Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Bellevue Rheinhotel

4 out of 5
Bellevue Rheinhotel
Rheinallee 41, Boppard, RP

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 256 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 138 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 430 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Samantha

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

andre de

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles super, in 1 woord
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Hansjorg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met Duitse alure en mooie ligging
Ligging van het hotel is top. Direct aan de Rijn. Rondvaart boten meren daar ook aan. Geen doorgaand verkeer. Hotel heeft de Duitse alure van weleer. Prachtig klassiek ingericht. Vrouwelijk personeel in lokale dracht. Kamers zijn prima en mooi klassiek ingericht. Op de 2de verdieping zijn het wel 1-persoons balkons ! Maar uitzicht is mooi ! Prachtige wellness faciliteiten. Opmerking : Honden zijn in het hotel toegelaten, wat ik zelf niet hygienisch vind omdat er overal tapijt ligt.
7 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Jaap

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabele luxe.
Prima en comfortabel hotel met vriendelijk en correct personeel. De kwaliteit is overall uitstekend. Wij hadden een heel mooi appartement met balkon en uitzicht op de Rijn. We hadden geen enkele geluidsoverlast. Heel gemakkelijk was de parkeergarage onder het complex. De ligging is prima door de combinatie van de Rijn en het centrum van het gezellige stadje. Heel gemakkelijk is de aanlegplaats van de boot voor het hotel. Boppard biedt ook veel mogelijkheden voor uitstapjes.
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Vincent

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij vonden de sfeer van het hotel prachtig, mooie ruime kamers en zeer vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Oscar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi historisch hotel
Prachtig, elegant en historisch hotel pal aan de Rijn. Zeer de moeite waard. Uitstekende service.
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Gerard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De naam van dit hotel zegt alles!
Mooi aan de Rijn gelegen hotel. Goed restaurant. KD Rijnboten meren aan voor de deur.
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

W., Flevoland

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel met een prima uitzicht op de Rijn vanuit de appartementen. Ik zou de indeling wel anders hebben gedaan. Wakker worden met uitzicht op de Rijn lijkt mij interessanter dan op een binnenplaats? Ontbijt was goed, helaas geen parkeerplaats waardoor we de auto verderop, op een openbare parkeerplaats moesten neerzetten. Het waren de kosten niet, maar het is fijn als je de auto wat dichterbij hebt staan. In het appartement wel enkele gebreken: - geen verbinding met de telefoon, dus geen calls met de front desk - bovenraam in het slaapgedeelte was kapot waardoor deze niet dicht kon en je werkelijk alles vanaf de galerij en de binnenplaats daarachter kon horen - evaluatie formulier van de vorige bezoeker was nog aanwezig (met dezelfde klachten). Goed voor de privacy 👍
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Jitka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel
Dit is een geweldig mooi hotel. Het appartement was schoon en zeer ruim. Met een Prachtig uitzicht over de Rijn! Het personeel is zeer behulpzaam en het ontbijt heerlijk en zwembad! Enige minpuntje is dat er geen airco was in ons appartement.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Bellevue Rheinhotel op 3 aug 2020
Dear Jitka, thank you very much for your personal feedback and your stay at our hotel. We are delighted that you did enjoy your stay with us in Boppard. Enough space and comfortable furnishings are prerequisites of every wellbeing. Because of that, our individual rooms are spacious and equipped with quality furniture only. As a consequence, you can relax and enjoy your stay in our hotel. We would be happy to welcome you again in the future. Yours sincerely Family Gawel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig oud pand, vriendelijke staff en mooie kamers.
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Bellevue Rheinhotel op 25 jun 2020
Dear Guest, thank you very much for your personal feedback and your stay at our hotel. We are delighted that you did enjoy your stay with us in Boppard. We look forward to your next visit in the Bellevue Rheinhotel. Yours sincerely Family Gawel

10/10 – Uitstekend

Aidin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice
Geweldig hotel
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Bellevue Rheinhotel op 11 mrt 2020
Dear Aidin, thank you very much for taking time and writing a personal feedback. It is great that you did enjoy your time in our hotel so much. We would be happy to welcome you again in the future. Yours sincerely Family Gawel

6/10 – Redelijk

mathieu

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Voor ons een tegenvaller
Geboekt vanwege de hoge beoordelingen. Het is een oud hotel, en dat zie je ook. Laat aangekomen werd ons een kamer toegewezen, welke reeds bezet was. De gasten lagen al te slapen. Terug naar receptie en andere kamer gekregen. Kamer besteld met uitzicht op het water en een tweepersoonsbed. De kamer die we kregen keek echter uit op een steegje (en dus een ander gebouw) en er waren twee eenpersoonsbedden, met snoeiharde matrassen met plastic tussenlaag als hoeslaken, welke echt heel erg vervelend sliep. De bedden schoven ook makkelijk uit elkaar. In de ochtend gingen de buren douchen en dat was zeer duidelijk te horen helaas. Ik vroeg me gelijk af wat de buren gehoord hebben van onze aanwezigheid???? Badkamer op zich prima, maar douchen in bad is niet mijn ding. Het ontbijt was prima, en de mensen en bediening aardig en vriendelijk. We zijn van de 2 nachten maar 1 gebleven.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Bellevue Rheinhotel op 12 mrt 2020
Dear mathieu, thank you for taking the time to give us your feedback. Your comments are very important so that we can constantly improve our services. We would like to apologize very much for the mistake of the room. This should not have happened. You had booked a room with city view and wished for a king bed. We always try our best to fulfil the wishes of our guest, but not binding and subject to availability. We are happy to hear that you did like our breakfast buffet. We put a lot of effort into its arrangement to provide our international guests with a substantial morning meal. Kindness is a cornerstone of our hospitality. Our colleagues always want to satisfy our international guests. Your positive response is a confirmation for us to continue our path. We would be happy to welcome you again as a guest in our hotel, in order to satisfy you this time. Yours sincerely, Family Gawel

8/10 – Goed

Rudi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor 1 of 2 nachten
Hotel ligt mooi aan de Rijn. Goede kamer. Enige minpuntjes zijn de kussens en de douche bleef niet in de juiste stand staan. Mooi uitgebreid ontbijt was top.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Bellevue Rheinhotel op 4 dec 2019
Dear Rudi, thank you very much for taking time and writing a personal feedback. It is great that you did enjoy your time in our hotel so much. We are happy to hear that you did like our breakfast buffet. We put a lot of effort into its arrangement to provide our international guests with a substantial morning meal. We look forward to your next visit in the Bellevue Rheinhotel. Yours sincerely Family Gawel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Bellevue Rheinhotel op 16 okt 2019
Sehr geehrter Gast, wir danken Ihnen recht herzlich für Ihr Feedback und Ihren Aufenthalt in unserem Hotel. Wir freuen uns sehr, dass Sie die Zeit bei uns in vollen Zügen genießen konnten. Wir würden uns freuen, Sie auch in Zukunft wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Familie Gawel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Bellevue Rheinhotel op 8 aug 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank, dass Sie sich Zeit genommen und ein persönliches Feedback geschrieben haben. Es ist toll, dass Sie Ihre Zeit in unserem Hotel so genossen haben. Wir würden uns freuen, Sie auch in Zukunft wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Familie Gawel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was uitstekend verzorgd, personeel zeer correct, kamers super schoon, de stijl van het hotel is van voor de oorlog maar heel goed uitgevoerd. ZELDEN ZO GOED HOTEL GEHAD.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Bellevue Rheinhotel op 27 mrt 2019
Dear Guest, thank you very much for taking time and writing a personal feedback. It is great that you did enjoy your time in our hotel so much. Kindness is a cornerstone of our hospitality. Our colleagues always want to satisfy our international guests. Your positive response is a confirmation for us to continue our path. Cleanliness is self-evident and very important for us in the hotel business. We are very happy about your praise and we will forward it to the house lady and her team. In our hotel, the elegance of the Belle Époque and the Founding Era is combined with modern comfort. This unique charm is appreciated by our guests. We look forward to your next visit in the Bellevue Rheinhotel. Yours sincerely Family Gawel

8/10 – Goed

Wim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Bellevue Rheinhotel op 23 feb 2019
Sehr geehrter Wim , vielen Dank für Ihr persönliches Feedback und Ihren Aufenthalt in unserem Hotel. Wir freuen uns zu hören, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Wir würden uns freuen, Sie auch in Zukunft wieder als Gast begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Ihre Familie Gawel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig gelegen hotel aan de Rijn. Helaas geen kamer met uitzicht.
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Bellevue Rheinhotel op 11 jan 2019
Dear Guest, thank you very much for taking time and writing a personal feedback. We are happy that you did enjoy your time in our hotel so much. Next time we will arrange a room with Rhine view for you. It would be great to welcome you again in the future. Sincerely yours Family Gawel

