Receptie

Beoordelingen van First Inn Hotel Blois

2 out of 5
First Inn Hotel Blois
25 bis rue de la Vallée Maillard, Blois

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 268 van 548 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 225 van 548 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 548 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 548 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 548 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Axel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Lia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hip hotel met goede service en mooie prijs!
Een kleine, doch efecient ingerichte kamer voor twee personen, die heel schoon was en op een god, moderne manier was ingericht. Goede ontvangst en een prima ontbijt.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van de receptie op 3 okt 2019
Hallo, Hartelijk dank voor uw reactie en voor uw beoordeling. We zijn verheugd dat uw verblijf aangenaam met ons is doorgebracht. Ik hoop je weer te zien op het terrein van ons hotel waar je met veel plezier wordt verwelkomd. Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
A basic hotel (you get what you pay for), but it was clean and the staff friendly. The rooms are small, but sufficient. There is plenty of parking , which is always a plus point. A good hotel for a few nights.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van The direction op 20 sep 2019
Hello, We sincerely thank you for taking the time to share your impressions following your stay at the First Inn Hotel in Blois. My team and I are pleased to see that your stay has been a pleasant one. We look forward to seeing you again very soon at the First Inn Hotel in Blois. Regards,

8/10 – Goed

Arun

Positief: Netheid, personeel en service
prima hotel
prima hotel voor een overnachting op doorreis naar het zuiden!
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van De richting op 23 jul 2019
Hallo, Het hele team sluit zich aan bij mijn dank voor uw reactie. Uw tevredenheid is de mooiste beloning. Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Clemens

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Eloïse de l'équipe du First Inn Hôtel de Blois op 1 jul 2019
Bonjour Cher Anonyme, Nous vous remercions pour cette excellente note. Au plaisir de vous accueillir prochainement, Cordialement

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van la réception op 23 jul 2019
Bonjour, Nous vous remercions pour votre note. Cordialement

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Ben erg tevreden met alles hier. Goede kamer en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van de receptie op 24 mrt 2019
Hallo, Wij danken u voor het nemen van de tijd om deze warme opmerking te schrijven. Het was een genoegen om u te verwelkomen in het First Inn hotel in Blois, we zijn blij om te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons had. Uw welzijn is essentieel en we doen er alles aan om u "thuis" te laten voelen met onze familiesfeer. Aarzel niet om terug te komen tijdens uw volgende verblijf in Blois, we verwelkomen u graag met veel plezier! In de hoop u te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Ite, Wageningen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed Hotel voor onderweg
Het hotel is prima voor een tussenstop. De bedden zijn prima, we hebben goed geslapen. Er is airco in de kamer en de voorzieningen zijn netjes, met een aparte WC. We zijn erg aardig ontvangen en voor 7.50 euro krijg je een goed ontbijt. Er is een prima restaurant om de hoek. Kortom, een aanrader.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van de receptie op 7 aug 2018
Hallo, Wij danken u voor uw commentaar en uw beoordeling. We zijn verheugd om te zien dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft. Met vriendelijke groeten

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
minimalistisch
Het was buiten 36 graden dus de goede airco was zeer welkom. Verder was alles zeer minimalistisch, je kon er bijv. alleen maar koffie of thee drinken en ook niets eten. Zelfs geen knabbeltje als chips bijvoorbeeld.
1 nacht verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre personnel petit déjeuner petit palace 100/
Séjour inoubliable personnel à l’accueil très gentille et agréable chambre très très propre petit palace tellement nickel 👌 j’ai rêvée par la propreté le petit déjeuner très bon franchement j’ai jamais vu une vaisselle aussi propre le sol tout briller la gérante super gentille j’ai tellement de choses à écrire ✍️ cet hotel mérite davantage d’étoiles 👍
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van A.Cédric, Directeur op 5 feb 2024
Quel plaisir de recevoir votre avis !Votre message nous va droit au cœur!A bientôt au First Inn de Blois,

10/10 – Uitstekend

Shon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 5 dec 2023
Thanks for your feedback!See you soon in Blois,

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
Bel établissement, accueil très professionnel, chaleureux Je reviens toujours avec plaisir.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 20 nov 2023
Quel plaisir de recevoir votre 10/10 Jacqueline!nous espérons vous revoir bientôt!

10/10 – Uitstekend

JEAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 13 nov 2023
Merci Jean pour ce 10/10

8/10 – Goed

Eric

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 13 nov 2023
Merci d'avoir noté votre expérience.

8/10 – Goed

jocelyne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 13 nov 2023
Merci pour ce 8/10

8/10 – Goed

Yannick

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 13 nov 2023
Merci d'avoir noté votre expérience.

