Taj Guesthouse Boracay

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel aan het strand met een spa en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2019
Regendouchekop
Privébadkamer
Een bidet
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2019
Regendouchekop
Privébadkamer
Een bidet
  • 25 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 tweepersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2019
Regendouchekop
Privébadkamer
Een bidet
  • 26 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Station 2, Balabag, Boracay Island, Aklan, 5608

In de buurt

  • White Beach - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Station 2 - 3 min. lopen - 0.3 km
  • D'Mall de Boracay - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Budgetmarkt - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Station 1 - 13 min. lopen - 1.1 km

Restaurants

  • ‪OM Bar - ‬2 min. lopen
  • ‪Shakey’s - ‬1 min. lopen
  • ‪Boracay Mandarin Island Hotel - ‬1 min. lopen
  • ‪Paraiso Bar & Grill - ‬2 min. lopen
  • ‪KFC - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Taj Guesthouse Boracay

Hotel in de buurt van White Beach, verbouwd in 2019
Taj Guesthouse Boracay ligt niet alleen dicht bij Station 2 en D'Mall de Boracay maar biedt ook voorzieningen zoals een terras en stomerij-/wasservices. Maak gebruik van spaservices zoals een Thaise massage. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Meertalig personeel en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Taj Guesthouse Boracay bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Koelkasten, schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 50+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Aan het strand
  • Terras

Spa

  • Hotstone-massages
  • Thaise massages
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in januari 2019
  • Gebouwd in 2010

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Om toegang te krijgen tot het eiland, dien je een afgedrukte kopie van je hotelboeking te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen PHP 500.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: PHP 500.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: GCash en PayPal.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Taj Resort Boracay Island
Taj Boracay Island
Taj Resort Spa
Taj Guesthouse Hotel
Taj Guesthouse Boracay Island
Taj Guesthouse Hotel Boracay Island

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Taj Guesthouse Boracay?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Taj Guesthouse Boracay te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Taj Guesthouse Boracay?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Taj Guesthouse Boracay uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Taj Guesthouse Boracay?

Dit hotel ligt aan het strand, vlak bij White Beach en Station 2. Ook D'Mall de Boracay en Station 1 liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Taj Guesthouse Boracay

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 29 beoordelingen

6,6/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Adriel

Negatief: Personeel en service
Clise to the beach
3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

vishaal

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Costa

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No wifi in my room. No hot water. Had to ask for house keeping. No spare key to keep ac on they refused give an extra key. Toilet paper had I ask for.
4 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Lorenzo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
They dont have available room for us even if we have a confirmed booking. They made u stay to their "sister" hotel instead.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near the beach and d mall
3 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Alejandro

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Horrible.

Crappy hotel
5 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Yunjeong

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ㅂㄹ ㅎㅎ

위치 좋은거 빼고는 그닥...; 돈 더주고 다른곳 가는걸 추천해요!
2 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Gustav

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sämsta personalen jag någonsin stött på! Fick ett rum med trasig dörr, så gick inte att låsa. När vi sa till så skulle dem fixa problemet, när vi kom tillbaka från stranden 5 timmar senare hade dem inte gjort någonting. Vi hade en nedmonterad tv, inga handukar och inget toalettpapper. Vi bad om att få byta rum direkt, vilket vi fick. Dagen efter så städade dom rummet men fyllde inte på med handukar eller toalettpapper, jag fick springa 3 gånger till reception för att få grejerna. Inte bara att jag fick springa 3 våningar tre gånger, utan dem var fruktansvärt otrevliga när jag frågade om hjälpen. Skulle aldrig sätta min fot här igen!
4 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Great location & staff, rooms were OK.

