Zitruimte lobby

Beoordelingen van Starhotels Excelsior

4 out of 5
Starhotels Excelsior
Viale Pietro Pietramellara 51, Bologna, BO

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 615 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 289 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 1003 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Fuen Yung

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 8 dec 2023
Dear Fuen Yung,We are very happy to receive this positive feedback regarding your recent stay in our Starhotels Excelsior. We look forward to welcoming you back again in the near future.Kindest regards.

8/10 – Goed

Bob

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardige receptie
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 7 aug 2023
Dear Bob,Your review was such a delight to read! I am so pleased to hear that you appreciated the caliber of service delivered by my team.I look forward to seeing you again soon.Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

dirk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamers goed onderhouden en heel behulpzaam personeel. Recht tegenover het treinstation van Bologna en tevens ook dicht bij het stadscentrum
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 6 feb 2023
Dear Mr. Dirk, we desire to thank you a lot for the positive comment regarding your stay in our Starhotels Excelsior. Your comments make us feel so proud and help us to do all our best to enhance the quality of our service. We are waiting for you in one of our Starhotels. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Linda, Haarlem

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt tegenover het station en op loopafstand van het centrale plein. Op de looproute zijn allemaal winkeltjes. Het hotel heeft nette, schone kamers.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Eleonora Ortenzi - Room Division Manager op 5 sep 2022
Dear Mrs. Linda,I am pleased to hear that you enjoyed your stay at Starhotels Excelsior. It is great to read that you appreciated our central location and our attention to comfort and cleanliness. Thank you for taking the time to write such kind word. We hope to welcome you again soon in the not so distant future.

8/10 – Goed

Nick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thanks again for the service.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van The Starhotels Excelsior Management op 9 jun 2022
Dear Nick, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Nick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thanks a lot for the great service and keeping our luggage safe. Will surely be coming back on our next Italy trip.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van The Starhotels Excelsior Management op 9 jun 2022
Dear Nick, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf!
Aangenaam hotel om te verblijven als je met de trein aankomt in Bologna. Het zit namelijk recht tegenover het station. Vanaf dit station ben je ook in 7 minuten op het vliegveld, met de Marconi Express. Ze hebben ook een bewaakte eigen parkeerplaats achter ‘t hotel voor wie met de auto komt. Je loopt in 10-20 minuten op een lange weg onder de balustraden naar het centrum, heel bijzonder! Onze 3-persoonskamer was fijn, schoon, ruim en goed airconditioned. De bedden waren goed! Niet zo hard als ik doorgaans in Italië tref. Geen balkons... In het restaurant kun je altijd iets bestellen. Al met al een goede uitvalsbasis om Bologna te verkennen 👍.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van The Starhotels Excelsior Management op 28 jul 2021
Dear Karen, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, nette kamers Er zaten in onze kamer geen stopcontacten bij het bed, dat vonden we lastig.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van The Starhotels Excelsior Management op 12 aug 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you soon, again. Warm Regards The Starhotels Excelsior Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Handige ligging t.o. centraal station waar ook de pendelbus van en naar het vliegveld stopt. Op korte wandelafstand van historisch centrum met de belangrijkste bezienswaardigheden, winkels en restaurants. Maar ook in de directe omgeving zit er een aantal barretjes en eetgelegenheden.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van The Starhotels Excelsior Management op 21 jul 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Kris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk verblijf in Bologna
Zeer aangenaam verblijf en leuk restaurant.. gezellige en huiselijke inrichting
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van The Starhotels Excelsior Management op 22 mei 2019
Dear Kris, Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, The Starhotels Excelsior Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van The Starhotels Excelsior Management op 25 apr 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, The Starhotels Excelsior Management

6/10 – Redelijk

C.G.

Positief: Comfort kamer
Would have expected more
Ok, but would-be have expected beter service. Waiting queues for breakfast should not happen. Location is close enough to center but direct surrounding less interesting.
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van The Starhotels Excelsior Management op 12 nov 2018
Dear C.G., thank you for your feedback. We are sorry to read you were not fully satisfied with your stay at Starhotels Excelsior. We are sorry for the inconvenience at breakfast: we really care about our guests having the best experience at Starhotels Excelsior, therefore please accept our sincere apologies if on this occasion we did not fully match your expectations. We really hope to have the opportunity to welcoming you back soon, as it will be a pleasure for us to look after your stay. Warm Regards The Starhotels Excelsior Management

