Een seizoensgebonden buitenzwembad

Beoordelingen van Beverly Park Hotel & Spa

4.5 out of 5
Beverly Park Hotel & Spa
Avda. Madrid s/n, Blanes

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 81 van 174 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 63 van 174 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 174 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 174 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 174 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Hotel with modern rooms. Had a great week.
7 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Henriëtte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi net hotel , vriendelijk personeel. Alleen jammer als je geen gebruik maakt van het buffet tijdens de lunch, het aanbod heel minimaal is.
7 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Martinus, Groningen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accomodatie was netjes, receptie personeel was heel erg vriendelijk! Airco laatste nacht kapot gegaan maar dat is overmacht.
7 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Jarno, Landgraaf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel vlak bij het strand. Behulpzaam personeel
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Harry, Giethoorn

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Keurig hotel met veel faciliteiten , nette kamers , goed ontbijtbuffet en een mooie Spa en fitness ruimte
5 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel!
Was allemaal prima voor elkaar! Duidelijke ontvangst en uitleg waardoor je je meteen welkom voelt. Alles ook netjes; van kamer tot zwembad tot restaurant. Het uitzicht was prachtig over het zwembad en de bomen. Kamers waren niet gehorig en weinig last gehad van lawaai. Kamer kon ook pas om 3 uur 's middags schoongemaakt worden, was allemaal geen probleem. Verder weinig minpunten, misschien dat het 20 minuutjes lopen is voordat je in de binnenstad bent. Een ander echt minpunt vond ik dat de bediening bij het restaurant geen woord Engels sprak. Bij de receptie daarentegen was het gelukkig veel beter en zij deden dan ook echt hun best voor je.
7 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

john, belgium

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Very nice place to stay.
Reception staff was very kind The swimming pool was very cold The food was différent everything day and there was a lot of choice. Very close to the beach
5 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Evelyn, Rotterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Leuk hotel, service kon beter
Kamer is netjes, de hotel is heel dichtbij het strand en de locatie is perfect om te relaxen. Eten was goed. Jammer dat de koelkast uitgaat als je je kamer verlaat. Je moet voor extra dingen betalen waarop je niet ervan wist, als toeristisch belasting. Je moet ook ieder keer betalen, de check wordt niet in een keer bij je hotel bill toegevoegd. Bij de receptie van het hotel moet je soms lang wachten om te worden geholpen. Staff is niet efficiënt. Ik heb een massage geboekt om de volgende dag te horen dat er is geen massage op zaterdag en je bent soms verkeerd geïnformeerd om bijvoorbeeld ergens te gaan. Ze moeten service verbeteren!
3 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

Frans, 11170 Villespy, France

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Het Hotel van de tegenstellingen.
Hotel 'scheen ok op het eerste zicht' , maar de eerste nacht viel er reeds een 'stuk hout van 3 meter' uit het plafond. Gelukkig niet op onze hoofden. De receptie reageerde hieer niet 'gepast' op. Werd wel dezelfde dag hersteld maar 'excuses' bleven uit , tot ik aandrong!!!! De voorlaatste nacht werd het achterruitje van mijn wagen, die op 100 meter van de hoofdingang stond, ingeslagen. Hoewel 'de technische dienst' mij 'plastiek' ter beschikking stelde, was de reactie van de receptie weer koeltjes.Hadden vooraf kunnen zeggen dat er 'een privé parking was.Het restaurant was dan weer top: zowel naar aanbod als bediening.

6/10 – Redelijk

Jelle C.

