Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Quality Hotel Ramsalt





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 106
inclusief belastingen en toeslagen
6 sep - 7 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op oceaan laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op oceaan
8,6 van 10
Voortreffelijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een privébadkamer
Een strijkplank/strijkijzer
Een bureau
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken (1 Double) laden

Familiekamer, niet-roken (1 Double)
9,0 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een privébadkamer
Een strijkplank/strijkijzer
Een bureau
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(30 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
Huisdiervriendelijk
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(58 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een privébadkamer
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
Huisdiervriendelijk
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken (King) laden

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken (King)
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een privébadkamer
Een strijkplank/strijkijzer
Een bureau
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Double Room laden

Deluxe Double Room
Family Room
Alle foto's voor Superior Double Room laden

Superior Double Room
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sjogata 37, Bodo, 8006
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: NOK 250 per huisdier, per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Quality Hotel Bodo
Quality Hotel Ramsalt Bodo
Quality Hotel Ramsalt Hotel
Quality Hotel Ramsalt Hotel Bodo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Quality Hotel Ramsalt
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met een groep
15 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Jan
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Corbin
31 jul 2025
Corbin
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tobias
Reisde met partner
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tobias
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Anja
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anja
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca
Reisde met partner
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met een groep
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Angela
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sandra Katharina
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra Katharina
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Teik Keat
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teik Keat
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Teik Keat
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teik Keat
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Oliver
Reisde met partner
23 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Oliver
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Oliver
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oliver
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Mathilde
19 mei 2025
Mathilde
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hedda
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hedda
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa-Mari
Reisde met een groep
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lisa-Mari
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Gustav W.
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gustav W.
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kristin
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meget godt valg
Kristin
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jan-Helge
13 mei 2025
Jan-Helge
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yeon
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yeon
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Vegard
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vegard
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sivert Håvik
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sivert Håvik
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Elfi
Zakenreiziger
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elfi
1 nacht verbleven in mei 2025