Interieur

Beoordelingen van Hotel de la Opera

4 out of 5
Hotel de la Opera
Calle 10 No. 5-72, La Candelaria, Bogotá, Distrito Capital

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 160 van 275 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 81 van 275 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 275 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 275 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 275 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Mireille

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katherin Villota - Concierge op 16 apr 2024
Thank you for rating us Ms. Mireille!

8/10 – Goed

LB, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in het oude centrum
Prime service, vriendelijk personeel, zeer bereid om eea te organseren
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Johanna caro, concierge. op 17 jul 2018
Dear LB, Thank you so much for sharing your experience in the Hotel. We are glad to know you enjoyed your time with us. We hope you liked Bogotá and the historic downtown area. You can always request a European outlet at the front desk. Please consider Hotel de la opera your home in Bogotá downtown.

10/10 – Uitstekend

Ryan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very hospitable and professional staff
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Katherin Villota - Concierge op 26 apr 2024
Mr. Ryan, Thank you for your comment!

8/10 – Goed

Braxton

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful classic hotel. Dining and room service is fantastic. Shower wasnt the cleanest upon arrival and we were charged for 2 shower caps for use in the pool because they told us we received 2 upon arrival, which we didn't. Not the biggest deal but staff should take the guests word in my opinion... why would we gaslight them over a 75 cent shower cap?
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katherin Villota - Concierge op 26 apr 2024
we are very glad to know you liked the hotel and our service. we will review what happened with the shower caps, to avoid that situation again. thank you for your feedback, it helps us to be better every day!

10/10 – Uitstekend

Hiroshi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
素敵なホテルでした
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katherin Villota - Concierge op 15 apr 2024
気に入っていただけて嬉しいです! コメントありがとうございます

10/10 – Uitstekend

Darlene Elizabeth, Mississauga

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely vintage hotel in the heart of the historic Candelaria district. The staff was exeptionally friendly and helpful. Our room was a nice size, spotlessly clean and quiet. The windows opened and cooled the room nicely at night. We also liked the breakfast buffet including being able to order delicious cappucino! Many tourist attractions are within a 5 to 20 minute walk. The perfect hotel!!! Many tourist attractions are within
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katherin Villota - Concierge op 16 apr 2024
Ms. Darlene, we are truly grateful for your beautiful comment about our hotel. It is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us and that you appreciated every detail, from the friendliness of our staff to the comfort of the room and the delicious breakfast options. Your words fill us with joy and motivate us to continue providing memorable experiences to our guests. Thank you for choosing us and we hope to have you back soon!

10/10 – Uitstekend

Douglas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Old world elegance, beautiful architecture and design, gracious service, excellent breakfast, centrally located to everything in the historical city center.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Katherin Villota - Concierge op 16 apr 2024
Dear Douglas, we're delighted to hear that you enjoyed our hotel's ambiance, service, and great location. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future."

8/10 – Goed

Matthew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great location for exploring Candelaria. The people were very friendly and helpful.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katherin Villota - Concierge op 20 mrt 2024
Thank you for your comment Mr. Matthew, we are very happy to know that you enjoyed it, we hope to see you another time!

10/10 – Uitstekend

Sara

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Katherin Villota - Concierge op 16 apr 2024
Dear Sara, Thank you for rating us!

10/10 – Uitstekend

James and Dawn, Lethbridge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice quiet hotel, walkable to everything in La Candelaria.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Katherin Villota - Concierge op 16 apr 2024
Thanks for your comment! We are glad to know that you enjoyed our quiet and convenient location, close to everything in La Candelaria. We hope to see you again on your next visit.

10/10 – Uitstekend

Matthew

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 6 mrt 2024
Dear Mr. Matthew thank you so much for rating us!!

10/10 – Uitstekend

Therese

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très bien situé pour visiter Bogota historique à pied. Très propre, personnel avenant et courtois
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 12 feb 2024
Madame Therese, nous vous remercions beaucoup de nous avoir évalués, pour nous, répondre aux attentes de nos clients est notre objectif principal, nous espérons avoir votre visite dans la prochaine occasion !!