Positief: Netheid, comfort kamer
Net niet
We hadden een gewone kamer geboekt maar deze was fel verouderd waardoor we een upgrade deden naar suite. Deze kamer had veel luxe doch te weinig stopcontacten. We waren met 3 volwassenen en de derde persoon had zelfs in de suite maar een zetelbed waardoor de zetel ook verdween. De welness was jammer vrij duur waardoor we dit niet hebben gedaan( maar wel een reden was waarvoor we dit hotel namen ). Het eten was puur grootkeuken, niets variatie en voor een ****hotel wel serieus ondermaats. In de buurt van het hotel viel er te voet niets te beleven ( wat jammer was want we hoopten wel wat sfeer in Blanes te vinden ) en de animatie van het hotel zelf was quasi onbestaande. Het zwembad is mooi maar op enkele plekken redelijk vuil. Parkeerplaats vinden in de buurt is redelijk moeilijk en nu was er nog niet veel toerisme. Voor de prijs die wij betaalden was het een correcte prijs maar in het hoogseizoen betaal je waarschijnlijk teveel voor wat je krijgt.

8/10 – Goed

Anonymous

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
beste aankoop
spijtig dat er niet meer controle/securety aanwezig was aan het zwembad zodat de rust gegarandeerd was en kleinere kinderen veilig konden zwemmen. prachtige tuin.

10/10 – Uitstekend

David

14 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Neyer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Dennis

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Bertrand

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super séjour. Mention spéciale pour le personnel du bar.
6 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Dålig service Alltid lång kö för att få hjälp
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

CESAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Sophie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Bel hôtel qui nécessite d’être rénové. Le restaurant est vraiment mal décoré. L’ambiance du restaurant est très déprimante.
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Claude

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
le parking payant hors site n'est pas à l'image de l'établissement , très difficile d'accès et en partie inondé. Pour 12 euros par jour, c'est très difficile de trouver une place autour de l' hôtel
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Ophelie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super sejour dans cet hotel ! Tres propre, calme, les cocktails sont tres bons ! Le petit dejeuner est bien complet. La partie SPA, est juste magnifique et c'est vraiment un coin de detente. La seule chose que je trouve regrettable mais ca cest un manque de respect des personnes venant a l'hotel, si vous voulez des transats pour le coin piscine faut vous lever tot car les gens s'y precipite le plus tot possible et pose des serviettes dessus... puis disparaisse pour pas mal de temps ! Service hotelier au top du top.
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Udo

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fazit: Hotel ist empfehlenswert!
Hotelanlage war ok, etwas wenig Sonnenliegen am Pool. Der einzige Mangel waren die Kaffeautomaten beim Frühstück, zu lange Wartezeiten u. Defekte.
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Victor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Michael, Tavistock

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Blanes is a lovely town, with beautiful beaches, plenty of restaurants, shops, boat trips, etc. The hotel was disappointing.
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Julie

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Chambre 307
Chambre tres belle vue (mer) Par contre jai acheter une gel javel nettoyant car franchement la chambre et pas tres propre le SPA agréable mes petit et la seance et de 1h30 mes les gens bloque le jacuzzi est sorte plus le buffet sava il es bon Chambre 307 avec baignoire petit plus Attentes a l accueille. Parking un peu plus loin de l hotel 10e petit frigo dans la chambre
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Slim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Virginia María

6 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mycket nöjd
Mycket bra rum dock lite hårda sängar. Annars allt toppen, återkommit hit antal gånger.
5 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Mikel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel para repetir , habitaciones muy buenas con su terracica , buffet muy bueno e instalaciones tambien. La unica pega dos ascensores para todas las plantas y en horas puntas de comidas toca esperar . Volvere sin ninguna duda
5 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

karim

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Impecable
Tres bien
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Fethi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien niveau qualité prix
4 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Josette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour c'est la 4ème fois que nous séjournons au Beverly et nous sommes tres contents des services !
9 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Salvador

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Para repetir
Me ha parecido un hotel estupendo para ir con niños. Las piscinas están muy bien. Las habitación en la que estuvimos estaba renovada, muy cómoda y bonita. El bufete no es espectacular, pero está bien de precio. Si no te quieres marear buscando restaurante fuera, es correcto.
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

christelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

secundino

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
tienen que mejorar cosas como que no hay bidet en
corta pero agradable
3 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Rudy