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 13 nov 2023
Merci pour ce 10/10 :-)

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Moderne mais d’un confort très sommaire
Hôtel moderne, propre, mais au confort sommaire. L’isolation phonique est inexistante vis à vis des couloirs et extérieurs, heureusement les voisins étaient discrets. Le petit déjeuner est extrêmement basique, et la chaîne musicale en boucle sur un écran de TV ne donnait pas envie de s’y attarder.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 13 nov 2023
Nous vous remercions de votre retour, même si nous regrettons que votre expérience n'ai pas été à la hauteur de vos attentes.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and staff was great 👍
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 13 nov 2023
Thanks for your feedback!See you soon in Blois

10/10 – Uitstekend

Jerome

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2eme passage à cet hôtel Bon acceuil une nouvelle fois Au pti dej, accueil du matin top. A renouveler sur une prochaine tournée commerciale
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 13 nov 2023
Merci Jerome pour ce 10/10A bientôt pour un 3éme passage :-)

6/10 – Redelijk

Fabiola

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
El wifi muy deficiente.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 5 okt 2023
Nous vous remercions de votre retour et prenons bonne note de votre remarque,Cordialement

8/10 – Goed

vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bon sejour mais revoir le petit dejeuner
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 5 okt 2023
Nous vous remercions de votre retour et prenons bonne note de votre remarque,Cordialement

10/10 – Uitstekend

Christine

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 13 nov 2023
Merci pour ce 10/10

10/10 – Uitstekend

Wanda

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 22 sep 2023
merci

8/10 – Goed

Vladimir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 13 sep 2023
merci de votre retour,

10/10 – Uitstekend

Kevin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 13 sep 2023
merci de votre retour,

10/10 – Uitstekend

Édouard

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 13 sep 2023
merci de votre retour,

10/10 – Uitstekend

Tracy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel
Arrivé à minuit, l'enregistrement autonome n'a pas fonctionné j'ai du appeler le numéro d'urgence, la dame est venu rapidement. Bon hôtel, chambre propre et assez spacieuse. Petit déjeuner simple mais bon. Personnel sympathique.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 28 aug 2023
Quel plaisir de lire votre agréable commentaire Tracy!Au plaisir de vous revoir au First Inn de Blois

10/10 – Uitstekend

PHILIPPE

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 28 aug 2023
Merci pour ce 10/10

10/10 – Uitstekend

Eric

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 28 aug 2023
Merci pour ce 10/10

10/10 – Uitstekend

jean

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonne surprise pour cet hôtel 2 étoiles, pour son accueil sympathique, sa propreté et son partenariat avec un restaurant La Boucherie, situé à proximité. Un excellent rapport qualité/prix
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 28 aug 2023
Un grand merci Jean pour vos encouragements!

10/10 – Uitstekend

Cédric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel
Hôtel facile d'accès et proche d'un restaurant, bon petit déjeuner avec du miel produit localement, personnel sympathique.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 19 aug 2023
Quel plaisir de lire votre agréable retour d'expérience et de nous avoir noté du score parfait de 10/10A bientôt au First Inn de Blois

8/10 – Goed

Philippe

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 15 aug 2023
Merci d'avoir laissé une bonne note Philippe,

2/10 – Ontzettend slecht

br

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 15 aug 2023
Cher client, pourquoi ce score de 2/10?Un peu plus de renseignements nous permettrait de connaitre votre insatisfaction et de progresser.Nous restons dans l'attente de vos remarques,

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marc
Rien a dire .tout correspondait a nos attentes accueil confort proprete calme
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 15 aug 2023
Quel plaisir de lire votre agréable commentaire!A bientôt au First Inn de Blois

10/10 – Uitstekend

Christine

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 15 aug 2023
Merci pour ce 10/10

8/10 – Goed

Bénédicte

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 15 aug 2023
Merci pour ce 8/10

10/10 – Uitstekend

Anthony

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 15 aug 2023
Merci pour ce 10/10

10/10 – Uitstekend

Anthony

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 15 aug 2023
merci pour ce 10/10

2/10 – Ontzettend slecht

Richard

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 23 jul 2023
Bonjour,Pourquoi cette note?Votre avis compte et nous permet de progresser.Cordialement

10/10 – Uitstekend

Emmanuelle

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 23 jul 2023
merci Emmanuelle pour ce 10/10!Cordialement

6/10 – Redelijk

OLIVIER

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 23 jul 2023
nous vous remercions Olivier d'avoir laissé une note même si nous aurions aimé un meilleur score!cordialement

10/10 – Uitstekend

Trevor

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 11 jul 2023
Merci Trevor pour ce 10/10!

10/10 – Uitstekend

THOMAS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BON SÉJOUR
Hôtel propre avec des grandes chambres et moderne . Conforme au 2 étoiles . Bon rapport qualité prix
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 27 jun 2023
Un grand merci Thomas pour votre agréable commentaire.Au plaisir de vous revoir,

10/10 – Uitstekend

Mickaël

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 27 jun 2023
merci Michaël pour ce 10/10!A bientôt au First Inn de Blois

10/10 – Uitstekend

Wivine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon accueil, chambre propre et petit déjeuné complet, rien a dire! Très bon qualité / prix
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 21 jun 2023
Un grand merci pour votre agréable commentaire!Au plaisir de vous revoir

8/10 – Goed

Geoffroy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 21 jun 2023
Merci Geoffroy pour ce 8/10

8/10 – Goed

Gérard

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 21 jun 2023
Merci Gérard pour ce 8/10

10/10 – Uitstekend

Ulrich

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van A.Cédric, Directeur op 5 jun 2023
Quel plaisir Ulrich de recevoir un 10/10 de votre part!