Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 217 van 1000 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
217
Gastenscore: 8 - Goed. 474 van 1000 beoordelingen" "
8 - Goed
474
Gastenscore: 6 - Redelijk. 216 van 1000 beoordelingen" "
6 - Redelijk
216
Gastenscore: 4 - Matig. 63 van 1000 beoordelingen" "
4 - Matig
63
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 1000 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
30
8,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Frank
Reisde met een groep
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat er geen bar in het hotel aanwezig is
Frank
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast op 8 apr 2024
Dear Frank, Thank you for your review. We decided us against a bar as you will get a lot of drinks and snacks in the surrounding of the hotel. I hope we could host you again. Best regards,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jun 2020
Heel goed!
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager op 29 jun 2020
Dear guest, We appreciate your evaluation and thank you for giving us 5 stars. Our team and I are looking forward to welcome you back at our Hotel California Berlin. Best regards,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel vaak bezocht. Mooie ruime kamers. Goede locatie. Bij junior suite vaak nog balkon met uitzicht op ku'dam. Kom hier jaarlijks naar tevredenheid terug.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager op 24 jan 2020
Lieber Gast, herzlichen Dank für Ihren erneuten Besuch bei uns und danke, dass Sie uns Ihre Eindrücke mitteilen. Schön zu hören, dass Ihnen Ihr Aufenthalt im Hotel California Berlin wieder gefallen hat. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder als Gast bei uns begrüßen zu dürfen um Sie weiterhin von unserem Service und Standard zu überzeugen. Beste Grüße,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel, zeer goede ligging. Ontbijt matig. Zeer schoon en aardig personeel.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager op 19 dec 2019
Dear guest, Thank you very much for your lovely feedback to our Hotel California Berlin. Best regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed: ligging hotel, ontbijt, kamer
Minder goed: balie: bij aankomst dienstdoende man gaf geen goede info over parkeermogelijkheden op straat, we hebben de juiste info zelf gevonden
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager op 19 dec 2019
Dear guest, Thank you very much for your feedback to our Hotel California Berlin. We will sensitize our reception staff for giving more information. Best regards,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Edward
30 jul 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Over de Damm
Wel centraal, moderniseren aanbevolen, snel airco installeren op de kaner
Edward
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 jul 2019
Positief: Netheid
Op internet stond dat er geen receptie zou zijn. Nou die was er gelukkig wel🤓
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jun 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Ramon
7 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niks mis mee
Het is een prima hotel op een goede locatie. De 4 sterren zijn wellicht iets te optimistisch, maar er is verder niks mis mee. De kamers zijn ruim en netjes. En je rolt zo naar buiten de winkelstraat op.
Ramon
4 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ik had via expedia geboekt en betaald, inclusief (gratis) parkeren. Bij het inchecken zeiden ze dat dat niet kon. Ze weigerden ook om iets te doen om het "misverstand" op te lossen.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Plaats van het hotel is uitstekend, kamer 662 is prima, schoon goed onderhouden, maar klein. Er is een groot balkon, maar dat compenseert de krappe binnenruimte niet.
Dit is ook het enige minpunt. Voor al het overige een pluim.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ruime kamer aan de meest chique winkelstraat van Berlijn. De matrassen waren aan vervanging toe ! Bar niet open gezien. Vlakbij alle vormen van openbaar vervoer. Goed ontbijt.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 mei 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Hotel is perfectly located, room is spacious. It all looks and feels a bit outdated....
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 mei 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Helene
16 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Leuk hotel op de kurfurstendam. Ziet er netjes uit. Maar een goedemorgen van het personeel was schijnbaar te moeilijk. Ontbijt zat er niet bij maar vind 12.50 voor een paar broodjes echt teveel. Ontbijt was verder prima. Bedden waren echt te hard. Voordeel was dat we daardoor zo vroeg wakker dat we vroeger dan normaal in Berlijn liepen. Hotel zag er verder prima uit. Schone kamer en ruime badkamer
Helene
3 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Jason, Hilvarenbeek
19 nov 2018
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
het personeel is chagrijnig en de kamers zijn niet goed onderhouden. Als je een drie persoons kamer boekt krijg je een twee persoons kamer met een gammel derde opvouw bed.
Jason
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam hotel
Beetje te ver van het centrum.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Martijn
26 okt 2018
Matig hotel op goed lokatie in Berlijn
Standaard hotel, op een goede locatie in Berlijn. Inrichting van de kamers mag wel een update hebben. Slechte WIFI ontvangst in het hotel. Wat mij betreft geen 4 sterren waardig.
Martijn
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Jenny
28 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel op prima locatie.
Het hotel is mooi en zeer gunstig gelegen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamer was mooi, ruim en schoon. Het enige minpuntje vond ik het ontbijt. Het buffet was beperkt en de koffie smaakte zo slecht dat ik op dag twee en verder maar over ben gegaan op thee en mijn koffie bij de Starbucks haalde.
