Lobby

Beoordelingen van JW Marriott Hotel Berlin

4 out of 5
JW Marriott Hotel Berlin
Stauffenbergstr. 26, Berlin

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 529 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 338 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 90 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1002 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

PMF

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
best hotel i have ever had, verry frendly personel, the breakfast was verry good all the facilitys was verry good, i will be back...
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Management op 20 jul 2023
Dear guest, Thank you for choosing our hotel for your stay! We appreciate your positive rating and are delighted to hear that you had a great experience with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. Yours, JW Marriott Hotel Berlin

8/10 – Goed

Leendert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, entrale locatie
Mooi hotel, niet veel te beleven in directe omgeving van het hotel maar wel centraal tussen de verschillende stadsdelen van Berlijn.
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Management op 29 jul 2022
Dear Guest, Thank you for your visit and sharing your mostly positive review. We are glad, that you were satisfied and do hope to see you again in the future. Best regards, Hotel Berlin Central District

10/10 – Uitstekend

Han

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weldadig verblijf in prachthotel
Prachtig hotel, ruim opgezet, ook de kamers, prima bedden en sanitair. Parkeren op locatie vind ik prijzig. Handdoeken werden steeds “ververst” terwijl we de gebruikte handdoeken duidelijk hadden opgehangen in de kamer (ten teken dat ze niet vervangen behoefden te worden). Vanuit het hotel is heel Berlijn zeer makkelijk met openbaar vervoer te bereiken. Ontbijt is een weldaad.
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Management op 27 aug 2021
Dear guest, T hank you so much for choosing our hotel and sharing your experiences here. We are delighted about your great feedback and do hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Berlin Central District

10/10 – Uitstekend

R

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel centraal in Berlijn voor prima prijs.
Schitterend hotel, mooi centraal gelegen in de stad. Grote kamers van alle gemakken voorzien.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Management op 9 jul 2021
Geachte gast, hartstikke bedankt dat u ons hotel gekozen heeft voor uw verblijf en uw positieve beoordeling. Leuk om te horen dat uw verblijf naar tevredenheid is verlopen en u het naar uw zin heeft gehad. Wij hopen u straks weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Hotel Berlin Central District

6/10 – Redelijk

irene, ede

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Via expedia hadden we een boeking gemaakt inclusief ontbijt. Het personeel van het hotel zei dat onze boeking niet inclusief ontbijt was, en deed ook weinig moeite om dit probleem op te lossen. We zijn goed geholpen door de helpdesk medewerkers van Expedia.
2 nachten verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Björn

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ontevreden
Door de covid 19 pandemie konden we op de geplande datum niet naar Berlijn gaan. We hadden een mail gestuurd naar het hotel om de datum te verzetten naar 2021 maar geen enkele reactie. Het hotel was ook telefonisch niet bereikbaar. Een medewerker van hotels.com heeft ook geprobeerd om het hotel te bereiken om te bekijken om de datum te verplaatsen naar 2021. Het hotel was niet bereikbaar. Ik vraag me af als we toch zouden zijn afgereisd dat het hotel überhaupt wel open was! Na het contact met hotel.com ontvang ik een enquete van hotels.com in het Frans! Nooit meer een hotel boeken waar je onmiddellijk het volledige bedrag moet betalen. Geen trip, geen vooruitzicht 2021 en geld kwijt!
3 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Good value for money
It is a business hotel with the necessary stuff. Nothing fancy, nothing modern. It is an ok hotel with large rooms. It is a bit isolated (subway far away), close to the park.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Manage op 3 sep 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, MARITIM Hotel Berlin

8/10 – Goed

Paco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Toplocatie, prima kamer maar onderhoud nodig
Op zich een prima verblijf gehad, maar de staat van de kamer liet wel wat te wensen over. Met name de douche was verouderd: lekkende kraan, lekkende douchecabine (heel de vloer moeten dweilen), watertemperatuur was niet constant, schimmel in de douche... Locatie is top, bedden waren prima en afgezien van de badkamer was de kamer verder prima. Laden elektrische auto is mogelijk maar traag. Wel top dat de faciliteit er is!
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Manage op 10 aug 2020
Beste gast, wij danken u voor uw bezoek aan ons hotel en voor de waardering die u heeft gegeven. We vonden het jammer dat u niet tevreden was met uw kamer (badkamer). Onze excuses voor de tekortkomingen. Uiteraard hebben wij uw kritiek doorgegeven aan het verantwoordelijke afdelingshoofd. We hopen dat je ons zo nu en dan een tweede kans geeft. Met vriendelijke groet, MARITIM Hotel Berlin Management

