Dagelijks ontbijtbuffet (toeslag)

Beoordelingen van NH Bologna Villanova

4 out of 5
NH Bologna Villanova
Via Villanova 29/8, Villanova, Bologna, BO

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 264 van 569 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 214 van 569 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 569 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 569 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 569 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Front Desk NH Bologna Villanova op 22 nov 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your NH experience and giving us the maximum score.We hope to see you soon again.Best regards,

8/10 – Goed

Joanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy to reach hotel qua location. Clean and good rooms.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Front Desk NH Villanova op 21 apr 2023
Dear Joanna,Thank you for sharing your NH experience.We are glad that you enjoyed to stay at our hotel and that you appreciated our services.We look forward to welcome you back.Best regards,

8/10 – Goed

Ruud

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay!
Good customer service! Nice integrated pool and gym area. Some rooms have huge bathrooms. Comfortable beds and luxury linnen.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel alleen erg jammer dat het hotel de hele maand augustus is gesloten en dat het nergens op de site wordt vermeld!
8 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

M

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer gunstige prijs kwaliteitverhouding
Voor een bepspottelijk lage prijs (37 euro) een 1 persoonskamer geboekt met ontbijt van zaterdag op zondag. Het hotel is in ongeveer een kwartier á twintig minuten bereikbaar vanaf BLQ airport en het centraal station van Bologna. Kamer voldoet aan de kenmerken van een vier sterren hotel. Het bed slaapt goed en de airco functioneert goed,. Indien nodig kunnen de ramen ook voldoende ver open gezet worden voor frisse lucht. Het ontbijt was voldoende en de producten waren van voldoende hoge kwaliteit. Kortom, zeer gunstige prijs-kwaliteit verhouding.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
teleurstellend
teleurstellende ervaring. geen stop in het bad en dat kon ook niet verholpen worden. de enige optie was van kamer veranderen. niet fijn als je de hele dag onderweg bent en op een beurs hebt gewerkt. dus weer aankleden, tas inpakken en beneden naar de lobby voor een andere kamer. verder vrij verouderd: televisie uit grootmoeders tijd, geen dekbed maar een armzalig dekentje, geen comfortabele matras, zeer sumier ontbijt. hele slechte ligging. kortom, zeker niet voor herhaling vatbaar.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Antonio

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I left one day before!
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Carlo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buon albergo per famiglie
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk NH Bologna Villanova op 30 mrt 2024
Gentile Carlo,La ringraziamo per aver condiviso la Sua esperienza in NH. Siamo lieti di apprendere che il soggiorno sia stato di suo gradimento e ci auguriamo di rivederla presto.Cordialmente,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Property out of no where compared to going daily to Bologna
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Michele Barini - Front Office Manager op 17 mrt 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to provide us with your feedback. While it is, indeed, true that our property is located outside of Bologna, the city can easily be reached by either public transport (Bus 89) or by taxi. Looking forward to welcoming you back in the near futureBest Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A bit out of no where...
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Michele Barini - Front Office Manager op 17 mrt 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to provide us with your feedback. While it is, indeed, true that our property is located outside of Bologna, the city can easily be reached by either public transport (Bus 89) or by taxi. Looking forward to welcoming you back in the near futureBest Regards,

10/10 – Uitstekend

valentina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soggiorno di una notte ma è stato tutto perfetto.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Office NH Bologna Villanova op 16 mrt 2024
Gentile Valentina,La ringraziamo per aver condiviso la Sua esperienza in NH. Siamo davvero lieti che il soggiorno abbia soddisfatto le Sue aspettative e ci aguriamo di rivederla presto.Cordialmente,

8/10 – Goed

CHRISTIAN, orlando

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Michele Barini - Front Office Manager op 29 feb 2024
Dear Christian, Thank you very much for staying with us and taking the time to share how positive your stay was. Looking forward to welcoming you back in the near futureBest Regards,

10/10 – Uitstekend

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk NH Bologna Villanova op 23 feb 2024
Gentile Andrea,La ringraziamo per aver condiviso la sua esperienza in NH. Siamo davvero lieti che il soggiorno sia stato di suo gradimento e che abbia apprezzato i nostri servizi.Ci auguriamo di rivederla presto.Cordialmente,

10/10 – Uitstekend

FABIO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfetto in tutto
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office NH Bologna Villanova op 5 feb 2024
Gentile Fabio,La ringraziamo per aver condiviso con noi la Sua esperienza in NH. Siamo davvero lieti che il soggiorno sia stato di suo gradimento e che abbia apprezzato i nostri servizi. Ci auguriamo di rivederla presto.

