very pleased that you had a nice stay with us.We are very honoured by your positive feedback and we appreciate your satisfaction and praise of our Hotel.We look forward to welcoming you again in the future.Yours sincerely,Michael SperrhakeMANI Front Office Shift Manager

8/10 – Goed

bruno

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer goed hotel
leuk hotel mooie kamers, vriendelijk onthaal, het ontbijt een beetje zwakjes, niet zoveel keuze, ook wilden ze koffie bedienen maar ik doe dit liever zelf zeker bij een buffet, s'avonds bij het hotel aangekomen ruikt alles een beetje naar wat ze hebben gebakken deze avond. Voor de rest echt wel iets leuk om even te overnachten.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Koko ML Operations Assistant op 26 dec 2019
Dear Bruno, Thank you so much for sharing your impressions with us. We appreciate your feedback and are happy to hear that you liked the room layout and that you had a warm welcome upon arrival. Please be sure that we will use your critical comments as an opportunity to question and improve our internal operations. Wish you all the best and hope to see you soon! Warm regards, Koko ML Operations Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
New and nicely decorated. Room was not very big but sufficient.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie, ook heel goed dat receptie 24/24 open is want wij kwamen pas 's nachts toe.
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

LEFTERIS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location
Good location and very friendly staff. Definitely met our expectations.
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

jolanda, Geffen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern boutiek hotel in mitte vlakbij hoogtepunten
Kamer is modern en schoon, beetje klein maar voorzien van alle comfort.doucheruimte op kamer met veel spiegels. Hotel mooi, personeel vriendelijk, ideale uitvalbasis naar hoogtepunten en bars, restaurants ,vlakbij metro. Koffers mochten nog blijven staan zodat we Berlijn nog in konden.
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Eyleen op 14 jun 2018
Dear jolanda, thank you very much for your great review. We are delighted to hear, that you were satisfied with the convenient location and we appreciate your compliments due to the cleanliness and the design of our rooms. We look forward to welcoming you back to MANI in the very near future. Kind regards Eyleen G. Operations Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klein en gezellig super locatie.
Goede locatie, trendy hotel en de kamers zijn zeer compact.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Eyleen op 20 mrt 2018
Dear Traveler, thank you so much for sharing your impressions with us. It is a great pleasure to hear how much you liked the location and the design of our hotel. I hope that we have the pleasure of welcoming you back to MANI very soon again. Kind regards Eyleen G. Operations Assistant

10/10 – Uitstekend

Danique , geffen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel dichtbij het openbaar vervoer!
Top hotel, modern ingericht en ideale plek om de stad Berlijn te verkennen. Met de gehuurde fietsen mooi de stad rond geweest
3 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Eyleen op 12 jan 2018
Dear Danique, Thank you very much for this great rating. It is a pleasure to hear that you enjoyed your stay to the fullest. I hope that we have the pleasure of welcoming you back to MANI very soon again. Kind regards Eyleen G. Operations Assistant

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Aanrader! Netjes/schoon/vriendelijk/goede locatie.

10/10 – Uitstekend

Sebastiaan, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel hotel met een uitstekend ligging
Goed verzorgd hotel dat erg centraal gelegen ligt in Berlijn. Aardig personeel en schone kamers. Ik zou zeker hier eens terugkomen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg net hotel
Prima hotel (bouwjaar ongeveer 2009). Erg netjes, vriendelijk personeel, erg fijn bed, 2 metrohaltes van het centrum. Alleen de kamer was wat aan de kleine kant.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Bart, Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Great location! Great Hotel!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
luxe, schoon en vriendelijk hotel voor goede prijs
Uitstekend hotel in oosten van Berlijn, de plek waar je ook zou moeten zijn voor allerlei soorten vertier. Metrostation Rosenthaler Platz is aan de overkant waaruit je op verschillende plekken kan komen. De vele eettentjes en terrasjes maken de buurt zeer gezellig en toch ook relax... Zeer vriendelijk personeel en helpen je waar ze kunnen helpen. Bij een volgend Berlijn trip, zit ik in dit Hotel!

10/10 – Uitstekend

Gemma, Amsterdam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede basis om verder Berlijn te gaan ontdekken
ligt centraal, heerlijk rustig binnen, mooi design, prettige service.