8/10 – Goed

Rudi, Haasdonk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verzorgd hotel, vlak bij het station. Zeer goede keuken in het restaurant.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van The Starhotels Excelsior Management op 27 okt 2018
Dear Rudi, thank you for your feedback - we are glad to read you enjoyed the restaurant and the strategic location of the hotel. We really hope to have the opportunity to welcoming you back very soon. Kind Regards The Starhotels Excelsior Management

10/10 – Uitstekend

Karyn

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van The Management op 8 mei 2024
Dear Karyn,Thank you for the great feedback of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Paul, Litchfield

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel and friendly staff. Excellent location on the beach and close to train station but we never heard a train.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van The Management op 8 mei 2024
Dear Paul,unfortunately we are not at the beach but in Bologna city center.We are glad you enjoyed the location in front of the central station and our amazing staff. We look forward to welcoming you again in the near future. Kind regards,

8/10 – Goed

CHING KONG

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Giorgio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Management op 2 mei 2024
Gentilissimo Sig. Giorgio,con grande piacere riceviamo il suo feedback per il quale ringraziamo.Ci auguriamo possa tornare presto a trovarci e porgiamo i nostri più distinti saluti.

8/10 – Goed

Paul, Litchfield

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is across the street from the train station which was great for us as that is how we are traveling. However the hotel is still in winter mode which means the AC system is not working. We needed to open windows which made for a very noisy, warm night. Other than that, it was a good place to stay.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van The Management op 30 apr 2024
Dear Paul,Thank you for sharing your review of our Starhotels Excelsior.We are glad to hear you overall enjoyed your stay at Starhotels Excelsior and we would like to apologies if you had trouble with the temperature in the room.We experienced a really strange April, especially in the second half of the month, with external temperatures going up and down even during the same day and this caused few difficulties in setting up the room temperatures, also because in the same period there were guests reporting they were feeling cold in the room. During winter time only the heating system is turned on and it is possible to regulate the room temperature through the thermostat in the room or by switching the fan completely off. From the day before yesterday night the A/C is on.I do hope we may look forward to welcoming you back to Starhotels Excelsior on many more occasions in the future.With all good wishes,

10/10 – Uitstekend

Fern

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to train station. Lots of restaurants.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 26 apr 2024
Dear Fern,Thank you so much for taking the time to share your feedback about your stay with us.We’re delighted you enjoyed our the location which is indeed, second to none. Looking forward to welcoming you back again soon.Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Erik, Hellerup

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very very bad service. One of the worst I have ever experienced I will never ever be using any hotel in this chain. I wholeheartedly recommend anyone to stay away from this hotel.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 26 apr 2024
Dear Mr. Erik,We thank you for your feedback and we are concerned to read your comments outlining your disappointment towards your experience at the Starhotels Excelsior. First of all we apologize for any inconvenience that took place during your recent stay in Bologna.Obviously this does not reflect our usual high standard of service, and we assure you that action has been taken to verify and ensure that a similar situation may not occur.We would like to be able to restore the confidence you previously had and hope you will allow us the opportunity to do so.With all good wishes,

10/10 – Uitstekend

Howard, Hudson

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very spiffy hotel just opposite the train station. Spacious, comfortable rooms, friendly, helpful staff. Pleasant restaurant, but only instant coffee in the room.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 19 apr 2024
Dear Howard,Your review was such a delight to read! I am so pleased to hear that you appreciated the caliber of service delivered by my team and enjoyed a comfortable night’s sleep in one of our beautiful rooms. Thank you for your comments and I look forward to seeing you again soon.Kindest regards,

8/10 – Goed

Fatemeh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was not as close to the center but it was cross street from train station, the service was excellent except at breakfast.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 16 apr 2024
Dear Fatemeh,we are so pleased to read you had a great stay with us and thank you for highlighting our amazing staff.We are looking forward to welcoming you back soon at Starhotels Excelsior. Kind Regards

6/10 – Redelijk

Erica

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 10 apr 2024
Dear Erica,We are sorry to read you were not fully satisfied with your stay at Starhotels Excelsior.We hope that we will have the opportunity to serve you again at our hotel in the future.Kind Regards

8/10 – Goed

carlo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camera molto ampia e pulita... Ho dormito molto bene... Molto silenziosa
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 6 apr 2024
Gentilissimo Carlo,con molto piacere riceviamo la sua recensione per la quale ringraziamo.Siamo davvero felici che abbia gradito il comfort delle nostre camere.Ci auguriamo di rivederla presto.Cordiali saluti

