Amihan-Home
Gezinsvriendelijke accommodatie met een bar/lounge in Boracay
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Amihan-Home





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy kamer laden

Economy kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Kabelzenders
Laptopwerkplek
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Kabelzenders
Een kluis
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Kabelzenders
Een kluis
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Budget Room laden

Budget Room
Alle foto's voor Standard Queen Room laden

Standard Queen Room
Alle foto's voor Standard Room laden

Standard Room
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

0135 D' Talipapa, Mangayad Crossing, Main Road Station 2, Zone 7 Malay, Boracay Island, Aklan, 5608
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Fairways and Bluewater Boracay
Fairways and Bluewater Boracay
- Op privéstrand
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
8.8 van 10, Uitstekend, 1.347 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag: ca. PHP 250 voor volwassenen en ca. PHP 150 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: PHP 850.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Er is gratis wifi in openbare ruimtes beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximaal 4.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Amihan-Home House Boracay Island
Amihan-Home House
Amihan-Home Boracay Island
Amihan-Home
Amihan-Home Guesthouse Boracay Island
Amihan-Home Guesthouse
Amihan Home
Amihan-Home Guesthouse
Amihan-Home Boracay Island
Amihan-Home Guesthouse Boracay Island
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Amihan-Home
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 feb 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
monika
Reisde met een groep
28 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
monika
12 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
jerome
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
jerome
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Lihi
16 jan 2025
Lihi
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Dinkee
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Dinkee
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Wenderson
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wenderson
8 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Myron
28 feb 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Myron
2 nachten verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jonel
7 sep 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonel
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Lha
Reisde met familie
5 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lha
3 nachten verbleven in januari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
6 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
2 nov 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Makis, London
23 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very pleasant stay
Makis
4 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
noel
20 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice family run small hotel
noel
3 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
MIRAN
16 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가성비 최고
MIRAN
1 nacht verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
EUN JOO
12 nov 2017
Negatief: Personeel en service
예상을 빗나간 숙박
EUN JOO
3 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Erwin , Chemnitz
12 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ruhige Unterkunft abseits vom Trubel
Erwin
7 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Guangmin
3 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guangmin
6 nachten verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
従業員がとても親切でした
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2017
6/10 – Redelijk
jackie
29 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
This is not a hotel
jackie
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2017
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Yi
10 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yi
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
perthfuji, TOKYO
29 jan 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
フレンドリーなホテル
perthfuji
8/10 – Goed
Thomas
18 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer