Activiteiten voor kinderen

Beoordelingen van Novotel Blois Centre Val de Loire Hotel

4 out of 5
Novotel Blois Centre Val de Loire Hotel
26 Avenue Maunoury, Blois, Loir-et-Cher

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 167 van 471 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 203 van 471 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 67 van 471 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 471 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 471 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

JA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Herman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk in Blois
Zeer goed zoals we het verwacht hadden
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Delphine Faucheux Chef de Réception op 11 okt 2019
Thank you for your excellent rating! Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Delphine Faucheux Chef de Réception op 23 jul 2019
Bonjour, Je vous remercie pour votre note. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

john, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakenreis naar de Loire vallei
Fijn hotel met aardig personeel. Lekker ontbijtbuffet met volop keuze. Het hotel ondergaat all enige tijd een grondige renovatie, ik benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien. Comfortabele kamer die aan al mijn eisen voldoet van rust, lekkere douche en lekker bed.
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Delphine Faucheux Chef de Réception op 6 feb 2019
Geachte, Heel erg bedankt voor je review van ons hotel. Ik ben blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Het is iets waar onze medewerkers trots op zijn, dus we waarderen uw feedback. We hopen dat je ons opnieuw zult bezoeken. Oprecht,

10/10 – Uitstekend

Olaf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enkele overnachting in lange autoreis
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Prima kamer, waardeloos ontbijt
Heel tevreden over de kamer maar het ontbijt was een afknapper. Ondrinkbare koffie, plakkende vuile vloer, brood niet genoeg gebakken, taaie croissants, warm water voor de thee was lauw en bruin...En dat voor een hoge prijs. Er was wel een mooi aanbod warm eten, maar dat is niet ons ding.

6/10 – Redelijk

Sebastien

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon établissement mais pas l’impression d’être dans un 4 étoile , juste première fois qu’on me demande à l’accueil 100€ de faire CB de caution pour éventuelle consommation lors du séjour alors que j’avais déjà tout réglé…total j’ai préféré ne rien consommer dans l’établissement (donc pas très commercial comme pratique).
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Yvonne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of the hotel was fine. It’s fairly close to the city center. The staff were friendly but this hotel should not have a 4 star rating. While the rooms and hotel were clean the condition of the hotel interior are tired. The outside of the hotel is badly in need of a refresh. In addition, the pictures of the hotel do not accurately represent the exterior. At breakfast when items ran out during the service hours the items were not refilled.

4/10 – Matig

William

5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

URSULE

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van La direction op 20 feb 2024
Cher client,merci pour votre partage et retour positif.Au plaisir de vous revoir chez nous,

8/10 – Goed

Heather

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The manager (check in) was very helpful and pleasant.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van La direction op 16 okt 2023
Dearthanks for your feedback that give us a big smile.Thanks you very much and hope to see you soon.Regards

10/10 – Uitstekend

francois, L'Île Bizard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
location
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van La direction op 5 okt 2023
Dear client,thanks for your positive feedback :-)Hope to see you soonRegards

8/10 – Goed

Mikhail, Loudonville

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms are larger than usual for a European hotel
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 3 okt 2023
Dear guest,thanks for your feedback :-)Regards

10/10 – Uitstekend

Timothy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were exceptionally helpful and friendly
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van La direction op 3 sep 2023
Dear client,thanks for your feedback positive.We are happy to read your satisfaction and we hope to see you for a next stay.Regards

10/10 – Uitstekend

DANIELA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Il 20 agosto avevo prenotato e pagato una camera familiare per me e la mia famiglia composta da mio marito e due bimbi presso un'altra struttura che è risultata chiusa. Gli operatori di Expedia mi hanno trovato una soluzione alternativa presso questo hotel.Ringrazio gli operatori e il personale dell'hotel che si sono dimostrati molto disponibili e cordiali
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van La direction op 3 sep 2023
Cari signorigrazie per la sua risposta.Era un piacere per noi.Distinti saluti

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Pascal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel en centre ville pratique d'accès
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van La direction op 3 apr 2023
Cher P, merci pour votre retour et votre partage positif.Au plaisir,Cordialement

4/10 – Matig

Romuald

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bof
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van La direction op 6 mrt 2023
Cher client,merci pour votre retour peu constructif qui ne nous aide en rien à comprendre votre notation et c'est dommage.En vous souhaitant une bonne continuationCordialement

8/10 – Goed

María c

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van La direction op 30 jan 2023
Dear Maria,thansk for your feedback.Regards

6/10 – Redelijk

Fabienne

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van LA DIRECTION op 2 nov 2022
Chère F, merci pour votre retour.Cordialement

10/10 – Uitstekend

Anne

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Lucie VILLEFRANCHE - Directrice op 11 okt 2022
Chère cliente,merci pour votre retour et votre partage positif.Cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

ERIC

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van La direction op 27 sep 2022
Cher E,nous sommes désolés que les prestations ne vous aient pas convenues mais au vu de votre manque de commentaire, nous ne pouvons vous faire de retour.C'est dommage,Cordialement,

10/10 – Uitstekend

daniella

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van La direction op 27 sep 2022
Dear,thanks for sharing your opinion.Hope to see you soon,Regards

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was modern and had all the amenities that we needed (e.g. free WiFi, charging ports, safe, shower soaps, nice shower with overhead and hand-held, etc.). The restaurant was closed when we arrived, but the chef makes really nice items available for purchase at the bar behind the reception. I can’t remember the name of the person who helped us, but he warmed up our two items, got us some bread and made me a perfect margarita too. Since it was pouring down rain, we opted to dine in and were glad we did when we saw so many coming back to the hotel completely soaked. Thanks!
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van La direction op 27 sep 2022
Dear,thanks for your feedback positive that give us smile.Hope to see you next time.Regards

10/10 – Uitstekend

Giulia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buona posizione, buona struttura personale cortese
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van La direction op 31 aug 2022
Cara G,grazie per il suo ritorno importante per noi.Speriamo riverderla presto, distinti saluti

8/10 – Goed

Julien

3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van La direction op 31 aug 2022
Cher J, merci pour ce partage positif.Cordialement,

8/10 – Goed

Beth

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was very nice. Short walk into Blois (I thought it was more central). Pool quite small though and v crowded when we stayed.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van La direction op 18 aug 2022
Dear Beth, thanks for your feedback. Regards

8/10 – Goed

Michel

3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van La direction op 18 aug 2022
Cher Michel, merci de votre retour. En vous souhaitant une belle fin d'été. Cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

Stéphane

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van La direction op 18 aug 2022
Cher Stéphane, c'est dommage de nous noter ainsi sans explication. Cela ne nous permet pas d'avance. En vous souhaitant une bonne continuation,

10/10 – Uitstekend

Pilar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
Muy buena relacion precio/ calidad. La atencion de la recepcion excelente
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van La direction op 8 aug 2022
Dear, thank for your feadback positive. Hope to see you soon regards

10/10 – Uitstekend

Antoine

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van La direction op 3 aug 2022
Cher A, merci pour votre retour et votre partage positif. En vous souhaitant un bel été, Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Harald

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van La direction op 21 jul 2022
Cher H, merci pour votre retour et votre partage positif qui nous donne le sourire. Nous sommes ravis d'avoir pu répondre à vos attentes. En vous souhaitant un bel été, Cordialement,

4/10 – Matig

Thomas

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
Pas digne d un 4 etoiles ca ne vos pas le prix demandé parking a 10 euro serré comme des sardines on ne peux plus ouvrir les portieres literie catastrophique tellement moue que les fesses touches par terre l etat de l hôtel est tres vieux les moquettes défraîchi l hotel est defraichi en générale
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van La direction op 21 jul 2022
Cher client, nous sommes désolés que les prestations ne vous aient pas convenues bien que nous trouvions votre retour disproportioné. En tous les cas, veuillez nous excuser pour le désagrément occasionné. Cordialement

