Fotogalerie voor Hotel Messmer





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 115
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Suite laden

Suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Comfort eenpersoonskamer laden

Comfort eenpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Comfort Twin kamer laden

Comfort Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kornmarktstrasse 16, Bregenz, 6900
Over deze accommodatie
Hotel Messmer
Vergelijkbare accommodaties

Grand Hotel Bregenz - MGallery Collection
Grand Hotel Bregenz - MGallery Collection
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 745 beoordelingen
De prijs is € 121
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 4.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 14 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Parkeerkosten: EUR 15 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Oostenrijk een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Messmer
Messmer Bregenz
Messmer Hotel
Messmer Hotel Bregenz
Hotel Messmer Bregenz
Hotel Messmer Hotel
Hotel Messmer Bregenz
Hotel Messmer Hotel Bregenz
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Messmer
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
9,2
Locatie
9,2
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hendrik Willem
Reisde met partner
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hendrik Willem
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Gijsbertus
Reisde met partner
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gijsbertus
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Ingrid
11 aug 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ingrid
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Sander
6 jul 2023
Sander
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Anita
Reisde met familie
26 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Anita
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Rob
6 sep 2022
Rob
1 nacht verbleven in september 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Victor
Zakenreiziger
18 jul 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ronduit slecht en stinken op de kamer met vloerbed
Victor
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Rik, Rotterdam
Reisde met partner
28 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rik
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Johan
1 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zonder meer goed
Johan
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Jan
21 aug 2018
Prettig hotel zonder zwakke punten.
Jan
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
THEO
6 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
THEO
3 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aanrader
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Sarah, Dallas
25 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Sarah
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Willy Rolf
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Willy Rolf
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Karl
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karl
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
Reisde met partner
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Uta
Reisde met een groep
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uta
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Larry, Calgary
6 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Larry
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kelly
30 aug 2025
Kelly
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
23 jul 2025
Susan
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Julia
16 jul 2025
Julia
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
F
Reisde met partner
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
F
1 nacht verbleven in juli 2025