Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 179 van 265 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
179
Gastenscore: 8 - Goed. 65 van 265 beoordelingen" "
8 - Goed
65
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 265 beoordelingen" "
6 - Redelijk
18
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 265 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 265 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Wieger
29 aug 2023
Wieger
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Arno
Zakenreiziger
11 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel alle voorzieningen zijn zeer goed voor elkaar.
Arno
Reactie van Yours LÉGÈRE HOTEL Bielefeld op 29 nov 2022
Dear Arno, thanks for you feedback. We are looking forward to welcome you again!
6/10 – Redelijk
Guido
18 feb 2022
Guido
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Freddy
13 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Freddy
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Thilo Schrewe op 15 dec 2021
Lieber Gast,
Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!
Mit freundlichen Grüßen,
Thilo Schrewe
General Manager
10/10 – Uitstekend
Jan
Zakenreiziger
20 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Thilo Schrewe op 13 aug 2020
Lieber Jan, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Ihren Kommentar haben wir gerne an unser Team weitergegeben. Er ist uns Motivation auch weiterhin alle Gästeerwartungen erfüllen und übertreffen zu wollen. Mit freundlichen Grüßen,
Thilo Schrewe
(Hoteldirektor)
10/10 – Uitstekend
Jan
Zakenreiziger
4 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
4 nachten verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Marc
17 dec 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
prima hotel
mooi hotel, nette kamers. gratis gebruik van de minibar.
Ontbijt was goed, alleen waren we verkeerd geinformeerd over de tijden, waardoor we op maandag het ontbijt hadden gemist.
Marc
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles naar wens, alleen de parkeerplaats was vol, maar het naast gelegen parkhuis bood een oplossing.
Unieke bar met geweldige bediening.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Jorge
17 dec 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Hotel
Mooi hotel, vriendelijk ontvangen. Had een toegankelijke kamer geboekt, dit was prima in orde. Zeer toegankelijke badkamer met toilet en douche.
Uitgebreid en heerlijk ontbijt. Dicht bij centrum van de stad.
Jorge
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrum op loopafstand. Vriendelijk personeel.
Goed geoutilleerd hitel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
MAD
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern en net hotel
Modern, net hotel met prima onbijtbuffet en hippe bar. Parkeergarage onder het hotel, centrum op loopafstand
MAD
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
REGINA
28 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend verblijf in modern ingericht hotel
Prima verblijf in nieuw hotel, alles is modern ingericht op de nieuwste stand. Ligging vlakbij leuk centrum Bielefeld. De stad Bielefeld is een verblijf waard.
REGINA
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
I
21 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima. Mooi !
Onderweg hier geslapen. Leuk le bar/eten. Prima kamer !
I
6/10 – Redelijk
Sven
Zakenreiziger
21 apr 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Frühstück
Sven
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Klaus
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
Klaus
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Jens
Zakenreiziger
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern eingerichtet und gutes Frühstücksbüffet.
Jens
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Philippe
Zakenreiziger
1 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philippe
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Matt
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Matt
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Michael
Zakenreiziger
19 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Terry
12 jan 2024
Terry
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Klaus
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klaus
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Olaf
26 okt 2023
Olaf
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Zara
16 sep 2023
Zara
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Georg
Zakenreiziger
8 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Georg
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Andreas, Greven
7 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super schöne Unterkunft. Das Frühstücksbuffet ist allerdings ausbaufähig. Obst und Fischangebot waren eher bescheiden
Andreas
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Theodora
24 aug 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Theodora
4 nachten verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Doppelzimmer war nur für eine Person zurechtgemacht, Bettwäsche sollen die Gäste selber aufziehen. Handtücher werden auch erst auf Nachfrage gebracht. Zimmer ist sehr klein, Fitnessbereich kaum ausgestattet. Insgesamt eher enttäuschend.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Marco
Zakenreiziger
9 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marco
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
JESUS MARIA
7 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JESUS MARIA
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Niels
21 jul 2023
Niels
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Rezeption op 26 jul 2023
Lieber Gast, vielen Dnak, dass Sie sich die Zeit genommen uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Aufenthalt.Ihr Hotel Team
8/10 – Goed
Jens
30 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Jens
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Rezeption op 26 jul 2023
Lieber Gast, vielen Dnak, dass Sie sich die Zeit genommen uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Aufenthalt.Ihr Hotel Team
10/10 – Uitstekend
Gotthard
Reisde met partner
11 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist sehr anspruchsvoll designt, auch im Detail. Komfortabel und großzügig in der Ausstattung.
Gotthard
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Eivind
29 mrt 2023
Eivind
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Front Office Bielefeld op 7 apr 2023
Lieber Gast,vielen Dank für Ihre Buchung und die Teilnahme an der Survey. Wir freuen uns dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und Sie mit unseren Leistungen so zufrieden waren.Das ist eine wunderbare Geste und Anerkennung die uns motiviert um stehts das Beste für unsere Gäste zu zielen.Vielen Dank!Mit den besten Grüßen aus Bielefeld und auf ein Wiedersehen.Ihre LÉGÈRE Team aus Bielefeld
10/10 – Uitstekend
karsten
Zakenreiziger
21 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
karsten
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Front Office Bielefeld op 7 apr 2023
Lieber Gast,vielen Dank für Ihre Buchung und die Teilnahme an der Survey. Wir freuen uns dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und Sie mit unseren Leistungen so zufrieden waren.Das ist eine wunderbare Geste und Anerkennung die uns motiviert um stehts das Beste für unsere Gäste zu zielen.Vielen Dank!Mit den besten Grüßen aus Bielefeld und auf ein Wiedersehen.Ihre LÉGÈRE Team aus Bielefeld
10/10 – Uitstekend
Eivind
5 feb 2023
Eivind
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van LEGERE HOTEL Bielefeld op 10 feb 2023
Lieber Gast,vielen Dank für Ihre Buchung und die Teilnahme an der Survey. Wir freuen uns dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und Sie mit unseren Leistungen so zufrieden waren.Das ist eine wunderbare Geste und Anerkennung die uns motiviert um stehts das Beste für unsere Gäste zu zielen.Vielen Dank!Mit den besten Grüßen aus Bielefeld und auf ein Wiedersehen.Ihre LÉGÈRE Team aus Bielefeld
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Really nice, modern rooms. But funny that the shower in our room had a see-through glass wall towards the bed, but hey!
Service was extremely nice and always there.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van LEGERE HOTEL Bielefeld op 10 feb 2023
Dear guest,thank you very much for your amazing review and full score, we really appreciate your feedback and we're very happy that you enjoyed staying with us!Best regards,Your Légère Team Bielefeld
10/10 – Uitstekend
Vanessa
19 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super lecker Frühstück, nette und hilfreiche Service, Zimmer sauber und leise, Bett bequem.
Alles bestens, danke!
Vanessa
Reactie van LEGERE HOTEL Bielefeld op 10 feb 2023
Liebe Vanessa,vielen Dank für Ihre Buchung und die Teilnahme an der Survey. Wir freuen uns dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und Sie mit unseren Leistungen so zufrieden waren.Das ist eine wunderbare Geste und Anerkennung die uns motiviert um stehts das Beste für unsere Gäste zu zielen.Vielen Dank!Mit den besten Grüßen aus Bielefeld und auf ein Wiedersehen.Ihre LÉGÈRE Team aus Bielefeld
10/10 – Uitstekend
Michal
26 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel!
Michal
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Ihr LÉGÈRE HOTEL Bielefeld op 29 nov 2022
Lieber Michal, vielen Dank für Ihr tolles Feedback! Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch!
6/10 – Redelijk
Kari
21 nov 2022
Kari
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Ihre LÉGÈRE HOTEL Bielefeld op 29 nov 2022
Lieber Gast, vielen Dank für Ihr Feedback. Schade, dass wir Sie nicht komplett von uns überzeugen konnten. Vielleicht geben Sie uns nächstes Mal die Möglichkeit uns zu bessern, in dem Sie uns sagen, was Ihnen nicht so gut gefallen hat.
10/10 – Uitstekend
Kevin
Reisde met partner
21 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top Hotel, sehr sauber und super freundliche Mitarbeiter. Sehr gute Parkmöglichkeiten direkt am Hotel (kostenpflichtig). Tolles Frühstücksbuffet.
Kevin
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Ihr LÉGÈRE HOTEL Bielefeld op 29 nov 2022
Hallo Kevin, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für ein Feedback genommen haben. Besonders freuen wir uns natürlich über das Lob an die Mitarbeiter. Wir sagen, "Bis zum nächsten Mal".
10/10 – Uitstekend
Mark
15 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property, staff spoke english, elvators to rooms.
Mark
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Karl-Friedrich
Reisde met familie
3 okt 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches und kompetentes Personal am Empfang
Karl-Friedrich
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Zara
17 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Great hotel with friendly service. A convenient location
Zara
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
IAA
Zakenreiziger
13 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super sauberes und schönes Hotel.
Sehr netter Service und gutes Frühstück.
Gerne wieder.
IAA
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Christian
22 aug 2022
Christian
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Asuko
Zakenreiziger
14 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Asuko
3 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
thorarinn
Zakenreiziger
26 jul 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
:/
Way to hot inside and the breakfast was bad
thorarinn
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Wayne
27 jun 2022
Wayne
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Irada
Reisde met familie
18 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer