Accommodatievoorzieningen

Beoordelingen van Bogota Marriott Hotel

5 out of 5
Bogota Marriott Hotel
Av El Dorado # 69b 53, Bogotá, Distrito Capital

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 333 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 68 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 430 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nabij vliegveld
Goed hotel. Bed veel te zacht. Uitstekend shuttle service naar airport (24/7, elk halfuur).
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Fernando Fernandez op 20 nov 2017
Dear Nabij: Thank you for taking the time to share your comments. I am happy to see that you have enjoyed your stay, and our shuttle service. I hope you stay with us in a future occasion! Sincerely, Fernando Fernandez General Manager

10/10 – Uitstekend

J.G., Alblasserdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Hotel
Absoluut tophotel! met een waanzinnig ontbijt

10/10 – Uitstekend

Frans, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
waarschijnlijk het beste hotel in Bogota
De kamers in het bijzonder het bed comfort is optimaal. Prijs kwaliteit uitstekend

10/10 – Uitstekend

Frans, Brussel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mariott Bogota mischien wel het beste
Super gelukzalige zachte King bedden

10/10 – Uitstekend

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Fred

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Parimalbhai

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Noel, Miami

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel, we enjoyed our stay
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

john

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great airport hotel with comfortable rooms
Very smart clean hotel. Rooms were comfortable and a joy to finally get a hot high pressure shower after two weeks in other parts of Colombia! Breakfast was great. Only 5-10 mins from the airport, taxi 30k COP.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Steven

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel convenient to airport, very industrial location
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

David, Taipei

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Andres

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My recent stay at the Marriott Bogota Hotel was overall pleasant, but there are some areas that could use improvement, particularly in terms of available technology for guests. The hotel’s location near the airport is very convenient, making it a good choice for anyone needing a place to stay overnight in Bogota before catching a flight. One aspect that could be improved is the technology available in the rooms. I found it surprising that there were no USB ports in the room for charging devices. In today’s tech-savvy world, this seems like a basic amenity that should be available in every hotel room. Additionally, the in-room speaker seemed outdated, reminiscent of the old iPod era, and could benefit from an upgrade to a more modern and versatile system. Despite these technological shortcomings, the staff at the Marriott Bogota Hotel were friendly and efficient, which contributed positively to my overall experience. Their hospitality was certainly a highlight of my stay. In conclusion, the Marriott Bogota Hotel is a convenient option for travelers needing accommodation close to the airport. However, I hope that the hotel management will consider upgrading the technological amenities in the rooms to better meet the needs of modern travelers.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jonatan L

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jose

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GREAT service. The food is really good. I had breakfast every day at the hotel and enjoyed the different options they offered every day. The room was cleaned every day. Indoor pool was very nice and warm.
6 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very helpful in arranging our activities!
5 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Maximo Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent Service
5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

GABRIEL

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best !!
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Adriana

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Las camas no son firmes. Las atención no es buena. Pedí unas bolsas extras para colocar la ropa sucia y la recepcionista dijo que no tenia. Además, muy confuso el tema de los impuestos del hotel que ya se habían pagado a través de Expedía.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Blanca Siena

Nuestra estancia fue excelente y el trato sobre todo por parte de todo el personal muy cordial
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Angela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was nice and clean.
Reactie van VM op 24 jul 2023
Thank you for sharing your experiences with us during your recent stay at the Bogota Marriott Hotel.It is always encouraging to hear positive people feedback, particularly when it comes from those who matter the most you Mrs Angela.Cordially;Victor Manuel

10/10 – Uitstekend

carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good clean hotel with great breakfast service. The hotel is good for business travellers. If you are traveling for pleasure this may not be the best place to stay at. The bar closes at 11pm and there is not much to do or go to near the hotel
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van VM op 19 jul 2023
Dear Carlos,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Bogota Marriott Hotel.Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. Sincerely,Victor Manuel

8/10 – Goed

JOHANN

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Gideon, London

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Monica, Doral

7 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Gideon, London

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s location is in an affluent neighbourhood and also not far from the airport . The staff from the reception, dining and housekeeping are so professional and I think have to be commended. I will certainly come back and stsy here again.
5 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

IMFAPART, CAPE CORAL

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Excelente ubicación Buen desayuno
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

GABRIELA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo buen
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Florentino Bernardo, Naucalpan de Juarez

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Súper bien
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Joel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing executive room.
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Mauricio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Increible experiencia y atencion
Desde el check in hasta el check out fue una grata experiencia! Sandra en recepcion fue increiblemente amable y Jesica, la capitana en el restaurant furon mas alla de sus funciones para hacernos sentir especial, un especial agradecimiento para ambas!
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van VM op 20 feb 2023
En nombre de todo el equipo del hotel, queremos agradecerle por compartir sus experiencias más memorables con nosotros durante su reciente estadía en el Bogotá Marriott Hotel. Tenga en cuenta que sus comentarios se han compartido con Sandra y Jessica como también con el equipo del hotel como una forma fundamental de comprender cómo podemos continuar brindando excelentes experiencias. Una vez más, le agradecemos que se tome el tiempo para compartir sus comentarios.Victor Manuel.

