Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa en een 24-uurs receptie in Bogor

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor

Terrein van de accommodatie
Interieur
Dagelijks ontbijtbuffet (IDR 60000 per persoon)
Een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren, gratis wifi
Lobby

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 21
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standard Room for 1 Person

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 14 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 kingsize bed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Cikuray No. 47, Pajajaran, Bogor, West Java, 16143

In de buurt

  • Botanische tuin van Bogor - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Botani Square - 17 min. lopen - 1.5 km
  • The Jungle Waterpark - 6 min. rijden - 5.0 km
  • Kebun Raya - 6 min. rijden - 1.8 km
  • Sentul International Convention Centre - 8 min. rijden - 7.8 km

Lokaal vervoer

  • Batutulis Station - 7 min. rijden
  • Jakarta (CGK-Soekarno-Hatta Intl.) - 89 min. rijden

Restaurants

  • ‪RM. Bumi Aki Bogor - ‬3 min. lopen
  • ‪Warkop - ‬7 min. lopen
  • ‪Macaroni Panggang - ‬11 min. lopen
  • ‪Roofpark - ‬5 min. lopen
  • ‪Dapur Geulis - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor

Hotel in Bogor Tengah
Profiteer bij Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor van faciliteiten zoals een terras, wasvoorzieningen en een businesscentrum. Laad je accu op met een bezoek aan de plaatselijke spa. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, gratis kranten en een bankethal
  • Een lift, massagebehandelingsruimtes en een kluis bij de receptie
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten lovend zijn over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 153 gastenkamers bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 60.000 voor volwassenen en IDR 30.000 voor kinderen
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Terras

Volledig uitgeruste spa

  • Spabehandelingsruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 12 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2015

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 60000 voor volwassenen en ca. IDR 30000 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 17.00 uur.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Whiz Prime Pajajaran Bogor Hotel
Whiz Prime Pajajaran Hotel
Whiz Prime Pajajaran Bogor
Whiz Prime Pajajaran
Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor
Whiz Prime Hotel Pajajaran
Whiz Prime Pajajaran Bogor
Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor Hotel
Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor Bogor
Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor Hotel Bogor
Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor CHSE Certified

Veelgestelde vragen

Is Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is geopend van 07.00 uur tot 17.00 uur.

Hoeveel kost een verblijf bij Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor?

Vandaag, 28 jul. 2025, kost een verblijf bij Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor van één nacht voor twee volwassenen op 31 jul. 2025 min. € 20,85, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor?

Dit wellness hotel ligt in Bogor Tengah, binnen 2 km afstand van Botani Square, Botanische tuin van Bogor en Presidentieel paleis van Bogor. Ook Batutulis en Kebun Raya liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 38 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Theodorus

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

constantijn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Check was fast. Room was clean. Some is a bit old and needs some renovation but I dont complain. Mostly Indonesian breakfast.
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Prima hotel

Voor Indonesische begrippen schoon. Mis wel een haakje en een handdoek in de toilet ruimte. Lekkere regendouche aanwezig. Elke dag heerlijk uitgebreid ontbijt. Het eten is goed en lekker. Aan het westers ontbijt hebben we ons niet gewaagd, toast met zoetigheden ...niet echt mijn ding. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en zeer voorkomend. De nasi goreng kambing(roomservice) is een aanrader. Prijs kwaliteit staat in verhouding. De bedden zijn aan de stevige kant, maar toch prima geslapen. Nota, reistype vakantie / familie bezoek zit er niet bij en alle andere opties zijn niet op ons van toepassing, dus maar voor koppel gekozen.....
5 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Rizqa Noor

2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Mangiring

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ralbe

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Farida Meity

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Nalee

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Anuj

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Comfortable stay

Comfortable stay. Fast check-in, decent breakfast. Friendly staff. No issues. The only slight issue was that the air-conditioner in the room was leaking.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Lester

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth it for the price. The breakfast was pretty good.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Jerry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

보고르 여행

더블침대 두개 붙여서 잤네요. 프론트데스크 직원들은 영어가능. 위치오 가격도 저렴해서 가성비 짱입니다.헤어드라이기 달라고하니... 바람이 너무 약함ㅋ.ㅋ . 근처에 괜찮은 맛사지샵에서 스크첩 마사지 받고 식물원구경하기 딱좋음
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Errica

1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Sudomo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice. Nice. Nice. Nice. Nice. Nice. Nice. Nice. Nice.
7 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Peeling wallpaper in room looks run down. Cracks in wall show. Should be painted.
12 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Anuj

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Comfortable stay and friendly staff

Comfortable stay and friendly staff
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Nurhayati

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Desain Interior Kamar

Interior kamarnya bagus
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Im Zimmer gibt eine „ lost items price list „ Sachen, die im Zimmer sind. was anscheinend oft von den Hotelgäste mitgenommen sind
4 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Marc, San Jose, California

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great and polite personnel are always helpful to you.
6 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I did not like that the restaurant said they had no ice for iced tea for dinner. You should have an ice machine so you never run out of ice.
6 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer

Small room

Hotel room is small and suitable for short stay
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Li Ping

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good location and helpful staff

Good location and helpful staff
2 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

KC, Washington, DC

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel rooms were filthy. Stains on the wall in the bathrooms, rooms smelled, sheets had stains on them. The AC was broken in my room the first night.
3 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

TOMIYUKI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
宿泊費のわりに部屋が広く、清潔でアメニティもあり、シャワールームとトイレが別々なのが、とても良かったです。コストパフォーマンスは最高だとおもいます。ただ、繁華街からは遠いので移動が大変でした。
1 nacht verbleven in mei 2018