Geheel appartement

Haus am Meer, Whg. D10

Dit appartement in Boltenhagen is voorzien van een balkon

Fotogalerie voor Haus am Meer, Whg. D10

Interieur
Een koelkast, een magnetron, een oven, een vaatwasser
Exterieur
2 slaapkamers, reisbedje, wifi
Vlak bij het strand

Beoordelingen

2,0 op 10 –

Geheel appartement

2 slaapkamers2 badkamersMax. aantal: 475 m²

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Wasmachine

Over deze accommodatie

Een plek voor jezelf

Je hebt het gehele appartement helemaal voor jezelf en deelt het alleen met je reisgezelschap.

Haus am Meer, Whg. D10

Dit appartement in Boltenhagen is voorzien van een balkon
Dit rookvrije appartement beschikt over een wasserij. Dit appartement biedt 2 badkamers en een wasmachine, naast een balkon en een televisie. Er zijn gemakken als een koelkast en een magnetron, terwijl je ook kunt gebruikmaken van een koffie/theemaker en een waterkoker.
Elke kamer heeft een balkon. Een koelkast, een magnetron en een koffiezetapparaat/waterkoker zijn ook beschikbaar. Elke badkamer is voorzien van een bad of douche.

Accommodatiebeheerder

DS Destination Solutions

Gesproken talen

Engels en Duits

Voeg datums toe voor prijzen

Accommodatie-voorzieningen

Strand

  • Strand in de buurt

Internet

  • Beschikbaar in het appartement: wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse

Eten en drinken

  • Afwasmachine
  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Magnetron
  • Oven

Slaapkamers

  • 2 slaapkamers

Badkamer

  • 2 badkamers
  • Bad of douche

Entertainment

  • Tv

Buiten

  • Balkon

Wasvoorzieningen

  • Wasmachine
  • Wasserette

Comfort

  • Verwarming

Huisdieren

  • Geen huisdieren toegestaan

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Rookvrije accommodatie

Veiligheidsvoorzieningen

  • Geen koolmonoxidemelder (De eigenaar heeft aangegeven dat er geen koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.)
  • Geen rookmelder (de eigenaar heeft aangegeven dat er geen rookmelder aanwezig is in de accommodatie)

Algemeen

  • Unitgrootte: 75 vierkante meter

Vergelijkbare accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je ontvangt een e-mail van de eigenaar met instructies voor het in- en uitchecken

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor beddengoed: EUR 16 per verblijf (je mag ook je eigen beddengoed meenemen)
  • Toeslag voor handdoeken: EUR 12 per verblijf (je mag ook je eigen handdoeken meenemen)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden.
De eigenaar heeft aangegeven dat er geen koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er geen rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Onze partner, Vrbo, beheert deze accommodatie. Je ontvangt een e-mail van Vrbo met een link naar een Vrbo-account, waarmee je je boeking kunt aanpassen of annuleren.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Vrbo Property
Haus Am Meer, Whg D10
Haus am Meer Whg. D10
Haus am Meer, Whg. D10 Boltenhagen
Haus am Meer, Whg. D10 Private vacation home
Haus am Meer, Whg. D10 Private vacation home Boltenhagen
SU_6-126542+6-298616

Over deze buurt

Kaart
Ostseebad Boltenhagen, Mecklenburg-West Pomerania

In de buurt

  • Strand van Boltenhagen - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Boltenhagen Pier - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Kletterpark Boltenhagen - 5 min. rijden - 2.9 km
  • Boltenhagen Jachthaven - 8 min. rijden - 4.5 km
  • White Bay North Strand - 11 min. rijden - 5.5 km

Lokaal vervoer

  • Bahnhof Grevesmühlen - 21 min. rijden
  • Luchthaven van Lübeck (LBC), Duitsland - 56 min. rijden

Restaurants

  • ‪Eiscafe Venezia - ‬2 min. lopen
  • ‪Landhaus Klützer Eck - ‬5 min. rijden
  • ‪Café LINDQUIST Strandcafé - ‬15 min. lopen
  • ‪Restaurante Deichläufer - ‬2 min. lopen
  • ‪Restaurant Zur Seebrücke - ‬5 min. lopen

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Haus am Meer, Whg. D10?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Haus am Meer, Whg. D10?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Haus am Meer, Whg. D10 uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Haus am Meer, Whg. D10?

Dit appartement ligt vlak bij het strand, binnen 10 minuten lopen van Strand van Boltenhagen en Boltenhagen Pier. Ook Boltenhagen Kliffen en Kletterpark Boltenhagen liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Haus am Meer, Whg. D10

Beoordelingen

2,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 1 beoordelingen

2,0/10

Netheid

Beoordelingen

2/10

Leider hat der Gesamteindruck der Wohnung durch die äußert verdreckten Bäder sehr gelitten. Die Toiletten und die angrenzenden Möbel und Wände waren komplett mit Kot bespritzt. Die Duschen waren ebenfalls ekelhaft schmutzig. Geschirr und Besteck ohne vorherige Reinigung nicht benutzbar. Die Besteckkästen waren sehr schmutzig. Staub und Spinnweben gab es in der gesamten Wohnung. In einem Bad war die Schublade der Badschrankes kaputt. Die Gardinen waren heruntergerissen und schmutzig. Einige Möbel im oberen Schlafzimmer sind reif für den Sperrmüll und Schubladen und Regalfächer mit Gerümpel belegt. Nach unserer sofortigen Meldung des Zustandes beim BAIS Team wurde eine Reinigungsfirma bestellt. Zwei Mitarbeiter trafen dann auch gegen 18.30 Uhr ein. Zu diesem Zeitpunkt hatten wir bereits eine Toilette halbwegs gereinigt. Auch Geschirr und Besteck war im Spüler. Die Reinigung der Bäder erfolgte nun mit stark ätzenden Reinigungsmitteln, die den Aufenthalt in der Wohnung unmöglich machten. Meine Familie hat in der Zeit draußen gewartet. Mir haben selbst noch auf dem Balkon in dieser Zeit die Augen gebrannt. Der Geruch verteilte sich in der gesamten Wohnung, so dass sie nicht mehr nutzbar war. Meiner Bitte, doch weniger stark ätzende Reinigungsmittel einzusetzen, wurde mit dem Hinweis entsprochen, dass dann aber diese Starkverschmutzungen nicht mehr beseitigt werden können. Auch hat die Aussage der Reinigungsfirma "sie werde diese Wohnung erst verlassen, wenn alles zu unserer Zufriedenheit sauber ist" uns leider dazu veranlasst, den erreichten Reinigungsstand zu akzeptieren. Durch die Vorstellung noch weitere Stunden die Wohnung nicht nutzen zu können, haben wir auch auf die Staub- und Spinnwebenbeseitigung nicht mehr bestanden und auch den Zustand der Bäder (selbst nach der Reinigung gab noch verdreckte Stellen) in Kauf genommen. Nach einem anstrengenden Arbeitstag und der Anreise wohl nur all zu verständlich. Wir wollten endlich unsere Koffer auspacken und uns beruhigen. Besonders enttäuscht sind wir jetzt allerdings, dass Sie meinen, mit der "durchgeführten Reinigung" ihrerseits Abhilfe geschaffen zu haben. Als Hohn müssen wir leider Ihre beim Betreten der Wohnung vorgefundene Karte mit der "Reinigungskontrolle durch die Hausdame" empfinden. Selbst bei der Schlüsselübergabe am Abreisetag wurde von Ihren Mitarbeitern bestätigt, dass noch alte unzumutbare Schmutzecken in den Bädern vorhanden sind.
3 nachten verbleven in september 2021