Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Good Night Inn





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 113
inclusief belastingen en toeslagen
27 aug - 28 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Englisch-gruss-strasse 6, Brig, VS, 3902
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: CHF 2.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en CHF 1.00, per nacht voor gasten van 6 tot 15 jaar oud. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen onder de 6 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: CHF 10 per huisdier, per nacht
- Toeslag voor babybed: CHF 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Zwitserland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Good Night Brig
Good Night Inn Brig
Good Night Inn Brig
Hotel Good Night Brig
Good Night Inn Hotel
Hotel Good Night Brig
Good Night Inn Hotel Brig
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Good Night Inn
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Rempco
Reisde met partner
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rempco
8 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Michael
Reisde met familie
26 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Michael
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Jaap
4 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaap
2 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Lex
Zakenreiziger, Reisde met familie
15 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lex
4 nachten verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Robbin, Beuningen
3 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
Robbin
1 nacht verbleven in augustus 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
28 jul 2015
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geen leuk hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Jan en Yolande Seijdel, Almere
10 jul 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles in één.
Jan en Yolande Seijdel
8/10 – Goed
Gezin met oudere kinderen
6 mrt 2013
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima als tussenstop. Eenvoudig.
Gezin met oudere kinderen
10/10 – Uitstekend
Masako
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masako
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
YU
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YU
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Carmen
Reisde met familie
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmen
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Thomas
Reisde met een groep
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rex
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rex
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Stephanie
Reisde met partner
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephanie
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Elisabeth
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elisabeth
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
xinwei
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
xinwei
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Nareg
12 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nareg
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jennifer
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
Reisde met een groep
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Im Zentrum und nahe Bahnhof
Christian
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Erick
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
parfait
Erick
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025