OYO 124 Blue Dawn Boracay

2.5-sterrenaccommodatie
Strandaccommodatie in de buurt van White Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor OYO 124 Blue Dawn Boracay

Lobby
Deluxe eenpersoonskamer | Een bureau, extra bedden, gratis wifi, beddengoed
Vergaderfaciliteit
Receptie
Zitruimte lobby

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Zakelijke services

Over deze buurt

Kaart
Station 3, White Beach Path, Ambulong Manoc Manoc, Boracay Island, Aklan, 5608

In de buurt

  • White Beach - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Fairways & Bluewater - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Station 2 - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Station 1 - 4 min. rijden - 2.9 km
  • D'Mall de Boracay - 4 min. rijden - 2.2 km

Restaurants

  • ‪Cafe Maruja - ‬4 min. lopen
  • ‪The Sunny Side Café - ‬3 min. lopen
  • ‪Giuseppe - ‬1 min. lopen
  • ‪Sulu Plaza Thai Restaurant - ‬1 min. lopen
  • ‪TGH The Grillhouse - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

OYO 124 Blue Dawn Boracay

Hotel in de buurt van White Beach
Met Station 2 en D'Mall de Boracay in de buurt heeft OYO 124 Blue Dawn Boracay genoeg te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en vergaderruimtes
  • Een bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van OYO 124 Blue Dawn Boracay bieden voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Gebouwd in 2013
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Om toegang te krijgen tot het eiland, dien je een afgedrukte kopie van je hotelboeking te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Let op: groepsevenementen, inclusief bruiloften, dienen vóór aankomst bij de accommodatie te worden geregeld.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Blue Dawn Boracay Hotel
Blue Dawn Hotel
OYO 124 Blue Dawn Boracay Hotel Boracay Island
OYO 124 Blue Dawn Boracay Boracay Island
OYO 124 Blue Dawn Boracay
Hotel OYO 124 Blue Dawn Boracay Boracay Island
Boracay Island OYO 124 Blue Dawn Boracay Hotel
OYO 124 Blue Dawn Boracay Boracay Island
OYO 124 Blue Dawn Boracay Hotel
Hotel OYO 124 Blue Dawn Boracay
Blue Dawn Boracay
OYO 124 Blue Dawn Boracay Hotel
OYO 124 Blue Dawn Boracay Boracay Island
OYO 124 Blue Dawn Boracay Hotel Boracay Island

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij OYO 124 Blue Dawn Boracay?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij OYO 124 Blue Dawn Boracay te parkeren?

Bij OYO 124 Blue Dawn Boracay kun je niet parkeren.

Tot hoe laat kan ik bij OYO 124 Blue Dawn Boracay uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt OYO 124 Blue Dawn Boracay?

Dit aan het strand gelegen hotel in Boracay ligt vlak bij Station 3 en White Beach. Ook Station 2 en D'Mall de Boracay liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over OYO 124 Blue Dawn Boracay

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 34 beoordelingen

6,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

2,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Friendly staff but bad installations and location.

Location is behind a empty plot , not by the beach, and the way in to hotel is quite scary at night. Also the bed sheets there had always stains, shower didn’t work properly and they don’t have hot hotel to shower at night. Staff is very friendly.
7 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Hyun

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean, modern inside with minor possibility of bug

Really hard to find, nestled away in a dingier part of Station 3. Not much of a lobby. Interior of room was great, very clean and modern. Would have rated higher but I saw a fairly large cockroach which made me second guess my experience
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
no electricity. No one came to check if we’re ok. They are asking for extra charge for another person for a 2 person in one bedroom. Poor service.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Voltaire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Blue dawn hotel

Everything is ok. No pool but we went there for the beach (boracay). Although food was only for 3 people inatead of 5.
3 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Nathalie

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very bad customer service

When I made my reservation Ii have selected the wrong date. I have sent four e-mails and nobody answer me. I was not able to call customer service. I have lost my money. I finaly have access to call the number on my reservation and the person who answer me told me that he has not My reservation!
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
you have to carry your bags down a long dirt path to get to the hotel, no elevator, AC would cut off automatically leaving the room hot, took several times before it worked, roosters outside are bad, walk to the beach which is near by you go through what looks like a homeless camp/trash dump. Avoid this place. And the beach is littered with boats you might as well stay in station 1 or 2
1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

jan-ove

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Sova,nä

Värsta stället jag försökt sova på, Tupparna börjar 3.00-4.00 på morgonen och galer var 3-7 minut till 15-tiden på dagen då det blir tyst ett tag.Trevlig personal vid frukosten framför allt.
5 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Sofia

Positief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Bernardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff and nice rooms. Smelled damp in the room though
5 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Jermaine, Singapore

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Service was great

Service was great. Hotel staff was extremely helpful and we really appreciate them. I only have positive reviews for the hotel staff. However we stayed at the first floor and basically was fed by mosquitoes (there was also a gigantic spider in our room) everyday. We realised that there aren’t as many mosquitoes at the top floors (3rd/4th) so maybe you’d consider living at the top floors for a good night’s sleep.
5 nachten verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer

Keep away

It’s right by the beach, but the comfort is bad. The aircondition has one adjustment (supercold), and it makes so much noise, had to turn it off to manage to sleep. But when you turn the a/c off, you hear the screaming cocks right outside your window even louder (they work 24/7). The breakfast is ok and simple. The shower says you got to leave the water running for a couple of minutes to get warm, but no matter how long you kept it running, it didn’t get warm, at all! The staff is really nice though. All in all, steer away.
11 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

yacine, France

Positief: Personeel en service, comfort kamer

bon mais attention aux coqs

mitigé à cause du bruit. lit confortable malgré tout.
3 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

youngs, korea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

가성비 좋은 호텔

가격만큼 하는 호텔. 3박에 127,000원_ 조식포함. 스테이션3 해변(화이트비티)과 매우 가까워서 좋음. 침구랑 화장실 매우깨끗, 에어컨도 잘나옴. 직원들이 정말 친절!! 매우매우 친절하심 다만 객실내에 슬리퍼가 구비되어잇지않음. 또한, 뜨거운물이 태양열로 만들어지기때문에 밤에는 뜨거운물이 안나온다.
3 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Thomas

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Für eine Nacht ok!

Kleines Zimmer ohne Tageslicht. Sauberkeit war in Ordnung. Für einen längeren Aufenthalt nicht geeignet.
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Anthony

Negatief: Comfort kamer

Small room off the beach

The room I had was small, but what it made it feel smaller is there was no window for the room. There was no fresh air into the room. The Aircon worked great the bed was comfortable the bathroom small, but then again I didn’t get the room because of a large bathroom. The location is set back from the beach, not a big deal, but the 20 or so roosters that roamed the area liked to crow at 1 am. The breakfast was good that came with the room. It is a little overpriced for what it is, a small room with a bed and a bathroom set back from the beach.
3 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

침대세개 있는 방 중에 제일 저럼한 편

많이 할인받아서 결제했는데, 이 이상 돈 줬으면 아까울 뻔 했습니다. 방은 딱 침대랑 티비 냉장고밖에 없었는데, 와이파이도 룸에선 안됐어요. 조식은 룸으로 갖다주는 형식.
3 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

KWANGJAE

첫날 잠만 자는 숙소로 이용하였는데, 금액대비 대체적으로 만족함. 헤난 라군이나 페어웨이에 비해 모기가 없어 만족스러웠음.
1 nacht verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

진짜 가지 마세요

밤에 도착해서 하룻밤 자기 좋을것같아서 예약했는데 너무 너무 외진곳에 있고 지저분해요 물도 물통에 담겨있는데 어떤 물인지 정체를 모르겠고 이불도 지저분해서 덮고 잘수가 없고 에어컨은 기침이 나서 킬수가 없으며 바퀴벌레에 개미에 곰팡이 냄새에 정말 불쾌했어요 직원도 불친절해요
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice room. No view. Close to beach. Breakfast so-so.
3 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

No lo esperado

El hotel esta en Estacion 3 al lado de la playa que es mas tranquila con menos gente. El acceso al hotel es lamentable, camino de barro y charcos y la atencion al cliente deja que desear mucho. Camas pequeñas 110 cm como doble, al reclamar nos dieron una superior con 2 camas (mas comodo), wifi apenas funciona y tampoco hay señal del movil para usar datos, el agua caliente estaba cerrado al reclamar abrieron el grifo, la limpieza es basica y el desayuno...arroz con ternera o pescado (tipico).
5 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Maricar, Fairview, QC

Positief: Personeel en service

Decent enough hotel that is close to the beach.

The Expedia booking was quite confusing. I booked for 3 adults and 3 kids. It is understandable for 6 persons. The ages of the kids were given. When we checked in they told us that we only have 3 breakfast. After talking to the reception and booking another night they gave us breakfast for 4 persons. I suggest that they indicate that the free breakfast is for adults only. -poor lighting -ref is not cold enough -no cabinets or shelves to put your clothes -small airpot upon request -no coffee mug -there are 4 glasses and refillable pitcher of water

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

値段相応です。

メインストリートからの道が分かりづらい。 特に夜は暗くて女性にはお勧め出来ない。 ビーチまで近いがビーチは見えない。ホテルの前にいるニワトリが朝早くから鳴いてうるさい。スタッフの対応は親切で良かったが、部屋のシャワーのお湯が出るまでに時間がかかる(2,3分)。朝食はチェックイン時にメニューを数種類の中から選ぶ。部屋にアメニティはなし。ミスだと思うが、タオルもなかった。寝るだけなら良いと思うが、リゾート感は残念ながらありません。こちらの評価が良かったので予約しましたが、なぜ良かったのか疑問です。悪くはありませんが、良くはないと思います。

6/10 – Redelijk

Ricke, croydon

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

nice hotel in quite station 3

was ok. staff were nice. not much food available however not the end of the world