4/10 – Matig

Jacobus, Rijsenhout

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Booked breakfast included, but this was not included according hotel manager. The due-to-covid-price we had to pay for this breakfast was not in balance for what was offered; plain yoghurt, milk and an egg would be much appreciated. The room and hotel in itself was well up to mark and had a good vibe to it, but this did not reflect on a few staff-members who were lacking a friendly approach. Also the room we occupied for three nights was never cleaned nor the bed made-up. Overall a disappointing experience, it could easily have been so much better.
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Manage op 4 aug 2020
Dear guest, thank you for your visit and your feedback. We have noted your criticism with great regret and sincerely apologize for the shortcomings that have led to your dissatisfaction. In fact, we are currently facing major challenges and unfortunately have not shown your best side in your case. Unfortunately we are currently having problems with old Expedia bookings. As soon as you present your booking confirmation at the reception, we can solve the problem in the booking. Please be assured that we will use your experience to learn and improve. We are working to make our guests' stay as pleasant as possible, even in these difficult times, and hope that you will give us the opportunity to revisit your negative impressions from time to time. With another apology, the MARITIM Hotel Berlin Direction greets you warmly

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima businesshotel hartje Berlijn. Beetje massaal voor een familie-uitje maar alles is er en het ontbijt is een festijn. Het ligt prima, midden tussen de ambassades, op 2 minuten lopen van de Berliner Philarmonie (en daar ging het ons om).
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Directie op 1 jan 2020
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, MARITIM Hotel Berlin

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De rust en de sfeer zijn heerlijk. Maritim is en blijft een vaste waarde voor me. Wel zouden ze overal de zelfde prijs voor ontbijt mogen houden.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Management op 12 nov 2019
Dear guest, Thank you so much for your great review. We are very pleased, that you like our hotel. In hoping to see you soon again, we send our best regards, MARITIM Hotel Berlin

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooi hotel. Alles proper en goed onderhouden. Echt niets op aan te merken.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topper prijs kwaliteit
Mooi ingericht klassevol hotel. Zeer vriendelijk personeel, zeker aan de receptie die zijn tijd neemt om veel uitleg te geven over transport mogelijkheden en bezienswaardigheden. Kamer had een mooi uitzicht op de Postdammerplatz. Zeer mooie kamer en badkamer. In het zwembad waren wat werken aan de gang maar niets storend. Ontbijt niet benuttigd. Hotel is op 10tal minuten wandelen naar openbaar vervoer maar voldoende taxi's voor de deur. Fijn verblijf gezien prijs kwaliteit.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging was goed, dichtbij openbaar vervoer, grote nette kamer, vriendelijk personeel
6 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Management op 30 jul 2019
Dear guest, thank you very much for your nice feedback! We hope to see you again, soon! Sincerely, MARITIM Hotel Berlin, Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Management op 2 apr 2019
Dear guest, Thank you for the kind feedback about our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, MARITIM Hotel Berlin

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Good location for a congress. The room itself lacked tea/coffee facilities. No separate shower in the bathroom. It all looks a bit dated
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Management op 25 mrt 2019
Dear guest, Thanks a lot for staying with us and giving us a feedback. Tea and coffee making facilities are only part of the standard equipment in our comfort and superior rooms. For classic rooms they are available on request for a small extra fee. We also have some rooms with separate showers. Please ask for it at an eventual next reservation. In hoping that we can welcoming you back occasionally, we send kind regards, MARITIM Hotel Berlin

10/10 – Uitstekend

Joost

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige kamers, rustig gelegen, in de buurt van de mooie Tiergarten. Centrum Berlijn op wandelafstand.
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Directie op 25 mrt 2019
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, MARITIM Hotel Berlin

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Management op 25 feb 2019
Dear guest, We appreciate your very kind feedback and hope, you will visit us again in the near future. Thank you! Yours, MARITIM Hotel Berlin

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Management op 11 dec 2018
Dear guest, Thank you very much for your feedback. We are glad, that you were satisfied and do hope, that you will visit us again in the future. Sincerely, MARITIM Hotel Berlin

8/10 – Goed

christel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zakenhotel
Maritim Hotel is een groot, conference en events georienteerd hotel, en daardoor onpersoonlijk. Behave de wifi en het zwembad is niets gratis.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Directie op 26 okt 2018
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, MARITIM Hotel Berlin

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij het centrum!
Prachtig hotel, alles wat wij vroegen kregen we. Hotel ligt ook nog eens in de buurt van alle bezienswaardigheden in Berlijn. Zeker een aanrader
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Management op 25 jul 2018
Beste gast, Bedankt voor je bezoek en het jouwe positieve beoordeling van ons hotel. We zijn erg blij dat u van uw verblijf en de locatie van ons hotel hebt genoten en hopen dat u ons binnenkort weer zult bezoeken. Met vriendelijke groet MARITIM Hotel Berlijn beheer