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Point positif, l'acuile. Points à revoir, repas répétitif et froid.
11 nachten verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Conchi

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Habitaciones muy sucosa y comida muy floja.
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Reyes Montserrat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decepcionante
No cumplía mis expectativas. Habitaciones pequeñas . Las instalaciones muy deficientes.Nevera que no enfriaba . Tuvimos que comprar un adaptador de enchufes. Solo había 2 enchufes uno en la habitación y otro en el baño. La comida muy condimentada
6 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

AITOR

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Sergiu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
On a pris une chambre double avec vue sur piscine/mer. Très belle chambre, propre et moderne. La piscine n'est pas très profonde mais pratique. Le resto propose des plats délicieux et variés au dîner. Le p'tit dej est très bien aussi. Le service est excellent! Tout le personnel est agréable, souriant et disponible que ce soit à la réception, au bar ou au resto. On a passé un très bon séjour !
6 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Fatmir

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Wäre ein gutes 4 Stern!
Der erster Eindruck zählt! Der war sehr schlecht leider.. kein herzliches Willkommen! Doch haben wir zwei Suiten reserviert..Wurde nichts erklärt, Betreffend uns. Dem Parkplatz etc. Diesen habe ich bezahlt.. jedoch stand irgendwo inklusive.. und auch später Benutzung fürs Wellness wollten sie mir verrechnen..aber dann wurde nochmals kontrolliert.Ich glaube.. die verstanden nicht mal englisch.. meine Kinder haben alle Mitarbeiter begrüsst.. die wurden nicht mal teilweise zurück gegrüsst..aber das Bett zum schlafen war super und sauber. Das Bad war auch ok soweit. Auch der Servicepersonal..sehr mühsam.. Mann muss fast betteln.. um was zu bekommen.. anfangs Woche: leider keine Pizza Thunfisch! Ende Woche genau das gleiche.. sowie mit den Hamburger! Leider fehlt in jeder Hinsicht das „feeling“ von allen Seiten…finden es sehr schade.. denn es ist doch ein 4 Stern! Das Wellness.. sieht gut aus.. jedoch die Sauberkeit…mhh.. schwierig..
6 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Angel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unos días de Relax.
Habitación muy funcional, con muy buenas vistas, personal muy amable, la comida estaba muy bien, hay un bar con música ambiente, shill out y piscina para adultos y niños, en general "Excelente"
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

sebastian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Familje vänligt hotel i en trevlig stad!
Hotellet hade mycket bra personal och allt var mycket välskött. Låg nära till havet och med fina pooler för barn så som för vuxna. Underhållning flera kvällar som barnen gillade. Rekommenderar detta fina hotell!
8 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A*
Really nice hotel. Very clean and well finished, with excellent customer service.
7 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near to end of prom,quiet location.Beach 2 min walk,passing nice friendly watering hole.Walk to end of prom about 30 mins,will keep you fit.On walkto far end interesting food menus and tapas bar(over looking the big rock).
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Brigitte, Cannes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'ambiance ,les installation s sont top ainsi que la situation .
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable hotel with good facilities and everything well looked after. Always enough sunbeds around the pool, even on hot sunny days, and always a shady spot available if you wanted shade. The location is a bit of a distance from the main town but we thought it was worth it. On our last day, after we checked out, they were happy to let us use a shower and changing room after lazing around the pool, and gave us towels to use. The breakfast was very good and on the one day when we ate dinner in the hotel, both the service and food were also very good.
4 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Die Standard-Zimmer sind schön und modern. Der Zustand der Badezimmer (Duschkabinen) aber nicht 4*+ würdig. Das Frühstücksbuffet bietet viel Auswahl - die Qualität aber ist nicht sehr hochstehend. Das Nachtessen - hatten Halbpension gebucht - haben wir genau einmal genutzt.
4 nachten verbleven in september 2019