10/10 – Uitstekend

Ani

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth the money
Clean hotel. Inexpensive. It had free parking, which we needed. I live in the US and not familiar with the customs in Italy, but it seemed super strange that a country in which people drink so much coffee, the rooms didn’t have a coffee machine. It was inconvenient in the morning to dress up and start looking in the hallways for a coffee dispenser. We found one in the lobby. Otherwise, the hotel was great.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Office NH Bologna Villanova op 5 feb 2024
Dear Ani,Thank you for sharing your NH experience with us.We are very glad to learn that you enjoyed to stay at our hotel and that our services met your expectations.Our staff would be glad to welcome you back.Regards,

8/10 – Goed

Murilo

Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Office NH Bologna Villanova op 5 feb 2024
Dear Murilo,Thank you for sharing your NH experience with us.We are glad to learn that you enjoyed to stay at our hotel and that you appreciated our service.We look forward to see you soon again.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Jacek

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Front Desk NH Bologna Villanova op 17 dec 2023
Dear Jacek,Thank you for sharing your NH experience with us.We are very pleased to learn that you enjoyed to stay at our hotel and that you appreciated our services.Our staff will be glad to welcome you back again.Best regards,

8/10 – Goed

Fabio

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Desk NH Bologna Villanova op 10 dec 2023
Gentile Fabio,La ringraziamo per aver condiviso con noi la sua esperienza in NH.Siamo davvero lieti che il soggiorno sia stato di suo gradimento e ci aguriamo di rivederla presto.Cordialmente,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Poco adatto se viaggi per lavoro
Pagamento al check in, se devi aggiungere degli extra in fattura non e’ possibile. Ristorante buono ma prezzi ingiustificati.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Office NH Bologna Villanova op 22 dec 2023
Gentile Ospite,La ringraziamo per aver condiviso con noi la sua esperienza in NH.Ci dispiace apprendere che il soggiorno non abbia soddisfatto le sue aspettative. Per quanto riguarda il pagamento, la informiamo che la fattura può sempre essere richiesta, entro i termini dell'emissione del documento fiscale, eccetto in casi in cui il pagamento avviene tramite agenzia, in questo caso vengono emesse due fatture separate. Non esiti a contattarci per eventuali chiarimenti.Cordialmente,

8/10 – Goed

STEFANO, ANDRIA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comodo vicino all’autostrada pulito spazioso
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Office NH Bologna Villanova op 30 nov 2023
Gentile Stefano,La ringraziamo per aver condiviso con noi la sua esperienza in NH.Siamo davvero lieti che il soggiorno sia stato di suo gradimento. Ci aguriamo di rivederla presto.Cordialmente,

2/10 – Ontzettend slecht

Massimo

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Daniele Di Giosia - Assistant GM op 25 nov 2023
Gentile Massimo,teniamo molto ai suggerimenti che riceviamo dai nostri Ospiti così da migliorare ogni giorno il nostro servizio. In questo caso purtroppo non riusciamo a trovare alcuno spunto di miglioramento visto che non avete avuto il piacere di soggiornare nel nostro hotel.Ci spiace per la penalità applicata e speriamo vivamente di vederla presto.Cordiali saluti

10/10 – Uitstekend

Luca

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Desk NH Bologna Villanova op 19 nov 2023
Gentile Luca,La ringraziamo per aver condiviso con noi la sua esperienza in NH e per averci attribuito il massimo del punteggio.Ci auguriamo di rivederla presto.Cordiali saluti,

10/10 – Uitstekend

OSCAR LEONEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Daniele Di Giosia - Assistant GM op 13 nov 2023
Dear Oscar,thanks to choose NH Bologna Villanova for your last stay. We are happy that your experience have exceed your expectations. We hope to see you again for a new Experience with us. Arrivederci!

