Casa Real 93
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Parque de la 93
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Casa Real 93





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, bad laden

Deluxe kamer, bad
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een apart bad en aparte douche
Een bubbelbad
Alle foto's voor Grand kamer, bad laden

Grand kamer, bad
7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een apart bad en aparte douche
Een bubbelbad
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden

Standaard kamer, 1 queensize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Studio suite, 1 queensize bed met slaapbank laden

Studio suite, 1 queensize bed met slaapbank
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een slaapbank
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Hyatt Bogota
Ciudad Salitre Oriental
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 839 beoordelingen
De prijs is € 204
1 aug - 2 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle 93a Nro 9a 53, Bogotá, Distrito Capital, 53
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

NH Bogotá Pavillon Royal Hotel
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 498 beoordelingen
De prijs is € 62
19 jul - 20 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: COP 70000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
- Toeslag voor huisdieren: COP 80000 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor laat uitchecken: COP 130000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je met een kind reist, kan de accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, worden mogelijk verplicht om de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te overleggen bij het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd met het kind naar Colombia reist, kan dat familielid of die voogd worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder met het kind naar Colombia reist, kan deze ouder worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met een kind te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis contact op te nemen met het Colombiaanse consulaat.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Casa Real Bogota
Casa Real Hotel Bogota
Casa Real Hotel Bogotá
Casa Real Bogotá
Hotel Casa Real Bogotá
Bogotá Casa Real Hotel
Casa Real Hotel
Hotel Casa Real
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Casa Real 93
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
20 jan 2023
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
6/10 – Redelijk
Jennifer
Reisde met partner
23 apr 2025
Positief: Netheid
Jennifer
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
VICTOR
Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
VICTOR
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
luis
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
luis
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Francisco
Reisde met huisdieren
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisco
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
MANUEL
Zakenreiziger
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MANUEL
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
JOSE LUIS
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JOSE LUIS
4 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge, Bryan
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Ramon
28 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramon
4 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Ramon
Reisde met partner
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ramon
5 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
CAMILO
24 feb 2025
CAMILO
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yajaira
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yajaira
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
John
17 feb 2025
John
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Sjofness
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sjofness
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Manuel
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice o traducción booking for my next vacatio
Manuel
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Nicolas
Reisde met een groep
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolas
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Natalia
21 jan 2025
Natalia
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Luis
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Luis
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
michael
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
michael
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Valeria
Reisde met familie
12 jan 2025
Valeria
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Rodrigo
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rodrigo
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Ana
3 jan 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
10 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Enrique Luis
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enrique Luis
1 nacht verbleven in december 2024