Hotel Salak The Heritage

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 3 restaurants en een wijnmakerij in Bogor

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Salak The Heritage

Tuin
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Details aan de binnenkant
Uitzicht vanuit accommodatie
Trap

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Roomservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 44
inclusief belastingen en toeslagen
3 aug - 4 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Designer toiletartikelen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Designer toiletartikelen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Designer toiletartikelen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Designer toiletartikelen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Super Executive Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Presidential Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Double Room New

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Salak View Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Ir. H Juanda No. 8, Bogor, West Java, 16121

In de buurt

  • Botanische tuin van Bogor - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Presidentieel paleis van Bogor - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Kebun Raya - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Botani Square - 16 min. lopen - 1.4 km
  • The Jungle Waterpark - 6 min. rijden - 5.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Bogor - 7 min. lopen
  • Jakarta (CGK-Soekarno-Hatta Intl.) - 89 min. rijden

Restaurants

  • ‪KFC - ‬7 min. lopen
  • ‪Waroeng Aceh Kemang - ‬2 min. lopen
  • ‪Uncle Jo Coffee Shop - ‬4 min. lopen
  • ‪Kanari Cafe - ‬1 min. lopen
  • ‪Kemenady Coffee and Co-working Space - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Salak The Heritage

Hotel in Bogor Tengah
Profiteer bij Hotel Salak The Heritage van faciliteiten zoals een aangrenzende wijnmakerij, een terras en 2 koffiebars/cafés. Laat jezelf in de spa verwennen met een massage, een lichaamsbehandeling of een body scrub. Ga beslist een hapje eten bij een van de 3 plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, brunch, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een tuin en een speeltuin en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren plus plaatsen voor valetparkeren (tegen een toeslag)
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een computerstation
  • Kranten in de lobby, 15 vergaderruimtes en massagebehandelingsruimtes
Kamervoorzieningen
Alle 120 kamers bieden extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met designer toiletartikelen en douches
  • Lcd-televisies van 29 inch met kabelzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Valetparkeren ter plaatse (IDR 25.000 per verblijf)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag
  • 2 koffiebars/cafés
  • 3 restaurants

Restaurants ter plaatse

  • Binnenhof
  • Den Hag
  • Fatmawati
  • Kanari
  • Rafflesia Lounge

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Biljart/pooltafel
  • Buitenzwembad (toegang voor gasten)
  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Speeltuin
  • Sportschool
  • Wijnmakerij

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis kinderactiviteiten onder toezicht
  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 15 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentieruimte

Buiten

  • Barbecue
  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massage
  • Spabehandelingsruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 29 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 363000 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 500000 per voertuig (enkele reis)
  • Valetparkeerkosten: IDR 25000 per verblijf
  • Toeslag voor extra bed: IDR 363000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Salak Heritage Bogor
Hotel Salak Heritage
Salak Heritage Bogor
Salak Heritage
Salak The Heritage Bogor
Hotel Salak The Heritage Hotel
Hotel Salak The Heritage Bogor
Hotel Salak The Heritage Hotel Bogor

Veelgestelde vragen

Is Hotel Salak The Heritage voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een seizoensgebonden buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Salak The Heritage?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Salak The Heritage van één nacht voor twee volwassenen op 3 aug. 2025 min. € 44,20, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Salak The Heritage?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Salak The Heritage te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Salak The Heritage?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Salak The Heritage uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Salak The Heritage een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 500000 per voertuig.

Waar ligt Hotel Salak The Heritage?

Dit hotel ligt in Bogor Tengah, binnen 5 minuten lopen van Botanische tuin van Bogor en Presidentieel paleis van Bogor. Ook Nederlandse Begraafplaats en Kebun Raya liggen binnen 15 minuten lopen. Station Bogor ligt op 7 minuten lopen en naar Bogor Paledang Station is het 9 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Salak The Heritage

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 27 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ed, Leidschendam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Mooi hotel tegenover Kebon Raya.

Op loopafstand van station. Er rijden geen taxi's schijnbaar

6/10 – Redelijk

Heleen, Sydney

Negatief: Personeel en service

matig

Dit hotel suggereert heel sjiek te zijn, maar dat bleek niet het geval. Het is relatief duur voor wat je er voor krijgt. De bar is ongezellig, er was geen restaurant in het hotel of in de buurt te vinden en er was veel lawaai. Er is een klein zwembad, maar dat is vooral geschikt voor kinderen. Er wordt ook veel entertainment geregeld in en rond het zwembad.

8/10 – Goed

Paul, Ngunnawal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Nicholas, Merstham

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
The hotel offers reasonable value for money, but could be fantastic given its heritage. It looks like it could do with refurbishment (last done 25 years ago?) We chose to stay here as my parents had stayed there 70 years ago. Breakfast in the restaurant were very good with a strong local flavour. unfortunately it does not open in the evening leaving only the small cafe in the atrium area. We did not use the small pool.
2 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Harlan, Hoschton

3 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Tony

Negatief: Voorzieningen
My toilet was blocked fotvthe whole two days of my trip. I called reception, i attended reception, i spoke to many people. I got sorry, sorry, sorry, but for two days my toilet remaibed blocked. If i pay for a room with a toilet i expect to be able to use it, not to have excrement floating around the bowl for my whole stay. Overall, though the property is aging, i would have said my stay was good. But it is difficult to recover from a blocked toilet, and nothing done to rectify the situation. I was very upset.
2 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Des

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Takayuki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
雰囲気が良く、スタッフもフレンドリーでした。 また泊まりたいです。
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A nice moment

Good room a bit old as it is an pld hotel but all the service and envoirment was good .
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Francisco

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

The worst hotel in Bogor

Very old room in bad condition (broken curtains, broken bin in the toilet). I paid USD 101 for a poor quality room
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

lein, perth ,australia

Positief: Personeel en service

Central

2nd time we have stayed, very good breakfast , overall room was pretty worn down & old,fir the price
3 nachten verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Shinji, Yokohama Japan

Negatief: Personeel en service

Free shuttle service is fake! Don't believe it!

