Dagelijks ontbijtbuffet (toeslag)

Beoordelingen van Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott

4.5 out of 5

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 403 van 566 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 143 van 566 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 566 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 566 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 566 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Lynn op 7 mei 2024
Dear Martin, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. Therefore we really hope to welcome you again at our hotel. Till the next time! Kind Regards, Lynn Tomassen Front Office

10/10 – Uitstekend

Willem

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Lynn op 7 mei 2024
Dear Willem, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. Therefore we really hope to welcome you again at our hotel. Till the next time! Kind Regards, Lynn Tomassen Front Office

8/10 – Goed

P.A., Standdaarbuiten

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruim en netjes wel gehorig
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Lynn op 7 mei 2024
Beste P.A., Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm. We hopen dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan uw verblijf. Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lynn Tomassen Front Office

10/10 – Uitstekend

Bradly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Jeffrey

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Lynn op 7 jan 2024
Beste Jeffrey, Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm. We hopen dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan uw verblijf. Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lynn Tomassen Front Office

10/10 – Uitstekend

K.A.M

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijke bedden...
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Lynn op 7 jan 2024
Beste K.A.M, Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm. We hopen dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan uw verblijf. Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lynn Tomassen Front Office

10/10 – Uitstekend

Johanna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfectie, vriendelijk personeel, prachtig gebouw en luxe sfeer, mooie kamers met heerlijke bedden en van alle gemakken voorzien. Heerlijk en uitgebreid ontbijt in meest spectaculaire omgeving. Middenin centrum, parkeergarage om de hoek en alles op loopafstand. Geweldig genoten, aanrader!!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Lynn op 7 jan 2024
Beste Johanna, Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. En dat u in het bijzonder zo genoten heeft van het ontbijt. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm. We hopen dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan uw verblijf. Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lynn Tomassen Front Office

10/10 – Uitstekend

Marc van

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Stephanie

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Lynn op 18 dec 2023
Dear Stephanie, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. Therefore we really hope to welcome you again at our hotel. Till the next time! Kind Regards, Lynn Tomassen Front Office

10/10 – Uitstekend

Jaswant

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Lynn op 18 dec 2023
Dear Jaswant, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. Therefore we really hope to welcome you again at our hotel. Till the next time! Kind Regards, Lynn Tomassen Front Office

10/10 – Uitstekend

max

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Lynn op 3 dec 2023
Dear Max, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. Therefore we really hope to welcome you again at our hotel. Till the next time! Kind Regards, Lynn Tomassen Front Office

10/10 – Uitstekend

Jurgen Oude

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastische service op een zeer hoog niveau. Mijn vriendin voelde zich even niet zo goed. De dame bij het ontbijt zag dat en regelde bij de receptie dat wij 2 uur later konden uitchecken zodat mijn vriendin nog even wat kon rusten in de kamer. Top medewerkers!!! Hou deze vast.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Pam van Gils op 13 nov 2023
Beste Jurgen Oude, Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm. We hopen dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan uw verblijf. Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Pam van Gils Front Office

10/10 – Uitstekend

Tuce

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Pam van Gils op 13 nov 2023
Dear Tuce, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. Therefore we really hope to welcome you again at our hotel. Till the next time! Kind Regards, Pam van Gils Front Office

10/10 – Uitstekend

Marco

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Lynn op 3 dec 2023
Dear Marco, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. Therefore we really hope to welcome you again at our hotel. Till the next time! Kind Regards, Lynn Tomassen Front Office

10/10 – Uitstekend

Cora

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Pam van Gils op 13 nov 2023
Dear Cora, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. Therefore we really hope to welcome you again at our hotel. Till the next time! Kind Regards, Pam van Gils Front Office

8/10 – Goed

Merel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was perfect en netjes behalve de douche; met warm water was er bijna geen druk waardoor je niet warm werd en wassen/uitspoelen lastig was.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Pam op 30 okt 2023
Beste Merel, Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Wat vervelend dat de douche niet optimaal was voor u, we zullen dit gelijk oppakken met de desbetreffende afdeling. Onze excuses hiervoor. We hopen toch dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan uw verblijf. Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Pam van Gils Front Office

