Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 100 van 255 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
100
Gastenscore: 8 - Goed. 109 van 255 beoordelingen" "
8 - Goed
109
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 255 beoordelingen" "
6 - Redelijk
29
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 255 beoordelingen" "
4 - Matig
11
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 255 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
6
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en vriendelijk personeel. Ontbijt was goed, accommodatie was erg goed.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Carl, Belgium
14 sep 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
a bad night in a handicapped room
We were happy on arrival having some good things to eat at a pleasant restaurant with agood menu of varieties and friendliness at reception desk as we arrived late and went to eat sthing in the resto in the evening. Food was quite satisfactory.Then we checked in and went to rest to the room at ground floor.A family room with sufficient beds but for the handicapped people.Smell and odors were like in a poorly hygiened hospital, very unpleasant and horrible.We were late in the night we tried to sleep as we drove long from Pisa Italy.Impossible! We waited after airconditioning the odors would be gone.No, they remained the whole night.THe morning at checkout we told the story and we got back a compensation which is not a third of the price we paid but they were friendly enough and we didn't complain directly in the night.But what a horrible room! But we just said to them not to provide the next healthy clients that particular room of horror as a suggestion!And we are a family with doctors so we knew and sensed the smells of sickness.When we looked around other rooms they looked good.Why we got a bad nightmare!
Carl
1 nacht verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Luc
Reisde met een groep
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Above and customer service, particularly Ana Lisa and Steffano at the front desk.
Requires a vehicle…
Luc
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Gianluca
Zakenreiziger
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gianluca
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Stefano Arzuffio - FRONT OFFICE MANAGER op 3 mrt 2024
Gentilissimo Gianluca,La ringraziamo per aver scelto il THE REGENT Boutique hotel & Spa.Le opinioni dei Ns Ospiti sono sempre molto importanti per noi, perchè ci permettono di capire cosa e come migliorare i servizi offerti dalla struttura.Nella speranza di poterLa avere nuovamente come Ns Ospite Le auguriamo una Splendida Seratqa
8/10 – Goed
Younes
Zakenreiziger
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Younes
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Roberto
Reisde met partner
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ottima e consigliabile
Roberto
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Matteo - Operation Manager op 19 aug 2023
Grazie mille Roberto per aver apprezzato il nostro servizio e la nostra nuova struttura in Pre-Opening.Alla prossima occasione, con tutti i dettagli ultimati.
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met familie
26 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Regent exp RS
Staff went out of way to help. Super friendly including being dog friendly providing blanket and treats.
Dinner limited buy very large portions
Robert
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Samah op 30 jul 2023
Dear Robert, thank you for your review. It has always been our staff's duty to make our guests live their best experience, even their pet friends. Our Hotel is Pet-friendly, and for that we provide them a blanket, bowls for food and water and some treats.Our Restaurant offers varied choices of food and drinks with very large portions and vast buffet of different vegetables, fruit and local products.
10/10 – Uitstekend
Ilaria
25 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Soggiorno
Comodo di passaggio
Ilaria
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Mats
Zakenreiziger
11 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service
All staff was very kind and service minded
Mats
4 nachten verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
Maheshwaran
Reisde met familie
6 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Spacious but uncomfortable rooms.
Spacious rooms, clean, but bed was so uncomfortable that we can feel the spring. Difficult to have good sleep after all thise walks on the city center. Not for leisure trips.
Maheshwaran
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Mezzadri
Reisde met familie
3 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mezzadri
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Lorenzo
13 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niente male
Camera molto grande anche se vecchio stile, letto piccolo. La collazione è abbondante e a buffet. Tutto pulito.
Lorenzo
1 nacht verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
nicola
29 nov 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Portiere di notte maleducato.
Telefonare in camera alle 22.49 ripetutamente perché gli dava fastidio la mia moto.
Parcheggiata dalle 16.00 mentre diluviava... al lato dell'ingresso si preoccupava che il furgone della lavanderia non potesse passare agevolmente... ma chi lo ha assunto???
Dalle 16.00 alle 22.47.. come hanno fatto le auto a passare se ostruivo??
Cmq dal nervoso alle 23.20 circa in pigiama sono sceso a spostare la moto. Mai più.
nicola
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Younes
Zakenreiziger
30 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Younes
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Mette
13 okt 2021
Mette
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Lorenzo
Zakenreiziger
6 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lorenzo
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Katherine
28 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent and very clean and very good breakfast
Katherine
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Yuriy
Reisde met familie
30 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuriy
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Daisy
28 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay near San Marino city.
Daisy
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Keld
9 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keld
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and clean hotel. Close to mount Titano as well as to the beaches of Rimini. Great views in all directions. A little bit more choice to the morning breakfast would have been better.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Brynjar Nielsen
21 jul 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Slitt hotell. 80-talls-ikon
Brynjar Nielsen
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
19 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Struttura dall'aspetto invitante esternamente come lo è di primo impatto al suo ingresso. Personale cordiale, gentile e professionale; unica nota negativa è quella di non aver proposto i servizi Vip al mio arrivo, ma solo dopo aver segnalato nel portale Expedia tale mancanza e il giorno seguente (Avrei potuto usare per esempio lo sconto alla Spa al mio arrivo e non il giorno successivo che sarei ripartito); Apprezzatissimo però il gesto di averci offerto il pagamento della tassa di soggiorno locale. Camera graziosa e accogliente; potrebbe essere migliorata con alcuni accorgimenti per renderla sublime e degna di un 4 stelle.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Lorenzo
Zakenreiziger
25 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lorenzo
2 nachten verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Alessandro
Zakenreiziger
3 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Posizione confortevole
Personale veramente disponibile, ottima colazione e parcheggio interno gratuito. Stanza spaziosa e pulita.
