Hypoallergeen beddengoed, een gratis minibar, een bureau

Beoordelingen van INNSiDE by Meliá Bremen

4 out of 5
INNSiDE by Meliá Bremen
Sternentor 6, Bremen, HB

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 244 van 600 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 258 van 600 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 71 van 600 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 600 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 600 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jack

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

thomas

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fine and nice hotel. We will return when traveling to Bremen or in transit to Denmark. Thanks Innside!
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Innside Bremen op 24 aug 2023
Dear guest! Thank you very much for your positive review. We are very pleased that you enjoyed your stay with us and felt comfortable! It would be a pleasure for us to welcome you again in Bremen and at our hotel. Best wishes from the Hanseatic city from the entire INNSIDE team.

8/10 – Goed

Esther

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Chris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negative =Paid parking at hotel, if you walk 50 meters its free parking. Found that very strange and not customer friendly. Hotel is very nice.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Innside Bremen op 19 jun 2023
Dear guest, thank you for your stay at our INNSIDE by Meliá Bremen and for sharing your experience here with other travellers. Our team thanks you for your feedback and we would be happy to welcome you again soon in our hotel. Best wishes from the entire team at INNSIDE Bremen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice
Very simple and clean.
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Raymond

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi nieuw hotel, netjes en prima kamers
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van swe op 16 dec 2020
Geachte gast, We zijn blij dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons en we willen u hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u snel weer in ons hotel te mogen begroeten. Met vriendelijke groet uit Bremen, Swantje Wehrmeyer

8/10 – Goed

hans

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van swe op 27 aug 2020
Dear guest, thank you very much for your review. We are more than thankful for your review because by that we have the possibility to get better every day. Looking forward to welcome you again at an INNSIDE of your choice. The entire INNSIDE Bremen team wishes you warm regards.

10/10 – Uitstekend

Cuneyit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Zeer net hotel en op uitstekende locatie dichtbij Waterfront overdekt shopping mall. Ontbijt was OK.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van swe op 13 jan 2020
Geachte gast, hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel. Het INNSIDE Bremen team bedankt u voor uw feedback. Wij hopen u snel weer in ons hotel te mogen begroeten Met vriendelijke groeten van het INNSIDE Bremen team.

10/10 – Uitstekend

Hielke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van swe op 13 jan 2020
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem INNSIDE by Meliá Bremen und dass Sie Ihre Erfahrung hier mit anderen Reisenden teilen. Unser Team bedankt sich für Ihr Feedback und wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße wünscht Ihnen das gesamte Team vom INNSIDE Bremen.

8/10 – Goed

Ellen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooie locatie gecombineerd met concert op Pier 2, loopafstand
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg warm op de kamer, slechte wifi verbinding. Gratis drankjes in de inibar
4 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooie ligging naast een groot winkelcentum
mooi hotel jammer dat maar 1 lift het deed. bedden zijn tamelijk hard. personeel (1 persoon) in het restaurant is zeker niet attent. het duurde lang voordat ik werd aangesproken het duurde lang voordat mijn eten kwam en hij was mijn dessert vergeten.
1 nacht verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Ferdy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg prettig verblijf gehad in dit hotel. Alles was netjes, ruime kamers, perfect ontbijt en heel klantvriendelijk personeel. Tram om de hoek, en met 16 minuten ben je in het centrum van Bremen.

8/10 – Goed

Leo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles in orde daar....al dikwijls verbleven
4 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima overnachtingshotel
Vriendelijk personeel, goed ontbijt, diner ook prima in orde. Kamer netjes, alleen de kussens te zacht.

8/10 – Goed

Hendrikus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel boek nog eens
Werk en slaap !

8/10 – Goed

Hendrikus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeker weer boeken
Goed net hotel

10/10 – Uitstekend

Hilde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extraordinary breakfast
Hotel located outside the city center Bremen but a good Tram 3 connection to the city 3-400 meters from the hotel. (You can buy the "Erlebnis" card at the tourist office with a lot of museum reductions, etc and all Travel fees inside Bremen included !)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Prima hotel voor doorreis
Op doorreis naar Noorwegen met gezin(5) hier geslapen. Goed te bereiken, prima parkeren, schone kamers. Ruim genoeg. Ontbijt prima.

8/10 – Goed

Edward

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gratis parkeren
minpunt , wifi maar 1 uur gratis, daarna tarief.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Albertus, Assen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor weekeind Bremen
Prima hotel aan de rand van Bremen. Ligt aan de rivier De Weser, naast een groot winkelcentrum. Met tram lijn 3 verbinding naar het centrum. Kamers zijn netjes en schoon. Modern ingericht. Erg goed en gevarieerd ontbijt.

10/10 – Uitstekend

Nelson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jammer dat internetverbinding erg slecht was en gratis WiFi bleek 100 mb maximaal te zijn. Voor de rest een prima hotel met een uitstekend ontbijt.

8/10 – Goed

lammie, veendam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel
mooi gelegen hotel

8/10 – Goed

Cheryl, Nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer prettig verblijf in moderne hotel
Het hotel is heel mooi, kamers zijn mooi en praktisch ingericht, met veel ruimte om de bedden heen. Met de kwaliteit van de kamers en de locatie, viel het ontbijt tegen verwachtingen in. De croissants waren niet gaar, er lagen nog kruimels op de stoelen bij opgemaakte tafels. Overal wel aan te raden voor 1 of 2 overnachtingen.