8/10 – Goed

Thijs

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daagje Breda en alles was prima in orde.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Pam op 30 okt 2023
Beste Thijs, Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm. We hopen dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan uw verblijf. Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Pam van Gils Front Office

6/10 – Redelijk

jasmijn

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Pam van Gils op 13 nov 2023
Dear Jasmijn, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. Therefore we really hope to welcome you again at our hotel. Till the next time! Kind Regards, Pam van Gils Front Office

8/10 – Goed

Martine

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Pam op 11 sep 2023
Dear Martine, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. Therefore we really hope to welcome you again at our hotel. Till the next time! Kind Regards, Pam van Gils Front Office

10/10 – Uitstekend

Debby

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een fijne complete kamer! Heerlijke bedden met goede matrassen en kussens. Een fantastische badkamer voorzien van alles wat we konden wensen. Prachtig hotel met aardige medewerkers
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Pam op 11 sep 2023
Beste Debby, Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm. Wat fijn om te lezen dat de bedden en de kamer zo goed bevallen waren! We hopen dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan uw verblijf. Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Pam van Gils Front Office

10/10 – Uitstekend

Vera

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Pam op 11 sep 2023
Dear Vera, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. Therefore we really hope to welcome you again at our hotel. Till the next time! Kind Regards, Pam van Gils Front Office

10/10 – Uitstekend

Bartho

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Pam op 11 sep 2023
Dear Bartho, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. Therefore we really hope to welcome you again at our hotel. Till the next time! Kind Regards, Pam van Gils Front Office

10/10 – Uitstekend

christiane

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima Douchekapje ontbrak/ geen deur aan badkamer…
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Pam van Gils op 28 jul 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Daarnaast zullen we uw feedback ook zeker intern oppakken om hier aan te kunnen werken. Extra artikelen zijn zeker ook altijd te verkrijgen bij de front office. Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Pam van Gils Front Office

6/10 – Redelijk

Veerle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location. We did not luke rhe breakfast. Too expensive and little choice
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Pam van Gils op 28 jul 2023
Dear Veerle, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. We will discuss your feedback with our breakfast team to be able to improve this. Till the next time! Kind Regards, Pam van Gils Front Office

10/10 – Uitstekend

Judith

Positief: Netheid, personeel en service
Roomservice tot 22.00 was voor ons niet prettig. Minibar was namelijk leeg en je kon enkel via roomservice bestellen. We belden om 23.30—> helaas gesloten en geen optie tot drankje op de kamer. Zeer treurig.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Pam van Gils op 28 jul 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wat vervelend dat het niet helemaal correct is gelopen, het is zeker mogelijk om de minibar zelf te vullen en zo nog te kunnen genieten van een drankje op de kamer. We zullen dit intern zeker oppakken. We hopen toch dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan uw verblijf. Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Pam van Gils Front Office

10/10 – Uitstekend

Nicky

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nachtje verbleven met een vriendin. Heerlijk rustige kamer, hartje Breda, prachtig hotel! Niet gebruikt gemaakt van het ontbijt.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Pam van Gils op 28 jul 2023
Beste Nicky, Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. En dat u in het bijzonder genoten heeft van de rustige kamer. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wij zullen uw feedback dan ook delen met al onze medewerkers en waarderen dit enorm. We hopen dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan uw verblijf. Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Pam van Gils Front Office

8/10 – Goed

Philip

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het inchecken ging uitstekend, mooie kamer, goede service, alleen het uitchecken was vrij afstandelijk er werd niet gevraagd of alles naar wens was geweest, het was, u heeft al betaald, tot ziens.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Pam van Gils op 28 jul 2023
Beste Philip, Hartelijk dank voor uw recente overnachting in Hotel Nassau Breda en de tijd die u heeft genomen om ons hierover te informeren. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wij vinden het enorm prettig dat uw verblijf naar wens is geweest. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten van een excellente service te voorzien en een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Wat jammer dat de check out minder is verlopen, we pakken dit zeker intern op om dit te kunnen verbeteren. We hopen dat u mooie herinneringen heeft overgehouden aan uw verblijf. Uiteraard zien wij u graag nog eens terug in Hotel Nassau Breda. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Pam van Gils Front Office