10/10 – Uitstekend

Ivan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo business hotel
Hotel molto confortevole. Struttura data ma ben tenuta. Colazione varia ed abbondante.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Desk NH Bologna Villanova op 10 nov 2023
Gentile Ivan,La ringraziamo per aver condiviso con noi la sua esperienza in NH.Siamo davvero lieti che il soggiorno presso la nostra struttura sia stato di suo gradimento e che abbia apprezzato i nostri servizi.Ci auguriamo di rivederla presto.Cordialmente,

6/10 – Redelijk

Anelia

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Exterior does not match the interior. The hotel feels a bit run down and worn off. The rooms are great size and have most fascilities you need. However it doesn’t feel like a well maintained NH property which are usually of great quality. At check in the receptionist was also not very helpful. He literally handed us a key and didn’t even give directions or explanation of the facilities , very unlike the usual NH hospitality. The air in the rooms also felt very stuffy and hot and we all woke up with sore throats and dry mouths. Mattresses were soft and some even u stable. Overall the property can benefit from a refresher and maintenance. Staff were not all bad, we were only a bit let down by the receptionist who checked us in for the lack of his engagement and cooperation.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ivan Guillermo

6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Front Desk NH Bologna Villanova op 10 nov 2023
Gentile Ivan,La ringraziamo per aver condiviso con noi la sua esperienza in NH.E' un piacere apprendere che il soggiorno sia stato di suo gradimento e ci auguriamo di rivederla presto.Cordialmente,

8/10 – Goed

Massimo

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Consigliata ottimo rapporto qualità prezzo
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Michele Barini - Front Office Manager op 20 okt 2023
Gentile Massimo, La ringraziamo per aver condiviso questo suo feedback positivo. Il rapporto qualità prezzo è certamente una delle caratteristiche che ci contraddistingue. Sperando di poterla ospitare in futuroDistinti saluti,

10/10 – Uitstekend

Nikos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel
Nice hotel but a little bit far from the city centre
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Front Office NH Villanova op 18 okt 2023
Dear Nikos,Thank you for sharing your NH experience and for giving us the maximum score.We are very glad that you enjoyed your stay and that you appreciated our service.We hope to see you soon again.Best regards,

8/10 – Goed

Susan Liwanag

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Front Office NH Bologna Villanova op 18 okt 2023
Dear Susan,We would like to thank you for sharing your NH experience with us.We are glad to learn that you enjoyed to stay at our hotel and we hope to see you soon again.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Front Office NH Bologna Villanova op 18 okt 2023
Gentile Anna,La ringraziamo per aver condiviso con noi la sua esperienza in NH.Siamo davvero lieti che il soggiorno sia stato di suo gradimento e che abbia apprezzato i nostri servizi. Ci auguriamo di rivederla presto.Cordialmente,

10/10 – Uitstekend

Adriana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muito confortável!
Hotel muito confortável, a cama era maravilhosa, café da manhã uma delícia. Um pouco longe do centro da cidade, mas o hotel que uma ótima infraestrutura, adoramos.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Front Office NH Bologna Villanova op 10 okt 2023
Dear Adriana,Thank you for sharing your NH experience with us.We are very glad that you enjoyed to stay at our hotel and that you appreciated our services.We hope to see you soon again.Best regards,

6/10 – Redelijk

ALEJANDRO

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Pros y Cons
Pros: Hotel còmodo, cuarto de banio amplio y funcional. Desayuno bastante correcto. Cons: La limpieza del cuarto puede mejorar, se ve algo viejo. El internet es pèsimo.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Michele Barini - Front Office Manager op 20 okt 2023
Dear Alejandro, Thank you for providing us with your feedback. Your suggestions, truly valuable, will be taken under advisement.Looking forward to welcoming you back to NH Bologna Villanova

10/10 – Uitstekend

Liliana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Front Office NH Bologna Villanova op 10 okt 2023
Gentile Liliana,La ringraziamo per aver condiviso con noi la sua esperienza in NH.Siamo davvero lieti che il soggiorno sia stato di suo gradimento e che abbia apprezzato i nostri servizi.Ci auguriamo di rivederla presto.Cordialmente,

4/10 – Matig

Alberto

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Front Desk NH Bologna Villanova op 21 okt 2023
Gentile Alberto,La ringraziamo per aver recensito la Sua esperienza in NH.Ci dispiace apprendere che il soggiorno non abbia soddisfatto a pieno le Sue aspettative, tuttavia ci auguriamo di rivederla presto per poter avere l'occasione di farla ricredere in merito alla nostra struttura e ai nostri servizi.Cordialmente,