10/10 – Uitstekend

Hermine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location that made it easy to get great food, shopping and site seeing. This was a stop over for us, and the receptionist was very helpful in providing some good restaurants and places to see for the short period.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 6 apr 2024
Dear Hermine,thank you for your feedback - we are glad to read you enjoyed our hospitality and the strategic location of the hotel. We really hope to have the opportunity to welcoming you back very soon. Kind Regards

8/10 – Goed

John, miami

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel if you're going to a convention, a ways away from the city center though.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 5 apr 2024
Dear John,Thank you for sharing your review of our Starhotels Excelsior.We look forward to welcoming you again in the near future. Kind regards,

8/10 – Goed

Jun

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅前でアクセスが良い。ビジネス客も多いのか、7AM〜のビュッフェは込んでいた。カプチーノ、アメリカーノが運ばれるのが遅く、途中で飽きためて席を立ち人もいた。よって、後から来た客に冷めたコーヒーを勧めているウエイター、ウエイトレスを何度も観た。
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 5 apr 2024
Dear Jun,Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you soon, again. Warm Regards

10/10 – Uitstekend

Michele

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property was centrally located. We walked everywhere. The staff was very friendly and attentive. They helped us book tours and told us about the local highlights.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 19 mrt 2024
Dear Mr. Michele,we desire to thank you a lot for the positive comment regarding your stay in our Starhotels Excelsior. Your comments make us feel so proud and help us to do all our best to enhance the quality of our service. We are waiting for you in one of our Starhotels. Best regards,

8/10 – Goed

Keiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 19 mrt 2024
Dear Keiko,Thank you for the great feedback of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Nobumi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
便利な場所
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi - Room Division Manager op 11 mrt 2024
Dear Guest,thank you very much for the excellent feedback.We look forward to welcoming you again in the not so distant future.Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Simona

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi - Room Division Manager op 14 mrt 2024
Gentilissima Signora Simona,La ringraziamo molto per averci assegnato un punteggio d'eccellenza e ci fa piacere apprendere che il suo soggiorno presso il nostro Starhotels Excelsior sia andato per il meglio! Ci auguriamo di poterla riavere presto nostro gradito ospite.Cordialmente.

10/10 – Uitstekend

Maureen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The desk staff were very friendly and accommodating. Our luggage was lost and they gave us some of the essentials to get us by. Beautiful hotel.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi - Room Division Manager op 4 mrt 2024
Dear Mrs. Maureen,I was so pleased to hear that you all enjoyed your stay at Starhotels Excelsior. It is great to read that you appreciated our central location and that the attention to detail from the team did not go unnoticed. Thank you for taking the time to write such kind words, which I look forward to sharing with the team, we hope to welcome you again soon.Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Blair

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice hotel. hop on hop off bus stop very close and train station over the road. Very comfortable bedding. really enjoyed our stay here.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 19 feb 2024
Dear Guest, thank you very much for spending your time in describing your stay in our Starhotels Excelsior. We’ve shared with all the staff your good impressions, which help us to do always the best in our work. We hope to welcome you again soon.Kindest regards.

8/10 – Goed

Brad

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 23 mrt 2024
Dear Brad,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Okiyama, TSUKUBA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅前のホテルでアクセスがとても良いです
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 19 feb 2024
Dear Guest,Thank you very much for your excellent feedback regarding your recent stay in our Starhotels Excelsior, we look forward to welcoming you back in he near future.Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Kyeongryeol

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
역하고 가깝고 좋았습니다
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 13 feb 2024
Dear Guest,It's a pleasure to learn that your experience with us was excellent and we want to thank you for the excellent feedback on our Starhotels Excelsior. Thank you for choosing Starhotels and hoping to welcome you again!Kindest regards.

4/10 – Matig

Sema

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 12 feb 2024
Dear Guest,THank you for sharing your feedback on your recent stay in our Starhotels Excelsior. We are disappointed to learn your stay was not up to your expectations and we would like to understand the reason why, if you wish to do so.We remain at your complete disposal and hope to have you back in the future.Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Eve

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel is a gem: the staff excellent- breakfast and dinner truly lovely - the gym a perfect compliment to a lovely room- upgraded upon arrival.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 12 feb 2024
Dear Mrs. Eve, There is nothing better than to hear a guest's expectations of the hotel have been exceeded. Our team goes above and beyond every day to make sure we offer the best possible service. We are so glad you enjoyed our facilities and our service. If you ever find yourself in Bologna again, we would be honored to have you back in the hotel!Take care and kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Kenji, palos verdes peninsula

Positief: Netheid, personeel en service
Nice location
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 29 jan 2024
Dear Guest, It's a pleasure to learn that your experience with us was excellent. Thank you for choosing Starhotels Excelsior, we look forward to welcoming you back again!Kindest regards.