6/10 – Redelijk

Rafael

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van La direction op 7 jun 2022
Cher Rafael, nous sommes désolés que les prestations ne vous aient pas convenus cependant pour nous améliorer nous vous incitons à nous en dire plus afin que nous puissions tout mettre en oeuvre pour répondre à vo attentes. En vous souhaitant une bonne continuation, Cordialement,

8/10 – Goed

Ellen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint sted å bo om du kommer med bil
Ligger fint til - 10 min gange til slottet. Grei resepsjon med hyggelig betjening, of veldig bra utvalg til frokost. Rommene er litt mørke, men du har alt du trenger.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van manager op 13 jun 2022
Dear client, thanks to share your feedback Regards

8/10 – Goed

Jean pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van La direction op 7 jun 2022
Cher Jean Pierre, merci pour ce retour et partage positif. Au plaisir, Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Guyomar

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van La direction op 12 apr 2022
Cher client, merci de votre retour qui nous donne le sourire. Au plaisir de vous revoir,

10/10 – Uitstekend

Julien

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Personnels agréables et hôtel bien situé.
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Lucie VILLEFRANCHE - Directrice op 14 mrt 2022
Cher Julien, merci pour votre retour et partage positif! Nous sommes ravis de lire que nous avons su répondre à vos attentes. Au plaisir,

8/10 – Goed

Ulrich

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour d'affaires, pas grand chose à dire à part que la chambre est magnifique.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Lucie VILLEFRANCHE - Directrice op 14 feb 2022
Bonjour Ulrich, merci de votre retour, nous sommes ravis d'avoir pu répondre à vos attentes. Au plaisir de vous accueillir de nouveau, Cordialement,

8/10 – Goed

Rakesh

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Lucie - Directrice op 4 jan 2022
Cher client, merci pour votre partage positif. Au plaisir de vous accueillir, Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Lucie - Directrice op 2 jan 2022
Cher client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. En vous souhaitant une bonne continuation, Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Lucie - Directrice op 2 jan 2022
Cher client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. En vous souhaitant une bonne continuation, Cordialement,

4/10 – Matig

Fapayagaza

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Room service
Room service extrêmement cher Et service Etage >4€ Non prévenu Période Covid pas le choix de manger dans les chambres Protège matelas plastique / en sueur dans le lit
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van gm op 7 dec 2021
Cher client, nous sommes désolés que le service ne vous ait pas convenu et nous sommes désolés du désagrément occasionné. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Diane

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bravo.
Très propre. Le Monsieur qui nous a reçu était très sympa et très compétent.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Lucie VILLEFRANCHE - Directrice op 10 nov 2021
Chère Diane, merci pour votre retour qui nous donne le sourire. Nous sommes ravis d'avoir pu répondre à vos attentes. Au plaisir de vous accueillir, Cordialement,

8/10 – Goed

CLAUDE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Sumiyo

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sehr sehr gut
6 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Lucie Villefranche - Manager op 28 okt 2021
Dear client, thanks for your feedback. Regards

8/10 – Goed

Marc-Antoine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Lucie Villefranche - Directrice op 28 okt 2021
Cher Marc Antoine, merci pour votre partage. Au plaisir de vous accueillir, Cordialement,

10/10 – Uitstekend

ROBERT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Blois on löytö
Siisti perushotelli, hyvä aamianinen, turvallinen parkkipaikka
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Lucie VILLEFRANCHE - Manager op 25 okt 2021
Dear guest, We very much appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Regards,

10/10 – Uitstekend

serge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Lucie VILLEFRANCHE, Directrice op 25 okt 2021
Cher client, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour chez nous. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, Cordialement,

6/10 – Redelijk

Eduardo

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Lucie VILLEFRANCHE, Directrice op 25 okt 2021
Cher client, merci de votre retour peu locasse malheureusement et par conséquent qui ne nous aide pas à expliquer votre notation. Cordialement,