Alessandro
1 nacht verbleven in januari 2021
6/10 – Redelijk
James
22 sep 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Good spa
This hotel has a good spa! The room was clean but needed a bit of renovation and minor repairs. The service was polite but has room for improvement, not full information was given. The restaurant isn't bad as for quality of the food and variety of the offer.
James
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Piotr
14 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vestito nero
Conveniently located within a few minutes from the city center, with free parking was a nice place to spend a night and then continue our visit to San Marino. The staff was very helpful in arranging for us the small airplane flight over the old town. I have left my favorite dress in the room and they’ve sent it to our next hotel where I hope will wait for me.
Piotr
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
STEFANO
Reisde met een groep
14 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
STEFANO
1 nacht verbleven in september 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Nicoletta
26 aug 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
egativa
Non son stato soddisfatto, la camera non è stata rifatta e sono stato svegliato senza alcune richiesta alle 6,00 del mattino quando in quando potevo usufruire del Chek out alle 13, non merita nessun servizio gold e non tornerò mai più e lo sconsiglio vivamente, gradirei la pubblicazione per tutta la community, troppo semplice e scorretto publicare solo le recensioni positive perché è come imbrogliare tutti quelli che credono in hotel. Con
Nicoletta
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Andrea, Milano
Reisde met partner
22 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service
La struttura piacevole nel suo complesso; è ubicata in zona che ti permette di raggiungere sia il mare che le zone circostanti per visite in borghi. Da apprezzare il lavoro dello staff in questo periodo di covid-19. Buono il ristorante, e la colazione; da migliorare bevande calde (caffè). Nota negativa: il materasso obsoleto, dove le molle si facevano sentire.. Da sostituire..
Andrea
3 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
KELI
5 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Modesto, mas pelo preço que se paga está ótimo.
Pessoal muito simpático. Pra quem está de carro tem fácil acesso ao centro histórico de SAN Marino. Café da manhã fraco.
KELI
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Joerg
15 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Biketour
Ich war auf Mopedrundreise. Nach erstmaligem Besuch von Venedig wollte ich auch San Marino auf der Länderliste abhaken. Vermutlich durch Corona war dieses Hotel konkurrenzlos günstig und auch sehr leer. Leider deshalb auch das Restaurant nur zum Frühstück geöffnet. Schöne helle Zimmer, freundlicher Innenpool und Whirlpool mit Zugang zum Aussenbereich, ansprechender Spa-Bereich.
Joerg
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jun 2020
Awesome! Highly reccomeded!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
21 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pretty close in proximity to the historic center, beautiful view from the room, food was very good, and staff was great.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Roberto
Zakenreiziger
4 mrt 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Roberto
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
costantino
Reisde met een groep
1 mrt 2020
Amici da bari
Centro benessere ottimo ......colazione non all'altezza di un 4 stelle
costantino
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van v op 3 mrt 2020
Grazie infinite, tornate a trovarci. Saluti da tutto lo staff.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 feb 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima struttura a due passi dalla fermata del bus
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Sere, Prato
Reisde met partner
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I ragazzi dell hotel sono stati gentilissimi.
Massima pulizia, colazione abbondante, buona posizione e camere grandi
Sere
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
This hotel is very new. The room is very big and spacious. There are plenty of space in the room. The bathroom consisted of two shower places, one as a bath tub and one as a enclosed shower. My room looks like two bedroom apartment. However there were a lot of switches and we couldn’t quite figure out which switch goes with which light. Breakfast was great, lots to eat. But it was hard finding the breakfast area. Also, San Marino is a confusing City for driving so we missed several turns to get to the hotel. The staff at check in was not very nice.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place
Nice hotel for relaxation , the spa is good
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
4/10 – Matig
Julia
3 jan 2020
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Leider eine riesengroße Enttäuschung
Ist sein Geld absolut nicht wert. Etwas runtergekommen und veraltet. Für 50 Euro oder meinetwegen 100 Euro die Nacht in Ordnung. Aber auf keinen Fall für knapp 200 Euro die Nacht. War eine riesengroße Enttäuschung für uns. Und dann sollte man auch noch 10 Euro pro Person für die Poolnutzung bezahlen. Eine Frechheit. Frühstück war in Ordnung, aber nichts besonderes. Positiv: Bushaltestelle vor der Türe und Bus in die Stadt hoch. Wollten uns über einen runden Geburtstag was gönnen, war leider ein Fehlgriff.
Julia
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Patrick
12 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nous vous conseillons le restaurant ,belle table , un menu à prix raisonnable , bonne cuisine et Exc service
Patrick
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Torsten
Reisde met familie
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ok stay
Was ok . Easy check in , car park available. Room
and bathroom clean but water tap was corroded
as I have never seen before . Should be changed
Immediately. Breakfast was standard Italian , cosi-cosi .
Torsten
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten