Westmead Hotel
Hotel in de buitenwijken met een 24-uurs receptie en een restaurant
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Westmead Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 85
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Indigo Coventry by IHG
Coventry
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 134 beoordelingen
De prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
10 aug - 11 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Redditch Road, Hopwood, Birmingham, England, B48 7AL
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hillscourt
Hillscourt
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 957 beoordelingen
De prijs is € 91
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het Engels ontbijt: ca. GBP 10.00 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 30.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: GBP 25 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Westmead Birmingham
Westmead Hotel
Westmead Hotel Birmingham
Westmead Hotel Hotel
Westmead Hotel Birmingham
Westmead Hotel Hotel Birmingham
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Westmead Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Cor, The netherlands
10 mrt 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money
Cor
6/10 – Redelijk
Ellese
12 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Ellese
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Claire
Reisde met familie
11 jul 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Claire
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Gavin
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Gavin
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Nicola
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicola
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kim
Reisde met familie
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kim
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Matthew
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Christopher
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Christopher
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
DANIEL
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DANIEL
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Peter
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jed, Thorpe Willoughby
Zakenreiziger
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jed
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Phil
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phil
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Lee
Zakenreiziger
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lee
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Marco
Zakenreiziger
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Marco
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
J
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service
J
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Kristina
Reisde met familie
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kristina
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Vaughan
28 mrt 2025
Vaughan
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Andrew
16 mrt 2025
Andrew
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Darren
Zakenreiziger
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Darren
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Dawn
Zakenreiziger, Reisde met partner
4 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dawn
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Adrian
Zakenreiziger
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Adrian
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
William Carwyn
Zakenreiziger
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
William Carwyn
1 nacht verbleven in februari 2025