Fotogalerie voor Hotel Franky





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Champagneservice
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Champagneservice
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Westraat 33, Blankenberge, West Flanders, 8370
Over deze accommodatie
Hotel Franky
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.50 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt voor onderweg: ca. EUR 9.50 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 7.50 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 20 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Franky BLANKENBERGE
Franky BLANKENBERGE
Hotel Franky Hotel
Hotel Franky Blankenberge
Hotel Franky Hotel Blankenberge
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Franky
7,0
Goed
7,4
Netheid
8,4
Locatie
7,8
Personeel en service
7,4
Milieuvriendelijkheid
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
3 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Roland
2 jul 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Roland
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Wilfred
19 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wilfred
3 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Anne
28 jan 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijf




Anne
1 nacht verbleven in januari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Frank R
Reisde met familie en kleine kinderen
9 aug 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank R
2 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Roger
25 jul 2022
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Roger
6 nachten verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 aug 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
6/10 – Redelijk
Ria
22 okt 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ria
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Robin
8 okt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robin
1 nacht verbleven in oktober 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 aug 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Fiona, Breda
Reisde met een groep
14 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fiona
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Frank, Kerkrade
Reisde met familie
24 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Frank
4 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Natacha, Riemst (Z-Z-B)
Reisde met een groep
14 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natacha
3 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Sybille
29 jun 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sybille
2 nachten verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Jeanpaul
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
6/10
Jeanpaul
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 jun 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 jun 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Pascal
7 okt 2018
Positief: Personeel en service
Redelijk
Pascal
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
patrick
20 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
patrick
3 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
krista, overpelt
3 aug 2018
Positief: Personeel en service
krista
2 nachten verbleven in juli 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
26 jul 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Leuk hotel met problemen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
D&B, Orp Jauche
20 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keuken (ontbijt)
D&B
1 nacht verbleven in mei 2018