1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen van Hotel Bladel

3 out of 5
Hotel Bladel
1b Beatrixlaan, Bladel, NB

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 22 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 22 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 22 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 22 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 22 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Rianne

Reisde met familie
Positief: Netheid
Een nette en schone kamer. Staat van het hotel is ook nieuw en schoon. Om de hoek restaurants en winkels. Hotel ligt rustig. Alleen ontbijt valt ontzettend tegen voor wat je er voor moet betalen. Bij aankomst is er geen ontvangst, dit was bekend maar toch is het raar. De medewerker die we gezien hebben zat in de ochtend met de luidspreker aan te bellen in de ontbijtruimte. Wat ook jammer is, is dat er geen frisse lucht is. Het raam komt uit op de overdekte gang. Het matras is aan vervangen toe. Opzich prima een nacht verbleven maar geen aanrader of voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Han

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Bregt

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van dianne op 19 okt 2022
Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel. We stellen uw feedback zeer op prijs

6/10 – Redelijk

Paul van 't

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
De uiterst vriendelijke eigenaresse had het hotel pas sinds 10 dagen overgenomen en kwam nog erg onervaren over. Kamer was fijn ruim en modern, maar heeft net als de meeste kamers alleen indirect daglicht en is schaars verlicht. We hadden maar 1 waterglas en 1 theeglas op de kamer. Eerste ochtend waren de bedden wel dichtgeslagen, maar geen schone handdoeken, andere ochtenden anders om. Ontbijt erg prijzig voor wat je krijgt. Ontbijtzaal wordt ook niet bijgehouden. Moesten zelf bij andere tafel shoppen voor bord, bestek en boter. Sapkan bijna leeg, alleen Kellogs ontbijtvlokken met melk, maar er waren geen lepels. Geen yoghurt en gezonde ontbijtgranen bijvoorbeeld. Goede koffie, maar geen lepeltjes om mee te roeren. Schaal met vers fruit, maar helaas onder de fruitvliegjes. Parkeren onder het hotel is top en gratis, maar op dag van vertrek moet je wel eerst buiten parkeren anders kom je de parkeerkelder niet is. Over het algemeen een prima locatie voor een kort verblijf.
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van dianne op 20 jun 2022
Heel jammer dat we via deze weg moeten horen dat er niet aan uw wensen is voldaan. Graag had ik persoonlijk van u vernomen tijdens uw vierdaagse verblijf. Ik wilde de bedden voor u verschonen maar dit was niet nodig gaf u aan. Desondanks wil ik u graag een korting aanbieden bij een evt. volgend verblijf.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ruime kamer.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matrassen waren erg hard. Hel vriendelijk personeel. Goed voorbereid ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer grote kamer, fantastisch bed, badkamer met bad en aparte regendouche. Ontbijt (niet inbegrepen) zeer uitgebreid en goed verzorgd.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel is keurig en de service erg goed. Ik had wel moeite met het feit dat het een onbemand hotel is en je dus incheckt zonder iemand te zien. Ook vond ik het een tegenvaller in een kamer zonder raam naar buiten terecht te komen: het raam kwam uit op de gang. Ik gaf dit aan in mijn eerste indruk, werd onmiddellijk gebeld en kreeg een andere kamer aangeboden. Geweldige service. Blijft staan, dat ik van te voren graag had geweten dat de keuze bestond uit een kamer met raam naar buiten, of een zonder.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verrassend hotel!
Fijne , grote kamer. Jammer dat het raam op een binnenplaats uitkijkt. Gelukkig wel goeie airco. Goed hotel om alleen te overnachten.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Mark op 24 aug 2018
Dankuwel voor uw reactie! De volgende keer kunt u aangeven dat u een kamer wenst met een raam aan de buitenzijde. Met vriendelijke groet, Team Hotel Bladel

8/10 – Goed

Dennis, Bladel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel if you need to be in the area.
Live in Bladel and needed to put customers here. Very convenant for businesses in the area
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Mark op 22 aug 2018
Thank you for your response, We would like to see you again in the future. Your sincerely, Team Hotel Bladel

10/10 – Uitstekend

Masaud

5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Chawnalee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable
Very comfortable stay. Good bed. Convenient location with lots of restaurants nearby.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OK
Alles ok
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Roland

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

claude

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait !
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Séjour parfait : - procédure de check-in transparentes reçue par SMS - la plus belle chambre d’hôtel que j’ai louée - petit déjeuner au top
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Adélie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Enrique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convinient close to motorway, small town
The hotel is located in a very small town close to Eindhoven. The town itself doesn't seem to have much to offer, we just stayed overnight coming from a long roadtrip. The place seems to be unmanned most of the time. You get a code to access the room and a key for the underground parking (which didn't work so we called the manager who eventually came to give us her key). The room had a very high ceiling and felt spacious.
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

phil, mouscron

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pas de surprise hotel top niveau je le conseil et petit resto à 2 mn a pied
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Cristina

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Mark op 18 okt 2018
Thanks for your stay