10/10 – Uitstekend

Johanna, Münchberg

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top Hotel, sehr gute Lage
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Justin Bogdanski, Front Office Shift Leader op 16 apr 2024
Sehr geehrte Johanna,Es freut uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel zufrieden waren. Ihre positive Rückmeldung zur Sauberkeit, dem Zustand unseres Hauses und dem Service ist eine schöne Bestätigung für unser Team. Wir hoffen, Sie bald wieder als Gast begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Justin BogdanskiFront Office Shift LeaderHotel MANI by Amano

10/10 – Uitstekend

Oscar

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Justin Bogdanski, Front Office Shift Leader op 16 apr 2024
Lieber Oscarvielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und freuen uns sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Justin BogdanskiFront Office Shift LeaderHotel MANI by AMANO

10/10 – Uitstekend

Per

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Justin Bogdanski, Front Office Shift Leader op 21 feb 2024
Lieber Per,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und freuen uns sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Justin BogdanskiFront Office Shift Leader

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Justin Bogdanski, Front Office Shift Leader op 21 feb 2024
Lieber Robert,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und freuen uns sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Justin BogdanskiFront Office Shift Leader

8/10 – Goed

Qendresa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Justin Bogdanski, Front Office Shift Leader op 21 feb 2024
Liebe Qendresavielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und freuen uns sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Justin BogdanskiFront Office Shift Leader

8/10 – Goed

Sophie

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider zu unsauber
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Justin Bogdanski, Front Office Shift Leader op 21 feb 2024
Sehr geehrte Sophie,Wir bedauern sehr, dass Sie während Ihres Aufenthaltes im Hotel MANI by Amano Unannehmlichkeiten erlebt haben. Die Sauberkeit unserer Räumlichkeiten hat für uns höchste Priorität und wir bemühen uns stets, unseren Gästen ein tadelloses Ambiente zu bieten. Ihre Rückmeldung nehmen wir ernst und werden sie intern besprechen.Mit freundlichen Grüßen,Justin BogdanskiFront Office Shift LeaderHotel MANI by Amano

6/10 – Redelijk

Benjamin

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van MANI by AMANO op 27 dec 2023
Lieber Benjamin,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns mit offenen Worten zu bewerten.Wir bedauern, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht vollkommen genießen konnten und dieser nicht zu Ihrer Zufriedenheit war.Gern möchten wir Sie davon überzeugen, dass Sie sich bei uns rundum wohlfühlen können und hoffen auf ein Wiedersehen in Berlin.Entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten. Mit freundlichen Grüßen,Michael Sperrhake

10/10 – Uitstekend

Leonid

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van MANI by AMANO op 27 dec 2023
Dear Leonid,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Michael Sperrhake

6/10 – Redelijk

Lukas

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Fint hotel dog meget støj fra fester der blev holdt i weekenden i restauranten. Sengelinned rent og pænt dog meget beskidt på værelset. Der var meget støvet!
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van MANI by AMANO op 27 dec 2023
Dear Lukas,Thank you for taking the time to evaluate your stay with us in frank words.We regret that you were not able to fully enjoy your stay with us and that we were not able to arrange your stay to your satisfaction.We apologise that you were not able to enjoy the night properly due to the restaurant music. We always have to make sure that all doors are closed, so no sounds can disturb our guest.We apologise for the inconvenience. This is not part of our standards.We are happy to receive your feedback, as this is the only way we can further develop our hotel according to the wishes of our guests.We would like to convince you that you can feel completely comfortable with us and hope to see you again in Berlin.We apologise for any inconvenience caused. Yours sincerely,Michael Sperrhake

6/10 – Redelijk

Vesa-Tapio

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van MANI by AMANO op 27 dec 2023
DearThank you for taking the time to evaluate your stay with us in frank words.We regret that you were not able to fully enjoy your stay with us and that we were not able to arrange your stay to your satisfaction.We would like to convince you that you can feel completely comfortable with us and hope to see you again in Berlin.We apologise for any inconvenience caused. Yours sincerely,Michael Sperrhake

10/10 – Uitstekend

Abdullah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van MANI by AMANO op 27 dec 2023
Dear Abdullah,Thank you very much for taking the time to evaluate your stay with us with frank words.We are very pleased that you had a nice stay with us.We are very honoured by your positive feedback and we appreciate your satisfaction and praise of our...We look forward to welcoming you again in the future.Yours sincerely,Michael Sperrhake

8/10 – Goed

Johanna, Münchberg

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Bad dürfte besser belüftet sein
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Michael Sperrhake, Front Office Supervisor op 30 nov 2023
Liebe Johanna,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und freuen uns sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Wir werden selbstverständlich uns die Bad Lüftung nochmal überprüfen.Mit freundlichen Grüßen,Michael SperrhakeMANI Rezeption Supervisor