10/10 – Uitstekend

Oscar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uitstekend hotel pal aan de Rijn
mooi gerestaureerd statig hotel pal aan de Rijn; uitstekende staf, zeer schoon en prima ontbijt
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Bellevue Rheinhotel op 6 sep 2018
Dear Oscar, thank you very much for your personal feedback and your stay at our hotel. We are delighted that you did enjoy your stay with us in Boppard. We are delighted, that you appreciate the ambience of our house so much. We care about the special look and the maintenance and we invest a lot of time and money to maintain it. Kindness is a cornerstone of our hospitality. Our colleagues always want to satisfy our international guests. Your positive response is a confirmation for us to continue our path. Thank you very much for your great praise of our breakfast. We really pay attention to a variety of dishes, so that our national and international guests can start their day well. Cleanliness is self-evident and very important for us in the hotel business. We are very happy about your praise and we will forward it to the house lady and her team. It would be great to welcome you again in the future. Sincerely yours Family Gawel

8/10 – Goed

Dennes, eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooie Ervaring
Mooi hotel mooi uitzicht. Keuze qua restaurants is ook goed. Prima uitgebreid ontbijt. Vriendelijk professioneel behulpzaam personeel. Wij hadden een appartement is voorzien van alle luxe en groot en in uitstekende staat.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Bellevue Rheinhotel op 27 aug 2018
Dear Dennes, thank you very much for your personal feedback and your stay at our hotel. We are delighted that you did enjoy your stay with us in Boppard. We are happy to hear that you did like our breakfast buffet. We put a lot of effort into its arrangement to provide our international guests with a substantial morning meal. Being friendly and helpful is the fundament of our work that we grant to all our guests. Your acknowledging words are a big motivation for us to stay on the track. Enough space and comfortable furnishings are prerequisites of every wellbeing. Because of that, our individual rooms are spacious and equipped with quality furniture only. We look forward to your next visit in the Bellevue Rheinhotel. Yours sincerely Family Gawel

10/10 – Uitstekend

Erik, Lisse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Mooi statig hotel op een prachtige plek, met een goede service en een goed ontbijt.
2 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Bellevue Rheinhotel op 11 mei 2018
Dear Erik, thank you very much for your personal feedback and your stay at our hotel. We are delighted that you did enjoy your stay with us in Boppard. All our services are designed to satisfy our international customers. Being friendly and helpful is the fundament of our work that we grant to all our guests. Your acknowledging words are a big motivation for us to stay on the track. We are happy to hear that you did like our breakfast buffet. We put a lot of effort into its arrangement to provide our international guests with a substantial morning meal. We look forward to your next visit in the Bellevue Rheinhotel. Yours sincerely Family Gawel

8/10 – Goed

Arnold

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op zakenreis. Wist niet dat er nog echt éénpersoonskamers bestonden, hier wel!! Dus ook écht een éénpersoonsbed.
1 nacht verbleven in juli 2017
Dear Arnold, thank you very much for taking time and writing a personal feedback. It is great that you did enjoy your time in our hotel so much. We would be happy to welcome you again in the future. Yours sincerely Family Gawel

10/10 – Uitstekend

JER, R

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic find, location and service!
Was good, night guard was bit off, please send him for one week all paid somewhere he wants to go with people he lives.
Reactie van Family Gawel op 2 mei 2017
Dear JER, thank you very much for your stay with us and your personal feedback. We are very happy that your holidays in our hotel have been a satisfying experience. The atmosphere in our hotel is based on tradition, familiarity and the ambience of the Founding Era. That you and your husband did like the special look and feel of our hotel, is a very nice compliment. Good food is an important part of recreation and spoiling. This is why we only use high quality products to create our dishes and menus and we think that you can taste it. We are glad to tell you that just this week, our night guard will have some extra days off. We are looking forward to welcome him again fresh and engerized. We thank you for your stay with us and would be happy to welcome you again in the future. Sincerely yours, Family Gawel

8/10 – Goed

gerjo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg leuk gelegen hotel.
Het hotel heeft een leuke ambiance, het ligt prachtig aan de Rijn en het heeft een goed ontbijt, nette kamers en erg prettig personeel. Zwembad en sauna zijn goed, de fitness ruimte is wat beperkt (drie apparaten). De bedden liggen goed en er komt geen geluid vanuit het hotel de kamer in.