Staff were lovey & location was amazing. Room needed some improvement - 3/5 lights were broken. Only had one tiny window. Photos of what look to be a common chill out zone are actually of the spa which they bring people from the beach to, you only have your room to relax in.
4 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

The Hotel is very different from the ads.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room is clean. We will surely come back soon.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Mark anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Cool

Good accommodating staff
3 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Allan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Reyes

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Not so good first day in Taj

Initially, I was put in a room where airconditioned is worst because it is very noisy that I wasn't able to sleep at all. I reported and waited until noon the following day before they decided to transfer me to a different room. After that incident, everything is ok.
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

JIM BOY

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service

Keep your expectations low

I could not fathom whether I would be delighted that the hotel was a very quick walk to the beach front and that it was so close to other establishments (which made it very convenient) or if I would be disappointed because it was difficult to get your room cleaned. They did not clean rooms everyday even when we already requested for it. It took a couple more reminders before they even did sweep the floor. We were expecting them to make the beds but they also did not do so (or maybe they didn't want to touch our stuff). The sockets were limited and since we were a group of four, two sockets are not enough. We asked for an extension cord and they left us with a broken promise.To keep expectations clear, it is typically a room don't expect customer service, you'd have to ask for toilet paper every time you run out because they will not refill them. You'd have to ask them thrice to get them to collect the trash, you'd have to ask for bathroom rugs and new towels again and again because they won't give it to you unless you asked. One of the reception people weren't as friendly, we asked if we could check in earlier, and she answered in a very unconvincing tone...we arrived 2 hours earlier than check in and asked if we could at least take a shower because it was too hot and the travel to the hotel was very dusty and exhausting...she seemed annoyed while answering our questions. There were no complimentary water bottles, or no water dispenser to say the least.
3 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

임시숙소로만 이용하길 권장함

디몰과 위치가 매우가까움. 보라카이 늦은도착시 임시숙소로사용하길 권장함. 거미나 벌레는 그렇다치고 주변이 새벽에 시끄러움. 관광객이아닌 현지인들이 대부분으로 시끄러움. 마사지는 리조트숙박객에 한해 할인해줌.

8/10 – Goed

duane

Positief: Personeel en service
Very basic room, fantastic location! The girls at the reception are great!

6/10 – Redelijk

Kristin Ann

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Mark, Makati City

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

CHINESE NEW YEAR GUESTS

I arrived at the hotel for a late night check in. There were hotel staff who accommodated us during the evening check in. The room was small but clean enough and looks decent for the price I paid. The location was good. They are not exactly in the beach front area for you to have a view but the location was close to D'mall and a restaurant good for cheap eats. Overall the location was good if you are not too picky where to stay. During the entire 3 nights I stayed at Taj, no hotel staff cleaned our room for a daily room service. The courtesy of asking the guest if we need one would be enough but there was none at all. The sand was all over the room already, so I personally got the broom and cleaned the floor. Overall, the stay was just good enough. I would still recommend the place for budget travelers. The place is not as high end but the good thing is you get what you pay for. Better than other budget hotels nearby for sure.
3 nachten verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

In Jun

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Terrible experience

It was terrible to stay there. No room serviec. Small room. Only good thing is near by beach.
3 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Oskari

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Boracay holiday

Room didint dry at all. There is ac but it dosent keep room dry If weather is rainy. Location and staff is nice and everything is very near. Hotel massage spa was very good also! Room is small but that dosent bother us.
4 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer

Our double bed was small

The hotel staff were amazing and very kind. Please note that this review is no reflection of them but the hotel booking in general. However, we were given a room in the annex (another building) which was some streets behind the beachfront hotel. We had a heavy suitcase and we had to drag it down alleys which were not paved properly to the annex and then up some stairs as there was no elevator. The hotel room was very well designed and clean however it was small. As was the so-called "double" bed. It was much smaller than a double bed in the UK and not comfortable for 2 people. We complained about its size but were informed it's a double. A twin room would have been better.
1 nacht verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

ph, san diego ca

Positief: Comfort kamer

Conflicting reservations

The hotel mixed up the reservation. They gave us a bigger room for our first. Bottom line is that its a hustle to change rooms when you’ve already packed out.
3 nachten verbleven in januari 2018