Fotogalerie voor Hotel B





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 133
inclusief belastingen en toeslagen
1 nov - 2 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Minikoelkast
Een vaatwasser
Televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
7,2 van 10
Goed
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Een vaatwasser
Televisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Privébadkamer
Een magnetron
Alle foto's voor Klassiek appartement, meerdere bedden laden

Klassiek appartement, meerdere bedden
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Een koelkast
Een vaatwasser
Televisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Alle foto's voor Familiekamer, 1 slaapkamer laden

Familiekamer, 1 slaapkamer
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Een vaatwasser
Televisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Privébadkamer
Een magnetron
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

102 Birkerød Kongevej, Birkerod, 3460
Over deze accommodatie
Hotel B
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Marina
Hotel Marina
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.8 van 10, Goed, 1.004 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: DKK 300 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: DKK 300 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: DKK 100.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: DKK 100.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel B Hotel
Hotel B Birkerod
Hotel B Hotel Birkerod
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel B
7,0
Goed
7,0
Netheid
5,6
Voorzieningen
6,0
Personeel en service
6,4
Milieuvriendelijkheid
6,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Michael
Zakenreiziger
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
7 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Bjarne
10 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
som forventet.
Bjarne
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi kommer ikke igen.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Mads
1 jul 2025
Mads
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Troels Ahlmann
Zakenreiziger
25 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Troels Ahlmann
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Diana
Reisde met een groep
21 jun 2025
Diana
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Christian
18 jun 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kirsten
17 jun 2025
Kirsten
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
lars
Zakenreiziger
16 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
lars
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Stan
Zakenreiziger
13 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ikke pengene værd
Stan
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Carsten
Zakenreiziger
10 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Carsten
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Araz
Reisde met familie
9 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Araz
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Pia
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Legende let tjek in
Pia
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Magnus
Reisde met een groep
9 jun 2025
Negatief: Personeel en service
Magnus
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Henrik Normann
Zakenreiziger
6 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Henrik Normann
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ellen
Reisde met familie
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ellen
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Allan
25 mei 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Allan
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sebastian
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Sebastian
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Peter
4 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Peter
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Michael
27 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Michael
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Abraham
Zakenreiziger
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abraham
5 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Martin
26 mrt 2025
Martin
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Annemette
21 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En bekræftelse ved afbestillings periodens udløb
Annemette
1 nacht verbleven in maart 2025