NH Bogotá Pavillon Royal Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Parque de la 93
Fotogalerie voor NH Bogotá Pavillon Royal Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 61
29 nov - 30 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(38 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Badjassen
Alle foto's voor Junior suite (Extra Bed 2 Adults + 1 Child) laden

Junior suite (Extra Bed 2 Adults + 1 Child)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Familiekamer (2 Adults + 2 Children) laden

Familiekamer (2 Adults + 2 Children)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Badjassen
Misschien vind je dit ook leuk

Hampton by Hilton Bogota Airport
Fontibon
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis luchthavenshuttle
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 62
16 nov - 17 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle 94,11-45, Bogotá, Distrito Capital, 110221
Over deze accommodatie
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Holiday Inn Express Bogotá - Parque La 93 by IHG
Holiday Inn Express Bogotá - Parque La 93 by IHG
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 645 beoordelingen
De prijs is € 93
15 nov - 16 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. COP 26367–75311 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: COP 35000 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor huisdieren: COP 110 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je met een huisdier wilt inchecken, dien je bij het inchecken het gezondheidscertificaat van het huisdier te tonen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je met een kind reist, kan de accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, worden mogelijk verplicht om de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te overleggen bij het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd met het kind naar Colombia reist, kan dat familielid of die voogd worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder met het kind naar Colombia reist, kan deze ouder worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met een kind te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis contact op te nemen met het Colombiaanse consulaat.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Pavillon
Hotel Pavillon Royal
Hotel Royal Pavillon
Pavillon Hotel
Pavillon Hotel Royal
Pavillon Hotel Royal Bogota
Pavillon Royal
Pavillon Royal Bogota
Pavillon Royal Hotel
Royal Pavillon
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Bogota
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel
NH Bogotá Pavillon Royal Bogota
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Bogotá
NH Bogotá Pavillon Royal Bogotá
NH Bogotá Pavillon Royal
Hotel NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Bogotá
Bogotá NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Hotel
Hotel NH Bogotá Pavillon Royal Hotel
Pavillon Hotel Royal
Nh Bogota Pavillon Royal
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Hotel
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Bogotá
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Hotel Bogotá
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over NH Bogotá Pavillon Royal Hotel
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
9,4
Locatie
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
17 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
CHIRAGKUMAR
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIRAGKUMAR
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shara, Santo domingo
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shara
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Marvin
Zakenreiziger
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marvin
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ana
Reisde met familie
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Monica Xiomara Garcia Juarez de
3 okt 2025
Monica Xiomara Garcia Juarez de
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Alejandro
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jose Eugenio
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose Eugenio
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nancy
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nancy
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Javier
Reisde met een groep
24 sep 2025
Positief: Netheid
Javier
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Olvin
22 sep 2025
Olvin
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
jorge
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
jorge
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Susana
16 sep 2025
Susana
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Patricia, Panama
Reisde met partner
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Damaso
Zakenreiziger
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Damaso
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met een groep, Reisde met familie
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mario F.
Zakenreiziger
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario F.
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Laura Elizabeth
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura Elizabeth
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
5 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Eduardo
Zakenreiziger, Reisde met familie
4 sep 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Eduardo
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Orlando
Reisde met partner
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Orlando
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Oscar, Tustin
4 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Oscar
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Sixto
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sixto
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Ricardo
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Personeel en service
Ricardo
4 nachten verbleven in augustus 2025

















