HCR Bogotá

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Movistar Arena

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor HCR Bogotá

Koffiebar
Voorkant van accommodatie
Interieur
Receptie
Standaard Twin kamer | 1 slaapkamer, gratis wifi, beddengoed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon

Hoogtepunten

Televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Cra 24 63D-37, Barrio 7 de Agosto, Bogotá

In de buurt

  • Movistar Arena - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Estadio Nemesio Camacho - 18 min. lopen - 1.5 km
  • Andino Winkelcentrum - 4 min. rijden - 3.3 km
  • Parque de la 93 - 5 min. rijden - 3.9 km
  • Ambassade van de Verenigde Staten - 5 min. rijden - 3.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Estación Usaquén - 16 min. rijden
  • Station La Sabana de Bogotá - 21 min. rijden
  • Internationale luchthaven El Dorado (BOG), Bogota, Colombia - 26 min. rijden

Restaurants

  • ‪La Cocina De Juan - ‬6 min. lopen
  • ‪Trattoria De La Plaza - ‬4 min. lopen
  • ‪Sturgis Place Motor Bar - ‬2 min. lopen
  • ‪Kokoriko - ‬6 min. lopen
  • ‪Gula - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

HCR Bogotá

Hotel in de buurt van Movistar Arena
Met voorzieningen zoals een gratis continentaal ontbijt, een terras en een koffiebar/café kom je niets tekort bij HCR Bogotá. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een bagageopslagruimte en een rookvrije accommodatie
  • Een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van HCR Bogotá beschikken over gemakken zoals gratis wifi en roomservice.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders

Gesproken talen

Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 09.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Dingen om te doen

  • Sportschool

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Terras

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Roomservice

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 00.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.30 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 21.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Als je met een kind reist, kan de accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, worden mogelijk verplicht om de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te overleggen bij het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd met het kind naar Colombia reist, kan dat familielid of die voogd worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder met het kind naar Colombia reist, kan deze ouder worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met een kind te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis contact op te nemen met het Colombiaanse consulaat.

Accommodatie ook bekend onder de naam

HCR Bogotá Hotel
HCR Bogotá Bogotá
HCR Bogotá Hotel Bogotá

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij HCR Bogotá?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij HCR Bogotá te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij HCR Bogotá?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 00.30 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij HCR Bogotá uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.30 uur uit te checken.

Waar ligt HCR Bogotá?

Dit hotel ligt in Barrios Unidos, op 1,2 km van Movistar Arena en binnen 5 km afstand van Parque de la 93 en Ambassade van de Verenigde Staten. Ook Royal Center en Plaza de Lourdes liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over HCR Bogotá

Beoordelingen

4,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 13 beoordelingen

5,0/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Susana

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Hugo Armando

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

estadia

Buen servicio pero debe tener cosas adicionales como tv por cable
5 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jair

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jamás en mi vida utilizaré este servicio de esta plataforma. En este hotel me trataron como si el servicio fuera gratis
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

DAVID FERNANDO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

atencion

La atencion de la administradora muy buena, todo el tiempo esta atento a las necesidades del huesped.
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

CHRISTIAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atención
1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

John

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Una falta de respeto

Llegué al hotel de madrugada y no me dejaron entrar, la puerta estaba cerrada y tuve que llamar a tres números diferentes que habían en letreros pegados en la puerta, a un número no le entraba llamada y de los otros dos no contestaron, un momento después salió una mujer que lo primero que me preguntó fue: "¿Usted de dónde es?", yo considero que eso es irrelevante pero aún así le respondí que soy de Medellín, cuando le dije eso la mujer me miró de arriba a abajo (con una mala expresión en el rostro) y me dijo que no tenía habitaciones disponibles, yo le dije que tengo una reserva, que ya había realizado el pago y le mostré el correo con la confirmación de Hoteles.com pero no me dejó entrar. Salía de un concierto, tenía el celular descargado a punto apagarse y estaba a la deriva en un barrio desconocido sin saber qué hacer, miré en el mapa qué hoteles quedaban cera (sin importar el valor) y los contacté utilizando lo poco de carga que le quedaba a mi celular, pero en todos me respondieron que no tenían habitaciones disponibles. Llamé al servicio al cliente de hotels.com y ellos intentaron llamar al hotel pero no contestaron, ahora tengo que esperar hasta 7 días para que la página reciba respuesta del hotel y poder tramitar la devolución del dinero.
1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Daniel

1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Ana Isabel

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Ariz

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Sucia y estremo olor a humedad
4 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Ariz

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Me gusto 3l trato del personal.la limpieza ouede mejorar. Los alrededores inseguros
1 nacht verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Alejandro Alfonso

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ESTAFADORES

¡ME ESTAFARON! NUNCA RESERVARON MI HABITACIÓN Y NO ME HICIERON DEVOLUCIÓN DE NADA, NI APORTARON PARA UNA SOLUCIÓN, UN FRAUDE. YA LA DENUNCIA ESTA HECHA
¡ESTAFADORES! Pagué mi reservación y al llegar al hotel no tenían nada reservado, ¡no me hicieron la devolución de nada! La señora de la foto no aportó ninguna solución ni disculpa de ningún tipo
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Viviana

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Una estafa total, nada de lo que compré fue realidad, supuestamente mi habitación tenía dos camas y solo tuve una, la puerta no era segura, una habitación muy pequeña, no tenía shampoo, ni nada de lo que vi en la página, ni siquiera la fachada del hotel era la misma, una estafa TOTAL.
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Yeimy

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2021