Hilton Brighton Metropole biedt voorzieningen zoals wasvoorzieningen, een fitnesscentrum en een sauna en ligt niet al te ver van Brighton Centre en Brighton Royal Pavilion. Gasten kunnen o.a. voorzieningen zoals een restaurant verwachten.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
Een binnenzwembad
Parkeerplaatsen (toeslag), een kluis bij de receptie en een lift
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hilton Brighton Metropole Hotel
Hilton Brighton Metropole Brighton
Hilton Brighton Metropole Hotel Brighton
Veelgestelde vragen
Is Hilton Brighton Metropole voorzien van een zwembad?
Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.
Wat kost het om bij Hilton Brighton Metropole te parkeren?
Parkeren is mogelijk tegen een toeslag.
Waar ligt Hilton Brighton Metropole?
Dit hotel ligt in Brighton City Centre, vlak bij Brighton Centre en Brighton Beach. Ook Brighton Royal Pavilion en Brighton Pier liggen binnen 15 minuten lopen. Brighton Station ligt op 15 minuten lopen en naar Brighton (BSH-Brighton Train Station) is het 15 minuten lopen.
Beoordelingen over Hilton Brighton Metropole
Beoordelingen
6,6
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 4 beoordelingen
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 4 beoordelingen
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 4 beoordelingen
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 4 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 4 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
1
7,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Maria
22 apr 2025
Maria
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Janine
Reisde met een groep
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Worst hotel Experience Ever
I ordered an executive room with sea view. I got basic double with court yard view. On arrival we was told that hotel was fully booked and room I ordered was unavailable and no chance of being moved. We got 2 cookies for our inconvenience. I said we are friends not lovers and didn’t like the fact we had to share the same bed and because we didn’t book directly with the hotel we had to take up with the travel agent.
As soon as we entered the room it had a strong smell of urine.
The room only had one comfortable chair to watch TV to which we took in turns. The bed was so hard it made our bad backs worse and we’re still recovering 5 days later. The quilt inside the duvet cover was too small and very annoying for each of us.
The breakfast was over booked with queues as long as past reception. They opened other room which was freezing in there and so cold coffee became lukewarm in couple of minutes. Breakfast was so cold too that I couldn’t be bothered to go for breakfast the 2nd day.
I paid dearer with the travel agent than going direct as I thought I paid to be upgraded to executive suite. £100 per person per night is a disgrace for what we got and I shall never go back.
The top floor had a bad leak and all they did was put a bucket and towels on the floor.
We complained to Hotels.com only to be told our complaint will be dealt with in 72 hours on our first day NYE and we’re still waiting now 06/01/2025
Janine
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Daniel
Reisde met partner
24 nov 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s our second time staying at the Doubletree in Brighton. Whilst our room was great, large, and had a huge bed, it did unfortunately stink of stale cigarettes. I don’t think the room should have been assigned to guests unless it had been aired for a few days.
In saying that, I know that this hotel is usually perfection so wouldn’t hesitate to stay again!
Breakfast was amazing and in a beautiful room too.