8/10 – Goed

job

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location Good price
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 29 jan 2024
Dear Guest, we desire to thank you for the positive comment regarding your stay in our Starhotels Excelsior. We are waiting for you in one of our Starhotels. Best regards.

10/10 – Uitstekend

fraser

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely friendly and helpful staff. Excellent room very clean and great room service
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 29 jan 2024
Dear Guest, It's such a pleasure to hear that your experience with us was excellent and we want to thank you for taking the time to write few words on Starhotels Excelsior. We have shared your positive impressions with all hotel Staff, your kind words make us very proud. Thank you for choosing Starhotels and hoping to welcome you again!Kindest regards.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 29 jan 2024
Dear Guest,Thank you for leaving your evaluation on your recent stay here with us at our Starhotels Excelsior.We hope to welcome you again in the future.Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Alberto

Zakenreiziger
Lugar muy bien ubicado, confortable, limpio, seguro sin ruidos
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 29 jan 2024
Estimado Señor Alberto,Le agradecemos por el tiempo que nos ha dedicado para dejar su comentario sobre su estancia en nuestro hotel. Me complace enormemente leer que haya disfrutado su estancia en el Hotel y que nuestro staff le ofreció un servicio de los estándares esperados.Esperamos poderle dar la bienvenida pronto de nuevo en nuestro Starhotels Excelsior. Un cordial saludo.

8/10 – Goed

ANGELO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 29 jan 2024
Gentilissimo Signor Angelo,La ringraziamo per il feedback positivo che ha voluto lasciare per il nsotro Starahotels Excelsior.Speriamo di poterla riavere presto nostro gradito ospite.Cordialmente.

10/10 – Uitstekend

BENEDICT

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 17 jan 2024
Dear Benedict,Thank you very much for the excellent feedback!We look forward to welcoming you again very soon.Kindest regards.

8/10 – Goed

Leslie, Docklands

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in not very friendly or welcoming.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 29 jan 2024
Dear Guest, we are glad to know that you generally enjoyed your experience with us and we desire to thank you for leaving your comments on our room comfort and breakfast morning buffet. Please accept our deepest apologies for what happened during your check-in, it was not absolutely in our intention to be rude. We will focus to improve our employees to be more empathetic. Thank you for being our kind guest and hoping to welcoming you in Starhotels again.Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

TANIA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La estancia muy bien, así como el desayuno buffet.sin embargo se nos olvidó colgar el aviso de aseo en la habitación, entiemdo que es fie la razón por la cual no la limpiaron. Recomendación a los huéspedes no se les olvide colgar el aviso de limpieza en la habitación.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 17 jan 2024
Estimada Tania, Gracias por compartir su comentario sobre su más reciente visita al Starhotels Excelsior. ¡Me complace enormemente leer que haya disfrutado su estancia en el Hotel! Será de mi completo agrado compartir sus comentarios con todo el equipo. Discúlpenos por lo que ha pasado con la limpieza de la habitación, también por nuestra parte vamos a averiguar lo que pasó con nuestra housekeeper, para que eso no se verifique más.Le agradezco por tomarse el tiempo y comentar sobre Starhotels Excelsior y amablemente recordarle que es bienvenida al Hotel en cualquier momento. Cordialmente.

10/10 – Uitstekend

Jorge, Miami

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 17 jan 2024
Dear Mr. Jorge,Thank you for the excellent feedback you left for our Starhotels Excelsior.We look forward to welcoming you again in the near future.Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Jorge, Miami

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I definitely will come back.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 17 jan 2024
Dear Mr. Jorge,Thank you for the excellent feedback you left for our Starhotels Excelsior. We are really happy to learn you will come back in the future and we all look forward to welcoming you again!Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Jorge, Miami

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Eleonora Ortenzi – Room Division Manager op 17 jan 2024
Dear Mr. Jorge,Thank you for the excellent feedback you left for our Starhotels Excelsior.We look forward to welcoming you again in the near future.Kindest regards.