Hotel West
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Televisietoren Kamzik
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel West





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
14 jul - 15 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Sheraton Bratislava Hotel
Nivy
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 464 beoordelingen
De prijs is € 139
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kamzikov vrch 2821, Nové Mesto, Bratislava, 831 01
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Saffron
Hotel Saffron
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.8 van 10, Uitstekend, 978 beoordelingen
De prijs is € 98
inclusief belastingen en toeslagen
14 jul - 15 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.50 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 9.00 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 16 per accommodatie, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel West Bratislava
West Bratislava
Hotel West Hotel
Hotel West Bratislava
Hotel West Hotel Bratislava
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel West
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
KIYOKAZU
Zakenreiziger
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
KIYOKAZU
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Igor
Reisde met een groep
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Igor
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Mustafa
9 sep 2024
Mustafa
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
ROBERTO
Zakenreiziger
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ROBERTO
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Paola
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paola
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Brigitte
Reisde met familie
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brigitte
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Michael
Reisde met een groep, Reisde met partner
23 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Michael
2 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Mélanie
21 jul 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Loin d’être un hôtel 4 etoiles
Mélanie
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Yeon Hee
5 jun 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
보통
Yeon Hee
3 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Andrija
Reisde met een groep
9 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Andrija
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Daniel
26 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel to stay in
Daniel
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Lene
3 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk
Lene
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 aug 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Heidi
Reisde met familie
24 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
...
Heidi
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
mauro
Zakenreiziger
2 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
mauro
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Vlastimil
Zakenreiziger
2 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Příjemný hotel s vůní lesa
Vlastimil
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Zbysek
Zakenreiziger
28 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zbysek
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Jana
1 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super pobyt
Jana
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Vlastimil
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
V lesích, a přesto v rámci města!
Vlastimil
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
12 aug 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
ismael
13 apr 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Pequeña escapada Bratislava
ismael
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019