Jenny
3 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jul 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jul 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima uitvalbasis voor een stedentrip Berlijn. Ov is dichtbij en het hôte zit op een toplocatie
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Joseph
4 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Could be much better.
This hotel has no airconditioning, so it was very hot in the room with outside temperatures of 28 degrees Celsius. Minifridge was not working. We left a note to signal this to housekeeping but nothing was done about it. Showerhead has holes so small that it feels like you are sandblasted while showering.
Joseph
2 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Keurig hotel met ruime kamers, goede bedden en gunstige ligging. Aardig personeel en goed verzorgd ontbijt.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ligging mooi centraal vlakbij U bahn
Centrale ligging vlakbij U bahn toch ook rustig we lagen aan de achterkant,goed ontbijt.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 feb 2017
Positief: Personeel en service
Top locatie
Haagen dasz als buren.... doen!
En vul je minibar met goede drank van de netto 50 mtr verderop
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Jenny
12 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op perfecte locatie voor een citytrip
Zeer centraal gelegen in de nabijheid van een metrostation. Vriendelijk personeel in een mooi hotel. Wij waren met drie personen en er was hiervoor een bed bijgeplaatst. De kamer was er ruim genoeg voor. Ook de badkamer was ruim. Verder waren de kamer en de badkamer goed schoon. De kamer was wel erg warm, zelfs met de thermostaat op 15 en het raam open.
Jenny
6/10 – Redelijk
Mike, Essen
Reisde met partner
13 apr 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider sehr abgewohnte Zimmer.
Sauberkeit ausreichend.
Unser Zimmer war direkt über dem Hof Eingang, an dem auch ein Aschenbecher stand, wodurch es nicht möglich war das Fenster zu öffnen, da es sonst nach Rauch gerochen hat. Zum Übernachten Ok. Aber sicher kein 4 Sterne Hotel.
Mike
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast op 15 apr 2024
Hallo Mike, Danke für Ihre Bewertung. Unser Ansporn ist es, jeden Gast soweit es geht zufriedenzustellen. Schade, dass dies uns bei Ihnen nicht gelungen ist. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns eine zweite Chance geben. Viele Grüße,
10/10 – Uitstekend
Stas
Reisde met partner
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zentral gelegen, ruhige Zimmer, Sauberkeit war top. Wir kommen gerne wieder
Stas
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast op 4 apr 2024
Hallo Stas, Ihnen als unser Gast einen herausragenden Service zu bieten liegt uns sehr am Herzen und es ist uns eine große Freude aus Ihren Punkten zu erkennen, dass Sie unsere Bemühungen zu schätzen wissen. Dies ist eine große Bestätigung für unser Team und wir danken Ihnen vielmals dafür. Gern begrüßen wir Sie erneut in unserem Leonardo Berlin KU'DAMM. Viele Grüße,
6/10 – Redelijk
Donnice
24 mrt 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Donnice
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast op 1 apr 2024
Dear Donnice, Thank you very much for your rating. Unfortunately, you were not completely satisfied and did not leave any comments so that we are able to find out more about our service. We wish you all the best and are looking forward to welcoming you back as our guest. Best regards,
10/10 – Uitstekend
Lutz
29 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unbedingt prüfen für Nähe Savignyplatz!
Sehr gut, fühle mich imstande, fundiert zu vergleichen, aber Zimmer und Bad waren nicht nur angemessen, sondern mitsamt Kaffeemaschine, Mineralwasser und Sitzgelegenheiten (!) hochangenehm. Frühstücksbuffet ebenfalls außergewöhnlich. Soweit die Erfahrungen von nicht ganz "grünen" Reisenden, die immer in derselben Kategorie buchen.
Lutz
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast op 30 jan 2024
Hallo Lutz, Wir schätzen es, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat, besonders die zentrale Lage und die Ausstattung. Alle Anregungen unserer Gäste nehmen wir sehr ernst, denn nur mit Ihren Informationen können wir Fehlerquellen entdecken und für künftige Gäste abstellen. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch und verbleiben bis dahin mit freundlichen Grüßen,
10/10 – Uitstekend
tom
27 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Berlin Christmas break
Great place to stay as it was very central and close main rail and u bahn lines. Also along main shopping precincts. Also my request for Gluten free products for my wife was met.
tom
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast op 2 jan 2024
Dear Tom, Thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Berlin KU'DAMM. Your positive and motivating feedback I shared with the whole team! We wish you all the best and are looking forward to your next visit. Best regards,
10/10 – Uitstekend
Marko
Zakenreiziger
4 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles bestens
Marko
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast op 6 dec 2023
Hallo Marko, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,
8/10 – Goed
Colin
Reisde met een groep
1 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff good location
Colin
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast op 20 dec 2023
Dear Colin, Thank you for 4 star review. I hope we could host you again at Leonardo. Best regards,
10/10 – Uitstekend
Janni
Reisde met partner
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisk placering, og lækkert værelse.
Janni
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast op 28 nov 2023
Dear Janni, Thank you so much and hope to see you again here in Berlin! Best regards,
6/10 – Redelijk
????