8/10 – Goed

AR, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer futuristisch ingericht
Een net hotel. Gelegen op de scheiding van een industrie terrein en een woonwijk, naast een groot winkelcentrum. Het hotel is van binnen futuristisch ingericht. Het ontbijt is uitgebreid en goed. De minibar bevat enkele flesjes fris en is bij de prijs inbegrepen.

8/10 – Goed

Rien, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima uitvalsbasis voor Bremen en Harpacademy
OK.

10/10 – Uitstekend

Gino, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice accomodation for the business traveler.
Rooms of quite high quality as is the service. Ideal for when you travel by car. Plenty of parking space and quiet location

10/10 – Uitstekend

Owens, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stop-over
We always stay at this hotel on our trip to the north. The hotel is very comfortable - possibly could do with some more airconditioning when it's really hot - nice bar and an excellent breakfast buffet, plenty parking, easy to get to and there's a shopping mall with restaurants and a cinema complex next door. The tram to go down town is close by and only takes 15 minutes to get there. For us, a definite hit when travelling with a car.

8/10 – Goed

Peter, Brussels

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Space !
The inside of the hotel really looks like a spaceship. futuristuc lobby, glass elevators with blacklights, cool led lights near the beds, large bathroom.. If only the rooms on the south/west side of the hotel had AC in them, it was VERY hot in the room after a 30+ temperature outside all day with little possibility of letting fresh air in at night.

8/10 – Goed

C Nilsson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
On going North every year, we need to stop over somewhere, hopefully this somewhere is also interesting. A few years ago, we came across this hotel and - with some difficulty - after finding the hotel (please let customers know that the street address doesn't work with Navigators but give the name of the next street over! The hotel is some distance from the city centre, however, parking is ample and it's right next to a shopping mall with restaurants, bar and a cinema complex, also walking distance to the tram that takes you down town in no time. For us, travelling by car it's perfect and we get some shopping done at the same time :-). Can also recommend the Chineese restaurant in the mall!

8/10 – Goed

Martin, Dongen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern, comfortabel hotel op industrielokatie.
Fijn hotel, waarvan de lokatie niet voor iedereen optimaal zal zijn. Industriegebied spreekt niet iedereen aan. 5 km naar de stad is goed te overbruggen met fiets of openbaar vervoer.

8/10 – Goed

Rodica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Nadina Lamprecht, Guest Experience Manager op 3 mei 2024
Dear Rodica,Thank you for such a positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Nadina Lamprecht, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Claudia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Zimmer sauber Ausstattung einfach
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nadina Lamprecht, Guest Experience Manager op 29 apr 2024
Liebe Claudia,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es hat uns sehr gefreut, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben und einen schönen Aufenthalt in unserem Hotel genießen konnten. Danke dafür, dass Sie die Sauberkeit unseres Hotels besonders hervorgehoben haben.Mit freundlichen Grüßen,Nadina Lamprecht, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Aylin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles super
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Nadina Lamprecht, Guest Experience Manager op 15 apr 2024
Beste Aylin,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Hartelijk dank voor je stralende beoordeling! Het doet ons plezier te horen dat de kamer netheid, hotel staat, service en kamer voorzieningen allemaal naar wens waren. Onze toegewijde schoonmaakteam wordt zeker blij van je complimenten over de netheid. We zijn trots op onze moderne en functionele kamers, en het is fijn te horen dat ze voor jou perfect waren. Ons team zet zich dagelijks in om ervoor te zorgen dat service bij ons altijd van topniveau is. Onze drankjes zijn inderdaad niet te missen - met gratis frisdranken in elke kamer, blijf je gehydrateerd en vrolijk!Graag tot een volgende keer!Nadina Lamprecht, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Hans, Düsseldorf

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super gelaufen
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nadina Lamprecht, Guest Experience Manager op 8 apr 2024
Lieber Hans,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten!Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,Nadina Lamprecht, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Markus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerne wieder.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nadina Lamprecht, Guest Experience Manager op 8 apr 2024
Sehr geehrter Markus,vielen Dank, das Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über unser Hotel zu schreiben.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Gern würden wir Sie einmal wieder bei uns begrüßen.Nadina Lamprecht, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Martina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Zoe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Elena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Hotel. Kommen gerne wieder.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nadina Lamprecht, Guest Experience Manager op 14 feb 2024
Sehr geehrter Marc,vielen Dank für Ihre Bewertung!Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Besuch und freuen uns über Ihre Höchstbewertung!Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Nadina Lamprecht, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Ralf

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Von der Einrichtung des Zimmers eine Abwertung
Die Zimmer wurden von der Einrichtung her abgewertet Als Sitzgelegenheit ist nur noch ein kleiner harter Stuhl vorhanden, dass war schon mal besser. Der Sessel und die Stehlampe sind komplett verschwunden. Am Preis hat sich nichts geändert. Werde beim nächsten Besuch in Bremen ein anderes Hotel buchen.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Rabea Wilhelm, Groups & Event Coordinator op 23 jan 2024
Lieber Gast,vielen Dank dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihren Kommentar zu hinterlassen!Wir bedauern, dass Sie mit dem Preis-Leistungs-Verhältnis des Hotels nicht ganz zufrieden waren.Hoffentlich sehen wir uns wieder einmal.Freundliche Grüße und alles Gute,Rabea Wilhelm, Groups & Event Coordinator

8/10 – Goed

Günter

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Nehad

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
War gut danke dafür :)
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Nadina Lamprecht, Guest Experience Manager op 2 jan 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihre positive Bewertung!Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir freuen uns, dass wir Sie auch in der Zukunft wieder als Gast bei uns begrüßen zu können. Herzliche GrüßeNadina Lamprecht, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Rayyan

1 nacht verbleven in december 2023