Een binnenzwembad

Beoordelingen van NH Best

3 out of 5
NH Best
De Maas 2, Best

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 43 van 193 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 92 van 193 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 193 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 193 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 193 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Carla

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, niet heel bijzonder
Prima hotel, beetje ouderwetse uitstraling maar kamer was netjes, schoon en prima bedden.
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Accomodatie zeer gedateerd in de bar oud en vesleten meubilair de zit bank bij de bar bij de handvaten gaten van slijtage en.badkamer ook zeer gedateerd
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn formaat en kwaliteit bed Nette badkamer Verouderd meubilair op kamer Prima ontbijt
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Maarten

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Leuk en prima hotelvoor zakelijk verblijf
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Shanon Schilders op 29 nov 2019
Beste Maartem, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over NH Best. Wij zijn blij om te horen dat u NH Best leuk en prima vindt voor een zakelijk verblijf. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat we u in de toekomst nog eens mogen ontvangen bij NH Best. Met vriendelijke groet, Team NH Best

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor deze prijs kwaliteit zou ik niet verder zoeken. Zonder ontbijt genomen, maar met spijt achteraf. Zag er allemaal zeer goed uit. Vooral de late check out gratis is een unicum. Graag tot volgende keer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Shanon Schilders op 29 nov 2019
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over NH Best. Wij zijn blij om te horen dat uw verblijf u goed is bevallen. Wij zien u graag weer een volgende keer bij NH Best. Met vriendelijke groet, Team NH Best

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, alleen het douchen in bad vind ik niks, geen matje erin, dus heel erg glad.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Shanon Schilders op 9 okt 2019
Beste Anoniem, Hartelijk dank voor uw beoordeling op Expedia. Wij stellen het erg op prijs dat u uw feedback met ons deelt. Wij zullen proberen hiermee onze service te blijven verbeteren. Wij zijn blij om te horen dat u NH Best een prima hotel vindt. En hartelijk dank voor uw opmerking omtrent een matje in bad. Dit gaan we met het management oppakken. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen bij NH Best. Met vriendelijke groet, Team NH Best

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Lisa Zimmerman - Hotel Director op 31 okt 2019
Dear Valued Guest, Thank you so much for rating your stay with us. Please do not hesitate to let us know if there is anything we can do to make a future stay with us even more comfortable. Best Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het is wel erg gehorig op de kamers. Het ontbijt is prima
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Shanon Schilders op 20 aug 2019
Beste Anoniem, Hartelijk dank voor uw beoordeling op Expedia over NH Best. We zijn ontzettend blij om te horen dat het ontbijt prima is. We zijn er blij met uw feedback, omdat we daarmee onze service kunnen blijven verbeteren. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen bij NH Best. Met vriendelijke groet, Team NH Best

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Badkamers zijn echt uit de tijd. Jaren zeventig-tegeltjes.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Shanon Schilders op 16 jul 2019
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over NH Best. We zijn blij met uw opmerking over de badkamer. Dit is nodig om onze service en faciliteiten te blijven verbeteren. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat we u in de toekomst nog eens mogen ontvangen bij NH Best. Met vriendelijke groet, Team NH Best

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer, net hotel, schoon, vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Shanon Schilders op 16 jul 2019
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over NH Best. Wij zijn blij om te horen dat uw verblijf u goed is bevallen. Wat fijn om te horen dat het ontbijt heerlijk was, de kamer aan uw verwachtingen voldeed en het personeel vriendelijk was. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat we u in de toekomst nog eens mogen ontvangen bij NH Best. Met vriendelijke groet, Team NH Best

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Shanon Schilders op 15 jul 2019
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om NH Best te ranken. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Mocht u nog aanvullende feedback hebben, dan horen wij dat graag zodat we onze service kunnen blijven verbeteren. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen bij NH Best. Met vriendelijke groet, Shanon Schilders Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Shanon Schilders op 15 jul 2019
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om NH Best te ranken. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Mocht u nog aanvullende feedback hebben, dan horen wij dat graag zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren. Wij hopen u in de toekomst nog eens terug te zien bij NH Best. Met vriendelijke groet, Shanon Schilders Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Enigzins gedateerd en met name de badkamer kan wat moderner
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Shanon Schilders op 16 jul 2019
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over NH Best. We zijn blij met uw opmerkingen over het hotel en de badkamer. Dit is nodig om onze service en faciliteiten te blijven verbeteren. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat we u in de toekomst nog eens mogen ontvangen bij NH Best. Met vriendelijke groet, Team NH Best