8/10 – Goed

Jacques, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel
Goed hotel,heerlijke kamer en super zwembad en top ontbijt
1 nacht verbleven in oktober 2017
Reactie van Directie op 1 nov 2017
Geachte gast, hartstikke bedankt dat u ons hotel gekozen heeft voor uw verblijf en uw positieve beoordeling. Leuk om te horen dat uw verblijf naar tevredenheid is verlopen en u het naar uw zin heeft gehad. Wij hopen u straks weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Maritim Hotel Berlin

10/10 – Uitstekend

Bianka

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Eingangsbereich ist sehr schön und hell ,durch die großen Kronleuchter.........empfangen wurden wir von den Mann am 🎹 Klavier. Wir haben uns gleich wohl gefühl. Ein besonders toller Mensch, war der nette ältere Herr ,der für die Sicherheit verantwortlich war, wir haben nette Gespräche geführt. Das Personal war sehr kompetent und freundlich. Beim reichhaltigen Frühstücksbuffet, war für jedermann was dabei. Sehr gut 👍.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Charles, Meerbusch

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Leanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel and staff extremely helpful and friendly!
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Maxine

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly, and the room was just right for us. The pool was also great. However, our first room had a broken fridge, so we changed rooms. The second room had a leaking bidet. For the price you charge, I would expect a much higher standard of maintenance. It will also save you money to fix leaking taps, and it's better for the environment.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

cesar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful and quiet neighborhood, across from the German Resistance Museum. Also close to the main train station.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Mario

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
just a few stops away from all the main things to do in Berlin
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Rodrigo, Rialto

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The buffet was amazing! Rooms are big and bed so comfortable. Nice hotel in general
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben das Hotel für unser Pärchenwochenende genutzt und waren rundum zufrieden. Sauber und zuvorkommendes Personal die den Servicegedanken vor sich hertragen. Das einzigste kleinere Manko war das Frühstück, hier ist noch ein bisschen Luft nach oben.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mandy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir earen begeistert! Super nettes Personal, alles sauber, Pool mega für die Kids. Sauna zugang. Alles vom Feinsten. Lecker Frühstück mot riesiger Auswahl.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Rashed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Maria, Las Cabras

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was excellent, and the rooms were spacious and clean. The staff were very accommodating and excellent at their job.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Xiaoping

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the quietness of hotel, and also like the spacious room.
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

MOHAMED

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel at the reception were so helpful , thank you very much for the welcome support.. and smiles.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Dennis

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Endless small flaws from beginning to end.
We were there for an engagement/birthday for 2 nights to attend shows in Berlin. The Good: The staff was friendly. The night shift supervisor was very friendly and helpful, making efforts to compensate us with upgrades and small gestures that tasted great. The Bad: The lock was broken in the first room. The call to reception didn't work in the newly renovated upgrade room. The tiles were beautiful but cold. The "King Size" bed had 2 (unevenly worn) mattresses instead of one large one - very uncomfortable. The TV consistently emitted a low electrical hum/whine; if we hadn't been so tired coming to the hotel every evening, it would have driven me crazy during the already uncomfortable sleep. The "Up" button on the remote didn't work properly. When the coffee capsules in the room were refilled, they only used decaf and "intense" instead of regular espresso. One of the new "clean" cups was completely stuck with old sugar lumps inside. Very disgusting. Room 1 had a file in the cosmetic consumption cup, while Room 2 did not. The shower hose was leaking. Only one bathrobe in the double room. Half of the pool lockers were broken. There were no more pool towels; instead, used ones were piled up to the ceiling. Addressed as "Frau"(Mrs.) in email correspondence? 5-star hotel?
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Manfred

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guter Service
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

LUCIANO

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

oscar monge

4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Diego

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La mejor propiedad en la que me he quedado, muy tranquilo. Excelente servicio, mucho espacio. Las camas muy comodas
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Myunghwa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sanobar

2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

myeonggeun

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
체크인 하는데 30분걸렸어요 직원이 너무 능숙하지 못해 힘들었어요
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Steven

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Family trip to see an amazing city. Loved the convenient amenities

10/10 – Uitstekend

Süleyman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Agnete

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Matti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zwei Personen und leider nur für eine Person das
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Hans

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich hatte eine ruhige schöne Nacht in einem gemütlichem Bett in einem top gepflegtem Zimmer. Das Personal ist sehr freundlich und zuvor kommend. das Früstück war hervorragend. Ich komme gerne wieder. Vielen Dank!
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Peter, München

1 nacht verbleven in december 2023