10/10 – Uitstekend

jaap, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een perfect hotel!
Een uitstekend hotel met prima service. Een goede keuken, en bovenal alles is keurig schoon.
Reactie van Gawel op 16 apr 2016
Dear jaap, thank you for staying with us and your personal comment on Expedia. We are happy that you did have an enjoyable experience in our hotel. We would like to thank you for your praising words. All our services are designed to satisfy our international customers. Friendliness and sincerity are the fundament of our work, which we grant to all our guests. Praising our food is of course always welcome. We only use the best products from regional suppliers for the preparation of our dishes. The results speak for themselves. Cleanliness is a cornerstone of the hotel business and something we take very serious. Our goal is to create an ambience of wellbeing for our guests, so that they can relax and enjoy the time spent in our hotel. We will forward your response to the whole staff what will be a great motivation. Please be our guest again, if you ever revisit this beautiful region of Germany. Sincerely yours Family Gawel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe uitrusten
Zeer luxe hotel met prachtig uitzicht vanaf je balkon
Reactie van Gawel op 17 aug 2015
Dear Anonymous, thank you very much for your personal feedack and your stay at our hotel. We are delighted to hear that you did enjoy your visit in Boppard. Our hotel offers a lot of comfort so that our guests can relax and enjoy their visit. Besides the beautiful location most of our customers appreciate the view on the rhine from our front side rooms or the garden restaurant. It gives you the opportunity to watch the boats and absorb the romantic atmosphere of the middle rhine valley. We would be happy to welcome you again in the future. Yours sincerely, Family Gawel

10/10 – Uitstekend

Jorg

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

george, bradley beach

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location, fancy hotel, with reasonable rates.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ronald

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Attentive service and great breakfast
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Position
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very beautiful Belle Epoch hotel. Great staff. Le Bristol restaurant offered an excellent breakfast and our dinners there were delicious. Highly recommend. Rhine River views are lovely.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Janic

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel direkt am rhein. Sehr stilvoll ausgestattet und sehr freundliches Personal.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ian

This was a great hotel looking straight onto the Rhine. My room was a good size and a comfortable bed. The bathroom was fine, with a decent shower and breakfast was excellent, even though I was in a rush due to the usual Deutsche Bahn cancellations and having to change my plans. I used the swimming pool, which was excellent, and generally enjoyed my afternoon and evening there. Recommend it!
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This an old fashioned style hotel, lots of dark wood and marble, red and gold. We stayed two nights and were very comfortable with spacious south facing room with balcony (the Rhein facing rooms face north).
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Tanja

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Volker

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Keaton

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Frank

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr schickes Hotel mit Flair
Ein ganz besonderes Hotel mit Flair und Eleganz. Sehr schöne Zimmer mit Bad, alles sehr sauber und gut ausgestattet. Sauna und Schwimmbad sind auch sehr schön zum entspannen und im Restaurant kann man mit Gemütlichkeit etwas sehr gutes essen und auch trinken.
Zimmer
Zimmer
Zimmer
Bad
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Hristo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect for vacancy
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Hristo

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exquisite property. A belle epoque gem with modern facilities and great comfort. The Bristol restaurant is old fashioned in a very positive way.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Larry

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Needs updating but the view was fun
Our room overlooked the Rhine River. It was very conveniently located. Check in procedure was fair didn’t tell us about half the services of the hotel. Told us that, even though we were paying the same rate as everyone else in the hotel, we would not get free breakfast because we booked this through Hotels.com/Expedia, when we questioned him on this, there was no response. I tried reaching Hotels.com through the app unsuccessfully. This hotel needs to be updated mattresses are extremely old squeaky caved in. The shower was a tiny corner add on shower with little doors, you can barely turn around inside the shower stall . The view of the river watching the boats go by definitely improved the experience.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Susan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We arrived very early in the morning, we were met by a friendly and helpful receptionist. The hotel is situated right on the river Rhein. We stayed in an apartment which was very clean and comfortable, with a river view. The town itself was not very big but it had all lot packed into it. Lots of restaurants and shops.
3 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Stefan

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Preis-/Leistungsverhältnis passt überhaupt nicht. Man fühlt sich mindestens 30 Jahre zurückversetzt. Nicht zeitgemäß. Frühstück recht spärlich. Bei einem Hotel dieser Preisklasse kann man zum Frühstück auch ein Gläschen Sekt erwarten ohne das man dafür 8,90€ (!!!!) extra bezahlen muss. Schöner Ort, gute Lage aber preislich völlig überzogen ! Sorry
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Dorothe

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Von Ausstattung und Charme ist das Hotel im 5-Sterne-Bereich. Aber das Personal hinkt hinterher. Wir waren den Temperaturen mit über 30 Grad gut gekleidet. Auch im Vergleich zu vielen anderen Gästen. Trotzdem wurden wir darauf hingewiesen, dass wir für das eine Restaurant nicht gut genug wären. Mit äußerlichen Bewertungen sollte geschickter umgegangen werden. Arroganz muss man sich wohl leisten können.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A short stay in Boppard
A return to one of our favourite hotels. The rooms are comfortable the staff work hard to please and the position of the hotel is well placed in the promenade. Alll is within east reach.
Bellevue Hotel
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Yvon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect except there are no air conditioning only a fan in the room. But the staff was very helpful. Nice place to stay
1 nacht verbleven in september 2023