Exterieur

Beoordelingen van Risa Hotel

4 out of 5
Risa Hotel
Pomelan sok 1310 Sokak (Kalafat Ali Sk.), Bitez, Bodrum, Mugla

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 24 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

cavidan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Konumu güzel bir yer. Gittiğim dönem sakin bir zamandı. Beğendim
5 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Gloria

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Emre

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Katherine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Food was good, pool areas was clean and tidy. Always someone around to help
4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

ANIL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yalnız olarak konakladığım için genel olarak yeterliydi. Personel misafirperverdi, odaların tümünün balkonlu ve birbirine dönük olması, bence sıcak bir ortam yaratmış fakat çiftler ne düşünür bilemem. İyi konaklamalar
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Daniel, london

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Great customer service but this hotel was a basic 2/3 star hotel with great food and a good location. However the WiFi is horrendous the TV didn't work and the air condition in the room wasn't a good quality one, the hotel looks a bit shabby for a 3 star hotel. But for 4 night stay it was OK.
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Canberk

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
!
Tek kötü yanı yemekler hep aynı ve restoran dışına çıkarılmıyor otelde anlamsız kurallar var
3 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Gökhan

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

André

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Erencan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahajsjsjsjsj
Normal iyi standartlı bir tatildi otelin konumu ve temizliğinden çok memnun kaldık biraz kısıtlayıcı durumları hariç keyifliydi
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Torben

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Viviana

Negatief: Netheid
Discreto da migliorare
In generale esperienza discreta cibo ripetitivo poche varieta e cmq sempre le stesse cose presentate piu volte al giorno. Gentili nel complesso,pulizia nei limiti
6 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer war nicht sauber, die Ecken und Kanten, die Türen sowie der Boden wurden nie geputzt, die Einrichtung war alt und nicht mehr im guten Zustand das Personal war unfreundlich und frech, nachts gab es kein heißes Wasser zum duschen, beim Essen war das Hotel nicht einfallsreich (z.B. gab es jeden Tag Reis ) das Zimmer war immer Schwül und hatte auch dementsprechend danach gerochen man bekommt nur eine Zimmerkarte, Strandhandtücher sowie Sage waren kostenpflichtig, eine Flasche Wasser auf Zimmer war nur am ersten Tag kostenlos , danach nur noch kostenpflichtig, Im Großen und Ganzen war das dieses Hotel das schlechteste Hotel , was ich bis jetzt gesehen und erlebt habe
8 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Özlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Ibrahim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Hicham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tout est parfait.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

FATIH

Positief: Personeel en service
Fena değil
Genel olarak beklentilerimin altında kalsada iyiydi. Antalyadaki 5 yıldızlı oteller gibi değildi... özellikle yemekleri kötüydü. Ama onun dışında fena degildi
5 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Hakan

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

ömer, dk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
God sted til at være sammen med familie og pool ,strand .Relaxed sted for at være i fred.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Funda

Negatief: Personeel en service
Kesinlikle birdaha tercih etmeyeceğim bir otel
5 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

BEKİR

Positief: Personeel en service
Fena değildi, oteldeki bir arkadaş bodrumdaki etkinlikler hakkında yeterli derecede bilgi verdi ve katılımımızı sağladı
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Aysun, München

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes Hotel
Die Zimmer sind groß, alle mit Balkon. Das Essen hat sehr gut geschmeckt. Der Strand ist in der Nähe und das Meer war super.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yatak cok rahatsiz yatamadim, yemekler guzel degil.. kahvaltisini gormedim. resepsiyon gorevlisi cok pis sigara kokuyordu ve o kokuyla beni karsiladi. kendisine cok tesekkur ediyorum o koku yuzunden oteli terk edebilirdim ki sigarayi hic sevmem.. hizmet kalite yaninda alinan ucretin hakkini malesef vermiyor.
Değerli Misafirimiz; Sizi ağırlamış olmaktan memnuniyet duyduk. Eleştirilerinizi dikkate alıyoruz. Sizi tekrar tesisimizde görmekten mutluluk duyacağız. Teşekkürler

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Never again!
This hotel has potential but needs a change in management.