8/10 – Goed

Dorin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Insufficient Wifi and only one elevator for guests & crew leads to waiting times
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Michael Sperrhake, Front Office Supervisor op 30 nov 2023
Dear Dorin,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.Regarding the wifi, we will make a efficiency test and reboot.We hope to welcome you again in the future.With kind regards,Michael SperrhakeMANI Front Office Supervisor

8/10 – Goed

Gero

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HATTE KEIEN AHNUNG WIE DER FERNSEHER ANGING::::MITmit der fernbedingung ging es nicht am donnerstag auf freitag,. aonst war alles perfekt
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Michael Sperrhake, Front Office Supervisor op 9 nov 2023
Lieber Gero,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten, gerne zeigen wir Ihnen das nächste mal wir Sie den Fernseher korrekt bedienen können.Wir freuen uns sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Michael SperrhakeMANI Rezeption Supervisor

10/10 – Uitstekend

Mathias

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top Hotel für einen Trip nach Berlin.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Michael Sperrhake, Front Office Supervisor op 9 nov 2023
Lieber Mathias,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und freuen uns sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Michael SperrhakeMANI Rezeption Supervisor

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Michael Sperrhake, Front Office Supervisor op 9 nov 2023
Dear Anonymous,Thank you very much for taking the time to evaluate your stay with us with frank words.We are very pleased that you had a nice stay with us.We are very honoured by your positive feedback and we appreciate your satisfaction and praise of our...We look forward to welcoming you again in the future.Yours sincerely,Michael SperrhakeMANI Front Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Astrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Michael Sperrhake, Front Office Supervisor op 5 okt 2023
Dear Astrid,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Michael SperrhakeMANI Front Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

KAREN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s very well located and personnel is nice
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Michael Sperrhake, Front Office Supervisor op 5 okt 2023
Dear Karen,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Michael SperrhakeMANI Front Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

KAREN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The guy who helped us with our check in was super nice and really helpful
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van MANI by AMANO op 27 sep 2023
Dear Guest,Your positive remarks about our front-desk staff are sincerely appreciated. It's always heartening to hear that our team members are making a significant difference in our guests' experience. At Hotel AMO by AMANO, we strive to provide the highest level of service and your feedback serves as a wonderful testament to our efforts.We hope to welcome you back soon for another delightful stay.Best Regards, Mae BalouchiAssistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Olivia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was super accommodating & even passed out accessories for hotel guests to cheer on the Berlin Marathon this past Sunday! They also provided refreshments to the runners staying at the hotel, which I found most kind!
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Justin Bogdanski, Front Office Agent op 26 sep 2023
Dear Olivia,It warms our hearts to read your positive comments about our staff and the efforts we made during the Berlin Marathon. Your kind words truly reflect our dedication to providing a memorable experience for our guests. It's a delight to know you found our gesture of providing accessories and refreshments for the marathon runners most kind. We are always eager to support and celebrate the achievements of our guests and we're pleased to hear that this added to your stay.Thank you once again for your lovely review. We eagerly look forward to your next visit at Hotel AMO by AMANO.Best Regards,Justin Bogdanski Front Office AgentHotel MANI by AMANO

10/10 – Uitstekend

Kennard

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was amazingly helpful and courteous
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mae Balouchi Assistant Front Desk Manager op 25 sep 2023
Dear Guest,Your kind words about our staff's professionalism and courtesy have been well received. At Hotel AMO by AMANO, our team always strives to create a welcoming and helpful atmosphere for all our guests and it's heartening to know that we were successful in our efforts during your stay. Your feedback is truly valuable to us and we look forward to welcoming you back in the future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

yumi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice hotel
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Justin Bogdanski, Front Office Agent op 26 sep 2023
Dear Yumi,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Justin BogdanskiMANI Front Office Agent

6/10 – Redelijk

Joanna

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Michael Sperrhake, Front Office Supervisor op 5 okt 2023
Dear Joanna,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Michael SperrhakeMANI Front Office Supervisor