8/10 – Goed

aurore

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super emplacement et très bel hôtel
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 26 jan 2024
Merci beaucoup pour vos commentaires!!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Não voltaria…
Sauna marcada e não funcionou, piscina fechava 17hs, achei um absurdo, reservei este hotel para aproveitar a piscina quente no final da tarde, conseguimos ficar 30 minutos implorando, nos colocou pra fora as 17:30 em ponto. Achei um absurdo…. Vende uma coisa e tem restrições……
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 15 jan 2024
Estimado Sr.(a) Gracias por compartir su experiencia con nosotros, lamentamos bastante que nuestro SPA lo encontrara cerrado, siempre procuramos que nuestros huéspedes estén enterados de su horario antes de su llegada en nuestra carta de bienvenida, también lo puede evidenciar en el canal de reservas, por favor háganos saber cuando regresa y estaremos muy atentos a reservar un espacio para usted.

6/10 – Redelijk

Luis, Ensenada

Positief: Netheid, personeel en service
The hotel is a nice facility but no air conditioning. And the amenities in the hotel are minimal For the day is a perfect location for sightseeing but in the night there are minimal places to eat or hangout
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 10 jan 2024
Dear Mr. Luis, For the Hotel de la Opera and the staff, your visit has been a real pleasure. I would like to remind you that air conditioning in Bogota is not necessary since we have a cold climate, even our hotel is equipped with heating so that you do not have problems with the temperature.Our main interest is to make your visit a pleasant experience. On our own behalf and on behalf of each of our hotel employees, we appreciate your comments and reiterate our desire to achieve excellence in the services offered."

10/10 – Uitstekend

EMMANUEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel de charme très bien situé
Hôtel de charme de style colonial dans le quartier historique de Bogota personnel très attentionné et sympathique, particulièrement le personnel de la restauration A recommander
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 8 jan 2024
Monsieur Davost, nous vous remercions beaucoup de nous avoir évalués, pour nous, répondre aux attentes de nos clients est notre objectif principal, nous espérons avoir votre visite dans la prochaine occasion !!

8/10 – Goed

Eliana

7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 8 jan 2024
Estimada Señora Eliana muchas gracias por su calificación!!

10/10 – Uitstekend

Ryan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A touch of luxury and old world charm in the heart of La Candelaria. We love the attention to details in our room. Only a couple of the staff speak fluent English but we appreciate the warmth & friendliness of the rest. The concierge (I forgot his name) packed us breakfast for an early check out & flight on Dec. 25. Thank you so much!!
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 8 jan 2024
Dear Mr. Ryan, thank you very much for taking the time to rate us, it was a great pleasure to have you with us here at the Hotel, we hope you will give us the opportunity to accompany you again on a next occasion, you will always be welcome!

8/10 – Goed

Marc

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 8 jan 2024
Dear Mr. Marc, thank you so much for rating us!!

2/10 – Ontzettend slecht

BENOIT

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beaucoup de bruit en pleine nuit
Malheureusement, énormément de bruit pendant notre séjour. Nous avions réservé quatre chambres pour quatre nuits. Des bruits bizarres à 4h du matin nous ont réveillé. J'ai pris des vidéos.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 8 jan 2024
Dear Mr. Benoit, thank you very much for sharing your comments and rating us, it is very important for us to know the experience of our guests and visitors, we are very sorry for the inconvenience you had regarding the noise, however your request was resolved that same day at dawn, Since the alarm clock had been programmed by the previous guest, I would like to tell you that all our rooms in the Hotel are different, none of them are identical to the other. Some are smaller, others larger, and some have an internal view of our hotel, we make sure that each room is of good quality for your stay. We hope to have your visit again and to be able to meet your expectations.

10/10 – Uitstekend

JOSE LUIS LEYVA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen estado
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 14 dec 2023
Estimado José Luis, muchas gracias por sus comentarios!!

10/10 – Uitstekend

Lisa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Old town location
Good location in the old town. Lots of restaurants nearby. Close to the hold museum. Small hotel, with a buffet style breakfast. Has a restaurant which we did not use.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 20 nov 2023
Dear Ms. Lisa, thank you very much for rating us and sharing your experience with us, it was a real pleasure to have your visit, these types of comments help us value our service, we hope to have your visit another time!!!

8/10 – Goed

Nuris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
You can't find a better location than this hotel. Museums historical places restaurants averting near tge hotel. The only complaint is that the hotel is noisy.
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 20 nov 2023
Dear Ms. Nuri, thank you very much for sharing your comments and rating us, it is very important for us to know the experience of our guests and visitors, we are very sorry about the noise, we always try to make unforgettable. We hope to have your visit again and to be able to meet your expectations.

