Exterieur

Beoordelingen van Hotel Cosy

3 out of 5
Hotel Cosy
Rue au-dessus de la Ville 23, Bouillon

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 59 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 59 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 59 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 59 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 59 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Thérèse

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ivo

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Kobe

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

denise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

conny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van The Owner op 10 dec 2018
Hi, Who is this and what was the problem because we do not accept 1 on 5 ratings from an anonymous guest that doesn't even give an explanation. Thanks for clarifying

8/10 – Goed

Xavier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam hotel met prachtig panorama.
Prachtig gelegen hotel met panoramisch zicht op Bouillon. Heel vriendelijke ontvangst. Mooie kamer (supplement voor zicht op de stad is de moeite waard). Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt. Heerlijk avondmaal in het restaurant van het hotel. Voor herhaling vatbaar.

10/10 – Uitstekend

Raf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel
prima - lekker ontbijt - heel behulpzame eigenaars
1 nacht verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Lieve, Hasselt

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
leuk hotel om van daaruit de streek te verkennen
het was in een snikhete periode en dus ook op de kamers zeer warm....ontbijt zeer uitgebreid en zeer veel vers fruit....hondje toegelaten is ook altijd een pluspunt voor ons....naar de tweede verdieping met trap ...zo blijf je wel fit!

10/10 – Uitstekend

Nico, Rekkem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super service en zeer smakelijke keuken
Schitterend en voor herhaling vatbaar Super keuken

10/10 – Uitstekend

Patrick, Brugge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles naar wens
Perfect.

10/10 – Uitstekend

Yves, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A great place to stay
Wonderful small hotel. The interior has been done with carefully selected furniture and art objects that reflect style and cosiness. It suits the hotel name. The room was very comfortable; the view astonishing. It took a while though before I figured out the high tech light switch panel :-) The en-suite bathroom was large and very clean. The gastronomic dinner was very tasty and served in a correct manner. Wouter, the chef, and Nadia, his partner, are doing a great job here. I will surely come back and I will recommend this place to friends and family. Top location!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
gezellig hotel met mooi uitzicht op Bouillon
gezellig hotelletje op de heuvel met prachtig uitzicht op de stad, gezellige kamer en uitgebreid ontbijtbuffet. Huisdieren toegelaten en de 2 huiskatten van het hotel hebben er een luxe leventje ( dus af te raden voor mensen met kattenallergie ...) . Er is geen lift tot de bovenste verdiepen en de lift tot de receptie was net buiten dienst.. Bediening in het Nederlands of Frans.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Zeer vriendelijk personeel
Leuk hotel met zeer vriendelijk personeel maar zeer slechte bedden, dat is wel belangrijk..., en een douche waar je niet rechtop kan staan als je langer dan 1.80 bent.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

SARTIINI

1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Christophe

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une simple nuit passée. Chambre simple. Petit déjeuner: bien à part la présence du chat des propriétaires dans le restaurant sans surveillance! Les restaurants de la ville sont quasi tous fermés le lundi et mardi, pas de possibilités de manger à l'hôtel! L'appareil pour payer ne fonctionne pas.
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Rita

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the cleanlinss, service and location. Also, nearby parking was actually easy to find on the street.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Carole

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Hervé

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Abdelmajid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vue splendide,personnel très accueillant, très propre.
2 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Marc

1 nacht verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

rafael

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Avoid this accommodation
We had a bad experience here. Staff is impersonal, not friendly - and this is a family run business. Issues: first, if you travel with elderly people or disabled, avoid! No accessibility. Breakfast would be good, but the coffee is made early and let resting over a warm surface - when guests are served, it's cold. The facility has a espresso machine, we saw the owner having his coffee there, but we were not offered a hot drink! The rooms are nice, but there are service issues. We found the bed linen kind of dirty, with other people's hair everywhere! Bad impression, disgusting. There was no housekeeping service one day, with no further explanation or apologies. Cleaning service didn't wash glasses, or take trash away, for example. Bed linen and towels should be better. And one last comment or advice: avoid the meals - they are too expensive for the local standards, and nothing special to justify. I was sorry we didn't do proper research. It would be better to stay in Sedan. Bouillon is for just one or two days.
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Owner op 24 jan 2020
We can only say avoid these guests...

8/10 – Goed

Lars-Ola

2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jolie chambre. petit déjeuner très correct. Escalier permettant d'accéder aux chambres un peu rude. pas pour les personnes âgées. Personnel très aimable.
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

MARTIAL

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
la galère.
Un accueil plus que froid, pas de courant. après la mise en place d'une génératrice (bruyante) , les choses se sont- un peu arrangées mais, la wifi est restée fantomatique.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Hotel Cosy op 12 okt 2019
quel honte! en effet force majeur avec une coupure de toute la zone et une mise en place d'un groupe, veuillez bien vous plaindre cher ORES, avec lesquelles on a du se battre afind d'avoir tout quand meme regle... de comme quoi on l'a fait expres, franchement ... le fantome dans cette histoire c'est vous meme... honteux! pas de respect pour les operatuers d hotel en difficultes...