10/10 – Uitstekend

Letizia

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Front Desk NH Bologna Villanova op 10 okt 2023
Gentile Letizia,La ringraziamo per aver condiviso con noi la Sua esperienza in NH.Siamo davvero lieti che il soggiorno sia stato di suo gradimento e che abbia apprezzato i nostri servizi.Ci auguriamo di rivederla presto.Cordialmente,

10/10 – Uitstekend

Marzia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
NH sempre una sicurazza
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Front Desk NH Bologna Villanova op 10 okt 2023
Gentile Marzia,La ringraziamo per aver condiviso con noi la sua esperienza in NH. Siamo davvero lieti che il soggiorno sia stato di suo gradimento, così come i nostri servizi.Ci auguriamo di rivederla presto.Cordialmente,

10/10 – Uitstekend

Kostas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Front Desk NH Bologna Villanova op 10 okt 2023
Dear Kostas,Thank you for sharing your NH experience with us.We are very glad to read that you enjoyed to stay at our hotel and that you appreciated our services. We hope to see you soon again.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Edoardo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Front Office NH Bologna Villanova op 16 sep 2023
Gentile Edoardo,La ringraziamo per aver condiviso con noi la sua esperienza in NH.E' per noi un piacere apprendere che il soggiorno sia stato di suo gradimento e che abbia apprezzato i nostri servizi. Ci auguriamo di rivederla presto.Cordialmente,

10/10 – Uitstekend

ERNESTO

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Front Desk NH Bologna Villanova op 10 okt 2023
Gentile Ernesto,La ringraziamo per aver condiviso con noi la sua esperienza in NH.Siamo davvero lieti che il soggiorno sia stato di suo gradimento, così come i nostri servizi. Ci auguriamo di rivederla presto.Cordialmente,

10/10 – Uitstekend

Virginia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Daniele Di Giosia Assistant GM op 7 sep 2023
Dear Virginia,thanks to choose NH Bologna Villanova. We hope to see you soon for a new NH Experience with us.Arrivederci!

6/10 – Redelijk

Ivan

The check in process is far too long. It did not take us nearly as long to check in in hotels in Rome and Milan.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Staff NH Bologna Villanova op 7 sep 2023
Dear Ivan,thanks to choose NH Bologna Villanova.We hope to see you soon for a new NH Experience with us.Arrivederci!

10/10 – Uitstekend

Fabio

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice room! Clean and comfortable
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Front Office NH Villanova op 25 aug 2023
Dear Fabio,Thank you for sharing your NH experience with us.We are very pleased to learn that you enjoyed to stay at our hotel and that you appreciated our services.Looking forward to welcome you back.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Juan Luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un Hotel en muy buenas condiciones de estado y limpieza en general. Amables y con buena actitud
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Front Office NH Villanova op 25 aug 2023
Estimado Juan,Le agradecemos por haber compartido su estancia en NH.Nos alegra muchísimo aprender que se econtró bien en nuestro hotel y que apreció nuestros servicios. Esperamos con verle pronto otra vez.Saludos cordiales,

8/10 – Goed

özkan levent

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
otel konforlu çalışanlar iyi
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Front Desk NH Bologna Villanova op 3 aug 2023
Dear Ozkan,we would like to thank you for sharing your NH experience. We are very glad that you enjoyed your stay and that you appreciated our services. Looking forward to see you again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Quentin

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Front Desk NH Villanova op 30 jul 2023
Dear Quentin,Thank you for sharing your NH experience and for giving us the maximum score.We look forward to welcome you back soon.Best regards,

8/10 – Goed

massimo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ottimo
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Daniele Di Giosia Assistant GM op 21 jul 2023
Gentile Massimo,grazie per averci preferito. Speriamo di rivederla presto per una nuova esperienza con noi.

8/10 – Goed

Kurt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Front Desk NH Villanova op 9 jul 2023
Dear Kurt,We would like to thank you for sharing your NH experience with us. We are very pleased to learn that you enjoyed to stay at our hotel and that you appreciated our services. Looking forward to welcome you back.Best regards,

10/10 – Uitstekend

marcello

4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Front Desk NH Villanova op 30 jul 2023
Gentile Marcello,La ringraziamo per aver condiviso la sua esperienza in NH e per averci attribuito il massimo del punteggio.Ci auguriamo di rivederla presto.Cordialmente,