15 nov 2023
????
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast op 17 nov 2023
Dear guest, Thank you very much for your rating. Unfortunately, you were not completely satisfied and did not leave any comments so that we are able to find out more about our service. We wish you all the best and are looking forward to welcoming you back as our guest. Best regards,
10/10 – Uitstekend
Urban
15 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Urban
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast op 16 nov 2023
Dear Urban, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,
8/10 – Goed
Kjell Arild
6 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super beliggenhet
Vi bodde på Leonardo Hotel Berlin KU`DAMM i fire netter. dette var et helt supert opphold. Rommet var usedvanlig romslig, det var god frokost og beliggenheten til alt var helt suveren. T-bane, restauranter og butikker var "rett rundt hjørnet". Hotellet kan absolutt anbefales.
Kjell Arild
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager op 9 okt 2023
Dear Kjell Arild, Thank you very much for your lovely review. Our team and I are very happy that we were able to convince you and that you had a good time at our hotel. That means to us incentive and motivation at the same time. We look forward to your next visit and wish you all the best. Kind regards,
8/10 – Goed
Rainer
24 sep 2023
Rainer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager op 16 okt 2023
Hallo Rainer, Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt ermöglichen konnten. Viele Grüße,
8/10 – Goed
Guri
26 aug 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejlig centralt
dejlig centralt hotel vi har boet på mange gange, dejlig værelse med balkon/køleskab. Det kniber dog noget med rengøring, 2 dage kom de slet ikke forbi, og der stod en tom ølflaske på balkonen da vi ankom. Dette er jo et 4 stjernet hotel, eller hvad? Savner dog at der er en bar.
Guri
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager op 28 aug 2023
Dear Guri, Thank you very much for your feedback and your suggestions for improvement. Your thoughts are very helpful so that we can improve our service in the future. I have forwarded your comments regarding cleanliness to the responsible head of department. We are glad to welcome you again to the Leonardo Berlin KU'DAMM and to convince you of our service and standard. Best regards,
8/10 – Goed
Manfred, new York
23 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manfred
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager op 25 aug 2023
Hallo Manfred, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suurin puute ilmastointi. Kesäsäällä huone on sauna. Sokkeloiset käytävät ja hidas hissi vanhassa talossa. Jääkaappi ja kuppikahvikone löytyy. Plussaa aamiaisesta ja liikenneyhteyksistä S/U/Bus melkein ovelta. Lännen ökykaupat lähellä, jos sellaisia kaipaa.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager op 23 aug 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to share your feedback. For your information, we have an old building and a new building, so the paths are a bit unusual, our staff is always happy to help you. Additionally we have rooms with and without air condition and these are different categories, please have a look at our website, thanks. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,
10/10 – Uitstekend
Beatrix
12 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was perfect. Although in the middle of western City room was quiet. Service perfect, friendly and breakfast for everyone (vegan, Vegetarian and meat eaters)
Beatrix
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Viktor Dähler op 18 aug 2023
Dear Beatrix,thank you for your lovely feedback.We are glad to welcome you again to the Leonardo Berlin KUDAMM againBest regards
2/10 – Ontzettend slecht
Elmar
8 aug 2023
Elmar
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Viktor Dähler op 18 aug 2023
Dear Elmar,Thank you very much for taking the time to evaluate our hotel.We have considered your feedback carefully. Please recognize that we aim to do better. We regret that we did not meet your expectations.Best regards
8/10 – Goed
Mike
4 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Unterkunft
Mike
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Viktor Dähler op 18 aug 2023
Hallo Mike,vielen Dank für Ihre positive Rückmeldung.Wir freuen uns Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen
8/10 – Goed
ERCAN
Reisde met familie
27 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aile oteli
Merkezi konumu , temizliği çok iyi. Kahvaltısı yeterli çeşitliliğe sahip. Birtek akşamları oturduğumuzda sıcak, soğuk içecek servisi olsa daha iyi olurdu.
ERCAN
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager op 28 jul 2023
Dear ERCAN, Thank you, we are pleased that you enjoyed your stay with us so much. Thanks also for the constructive feedback - we will take it to heart! See you soon again, best regards,
8/10 – Goed
Turo
28 jun 2023
Turo
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager op 19 jul 2023
Dear Turo, Thank you very much for your feedback regarding your recent stay at the Leonardo Berlin KU'DAMM. We hope to see you again soon. Best regards,
8/10 – Goed
Peter
Zakenreiziger
24 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Diesmal sehr gut.
Diesmal war das Einchecken problemlos und das Zimmer war besser in puncto Handyempfang und WiFi. Frühstück sehr gut.
Peter
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager op 26 jun 2023
Hallo Peter, Es freut uns, dass es Ihnen bei uns diesmal gefallen hat und wir Ihnen einen angenehmeren Aufenthalt ermöglichen konnten. Viele Grüße,
10/10 – Uitstekend
Tuija
Reisde met een groep
18 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tuija
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Katrin Kraske, Guest Relations Manager op 19 jun 2023
Dear Tuija, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,