6/10 – Redelijk

Vincent, Berlin

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
No attention to guests’s rooms. Only one very slow elevator.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Justin Bogdanski, Front Office Agent op 26 sep 2023
Dear Vincent,We regret to hear that your recent experience at Hotel AMO by AMANO did not meet your expectations. Our team is committed to providing the best possible service to our guests, and we apologize if this was not reflected during your stay.Concerning your comments about the speed of the elevator, we acknowledge that patience can sometimes be tested. Please be assured that our goal is to deliver a seamless experience for all our guests.We hope to have the opportunity to host you again in the future and provide you with the top-notch service that we are accustomed to providing.Best Regards,Justin BogdanskiFront Office AgentHotel MANI by AMANO

10/10 – Uitstekend

Håkan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Michael Sperrhake, Front Office Supervisor op 1 sep 2023
Dear Hakan,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Michael SperrhakeMANI Front Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Dorin

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Michael Sperrhake, Front Office Supervisor op 1 sep 2023
Dear Dorin,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Michael SperrhakeMANI Front Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Jacek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Berlin is never bored
We spent a nice extended weekend with my wife and our German pointer dog on August 19-21, 2023. We were already in this hotel in 2020. The service was very nice and polite. Comfortable beds and clean room. Great location in the Mitte district. Safe and quiet. Opposite the shop, lots of good restaurants and breakfasts nearby. We traveled by car and had the option of parking in the hotel garage. The parking lot is small and a bit tight but every driver should manage. I would recommend booking a parking space in advance as parking on the street costs 4 euros per hour. We will definitely return to Main by Amano. I highly recommend. Thank you and best regards, Jacek and Joanna
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Michael Sperrhake, Front Office Supervisor op 1 sep 2023
Dear Jacek and Joanna,We are delighted to read your positive review. It's wonderful to know you enjoyed your stay with us, appreciating our convenient location and comfortable amenities. We are particularly pleased that you found our staff to be nice and polite. Your comments about our parking facility are noted and we are glad that it was suitable for your needs. We look forward to welcoming you back at Hotel MANI by Amano. Your high recommendation is greatly appreciated.Kind regards,MichaelsperrhakeFront Office SupervisorHotel MANI by Amano

10/10 – Uitstekend

Tom Reidar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Justin Bogdanski, Front Office Agent op 23 aug 2023
Dear Mr. ReidarThank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Justin BogdanskiMANI Front Office Agent

8/10 – Goed

Julia

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Justin Bogdanski, Front Office Agent op 23 aug 2023
Dear Mrs. Carlsson,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Justin BogdanskiMANI Front Office Agent

10/10 – Uitstekend

Julie Andrea

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Justin Bogdanski, Front Office Agent op 13 aug 2023
Dear Mrs. Andrea,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Justin BogdanskiFront Office Agent

8/10 – Goed

Peggy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Justin Bogdanski, Front Office Agent op 13 aug 2023
Dear PeggyThank you for taking the time to rate your stay with us.We are very pleased that you had a nice stay with us and look forward to welcoming you again in the future.With kind regards,Justin BogdanskiFront Office Agent

8/10 – Goed

Sophia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Auf jeden fall eine parkplatz buchen sehr sehr kleine Tiefgarage oder abstell kammer? Aufzug geht nicht in in die Tiefgarage. Es gibt den knopf -1 aber ohne funktion... Leider hat die klimaanlage im der zweiten Nacht den geist aufgegeben
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Michael Sperrhake, Front Office Supervisor op 9 aug 2023
Sehr geehrte Sophia,wir bedauern sehr, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel nicht Ihren Erwartungen entsprach. Es tut uns leid zu hören, dass Sie Schwierigkeiten mit unserer Parkmöglichkeiten und der Klimaanlage hatten.Wir bemühen uns stets, unseren Gästen einen angenehmen und reibungslosen Aufenthalt zu bieten. Ihre Rückmeldung hilft uns dabei, unsere Dienstleistungen stetig zu verbessern.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen einen rundum zufriedenstellenden Aufenthalt zu ermöglichen.Herzliche Grüße,Michael SperrhakeFront-Office-SupervisorHotel MANI von Amano

4/10 – Matig

Thomas

Negatief: Comfort kamer
Not able to sleep, bc bar music.
Bar in lobby played with base so it was impossible to sleep until 02+. Toilet running
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Michael Sperrhake, Front Office Supervisor op 9 aug 2023
Dear Thomas,I am truly sorry to hear about the inconvenience you experienced during your stay with us. The comfort of our guests is of utmost importance to us, including the provision of a peaceful sleeping environment. Your feedback is valuable and it has been noted.Kindest regards,Michael SperrhakeFront Office SupervisorHotel MANI by Amano