Fotogalerie voor Lobster Pot, Bridlington by Marston's Inn





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 55
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(33 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
20 Twee badkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
20 Twee badkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden laden

Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden
7,8 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
20 Twee badkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
20 Twee badkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

184 Kingsgate, Bridlington, England, YO15 3NG
Over deze accommodatie
Lobster Pot, Bridlington by Marston's Inn
Vergelijkbare accommodaties

Manor Court Hotel
Manor Court Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Zakelijke services
9.0 van 10, Fantastisch, 453 beoordelingen
De prijs is € 114
inclusief belastingen en toeslagen
17 okt - 18 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. GBP 8.75 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lobster Pot Marston's Inn Bridlington
Lobster Pot Marston's Inn
Lobster Pot Marston's Bridlington
Lobster Pot Marston's
Lobster Pot by Marston's Inn
Lobster Pot, Bridlington by Marston's Inn Inn
Lobster Pot, Bridlington by Marston's Inn Bridlington
Lobster Pot, Bridlington by Marston's Inn Inn Bridlington
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lobster Pot, Bridlington by Marston's Inn
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
4 okt 2025
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Karen
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Paula
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paula
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ian
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Chris
Zakenreiziger
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jane, GRANTHAM
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jane
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Josephine
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josephine
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jill
Reisde met een groep
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jill
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Keith
Reisde met partner
26 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Keith
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Craig
24 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Craig
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Mark
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Yvonne
Reisde met partner
18 sep 2025
Negatief: Voorzieningen
Yvonne
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Julia
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Morag
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Morag
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
David
5 sep 2025
David
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kerri
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
24 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Kerri
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Dawn
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Dawn
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ken
22 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ken
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Michael
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ian
Reisde met partner
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Richard
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Simone
Reisde met partner
15 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Simone
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Richard
Reisde met partner
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
2 nachten verbleven in augustus 2025