8/10 – Goed

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes Hotel, würden wiederkommen
Gutes Hotel in Flughafennähe, das Restaurant Factory ist auch zu empfehlen, Frühstücksbuffet reichhaltig und gut, sehr nettes Personal. Wir haben ein Zimmer mit zwei Doppelbetten reserviert für vier, wobei die Betten vielleicht ein wenig breiter sein könnten. Die Mehrwertsteuer (IVA) wurde erst auf Nachfrage erstattet, aber dann problemlos.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van VM op 20 feb 2023
Vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns teilen. Ich habe Ihre Kommentare zur Kenntnis genommen und werde sie mit dem gesamten Team teilen.Wir hoffen, dass Sie bald in dieses Ihr Zuhause in Bogotá zurückkehren.Victor Manuel

10/10 – Uitstekend

Fernando

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We love the Junior Suite and the restaurant service. We will come back, and we will recommend this place.
1 nacht verbleven in december 2022

4/10 – Matig

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
salle de bain vieux, pas beaucoup pression eau, eau chaude presque tiède, signaler 2 fois.
4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Eliana P

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Joseph

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved it
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van VM op 18 okt 2022
Dear Joseph,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Bogota Marriott Hotel.Victor Manuel

8/10 – Goed

Luis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel, very clean. Spa staff were super nice and provided great service. Shout out to Daisy. She was a fantastic massage therapist, and friendly and pleasant. The waitstaff during the breakfast buffet were also very warm and friendly. Breakfast buffet was average. Front desk people were not as friendly nor welcoming.
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Victor M. op 29 sep 2022
On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experiences with us during your recent stay at the Bogota Marriott Hotel.Please note your feedback has been shared with the hotel team and with Daisy.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback.Victor Manuel

10/10 – Uitstekend

Estefania

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Victor M. op 8 sep 2022
Estimada EtefaniaEn nombre de todo el equipo del hotel, queremos agradecerle por compartir su experiencia con nosotros durante su reciente estadía en el Bogotá Marriott Hotel.Siempre es alentador escuchar comentarios positivos, especialmente cuando provienen de quienes más nos importa Usted. Tenga en cuenta que su valoración, se ha compartido con el equipo del hotel como una forma fundamental de comprender cómo podemos continuar brindando excelentes experiencias. Una vez más, le agradecemos que se tome el tiempo para compartir sus comentarios..Cordialmente,VICTOR MANUELRooms Division Managervictor.arteaga@r-hr.com 571 4851111

10/10 – Uitstekend

Jaime

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo excelente
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Victor M. op 16 aug 2022
Estimado Jaime! En nombre de todo el equipo del hotel, queremos agradecerle por compartir sus experiencias más memorables con nosotros durante su reciente estadía en el Bogotá Marriott Hotel. Esperamos verle pronto. Victor Manuel Arteaga Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Derek

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
I have stayed at this hotel several times. I am always pleased with my time. The staff, food, the rooms, gym, massages, etc. Great place
5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Victor M. op 17 aug 2022
On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Bogota Marriott Hotel.

10/10 – Uitstekend

Adrienn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

narda

3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Derek

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

ARTURO

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bonitas instalaciones, muy comodas y seguras
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Victor M. op 17 aug 2022
Gracias por elegir hospedarse en el Bogotá Marriott Hotel y brindarnos sus comentarios de su reciente estadía con nosotros. Esperamos que regrese pronto.

10/10 – Uitstekend

Ekaterina

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best Marriott that I have stayed at (and I've been to a few...) The best part that made it wonderful is the friendliness of the people. Thank you
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Victor M. op 17 aug 2022
We recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided. We hope you come back soon.

10/10 – Uitstekend

Ekaterina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Derek

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was attentive, friendly and available 24/7. The restaurants had great food. The gym, steam room…amazing. The messages were top class. The room was clean and the bed was very comfortable.
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Tiffany

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
en mi habitacion habia una cucaracha, solicite que la limpiaran y cuando regreso habian echo la habitacion pero no quitaron la cucaracha!!!!
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Maximo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
4 nachten verbleven in mei 2022