Fotogalerie voor Hotel Restaurant Charbonnel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 142
inclusief belastingen en toeslagen
5 okt - 6 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, uitzicht op rivier laden

Tweepersoonskamer, uitzicht op rivier
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer (batiment annexe) laden

Familiekamer (batiment annexe)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Vierpersoonskamer (batiment annexe) laden

Vierpersoonskamer (batiment annexe)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (batiment annexe) laden

Tweepersoonskamer (batiment annexe)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, balkon, uitzicht op rivier laden

Tweepersoonskamer, balkon, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Een balkon
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, balkon, uitzicht op rivier laden

Superior tweepersoonskamer, balkon, uitzicht op rivier
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, terras (batiment annexe) laden

Tweepersoonskamer, terras (batiment annexe)
Hoogtepunten
Een vlonderterras/patio
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Luxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Luxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Je vindt Hotel Restaurant Charbonnel in Brantôme en Périgord. Voor wat culturele hoogtepunten maak je een uitstap naar Musée de la Truffe en Musée Du Perigord en een aantal bezienswaardigheden die je in de omgeving kunt ontdekken zijn onder andere Abdij van Brantôme en Château de Richemont. Doe mee aan een leuke wateractiviteit, zoals vissen, of geniet van de buitenlucht en ga wandel- en fietsroutes afleggen.

57 Rue Gambetta, Brantôme en Périgord, Dordogne, 24310
In de buurt
- Abdij van Brantôme - 5 min. lopen - 0.4 km
- Château de Richemont - 11 min. rijden - 8.5 km
- Kasteel van Bourdeilles - 13 min. rijden - 10.9 km
- La Grotte de Villars - 22 min. rijden - 19.5 km
- Golf Public de Périgueux - 27 min. rijden - 26.7 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- La Guinguette - 1 min. lopen
- Au fil de l'Eau - 4 min. lopen
- Les Pieds Dans L’eau - 11 min. rijden
- Au Fil Du Temps - 6 min. lopen
- Le Saint Sicaire - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Hotel Restaurant Charbonnel
Vergelijkbare accommodaties

Le Moulin de l'Abbaye
Le Moulin de l'Abbaye
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 111 beoordelingen
De prijs is € 114
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 20 voor volwassenen en ca. EUR 12 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per accommodatie, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Restaurant Charbonnel
Hotel Restaurant Charbonnel Brantome
Restaurant Charbonnel
Restaurant Charbonnel Brantome
Hotel Restaurant Charbonnel Brantome-en-Perigord
Restaurant Charbonnel Brantome-en-Perigord
Restaurant Charbonnel Brantom
Restaurant Charbonnel
Hotel Restaurant Charbonnel Hotel
Hotel Restaurant Charbonnel Brantôme en Périgord
Hotel Restaurant Charbonnel Hotel Brantôme en Périgord
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Restaurant Charbonnel
8,8
Uitstekend
9,6
Netheid
8,8
Locatie
9,0
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Marc
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très belle endroit
Marc
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Roch
Reisde met familie
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roch
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Michel
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michel
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Guy
4 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guy
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
benjamin
29 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon restaurant
benjamin
2 nachten verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Matthew, New Orleans
17 jun 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Matthew
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Gabriela
Reisde met familie
2 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriela
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Johann
Zakenreiziger
3 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johann
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Tamsin
Reisde met partner
2 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tamsin
3 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Jérémy
28 aug 2022
Jérémy
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Kathy
15 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely stay in Brantome
Kathy
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
LOIC
Reisde met familie
3 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LOIC
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Coralie
Reisde met partner
12 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Coralie
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Kerry
31 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kerry
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
andre-paul
Reisde met familie
12 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Plaisir
andre-paul
3 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Olivier
Reisde met familie
9 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sous le charme
Olivier
1 nacht verbleven in oktober 2020
6/10 – Redelijk
olivier
Zakenreiziger
21 sep 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Restaurant pas la hauteur des prétentions
olivier
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Arnaud, Paris
Reisde met een groep
8 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Arnaud
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Lynn
7 aug 2020
Positief: Comfort kamer
Brantome
Lynn
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Clara
3 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clara
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Jane
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jane
1 nacht verbleven in augustus 2019