It was said in the hotel that they provide free shuttle service to the bus station to the Jakarta airport, but is Fake! On October 14, I tried to ask the shuttle service from hotel to Damri Station of Airport Bus: 1. First, front desk inform me to ask the staff at concierge 2. Then, I went to concierge desk, and the staff told me to ask front desk. So, they are not responsible at all! 3. Finally, the guy in the concierge informed me to wait about 10-15 minutes to prepare the vehicle. 4. After 15 minutes, I ask the staff in concierge, and they said, they will re-confirm to the front desk. 5. Finally, the guy that talk to front desk, ask another guy in the concierge to tell me that the vehicle is not ready and driver is still on the way from other places (It is very unclear where is it and whether true or false information). 6. They slightly mention that I need to wait for hour or more for the driver. Is it true? So, finally, I decide to go to the Damri Station by Angkot with all my luggage, because it is very difficult to find taxi in front of the hotel. So, please be aware that Free Shuttle Service by hotel is Fake! I visited bogor around three to four times a year and always stay in hotel near by Botani Square, this time I choose Salak hotel because it is very close to imperial palace. But, based on very bad experience on the transport services offer by hotel, I won't stay there again! Don't stay in this hotel unless you have your own vehicle.
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Yulia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Old hotel, need refurnish

The only good thing about this hotel is that it is located right across the istana bogor where you (read: your kids) can feed the deers through the palace gate. The only good thing from my stay in the hotel is that my parents' room was upgraded to a suite with no additional cost, just bcoz my dad asked to have a connecting room with me and his grandchild -- this i truly appreciate :). Too bad the check-in process took super long (due to error in system, said the receptionist) and my elderly parents were quite disappointed from waiting too long (even though they got upgraded to a suite for free :)). The suite was a spacious room. Was it a nice room? Not really. It looks really out dated, furniture looks dull and dusty, overall screams the need to be fully refurnished. Dont expect to have a great swim here, coz the pool is small and as my 7 y.o said "not so great". Another disappoint is the room service. We ordered bfast to be delivered to the room, and it took nearly an hour to come. I also had trouble getting hot showers, as it took a while to get the water hot. Plus, the bathroom smells like worn socks. I think the hotel has a lot of potential with its historical building and story, but really needs a good investment to renovate the building/interior as well as upgrading the service
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Ng

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

A, AZ, USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Historical mixed with modern

Enjoying the historical moment but yet combine with the modern technology/service Feel like back to the old time but yet full service from the future Really satisfied with the overall

6/10 – Redelijk

Massimiliano

Positief: Netheid
The best part of the hotel is that it is right in front of the palace and its beautiful lawns. The hotel's premises are ok and so are the rooms.

8/10 – Goed

Dian, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service

Good location

There is problem with air conditioning. Beside that everything id OK.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

No frills but comfortable.

I stayed the night to attend a wedding. Needed a taxi but taxis weren't biting citing bad weekend traffic. The alternative was a car costing Rp 300K return. I asked about the hotel car and they agreed to send me to the wedding venue on the house.

6/10 – Redelijk

Simon, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service

Great unpretentious hotel

Older property but room was clean and comfortable. Not enough plugs. With Fi a nightmare. Great position opposite istana and botanical gardens. The staff were very friendly and helpful. Breakfast included but ordinary but they happily cooked me two boiled eggs. Nice to have a bar in rather dry Bogor. I will stay again

10/10 – Uitstekend

Thomas, Boynton Beach Florida

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Most convenient location!

Had a very pleasant stay, very typical Indonesian style hotel, staff was very helpful and a hotel car was made available to us to drop us off the botanical garden and gong factory. Will recommend this hotel to friends.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

食事場所の閉店が早い

売店や食堂が思ったより早く閉まったり、貸切でパーティなどをしていることがあるので注意が必要です

8/10 – Goed

kenichi, 神奈川

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

電車がジャカルタ市内に頻繁に出ていて便利

インドネシアのスカルノ空港からボゴール行きの空港バスで終点で下車。下車した車庫の前から03番の軽自動車のバスに乗るとホテルの前につきます。行き過ぎてもボゴール駅ですから便利なところにあり、ホテルの前の植物園から続く庭園は中に入れないが鹿が多数放し飼いにしてあり、策越しに子供が餌をやる姿が見られるいいところです。

8/10 – Goed

Nenny, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Kondisi dan service hotel

Pelayanan dan kebersihan kamar bagus.. Hanya lighting di kamar mandi agak kurang terang..juga suasana di lobi mungkin bs dibuat lebih nyaman Untuk cek in spengalaman saya nginep di hotel..kalau bkn krna full biasanya kita bs lbh cepat cek in dari waktu yg di tetapkan..jadi flexible Kmrin kami sdh capek dan ngantuk krna dtg dari pagi..betul2 tdk ada keringanan untuk cek in lbh cepat tetap hrs pukul 2 sampe 3x sy datengin ke reception tetap tdk bisa padahal saya tau hotel tdk penuh..

10/10 – Uitstekend

Susi, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fantastic retro heritage hotel

We extended our stay several times as really enjoyed Bogor. Staff are really helpful (although none spoke English that fluently) and the hotel has a great retro heritage hotel feel. Food is good - but note this is not really a hotel to drink in (e.g. no minibar). Excellent location adjacent the Botanical Gardens. They pride themselves on being Bogor's leading 4 star hotel - I'm surprised it's not 5 star!