10/10 – Uitstekend

Rene

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Pam van Gils op 28 jul 2023
Dear Rene, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. Therefore we really hope to welcome you again at our hotel. Till the next time! Kind Regards, Pam van Gils Front Office

10/10 – Uitstekend

Samantha

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Pam van Gils op 28 jul 2023
Dear Samantha, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. Therefore we really hope to welcome you again at our hotel. Till the next time! Kind Regards, Pam van Gils Front Office

10/10 – Uitstekend

JW

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Pam van Gils op 28 jul 2023
Dear JW, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. Therefore we really hope to welcome you again at our hotel. Till the next time! Kind Regards, Pam van Gils Front Office

10/10 – Uitstekend

Martin

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Pam van Gils op 28 jul 2023
Dear Martin, Thank you for the recent stay at Hotel Nassau Breda and for taking the time to write this review. We highly appreciate your positive feedback about the stay and will share this within the team. Therefore we really hope to welcome you again at our hotel. Till the next time! Kind Regards, Pam van Gils Front Office

10/10 – Uitstekend

ted

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie in centrum maar toch stilte ‘s nachts Alles goed verzorgd, vriendelijke personeel en goed ontbijt
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel , mooie lokatie en zeer authentiek .
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Hanneke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel centraal in centrum van Breda
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Hubertus

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Youri

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Dave

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel mooi hotel in het centrum van Breda

10/10 – Uitstekend

Marije

8/10 – Goed

Martijn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Tom

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele mooie, speciale accomodatie in het klooster. Wat ik minder vond, was dat er een moment bij het ontbijt was dat je moest wachten tot er een tafel vrij kwam. Verder goed ontbijt en vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Gabriel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schitterend pand met veel verrassingen. Ontzettend aardig en vriendelijk personeel. Echt een aanrader. Alleen jammer dat het restaurant gesloten was, maar dat is in Breda met zijn “duizenden” restaurants geen probleem.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

ralf

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Jeremia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Chantal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is gesitueerd in een voormalig klooster wat op perfecte wijze is gerenoveerd en omgebouwd naar een design hotel. Alles is even mooi met aandacht afgewerkt en gestyled. Wat ons betreft geeft dat iets extra’s aan je verblijf. Verder is de locatie zeer gunstig, kan eigenlijk niet centraler met alle winkels, restaurants en terrasjes letterlijk om de hoek. Desondanks is de kamer zeer stil en hoor je nauwelijks lawaai van buiten. Het ontbijt was zeer compleet en alles even smakelijk. Personeel was heel vriendelijk en professioneel. Kortom, wij komen hier graag nog eens terug!
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Jurjen

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel, mooie kamer en locatie.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Pier

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Een verdwaal hotel , naar ik hoop slechts tijdelijk ZEER SLECHT BEREIKBAAR . En niet vooraf op de hoogte gesteld . Ontbijt beperkt , te karig bij de standaard van dit hotel . Geen dagbladen te verkrijgen . Pier Sijbranda Kruiswater 10 8604 ER Sneek
5 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Hans

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Heerlijke overnachting gehad. Bijzonder vriendelijk onthaald en in en uit checken ging snel. Bedden zijn goddelijk en het ontbijt heel erg compleet en zeer sfeervol in de oude kerk. Ook de bar in de avond gezellig en allemaal vriendelijk. Echt een dikke aanrader en een van de betere hotels waar ik ooit in geslapen heb.
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Katy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit is en prachtig hotel met een super locatie. Pal in het centrum met zoveel restaurantjes, winkels. Voldoende keuze bij het ontbijt en zeer proper en rustige kamers
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022