8/10 – Goed

Derya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Shanon Schilders op 27 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you so much for rating your stay with us. Please do not hesitate to let us know if there is anything we can do to make a future stay with us even more comfortable. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Shanon Schilders op 27 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you so much for rating your stay with us. Please do not hesitate to let us know if there is anything we can do to make a future stay with us even more comfortable. Best Regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers met "papieren muren" je hoort wat ze zeggen aan de overkant van de gang in een kamer, de wc kan enkel gebruikt worden met de deur open. Kamers afgeleefd . Onaangename geur in de lift. Vriendelijke personeel goed ontbijt.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Shanon Schilders op 29 nov 2019
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over NH Best. Wat fijn om te mogen vernemen dat het personeel vriendelijk is en het ontbijt goed. We zijn ons ervan bewust dat het hotel wel wat upgrading kan gebruiken. We stellen uw feedback zeer op prijs dit is nodig om onze service en faciliteiten te blijven verbeteren. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat we u in de toekomst nog eens mogen ontvangen bij NH Best. Met vriendelijke groet, Team NH Best

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed geregeld personeel vriendelijk alles is netjes en schoon
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Shanon Schilders op 29 nov 2019
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over NH Best. Wat fijn om te mogen vernemen dat het personeel vriendelijk is en dat alles schoon en netjes was. We stellen uw feedback zeer op prijs dit is nodig om onze service en faciliteiten te blijven verbeteren. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat we u in de toekomst nog eens mogen ontvangen bij NH Best. Met vriendelijke groet, Team NH Best

10/10 – Uitstekend

Werner

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
handige lokatie
prima lokatie als je op het industrieterrein van Best moet zijn. ook de snelweg is heerlijk dichtbij
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Shanon Schilders op 29 nov 2019
Beste Werner, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over NH Best. Wat fijn om te mogen vernemen dat het hotel gelegen is op een goede locatie. We stellen uw feedback zeer op prijs dit is nodig om onze service en faciliteiten te blijven verbeteren. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat we u in de toekomst nog eens mogen ontvangen bij NH Best. Met vriendelijke groet, Team NH Best

6/10 – Redelijk

Shai

Positief: Personeel en service
Prima. Meer niet
Prima als je alleen komt voor slapen. Kamer is heel standaard en niet groot. Niet in de buurt van centrum. Voor ons was het nu prima omdat we kwamen puuur om te slapen.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Shanon Schilders op 29 nov 2019
Beste Shai, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over NH Best. We stellen uw feedback zeer op prijs dit is nodig om onze service en faciliteiten te blijven verbeteren. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat we u in de toekomst nog eens mogen ontvangen bij NH Best. Met vriendelijke groet, Team NH Best

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Shanon Schilders op 29 nov 2019
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om NH Best te ranken. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Mocht u nog aanvullende feedback hebben, dan horen wij dat graag zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren. Wij hopen u in de toekomst nog eens terug te zien bij NH Best. Met vriendelijke groet, Shanon Schilders Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel ligt prima bij de rondweg. hulpvaardig personeel. hotel zelf wat gedateerd en kamer is wat klein en badkamer niet echt heel schoon.Maar verder prima in orde, kwaliteit en prijs in verhoudding
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Shanon Schilders op 20 dec 2018
Beste gewaardeerde gast, Hartelijk dank dat u uw ervaring bij NH Best met ons heeft gedeeld. Wij stellen uw feedback erg op prijs en zijn blij om te horen dat u de locatie van het hotel en de hulpvaardigheid van het personeel als goed heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen bij NH Best. Met vriendelijke groet, Shanon Schilders Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
het hotel, de kamer en het restaurant waren allemaal prima voor elkaar
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Shanon Schilders op 28 nov 2018
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback over uw verblijf bij NH Best. Wij zijn blij om te horen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad. Wij hopen u dan in de toekomst ook nog eens te mogen ontvangen bij NH Best. Met vriendelijke groet, Shanon Schilders Front Office Manager

8/10 – Goed

Nico

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Shanon Schilders op 18 nov 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Gemiddeld hotel.
Kamer verder in orde, wat aan de kleine kant. Toilet lekte. Werd nieuwe kamer aangeboden. Helaas ook maar een stoel om te zitten.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Bianca op 14 sep 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Schoon en vriendelijk.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Bianca op 9 sep 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Mike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top gelegen. Rustig . Goed voor 1 overnachting.
Inchecken ging niet snel ivm drukte. Helaas 1 medewerker. Kameraam had geen hor waardoor ‘ongedierte’ vrije toegang had. Maak de stang van het douchegordijn rond zodat je meer ruimte hebt en het douchegordijn niet plakt aan je lichaam.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Shanon Schilders op 23 aug 2018
Beste Mike, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring bij NH Best met ons te delen. Wij zijn blij met uw feedback en zullen dit bespreekbaar maken binnen ons management team om zo de service te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Shanon Schilders Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Handig bij bezoeken examen
Jammer dat de kamers geen airco hebben daar werd wel mee geadverteerd.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Shanon Schilders op 23 aug 2018
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring bij NH Best met ons te delen. Op welke site werd er geadverteerd met airco? Want dan gaan wij dat direct aanpassen. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad en mocht u nog aanvullende feedback hebben, dan horen wij dit uiteraard graag zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Shanon Schilders Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
redelijk/goed hotel
een erg zwaar min punt is dat ik gevraagd had voor een 2 persoonsbed en niet 2 1 persoonsbedden, echt slecht!
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

annabelle, overijse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk, makkelijk bereikbaar
Was voor een werkweekend dus enkel om te slapen, gemakkelijk kunnen inchecken om 1u s nachts Lekker uitgebreid ontbijt
1 nacht verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Goed voor 1 nacht
Hotel is niet bijzonder luxe maar goed voor 1 nachtje. Wij hadden een festival in aquabest en dan is het het dichtstbijzijnde hotel. Op zondag pas om 17.00 uitchecken! Heerlijk!
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is ok, sfeer saai
Hotel is ok, sfeer saai

8/10 – Goed

Werner

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Hendrik, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel met goed personeel
Erg goede ervaring gehad in het hotel. Kamers zien er wellicht oubollig uit, maar zijn erg schoon en beschikken over grote televisies.
2 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

f.j

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel als je gaat vliegen vanaf E
Hotel heeft wen goede sfeer en betaalbaar
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Goede service en prima voor een kort verblijf, het personeel is erg vriendelijk
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Steven

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Bert

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel voor 1 nacht
We waren voor een familie bijeenkomst en dit hotel lag prima in de buurt maar voor een vakantie zou ik er niet heen gaan. Er liepen van allerlei types rond die niet de mijne waren.
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Robin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima overnachting
Wij hebben een nacht in het NH Best verbleven in verband met het Best Kept Secret Festival in Hilvarenbeek. Het inchecken 's nachts verliep vlot en hartelijk. De kamer is ruim genoeg en was zeer net. Een opfrisbeurt mag de kamer en het hotel zeker eens krijgen, maar alles voldeed nog zeker aan de huidige normen. Het ontbijt is prijzig en zit qua prijs/kwaliteit toch aan de bovengrens.
1 nacht verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De kamer en de luxe viel tegen. Zeker in vergelijking met eerder verblijf in nh hotel amsterdam/utrecht

6/10 – Redelijk

siska

Negatief: Comfort kamer
Er was heel veel lawaai in het hotel. Rond 23u toegekomen en om 5u vertrokken . Geen oog dichtgedaan, constant lawaai. We sliepen op het gelijksvloers. De gang rook naar rook, negatief voor niet rokers. vriendelijk personeel. De plaats is prima als je naar de luchthaven moet, parking P8

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs/kwaliteit hotel
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kamers en badkamer gedateerd. Toe aan renovatie. Wel schoon en netjes.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima locatie voor in ons geval kort verblijf. Groot pluspunt; de late check uit mogelijkheid tot 17:00 uur op zondag!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Goed hotel
Het hotel zag er goed en verzorgd uit. Helaas was de kamer minder stond een groot baby bed in onze kamer waardoor er bijna geen loopruimte is. De badkamer zag er op zich goed uit maar de kraan van het bad zat verkeerd want op die plek kan je niet met 2 personen lekker in bad liggen. Kraan kan beste in het midden doen.

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en gezellig hotel
Mooi hotel, prettig ontvangst bij receptie, goede en leuke bediening bij een prima menu. Sauna fijn , helaas geen afkoelmogelijkheden. Matras was echt te hard. Ontbijt was heerlijk

10/10 – Uitstekend

Ozcan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

johannes, Beemster

Negatief: Comfort kamer
Eenvoudig met luxe ontbijt
Ee n eenvoudig hotel. Kamers zijn 'net' groot genoeg Maar met heel vriendelijk personeel en een zeer aangenaam ontbijt buffet. Prima prijs kwaliteit

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Bram, Maastricht

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Korte nacht voor de zaak
Om 02.00 uur 's nachts aangekomen en werd natuurlijk meteen geholpen. Kamer was stil, iets gedateerd maar een goed bed. Badkamer met bad en douche, kon net iets schoner. Geen ontbijt genomen.

6/10 – Redelijk

Bert, Texel

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen technische dienst
Na aankomst in het totel liep stortbak toilet meteen door. Technische dienst was al naar huis, dius een nacht lang met een kapot toilet. Ontbijt vond ik ook niet geweldig.

6/10 – Redelijk

Reiziger, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, rokerige kamer
Het is een goed hotel met kamers die voorzien zijn van grote bedden, die daarvoor weinig ruimte overlaten om rondom het bed te bewegen. Vooral vervelend als je met zijn tweeën bent. Jammer is wel dat ik s'nachts wakker werd gehouden door een doordringende geur van sigarettenrook. Het is niet duidelijk of er op de kamer zelf in het verleden gerookt is, of dat dit komt door rook die van buitenaf doordringt. Ontbijt is goed. Voor producten waarvan de porties zijn afgemeten, zijn we wel erg zuinig afgemeten. Met andere woorden de porties zijn nogal klein. Verder is er voldoende keuze voor het ontbijt.