10/10 – Uitstekend

P A

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A top class hotel with top class staff, top class food and top class location. It is in the middle of everything in Bogota
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 31 okt 2023
Dear Guest, thank you very much for taking the time to rate us, it was a great pleasure to have you with us here at the Hotel, we hope you will give us the opportunity to accompany you again on a next occasion, you will always be welcome!

10/10 – Uitstekend

Sung, Issaquah

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was next to popular sites to visit. Dining is excellent and staffs are friendly and helpful.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 31 okt 2023
Dear Mr. Sung, we thank you very much for having rated us, for us, meeting the expectations of our clients is our main objective, we hope to have your visit in the next opportunity!!

10/10 – Uitstekend

Ralf

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Originally from Bogotá, never been to La Candelaria! Loved this hotel! The view was amazing! We actually extended our stay! Only negative was the service at the breakfast! Menu at the restaurant is small and limited! Overall loved this property! A must in Bogotá!
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 25 okt 2023
Dear Mr. Ralf, thank you very much for taking the time to rate us, it was a great pleasure to have you with us here at the Hotel, we hope you will give us the opportunity to accompany you again on a next occasion, you will always be welcome!

10/10 – Uitstekend

Silvia Elena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 31 okt 2023
Dear Ms. Silvia, thank you very much for your comments, we are very happy to know that you enjoyed it, we hope to see you another time!

10/10 – Uitstekend

MARIa Elsa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agradecimiento y felicitación
El Hotel de la Opera es un lugar colonial, muy lindo. Est muy bien cuidado y han realizado adecuaciones para preservar el lugar, que han quedado muy bien. En cuanto al servicio y atención, solo tengo agradecimiento, realmente son excepcionales y hacen muy bien su trabajo. Las habitaciones están muy bien equipadas, sin muy acogedoras y aseadas. Logramos descansar y pasar muy buena noche. Sin interrupciones y sin rudos oncomodos. Los alimentos estaban frescos y muy ricos. Realmente los disfrutamos mucho. Asi como los detalles que fueron cortesía. Llegar al lugar es muy sencillo, ya sea uno decida llegar caminando o en vehículo. La zona es muy segura y tiene vigilancia y circuito cerrado de televisión. Tiene el spa como valor agregado que siempre disfrutamos, con sus zonas húmedas disponibles para relajarse. Realmente una muy buena relación entre costo y los beneficios. Volvería nuevamente y me hopedaría en una habitación con mejor vista para disfrutar de la hermosa vista de la Candelaria desde un bello balcón del Hotel de la Opera. Muchas gracias
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 19 okt 2023
Apreciada María Elsa, muchas gracias por sus comentarios, nos encanta escuchar las experiencias de nuestros huéspedes, siempre nos esmeramos por que cada detalle sea bien visto e importante, esperamos con ansias volver a contar con su visita y poder seguir siendo testigos de momentos inolvidables, por favor consideren el Hotel de la ópera su hogar en Bogotá!!

8/10 – Goed

Casey

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Staff super nice. Very walkable area. The spa was nice. The shower in our room was odd (not bad)no AC , but we went in october and the free breakfast wasnt great. I would recomend the hotel, with those adendums. But very walkable are
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 19 okt 2023
Dear Ms. Casey, we love hearing your opinions, thank you so much for letting us know that you enjoyed your visit to the Hotel and your experience, we hope to have your company on many more occasions, please consider Hotel de la Opera your Home in Bogotá!!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mitten in der Altstadt
Tolles Hotel in super guter Lage
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 19 okt 2023
Dear Guest, thank you very much for taking the time to rate us, it was a great pleasure to have you with us here at the Hotel, we hope you will give us the opportunity to accompany you again on a next occasion, you will always be welcome!

8/10 – Goed

Emil

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A well kept property next to the best cultural sites.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 2 okt 2023
Dear Mr. Emil, thank you so much for rating us, it was a real pleasure to have you here with us!!

10/10 – Uitstekend

gidon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant place
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 2 okt 2023
Dear Mr. Gidon, thank you so much for your comments!!

10/10 – Uitstekend

Michael B

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great old hotel with a fabulous breakfast
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 18 sep 2023
Dear Mr. Michael, thank you very much for rating us and sharing your experience with us, it was a real pleasure to have your visit, these types of comments help us value our service, we hope to have your visit another time!!!

6/10 – Redelijk

REMY

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Plutôt décevant niveau restauration
Hôtel très bien situé en plein coeur du centre historique. Notre chambre située dans l'immeuble déco, était spacieuse propre et bien aménagée hormis le fait qu'un drap de bain était totalement déchiré. Pour ce type d'établissement cela est plutôt regrettable. Mais la déception est au niveau de la restauration ! petit déjeuner servi dans le patio proposant une qualité et une variété des mets de faible qualité et une expérience au restaurant La Scala soit disant gastronomique très décevante. Ayant été installé dans le patio froid, lugubre et mal éclairé dont les tables sont en fer forgé sur lesquelles sont disposées un triste set de table en plastique, nous avons demandé à diner dans la salle de restaurant ceux qui semblait surprendre le personnel et un des deux plats (paella) était totalement raté riz non cuit et viande en revanche sèche et bien trop cuite. Un dessert nous a été proposé en compensation mais le plat a bien été facturé. Plutôt décevant pour un établissement qui a soit disant 5 étoiles... Le personnel du hall est en revanche très avenant et serviable.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 13 aug 2023
Monsieur Remy,Nous vous remercions d'avoir laissé votre commentaire et vos observations sur votre séjour, pour nous il est essentiel de connaître l'expérience de nos hôtes et ainsi continuer dans l'amélioration continue, il est dommage que nous n'ayons pas répondu à vos attentes puisque notre objectif principal est de fournir une expérience agréable à nos hôtes et visiteurs,Nous sommes désolés que vous ayez eu cette mauvaise impression de nos services, chaque jour nous nous efforçons de fournir un service de haute qualité. En ce qui concerne la nourriture dans nos restaurants, nous apportons des améliorations continues pour que chaque jour soit meilleur, tout comme nos chambres, dans lesquelles nous avons inclus plus de services qui peuvent être à portée de main pour rendre votre séjour plus confortable.Nous serons très heureux de vous recevoir à nouveau et ainsi changer la perception que vous avez de notre service, veuillez considérer l'Hôtel de la Opera comme votre maison à Bogotá.

6/10 – Redelijk

Sandra

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Hotel condition is fine. Location okay to visit historic center, but everything shuts down at night. Poor quality breakfast. Staff, particularly breakfast staff, not friendly at all. Would not recommend this hotel.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 8 aug 2023
Dear Ms. Sandra, we regret the problems you had during your visit at the Hotel, however, thank you for let us know because that help us to improve and amend this kind of situations, on our own behalf and on behalf of each of our hotel employees, we appreciate your comments and reiterate our desire to achieve excellence in the services offered.

6/10 – Redelijk

Hilda

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
Okay hotel
Hotel is in good condition. Location is central to visit historic zone, but everything shuts down at night. Beds and pillows are as hard as a rock. Breakfast is poor quality and staff are not attentive to patrons or refilling breakfast items. Our toilet clogged, I called twice and no one came. My sister’ room bathtub also clogged. Staff was not friendly at all. Would not recommend.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 8 aug 2023
Dear Ms. Hilda, thank you so much for your comments and have the opportunity to improve our service, we really regret the situation that occurred during your visit to your stay, we assure you that we have already taken the necessary corrective actions, please feel free to contact us and have the opportunity to give you a excelent service on your next visit.

10/10 – Uitstekend

Cristina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is very close to many museums. It is very clean with an excellent service! Very friendly staff and very good food. Their breakfast is amazing! Highly recommended!!!
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 4 aug 2023
Dear Ms. Cristina, thank you so much for sharing your experience with us, it was a real pleasure to have you here at the Hotel, we are happy to hear that you enjoyed!!

8/10 – Goed

Felice

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Arrived after 3pm, room not ready, the hotel offer complimentary food and drink from the bar. View from room not geat. Bathroom needs attention, loose taps fittings. I would rate the hotel 4star not a 5star.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 3 aug 2023
Dear Mr.Felice thank you very much for your comments, we are very happy to know that you enjoyed it, we hope to see you another time

8/10 – Goed

André

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien situé, près de la place Bolivar. Lieu en zone historique. Personnel accueillant et sympathique au restaurant El Mirador qui offre une belle vue. Ameublement à rénover, bain marqué de tâches, mais belles attentions et service dévoué.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 3 aug 2023
Monsieur André, merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous évaluer, ce fut un grand plaisir de vous avoir avec nous ici à l'hôtel, nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de vous rejoindre à nouveau lors d'une prochaine occasion, vous serez toujours les bienvenus !

6/10 – Redelijk

cleo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very nice staff. My room had only an internal widow which opened onto a public area so could not be opened. Thus it was very dark which was not very pleasant over 6 days. My safe did not work and was not fixed over the week I was there.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 31 jul 2023
Dear Mr.(s) Cleo, thank you very much for sharing your comments and qualifying us, it is very important for us to know the experience of our guests and visitors, we are very sorry that your room was not to your liking, I would like to tell you that all our rooms in the Hotel are different , none is identical to another. Some are smaller, others larger, and some have an internal view of our hotel, as yours was, however, we make sure that each room is of good quality for your stay. We hope to have your visit again and be able to meet your expectations!!

10/10 – Uitstekend

Eugenio

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 1 sep 2023
Apreciado Señor Eugenio, muchas gracias por su calificacion!!

10/10 – Uitstekend

Roberto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El staff se mostró muy accesible para resolver todas las necesidades del viaje y resolver los temas que pudieron surgir. El hotel muy bien ubicado para conocer la zona histórica de Bogotá, todo está cerca caminando y debe ser uno de los 2 mejores por el rumbo.
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 28 jul 2023
Estimado Señor Roberto mil gracias por su apreciación y buenos comentarios, nos encanta recibir a nuestros huéspedes y disfruten de su visita en Bogotá, esperamos contar con su visita nuevamente!!!

10/10 – Uitstekend

Carmen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente trato y servicio de parte de todo el personal.
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 20 jul 2023
Estimada Sra. Carmen, muchas gracias por sus comentarios, nos alegra mucho saber que disfrutó, ¡esperamos verla en otra oportunidad!

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 10 jul 2023
Dear Mr. Marc. Thank you so much for rating us! Please feel free to contact us to your nex visit!!

2/10 – Ontzettend slecht

Courtney

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 8 jul 2023
Dear Mrs. Courtney, we appreciate your rating and we regret that your stay was not to your liking. We know that you had problems with the form of payment through the platform, however, the payment was correct and we repeatedly tried to explain to you that everything was well, we know that we did everything on our part so that there was clarity and you had a pleasant stay, we hope to have your visit again and achieve a better experience, you know that you can contact us whenever you want, we look forward to your visit another time.

10/10 – Uitstekend

Khalilah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed in a surprisingly spacious corner suite, room 709. The staff were PHENOMENAL!!! They assisted with every facet of our trip from helping us find a driver in Bogota, to making calls on our behalf to secure tours in Cartagena. The breakfast fare was decent and my boyfriend and I took full advantage of the in house spa, utilizing the sauna, steam room and jacuzzi EVERYDAY!!! This hotel is centrally located, the main square and Botero Museum are just steps away. We ate at a very cute and quaint restaurant called Los Son Grillos SEVERAL times. Maria is the BEST at this establishment.
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 7 jul 2023
Dear Ms. Khalilah, we are very glad to hear that you enjoyed your stay, it was a real pleasure to have you here, we always try to make the stays of our guests something amazing, even if they need more information, we hope to have your visit in another opportunity!!

10/10 – Uitstekend

Keri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very cool hotel, walked around, shopped and a block to Plaza Bolivar.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 3 jul 2023
Dear Mr.(s) Keri, thank you very much for qualifying us and sharing your experience with us, it was a real pleasure to have your visit, this type of comment helps us to value our service, we hope to have your visit another time!!!

10/10 – Uitstekend

Oscar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me Encanto el Hotel hermoso, el desayuno bufet muy bueno y el personal increible
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 22 jun 2023
Estimado Sr. Óscar, le agradecemos mucho el habernos calificado, para nosotros, colmar las expectativas de nuestros clientes es nuestro principal objetivo, esperamos contar con su visita en una próxima oportunidad!!

10/10 – Uitstekend

Susan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a wonderful facial in the spa. It is a protected street, so completely safe, and within walking distance of unique restaurants, museums, architecture, history. The concierge contacted me as soon as I'd booked, and was our cheerful partner throughout the stay.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 20 jun 2023
Dear Ms. Susan, we are very glad to hear that you enjoyed your stay, for us making amazing experiences to our guests are the most important, thank you so much for sharing your experience, we hope to see you again!!

10/10 – Uitstekend

nikhil

4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Alejandra Camacho, Concierge op 3 jul 2023
Dear Mr.(s) Nikhil, thank you very much for qualifying us, we hope to have your visit another time!!!