10/10 – Uitstekend

Diana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Diana Dennis
It was a very nice stay. The hotel is very quiet and the staff very helpful and away from the noise of the village below. Diana
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

GUERIN MARIANNE FOSTIER D

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour, tant au point de vue de la chambre que du repas
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Bruno, Verviers

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Hôtel au calme
Le + sur les hauteurs de Bouillon donc très calme, bain jaccuzi agréable, personnel sympathique. Par contre la chambre, vue sur l'escalier de secours et sur un mur. Pièces fort humides, moisissure sur les fenêtres de la chambre ainsi qu'un peu dans la salle de bain. Style vieillot et sombre.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Nathalie, Baccarat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien situé en dominant la ville
Hôtel très bien. Très bon accueil et petit déjeuner exceptionnel servi dans un cadre qui ne l'est pas moins 👍
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Yves

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Torsten Due

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Intimitet, ægthed og en fantastisk udsigt.
Hotellet var præcis alt det, vi havde brug for...Belgien kan godt virke som et helvede af motorveje, industri og spedition, men Bouillon i Ardennerne, hvor Hotel Cosy ligger udgør et fredfyldt og smukt alternativ. Det at hotellet er relativt lille giver en intimitet, der sammen med en helt fantastisk udsigt, en venlig og imødekommende betjening samt en morgenbuffet med friske råvarer gjorde, at vores ophold gør, at vi stærk overvejer at vende tilbage samt særdeles gerne anbefaler det til andre.
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Gauthier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lieu avec une vue sur bouillon remarquable. Très bon déjeuner. Je recommande
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe
Service irréprochable Chambre spacieuse et confortable Petit déjeuner copieux et varié Très très calme Vue splendide sur la Semois et le château fort

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful place, great base for exploring
What a charming hotel. We loved everything about it. The location was on a hill overlooking the town and a very short walk to everything. Parking was easy right in front of the hote and there was an elevator from the street up to the lobby for our bags. The room itself was very comfortable and very quaint, with a modern, upgraded bathroom. The breakfast was a good spread with boiled eggs, all sorts of bread, cheese and hams, and even pancakes. We sat down in the lobby in the evenings stretched out on the comfy couch drinking beer and reading our books. The owners were very nice and ready to help with local knowledge. This hotel was one of the best values I have found anywhere!

10/10 – Uitstekend

Sylvie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Less than average hotel/room - nice breakfast
We stayed at this hotel at the end of a 3 week tour along a number of small mid-upscale hotels in France and Switzerland. We had booked it has a "superior" room in a "boutique" hotel, as this is how it is marketed. At first sight upon arrival, it looked like the nice and cosy hotel you see on the pictures. The welcoming by an older man was super friendly. The room itself was large, it had a kitchen, and was furnished with an incoherent set of furniture. It looked a bit old/worn out. The bathroom was big, yet smelly by lack of ventilation. Even though we have a cat ourselves, I did not like the omnipresent cats of the hotel. They were on the reception desk, hanging around in the bar area, and God knows where else :-),and caused a bad smell, despite the number of lavender bags everywhere to avoid this. I can imagine that you don't notice the smell when living there, but coming from outside, it was a bit bizarre. Also the sofa in our room seemed to have been ruined by them (see pictures) Anyway, because of the cats, we decided not to have dinner in the hotel restaurant. Breakfast was great, really. Enough choice, without it being excessive. Excellent. I wonder whether we would have felt better in another room and without the cats, but now, and after almost 3 weeks in nicer rooms/hotels at a similar/lower price, we found the room overpriced, and would rather opt for the neighbouring one next time.

6/10 – Redelijk

jean philippe, bar le duc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dommage que la chambre donne sur l'arrière
il est regrettable que systématiquement les chambres réservées en ligne donnent sur l'arrière des Etablissements sans que l'on en soit informés à la réservation

6/10 – Redelijk

Anna, Virginia, USA

Positief: Personeel en service
View of castle.
Rainy weather so we were nearly alone the hotel and in the town. Very quiet. Owner was friendly and helpful, but reserved and let us enjoy the quiet.

8/10 – Goed

Frede, Næstved, Danmark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God service og hyggeligt. Lidt besværlige adgangsforhold og smal stejl trappe til værelserne. Ikke handicapvenlige trapper, besværligt med stor kuffert!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
WE sympa avec une jolie vue,Accueil chaleureux et petit dej vraiment très complet

6/10 – Redelijk

Hervé, France

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Déçu
hotel plus vieillot que sur les photos;La chambre mériterait une remise à niveau tant déco que mobilier.La literie est mauvaise (trop molle);l'isolation phonique inexistante (on entend les voisins parler,bruits de tuyauterie pénibles,passage dans le couloir,etc...) Bon petit dejeuner varié et complet mais ne convient pas à tous car démarrant qu'à 8 heures! Bref,ne mérite pas sa note de 4.5/5

10/10 – Uitstekend

isabelle, SOUAIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très bon séjour à Bouillon.
visite de Bouillon,visite nocturne du château et canoé.

6/10 – Redelijk

patricia, lille

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
etape touristique
HOTEL destiné plutot à des déplacements touristiques, pas vraiment professionnels. petit déjeuner à partir de 8hrs c 'est un peu tard ; restaurant uniquement gastronomique . Par contre petit déjeuner excellent, produits de qualité . accueil sympathique . pas de parking attention.