Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Mercure Bordeaux Centre Ville

4 out of 5
Mercure Bordeaux Centre Ville
5 Rue Robert Lateulade, Bordeaux, Gironde

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 220 van 653 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 290 van 653 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 92 van 653 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 653 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 653 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Alexander

Reisde met partner
What is up with the reception area at Mercure hotels in general? This time we are checking in at a bar. Just 2 coffee tables and a laptop, friendly girls but just looks unprofessional and cheap.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Edwin op 18 sep 2023
Dear Alexander,Thank you very much for your comment following your stay with us.Your feedback are very important to us in order to get better day after day.I can see that our way to welcome you was not successfull as we expected.In fact, the purpose is to bring more proximities between you and us.We take in account your impression about it so thank you very much.We're looking forward to welcome you soon to provide you a warm and professional check in.Best Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Goede uitvalsbasis om Bordeaux te ontdekken
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Floria op 12 aug 2021
Dear guest, Following your stay at the Hotel Mercure Bordeaux Centre, we would like to thank you for your comment. We really hope to see you soon for a next visit, Best regards

6/10 – Redelijk

Kevin

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Flobi op 22 feb 2019
Cher Kevin, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hôtel Mercure Bordeaux Centre Ville. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs

6/10 – Redelijk

x, x

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Zakelijke sfeer, op loopafstand van het centrum, tram- en bushalte dichtbij. Wat gedateerd, maar comfortabele locatie voor een paar dagen verblijf.
7 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Flobi op 30 mei 2018
Dear guest, I would like to thank you for taking the time to write a comment after your stay at Mercure Bordeaux Centre and I am really pleased to read that it was comfortable. In fact, we are located in the district area of Bordeaux and I am really sorry to read that this one did not meet your expectations. However, I really hope that you enjoyed your stay at Bordeaux, Best regards

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel met weinig persoonlijkheid, 4 sterren is overdreven, eerder 3.5
3 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van ANGELIQUE op 5 sep 2017
Dear Marc, I would like to thank you for taking time to write a comment after your stay at Mercure Bordeaux Centre and I am pleased to see that you globally liked the services we proposed you. Regarding the atmosphere and the decoration, we already renoved the privilege rooms and we will make all the other rooms as the lobby next year in order to modernize it and have a real identity inside. That is why, I really hope to have the opportunity to welcome you later in order to show you the renovation. Best regards

8/10 – Goed

Otto, Veendam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima tussenstop hotel
Een prima centraal gelegen hotel. Voor ons was het één overnachting op doorreis naar Spanje. Wel kregen we gelijk een upgraden aangeboden maar dat ging uiteindelijk niet door daar wij met z'n drieën waren en men wilde ons een tweepersoonsbed geven ipv 3 losse bedden. Beetje lastig met een kind van 17 jaar erbij maar het gebaar was lief.
Reactie van General Manager op 10 aug 2016
Dear Otto, Thank you for having taken the time to give us your views on your stay in our hotel. My team and I are very grateful for your remarks. They will encourage us to maintain our efforts so that the services we provide for you fully meet your expectations. Looking forward to welcoming you shortly in one of the hotels of the Mercure network. Yours sincerely,

8/10 – Goed

Luc, Kruishoutem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen voor stadsbezoek. Comfortabel. Ruime badkamer. Wat donker in de kamer. Zeer goed ontbijt.

8/10 – Goed

LUC VD

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ideale ligging voor een citytrip
Groot hotel dat aan de rand van het historisch centrum ligt. Alles is te voet bereikbaar maar er is ook een tram tot aan het nabijgelegen shoppingcentrum. Net, vriendelijk onthaal maar verder zoals alle grote hotels nogal onpersoonlijk. De bus naar de luchthaven is op een 300 m afstand.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In the business district
The area and the view from the hotel are not nice.

4/10 – Matig

Krone

Positief: Netheid, comfort kamer
Wat een rotbedden!
De ligging van het hotel is geweldig: op loopafstand van alles wat je zou willen zien. De kamer was oké: fris en schoon, maar de bedden... Wéér die ellendige binnenvering! Wanneer worden er nu eens HARDE schuimrubbermatrassen in hotels gebruikt? Ik heb geen oog dicht gedaan (eerste nacht), en daarna gewoon op de grond geslapen (tweede en derde nacht). Het personeel lachte minzaam, maar was niet bereid me tegemmoet te komen. Niet met een ander matras, én niet financieel. Jammer.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waardeloos hotel
Hotel, met een slechte service. 's Nacht kan je van het lawaai buiten niet slapen. In het wekend hebben ze geen restaurant maar een verbeterde snackbar. Komt omdat het niet druk is werd er gezegd. Er zaten meer dan 50 man te eten.Een geweldige afknapper

8/10 – Goed

guy, Rotselaar belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede locatie voor bezoek aan de stad Bordeaux. Parking naast hotel is duur . personeel is vriendelijk en gedienstig.goed ontbijtbuffet.Aangename bar en lounge.

10/10 – Uitstekend

Alma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice room
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

CARLOS

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel, limpio, moderno y cómodo. Desayuno muy rico y completo, todo estupendo. Ambiente tranquilo y a 10 min del centro andando. Perfecto, para repetir!!!
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

annabelle

Reisde met partner
Negatief: Netheid
.
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

BRImprim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Graham

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is on a back street and behind a mall. People sleeping on the street nearby.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Olivia

2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Un privilège moins bien que chez soi
La chambre privilège ne présente pas grand intérêt. Nous étions dans une chambre en étage intermédiaire, plutôt sombre, donnant sur une vue quelconque pour ne pas dire laide. Mais sur ce point, ce n’est pas dû à l’hôtel mais au quartier en lui même. La literie était inconfortable (matelas sans soutien et oreillers durs). Bref moins bien quand la maison.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Jasmine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bordeaux is well worth visiting
L'hôtel se trouve à quelques pas de nombreux sites d'intérêt de la ville. J'ai apprécié le séjour et la visite de Bordeaux. Je recommanderais l'hôtel Mercure
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

barry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay
Very friendly helpful staff and extremely well situated for the old town and restaurants
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Fernando Peixoto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La rue en face de l’hôtel est très mal entretenue dommage pour la qualité de l’hôtel
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Jonas

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bordeaux i weekenden.
Hotellet lå godt i udkanten af Bordeaux centrum, hvilket betød at der var roligt om natten. Der var en god bar på hotellet. Hotellet må siges at være temmelig slidt. Der var ingen løbebånd i motionsrummet. God value for money.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Klaus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute Unterkunft, nur zu empfehlen.
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Yannick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van clemence op 26 nov 2023
merci pour votre retour à la suite de votre séjour. Au plaisir de vous recevoir prochainement

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value for money. Very clean and lovely staff. Easy check-in and check-out.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Clémence op 5 nov 2023
Thank you so much for your feedback it's a pleasure for us to give you the best check in and check out . We hope to see you next time.

6/10 – Redelijk

Ian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Leslie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Disappointing
Not a hotel we would use again. On arrival you enter the bar - there is no reception area and the 'receptionist' sits at a little round table with a laptop computer. No sense of welcome from either the receptionist nor the environment. Our keys were given to us from a cupboard behind the wall and they did not work when we had arrived at our room on the 7th floor. We had to go back to the receptionist who very rudely told us we were not using them properly. Having recognised that they had not been programmed correctly we were given fresh keys to the room. The room was clean and the beds were very comfortable. There was both a kettle and a nespresso coffee maker in the room, as well as a fridge (empty) and a safe. Despite the fact that the room was adequate we were not made to feel welcome at all.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Edwin op 11 nov 2023
Dear Leslie,Thank you for taking the time to share your experience following your stay with us.Meanwhile, I can see that you stay didn't meet your expectations and I would like to present you my apologise for that.I was sincerely sorry to learn that your experience was disappointing and I am even more surprised that the points you highlight do not correspond to the quality of service that we hold dear to offer to our customers.The satisfaction of our customers is our priority, so you can be assured that we attach the greatest importance to your comments in order to improve ourselves.We remain, myself and the entire hotel team at your disposal and will be honored to be able to welcome you again in order to provide you with a Mercure experience that meets your expectations.Regards,

10/10 – Uitstekend

Antônio, Sao Paulo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in very quick, we were able to access our room with some hours of anticipation. The room was clean, everything working as expected. I recommend for vacation and business
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van clémence op 5 nov 2023
Thank you so much for your feedback it's a pleasure for us to give you the best check in. We hope to see you next time.

8/10 – Goed

JESUS

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Merece la pena
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Clémence op 19 okt 2023
Je vous remercie pour votre retour à la suite de votre séjour, au plaisir de vous recevoir prochainement

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van clémence op 19 okt 2023
Merci pour votre retour très positif à la suite de votre séjour

6/10 – Redelijk

Wayne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

MAUJEAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Clémence op 5 nov 2023
Merci pour votre retour très satisfaisant, je suis ravie de voir que votre séjour s'est bien passé. Au plaisir de vous recevoir prochainement.

2/10 – Ontzettend slecht

Inosi

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Rania

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Clémence op 1 sep 2023
Je vous remercie Rania pour votre retour à la suite de votre séjour au Mercure Bordeaux Centre, je suis ravie de voir que celui ci s'est déroulé comme vous le souhaitiez et nous serions ravis de vous accueillir de nouveau prochainement

10/10 – Uitstekend

Tomás Alcañiz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen y centrico hotel
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van clemence op 24 sep 2023
I would like to thank you for your feedback following your stay and I am delighted to see that it went well. I look forward to welcoming you soon during a future stay.

8/10 – Goed

stéphane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van clemence op 15 sep 2023
Merci Stéphane pour votre retour à la suite de votre séjour au Mercure Bordeaux Centre, je suis ravie de voir que celui-ci s'est bien déroulé, en espérant vous revoir prochainement au cours d'un futur séjour.

10/10 – Uitstekend

Jagjeet

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van clemence op 15 sep 2023
Thank you for your feedback, I am delighted to see that you had an excellent stay in Bordeaux and hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Sumi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
주요 관광지는 와인 박물관 빼고 걸어다닐 수 있습니아. 특히 투어 모임 장소인 투어리스트 오피스 걸어서 가요. 힘들때마다 중간중간 쉬면서 잘구경했어요. 근처 맛집하고 마트도 안내해줘서 잘 이용했습니다. 시설은 아주 새거는 아니지만 적당히 깨끗하고 괜찮았어요.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van clemence op 19 aug 2023
Dear sumi, I am delighted to hear that your stay went well and I thank you for your feedback. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

Marie-Claude

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
À quelques minutes de marche du centre de Bordeaux. Facile d’accès en transport en commun. Système de climatisation moyen dans la chambre
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van clémence op 19 aug 2023
Chère Marie Claude je vous remercie pour votre retour à la suite de votre séjour au Mercure Bordeaux Centre. Je suis ravie de voir que votre séjour s'est très bien passé et que vous avez apprécié la proximité de l'hôtel avec le centre ville. Au plaisir de vous recevoir prochainement.

6/10 – Redelijk

Jon

Was good
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Floria op 7 aug 2023
Dear Jon,Thank you for your feedback regarding your stay at Bordeaux. Do not hesitate to discuss with the reception during your stay. We are available 24 hours a day to offer you a stay that fully meets your expectations.Best regards

10/10 – Uitstekend

Oskar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Floria op 1 aug 2023
Cher Oskar,Toute l'équipe et moi-même tenons à vous remercier pour cette note suite à votre séjour Bordelais. Au plaisir de vous revoir prochainement au Mercure Bordeaux Centre,Bien cordialement,

8/10 – Goed

Waltraud

4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Floria op 27 jul 2023
Cher Waltraud,Toute l'équipe et moi-même tenons à vous remercier d'avoir pris le temps d'écrire un commentaire suite à votre séjour Bordelais,A très bientôt,Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ei mitään huonoa sanottavaa. Sijainti tram-pysäkin vieressä oli erinomainen. Huone oli viihtyisä ja siellä oli mukava nukkua. Henkilökunnalta sai hyvää palvelua.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Floria op 21 jul 2023
Dear guest,All the team and I would like to thank you for taking the time to write a comment after your stay at Bordeaux and we are really please to read that you enjoyed the services proposed by the staff.We really hope to have a new opportunity to welcome you at Mercurehotels,Best regards

8/10 – Goed

Marco, Riva del Garda

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Just 15 minutes from downtown. Very easy if you arrive by car. Our room was good, breakfast too. It is unacceptable that they don't have an umbrella for their guests.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Clémence op 6 jul 2023
Mr Marco, We are delighted to see that your stay went well and that you appreciated the proximity to the city center. We are happy to see that you were able to enjoy the wide choice at the breakfast buffet after having appreciated the comfort of your room. Concerning the umbrellas we have some at the reception that we lend and rotate regularly, only we have a limited stock between those that are returned and in good condition, we are sorry that you could not take advantage of it. We look forward to seeing you again soon at the Mercure Bordeaux Centre.

8/10 – Goed

Marco, Riva del Garda

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Just 15 minutes from downtown. Very easy if you arrive by car. Our room was good, breakfast too. It is unacceptable that they don't have an umbrella for their guests.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Clémence op 6 jul 2023
Mr Marco, We are delighted to see that your stay went well and that you appreciated the proximity to the city center. We are happy to see that you were able to enjoy the wide choice at the breakfast buffet after having appreciated the comfort of your room. Concerning the umbrellas we have some at the reception that we lend and rotate regularly, only we have a limited stock between those that are returned and in good condition, we are sorry that you could not take advantage of it. We look forward to seeing you again soon at the Mercure Bordeaux Centre.

10/10 – Uitstekend

Michael

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Floria op 3 jul 2023
Cher Michael,Un grand merci pour votre note suite à ce séjour Bordelais,A très bientôt chez Mercure !Bien cordialement